Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нанды дастарханды баспа
Бекітемін:
Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы.
Мерзімі:
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Тақырыбы : Нан дастарханға қалай келеді?
Мақсаты:Дән тұқыммен таныстыру,бидайдан нан жасалатынын айта отырып,дастарханға жеткенге деінгі еңбек мазмұнымен қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру.Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты:балалардың ақыл ой белсенділігін арттыру.Өлең нақыл сөз,мақал-мәтел арқылы тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты:Берілген тапсырманы орындауға,еңбекқорлыққа тәрбиелеу,нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсінуге талпындыру.
Әдіс-тәсілдер:түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап.
Оқу іс-әрекетінің көнекіліктері:Еңбек адамдарының суреттері,нан түрлерінің суреттері,нан,бауырсақ,смайлик.
Пән аралық байланыс:тіл дамыту,мүсіндеу,бейнелеу өнері,сауат ашу.
Жаңа сөздер:Наубайхана,диірмен,комбаин,дихан.
Мұғалемнің іс-әрекеті
Балалардың
Іс-әрекеті
Мотивациялық-
Қозғаушылық
Психологиялық дайындық.
-Балалар көңілкүйлерің қалай?
-Олай болса көңілді болғанда не істейсіңдер?
-Ренжәгенде қабақ түйеміз
-Қорыққанда көзімізді жұмамыз.
-Қуанғанда күлеміз.
-Ендеше балалар көңіл күйлеріңді алдарыңдағы смайлик арқылы көрсетіңдер?
-Жарайсыңдар,барлығымыздың көңіл күйеміз жақсы екен,олай болса оқу іс-әрекетімізді бастайық.
Балалар бүгін біз сабағымызды мақалдың жалғасын табу арқылы бастайық: <<Ас атасы>>...
Дқрыс айтасыңдар балалар бүгін біз нанның дастарханға қалай келетіні туралы білетін боламыз.
-Қол шапалақтаймыз
-қабақтарын түйеді.
-Балалап көздерін жұмады.
-Қуанышты көңіл-күймен еүледі.
Смайлик арқылы өздерінің көңіл -күйлерін көрсетеді.
-Нан
Ұйымдастыру-іздестіру
2.тапсырма
<<Еңбекпен тапқан нан>> видео
3тапсырма
Балаларға нан қайдан келетіні туралы суреттер арқылы көрсету.
.1жер жыртады.
2.дән себеміз
3.орамыз
4.наубайхана
5.илейміз
6.нан пісіреміз.
4.тапсырма
Кәсіпкерлер аттарын қайталаймыз.
Диқаншы,наубайханашы,сатушы,комбаиншы.
5тапсырма
Жұмсақ НАН тәтті
Дәмді еңбек
6 тапсырма.
Сергіту сәті:
Көктемде жер жыртамыз
Тегістейміз тырмалап
Дәндерді оған егеміз
Жайқалып егін шықсын деп
Күз болғанда орамыз
Нанға біздер тоямыз.
7тапсырма
Дидактикалық ойын.
<<Не артық?>>
Балалар тәрбиешімен қайталайды.
Қимылмен орындайды.
Балалар артық затты табады.
Рефлексивті-
Түзетушілік
Қортынды:Балалар қазір біз барлығымыз бауырсақ жасаймыз.Мен сендерге ермексаз беремін сендер дөңгелек пішінді бауырсақ жасайсыңдар.Жасап болған соң пешке пісіреміз.Бауырсағымыз дайын болғанша Тыйым сөздер қайталаймыз.
1.Нанды бір қолмен үзбе.
2.Нанды дастарханды баспа
3.Нанды төңкеріп тастама
НАН туралы өлең айтамыз.
НАН қиқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар..
Балалар біздің бауырсағымыз дайын болды.Барлығымыз бауырсақтың дәмін татамыз.
Бауырсақ сендерге ұнады ма?
Балар бауырсақ жасайды.
Тыйым сөздерді қайталайды.
Өлең жолдарын бірге айтады.
-и>>
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Дастарханға нанның қандай еңбекпен келетінін
Нені игереді: Трактор,комбаинғдирмен,бидай дәні наубайхана сөздерінің мағынасын.
Нені біледі:Нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін.
Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің техналогиялық картасы.
Мерзімі:
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Тақырыбы : Нан дастарханға қалай келеді?
Мақсаты:Дән тұқыммен таныстыру,бидайдан нан жасалатынын айта отырып,дастарханға жеткенге деінгі еңбек мазмұнымен қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру.Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты:балалардың ақыл ой белсенділігін арттыру.Өлең нақыл сөз,мақал-мәтел арқылы тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты:Берілген тапсырманы орындауға,еңбекқорлыққа тәрбиелеу,нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсінуге талпындыру.
Әдіс-тәсілдер:түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап.
Оқу іс-әрекетінің көнекіліктері:Еңбек адамдарының суреттері,нан түрлерінің суреттері,нан,бауырсақ,смайлик.
Пән аралық байланыс:тіл дамыту,мүсіндеу,бейнелеу өнері,сауат ашу.
Жаңа сөздер:Наубайхана,диірмен,комбаин,дихан.
Мұғалемнің іс-әрекеті
Балалардың
Іс-әрекеті
Мотивациялық-
Қозғаушылық
Психологиялық дайындық.
-Балалар көңілкүйлерің қалай?
-Олай болса көңілді болғанда не істейсіңдер?
-Ренжәгенде қабақ түйеміз
-Қорыққанда көзімізді жұмамыз.
-Қуанғанда күлеміз.
-Ендеше балалар көңіл күйлеріңді алдарыңдағы смайлик арқылы көрсетіңдер?
-Жарайсыңдар,барлығымыздың көңіл күйеміз жақсы екен,олай болса оқу іс-әрекетімізді бастайық.
Балалар бүгін біз сабағымызды мақалдың жалғасын табу арқылы бастайық: <<Ас атасы>>...
Дқрыс айтасыңдар балалар бүгін біз нанның дастарханға қалай келетіні туралы білетін боламыз.
-Қол шапалақтаймыз
-қабақтарын түйеді.
-Балалап көздерін жұмады.
-Қуанышты көңіл-күймен еүледі.
Смайлик арқылы өздерінің көңіл -күйлерін көрсетеді.
-Нан
Ұйымдастыру-іздестіру
2.тапсырма
<<Еңбекпен тапқан нан>> видео
3тапсырма
Балаларға нан қайдан келетіні туралы суреттер арқылы көрсету.
.1жер жыртады.
2.дән себеміз
3.орамыз
4.наубайхана
5.илейміз
6.нан пісіреміз.
4.тапсырма
Кәсіпкерлер аттарын қайталаймыз.
Диқаншы,наубайханашы,сатушы,комбаиншы.
5тапсырма
Жұмсақ НАН тәтті
Дәмді еңбек
6 тапсырма.
Сергіту сәті:
Көктемде жер жыртамыз
Тегістейміз тырмалап
Дәндерді оған егеміз
Жайқалып егін шықсын деп
Күз болғанда орамыз
Нанға біздер тоямыз.
7тапсырма
Дидактикалық ойын.
<<Не артық?>>
Балалар тәрбиешімен қайталайды.
Қимылмен орындайды.
Балалар артық затты табады.
Рефлексивті-
Түзетушілік
Қортынды:Балалар қазір біз барлығымыз бауырсақ жасаймыз.Мен сендерге ермексаз беремін сендер дөңгелек пішінді бауырсақ жасайсыңдар.Жасап болған соң пешке пісіреміз.Бауырсағымыз дайын болғанша Тыйым сөздер қайталаймыз.
1.Нанды бір қолмен үзбе.
2.Нанды дастарханды баспа
3.Нанды төңкеріп тастама
НАН туралы өлең айтамыз.
НАН қиқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар..
Балалар біздің бауырсағымыз дайын болды.Барлығымыз бауырсақтың дәмін татамыз.
Бауырсақ сендерге ұнады ма?
Балар бауырсақ жасайды.
Тыйым сөздерді қайталайды.
Өлең жолдарын бірге айтады.
-и>>
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Дастарханға нанның қандай еңбекпен келетінін
Нені игереді: Трактор,комбаинғдирмен,бидай дәні наубайхана сөздерінің мағынасын.
Нені біледі:Нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz