Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың түр өзгерістері
Шығыс
Қазақстан облысы
Катонқарағай
ауданы
«Чернова орта
мектебі»ММ
I санатты
химия және биология пәнінің
мұғалімі, еңбек
өтілі 20 жыл
Абильбаева
Нургуль Базарбековна
Пәні: биология 6 -сынып
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың түр өзгерістері
Мақсаты: 1) оқушыларды сабақтың түр өзгерістерімен таныстырып, түрі
өзгерген жер үсті (өркендер) сабақтар мен өзгерген жер асты өркендерді
айыра білуге үйрету;
2)Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, інжугүл, картоп, пияз
өсімдіктерінің бөлімдерін көрсете алуларын қадағалау;
3) Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Көрнекілігі: кесте, суреттер, кеспе қағаздар, пияз, картоп, інжугүл,
қазтабае, таңқурай ( кеспе шөптер,семантикалық карта)
Қолданылған технология: сын тұрғысынан ойлау.
Әдіс- тәсілдер: жекелей, топтық жұмыс.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйыдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2. Негізгі бөлім:
1) Үй тапсырмасын тексеру
1. Сабақтың бойлай өсуі дегеніміз не? Жергілікті материал бойынша үйде
қандай шырпу жұмысын жүргізесің? Қандай ағашқа, бұтаға жүргіздің?
2. Сабақтың жуандап өсуін қандай тәжірибе арқылы оқып білдік?
3. Жылдық шеңбер және жылдық қабат дегеніміз не? Тәжірибеден неше жастағы
ағаштарды көрдік.
4. Егер орманда адасып кетсең оңтүстік пен солтүстікті қалай анықтайсың?
5. Су мен минералды тұздардың сабақ бойымен қозғалуы. Сыныпта жасалған №1
тәжірибені зерттеу. Өткен сабақта ақ түсті герань гүлінің қаламшесін
алып стақанға қызыл бояу тамызып төрт күнге қойдық. Келесі осы сабақта
гүліміз қызыл түске боялды.
6. Сабақ бойымен органикалық заттардың қозғалысын тәжірибе арқылы
дәлелдеу.
Жаңа сабақ.
Сабақтың түр өзгерісткрі туралы қысқаша мәлімет беру.№ 1 слайд
Оқушыларды үш топқа бөлу, Топтастыру әдісі
І топ. Тамырсабақ
ІІ тап. Түйнек
ІІІ топ. Пиязшық
Ә топ осы тапсырмалар бойынша оқулықпен дайындалады. Ассосациялық
аймақ құрайды.
шырынды түйнек
Жатаған
қысқарған
Түйнекті ұзарған
Жуа бәйшешек
Қазжуа пияз
Лалагүл сарымсақ
Жералмұрт картоп
нарғызгүл
1. Кубизм әдісі бойынша оқушылардың алған мәліметтерін ортаға салу.
1. Суреттейміз: (өсімдік құрылысын айту-тамырсабақ,пияз,картоп)
2. Салыстыру: (§топтарын салыстыру)
3. Зерттеңіз:оқушылар өсімдік тіршілігі күнделікті өмірде пайдаланып
жүрген пияз бен картопты зерттейді.
4. Қолданылуы:інжугүл,картоп,пиязды тұрмыста тамақ ретінде,пияз
медицинада қолданылады.Картоп-қазақ елінің екінші наныюІнжугүл дәрілік
мақсатта пайдаланылады.
5. Талқылау:өсімдіктің пайдасы туралы айтылады.
6. Келешекті қалай елестетесің?Өсімдік дүниесі XXII ғасырда қандай күйде
болады? Егер де мен биолог не агроном болсам өсімдіктердің көп,жақсы
түрлерін алушы едім.
2. Сергіту сәті
1.Қара жерге енгелі,
Батырады шеңгелін. (Тамыр)
2.Жезге ұқсас сабағы,
Дәні халық тамағы. (Бидай)
3.Су ішкен сайын марқайып,
Қос құлағы қалқайып
Күн ысыса тон жинайды,
Доп болғанда ел жинайдыс (Орамжапырақ)
3. ВЕНН диаграммасы №3 слайд
Түйнек тамыр тамырсабақ
тамыр
ВЕЕН диаграммасын оқушылар айырмашылықтарын, ұқсастықтарын қағазға
толтырады.
4. №4 слайд
Семантикалық карта толтыру, Әр топқа таратылып беріледі.
Өсімдіктің аты |Тіршілік ортасы |Өсетін уақыты |Қоректенуі |Тамырдың түрі
|Сабақтың түрі |Ұлпалар |Жаулары |Түрі | | |Құрлықта |Суда |Көктем |Жаз
|Минералды зат |Тыңайтқыш |Шашақ |Кіндік |Тік сабақ |Қысқарған сабақ
|Өткізгіш |Түзуші |Бунақ денелі |Құрт |Жабайы |Мәдени | |Тамырсабақ
|+ | |+ |+ |+ |+ | |+ |+ | |+ | | |+ |+ | | |Түйнек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |
|+ | |+ | |+ | | |+ | |Пиязшық |+ | |+ |+ |+ |+ |+ | | |+ |+ | |+ | | |+ |
|
Осы тапсырма бойынша сабаққа оқушылар өздері қорытынды жасайды.
Үйге тапсырма:№15. Осы тақырып бойынша алған әсерлеріңнен эссе
жазу.
Картоп сенің екінші нанаң деп неліктен аталған? Сағнасын кең түрде
жазып, реферат дайындау.
-----------------------
Сабақтың түрөзгерістері
Түрі өзгерген жер үсті өркендер (сабақтар) сояу, долана, жабайы алмұрт,
жабайы алма. Шырынды сабақ-кактус, сүттіген
Түсі өзгерген жер асты өркендер
Тамырсабақ
Түйнек
пиязшық
Тамырсабақ
Пиязшық
Түйнек
Қазақстан облысы
Катонқарағай
ауданы
«Чернова орта
мектебі»ММ
I санатты
химия және биология пәнінің
мұғалімі, еңбек
өтілі 20 жыл
Абильбаева
Нургуль Базарбековна
Пәні: биология 6 -сынып
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың түр өзгерістері
Мақсаты: 1) оқушыларды сабақтың түр өзгерістерімен таныстырып, түрі
өзгерген жер үсті (өркендер) сабақтар мен өзгерген жер асты өркендерді
айыра білуге үйрету;
2)Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, інжугүл, картоп, пияз
өсімдіктерінің бөлімдерін көрсете алуларын қадағалау;
3) Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Көрнекілігі: кесте, суреттер, кеспе қағаздар, пияз, картоп, інжугүл,
қазтабае, таңқурай ( кеспе шөптер,семантикалық карта)
Қолданылған технология: сын тұрғысынан ойлау.
Әдіс- тәсілдер: жекелей, топтық жұмыс.
Сабақтың өту барысы:
1. Ұйыдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2. Негізгі бөлім:
1) Үй тапсырмасын тексеру
1. Сабақтың бойлай өсуі дегеніміз не? Жергілікті материал бойынша үйде
қандай шырпу жұмысын жүргізесің? Қандай ағашқа, бұтаға жүргіздің?
2. Сабақтың жуандап өсуін қандай тәжірибе арқылы оқып білдік?
3. Жылдық шеңбер және жылдық қабат дегеніміз не? Тәжірибеден неше жастағы
ағаштарды көрдік.
4. Егер орманда адасып кетсең оңтүстік пен солтүстікті қалай анықтайсың?
5. Су мен минералды тұздардың сабақ бойымен қозғалуы. Сыныпта жасалған №1
тәжірибені зерттеу. Өткен сабақта ақ түсті герань гүлінің қаламшесін
алып стақанға қызыл бояу тамызып төрт күнге қойдық. Келесі осы сабақта
гүліміз қызыл түске боялды.
6. Сабақ бойымен органикалық заттардың қозғалысын тәжірибе арқылы
дәлелдеу.
Жаңа сабақ.
Сабақтың түр өзгерісткрі туралы қысқаша мәлімет беру.№ 1 слайд
Оқушыларды үш топқа бөлу, Топтастыру әдісі
І топ. Тамырсабақ
ІІ тап. Түйнек
ІІІ топ. Пиязшық
Ә топ осы тапсырмалар бойынша оқулықпен дайындалады. Ассосациялық
аймақ құрайды.
шырынды түйнек
Жатаған
қысқарған
Түйнекті ұзарған
Жуа бәйшешек
Қазжуа пияз
Лалагүл сарымсақ
Жералмұрт картоп
нарғызгүл
1. Кубизм әдісі бойынша оқушылардың алған мәліметтерін ортаға салу.
1. Суреттейміз: (өсімдік құрылысын айту-тамырсабақ,пияз,картоп)
2. Салыстыру: (§топтарын салыстыру)
3. Зерттеңіз:оқушылар өсімдік тіршілігі күнделікті өмірде пайдаланып
жүрген пияз бен картопты зерттейді.
4. Қолданылуы:інжугүл,картоп,пиязды тұрмыста тамақ ретінде,пияз
медицинада қолданылады.Картоп-қазақ елінің екінші наныюІнжугүл дәрілік
мақсатта пайдаланылады.
5. Талқылау:өсімдіктің пайдасы туралы айтылады.
6. Келешекті қалай елестетесің?Өсімдік дүниесі XXII ғасырда қандай күйде
болады? Егер де мен биолог не агроном болсам өсімдіктердің көп,жақсы
түрлерін алушы едім.
2. Сергіту сәті
1.Қара жерге енгелі,
Батырады шеңгелін. (Тамыр)
2.Жезге ұқсас сабағы,
Дәні халық тамағы. (Бидай)
3.Су ішкен сайын марқайып,
Қос құлағы қалқайып
Күн ысыса тон жинайды,
Доп болғанда ел жинайдыс (Орамжапырақ)
3. ВЕНН диаграммасы №3 слайд
Түйнек тамыр тамырсабақ
тамыр
ВЕЕН диаграммасын оқушылар айырмашылықтарын, ұқсастықтарын қағазға
толтырады.
4. №4 слайд
Семантикалық карта толтыру, Әр топқа таратылып беріледі.
Өсімдіктің аты |Тіршілік ортасы |Өсетін уақыты |Қоректенуі |Тамырдың түрі
|Сабақтың түрі |Ұлпалар |Жаулары |Түрі | | |Құрлықта |Суда |Көктем |Жаз
|Минералды зат |Тыңайтқыш |Шашақ |Кіндік |Тік сабақ |Қысқарған сабақ
|Өткізгіш |Түзуші |Бунақ денелі |Құрт |Жабайы |Мәдени | |Тамырсабақ
|+ | |+ |+ |+ |+ | |+ |+ | |+ | | |+ |+ | | |Түйнек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |
|+ | |+ | |+ | | |+ | |Пиязшық |+ | |+ |+ |+ |+ |+ | | |+ |+ | |+ | | |+ |
|
Осы тапсырма бойынша сабаққа оқушылар өздері қорытынды жасайды.
Үйге тапсырма:№15. Осы тақырып бойынша алған әсерлеріңнен эссе
жазу.
Картоп сенің екінші нанаң деп неліктен аталған? Сағнасын кең түрде
жазып, реферат дайындау.
-----------------------
Сабақтың түрөзгерістері
Түрі өзгерген жер үсті өркендер (сабақтар) сояу, долана, жабайы алмұрт,
жабайы алма. Шырынды сабақ-кактус, сүттіген
Түсі өзгерген жер асты өркендер
Тамырсабақ
Түйнек
пиязшық
Тамырсабақ
Пиязшық
Түйнек
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz