Шортанбай Қанайұлы Зар заман өлеңі

Қазақ әдебиеті
8-сынып
Қазақ әдебиеті: Сабақтың мақсаты
8-сынып: Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» өлеңі
Қазақ әдебиеті: Жалпы мақсаты
8-сынып:

*ХІХ ғасыр өкілі Шортанбай Қанайұлының өмірінен мәлімет алады. «Зар заман» өлеңінің мазмұнымен танысу, шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын ашу, ақынның өзіндік ішкі әлемін таныту.

* Оқушылардың өлеңге бүгінгі заман тұрғысынан қарап сөйлеуге, өзіндік көзқарасын білдіре алуға төселдіру.

*Оқушылардың бойында елжандылық қасиетін ұялатуға, батыл қадам жасай білуге, өз елін, жерін бағалай білуге үйрету

Қазақ әдебиеті: Міндеттері
8-сынып:

1. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту

2. Сабаққа оқушылардың өз білетін білімдері арқылы кіру.

3. Сабақ бойынша ой қорытынды жасауға, өзіндік тұжырым жасауға үйрету.

Қазақ әдебиеті: Мұғалім үшін нәтижелері
8-сынып:

1. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту, басқалардың көзқарасын сыйлауға дағдыландыру.

2. Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтау, олқылықтарды сынамау.

3. Тақырыпты талқылауға белсенділікпен қатысуға үйрету

Қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтиже
8-сынып:

1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру.

2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкінді туғызу.

3. Шығармадағы тарихи шындықты мойындау барысында оқушының өзіндік ой түйіндеуіне, қазіргі Қазақстан мен Ресей мемлекетінің қарым-қатынасыжайлы ой қозғау, бүгінгі заман көзқарасымен қарау.

Қазақ әдебиеті: Тапсырмалар
8-сынып: Қазақстан мен Ресей халқының достығы туралы инетернет беттерінен материал жинақтау.
Қазақ әдебиеті: Сабақтың түрі
8-сынып: Жаңа білімді меңгеру, білік-дағды қалыптастыру сабағы
Қазақ әдебиеті: Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
8-сынып: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, интерактивті әдіс
Қазақ әдебиеті: Көрнекілігі
8-сынып: Интеракривті тақта, Шортанбай Қанайұлы туралы қосымша материалдар, формат қағаз, маркер
Қазақ әдебиеті: Сабақ кезеңдері
8-сынып: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қазақ әдебиеті:

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасы

8-сынып:

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. Папарин тесті арқылы оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар өздері қалаған фигураларды таңдап алады

( ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек)

Фигураларға сипаттама беру:

Төртбұрыш-лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар

Ұшбұрыш-өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.

Дөңгелек-өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлуга даяр тұратын жандар

«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді, бір-бірлеріне сұрақтар қойғызу.

Оқушылар өздері таңдаған фигуралар бойынша топқа бөлініп отырады, топ жетекшісін сайлап алады.

Оқушылар үй тапсырмаларын айтады. Сұрақтарға жауап береді.

Қазақ әдебиеті: Қызығушылықты ояту
8-сынып:

Біз қазір қай ғасырдың әдебиетін оқып жатырмыз?-деген сұрақ қоямын

Ал енді осы ХІХ ғасырдың екінші жартысында қазақ елінде қандай тарихи оқиғалар болды? Осы сұраққа жауап алғаннан кейін тарихи қазақ жеріндегі тарихи жағдай туралы видео материал көрсетемін.

Жаңа тәртіп, жаңа заң енді елге

Бұқара бетбұрысқа көндігер ме?

Бейжай қарап қалмады, бұлқынды ел

Қазағым, бұндай жайды енді көрме- деген өлең шумағын оқу арқылы тарихымыздың қай кезеңі суреттеліп отырғанын сұраймын.

«Зар заман» ақындары туралы айтып кетемін.

Бүгінгі жаңа сабағымызда ХІХ ғасырдағы Ресейдің отарлау саясаты кезеңінде өмір сүрген Шортанбай Қанайұлының өмірі мен сол кезең тақырыбына арналып шығарған «Зар заман» өлеңімен танысамыз.

Оқушылардың жауабы тыңдалады. Осы өлең шумағы төңірегінде оқушылар өз ойын айтады. .
Қазақ әдебиеті: Мағынаны тану
8-сынып: 1. Шортанбай Қанайұлының өмірі туралы бейнефильм көрсету.
Қажетті деректерді түртіп алып отырады.
Қазақ әдебиеті: Сөздікпен жұмыс
8-сынып:

«Зар заман» өлеңінде кездесетін мағынасы түсініксіз сөздерге түсінік беру.

Майыр-адам мінезіне байланысты айтылып тұр, ашуланшақ деген мағынада

Дуан-бекініс, қазақ жерінде бұрын болмаған, кейін орыстар салған үлкен қоршаулар

Дәуренбексіп-амалсыз, жалынышты

Орыс-отаршыл патша өкіметі

Сөздік дәптерлеріне сөздерді жазып алады.
Қазақ әдебиеті: Мәтінмен жұмыс
8-сынып:

«Зар заман» өлеңінің аудионұсқасын тыңдатамын

Өлеңді үш топқа бөліп, талқылауға ұсынамын.

1. Өлеңді мәнерлеп оқу

2. Ақынның айтпақ ойы не?

3. Өлең жолдарында айтылған негізгі түйінге тоқталып, өз пікірлерін білдіру.

4. Өлеңдегі көркемдік айшықтар.

5. Түсініксіз сөздерді табу.

Оқушылар оқулықтан өлеңді өздері оқып отырады.

Оқушылар берліген тапсырмалар бойынша топпен жұмыс істейді.

Қазақ әдебиеті: Жеке оқушылармен жұмыс
8-сынып:

Өлең құрылысына талдау

І топ Шумақ дегеніміз не? Өлең қанша шумақты? Тармақ дегеніміз не? Өлең қанша тармақты?

ІІ топ Буын дегеніміз не?

Өлең неше буынды?

Бунақ дегеніміз не? Өлеңде неше бунақ бар?

ІІІ топ Қандай ұйқас?

Өлең құрылысына талдау жасайды.
Қазақ әдебиеті: Топтық жұмыс
8-сынып:

І топ. Екі жақты күнделікпен жұмыс жүргізейік.

:
:

ІІ топ.

:
:
:
:
Өлеңнен үзінді
Менің пікірім
Өлеңнің аты
Негізгі әрекет
Кейіпкері
Кейіпкерге мінездеме
Зар заман

Байлар ұрлық қылады
Көзіне малы көрінбей

Билер жейді параны

Сақтап қойған сүрідей . . .

Дуан басы болыс тұр,

Кәпірдің сөзін мақұлдап

Патша жұртын қанады

Жарлының жаны берік екен

Мал үшін он екі ай қой бағып,

Жалғыз тоқты алады.

Бай

Би

Болыс

Патша

Жарлы

тойымсыз

жемқор

жағымпаз

қатігез

Шыдамды, еңбекқор

Берілген сұрақтар бойынша әр топ өз

Оқушылар өлеңнен тауып оқып береді, ақынның айтпақ ойын түсіндіреді, пікірлерін білдіреді.

Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті: Шығармашылық жұмыс
8-сынып:

Қазақстан мен Ресей мемлекетінің қарым-қатынасына байланысты суреттер көрсету.

Қазіргі кездегі екі мемлекет арасындағы қарым -қатынас туралы тұжырым жасау.

Әр топ жеке-жеке постер қорғайды.
Қазақ әдебиеті: Білімді жинақтау
8-сынып:

Шортанбай Қанайұлын сендер қаншалықты таныдыңдар, қай жағынан бағаладыңдар. Мына кестені толтыру арқылы өздеріңді тексеріңдер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Шортанбай Қанайұлы
Иә
Жоқ
Ақын
Діни оқуларын бітірген
Күйші
Заман жыршысы
Шынайы сыншы
Дін ағартушысы
Айтыскер ақын
Батыр
Шыншыл реалист
Берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін жинақтап айтады.
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ әдебиеті:
8-сынып:
Қазақ

Ұқсас жұмыстар
Шортанбай Қанайұлы кім
Зар заман
Бұғауға бағынбаған жырлар
Майлықожа сұлтанқожаұлы шығармашылығы.
Шортанбай қанайұлының өмірі және шығармашылығы
Зар заман ақындарының шығармашылығы
Шортанбай Қанайұлының шығармаларына талдау
Шортанбай Қанайұлы Зар заман
Топтар берілген тапсырма
Махамбет тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz