Әріптестерді бағалау

Коучинг - сабақтың жоспары

Коучинг тақырыбы:

Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды пайдалану
Жалпы мақсаты:

Қалыптастырушы бағалаудың мәнін, не екендігін түсіне отырып оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, іске асыру әдістері мен түрлерін анықтау
Оқу нәтижелері:

-Бағалауды біледі,қалыптастырушы бағалау ажырата алады, қалыптастырушы бағалау мысалдар келтіре отырып талдайды
- Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану жолдарын анықтайды; Дескрипторды пайдалану арқылы қалыптастырушы бағалауды үйренеді.
- Қалыптастырушы Бағалаудың білім сапасын арттырудың негізгі құралы екендігін түсінеді.
Түйінді
идеялар:

Қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісі жақсарады. Өз білімдерін арттыру үшін қалыптастырушы бағалау түрлерін үйренеді. Уақытты тиімді пайдаланады
Жаттығулар
және
бірлескен
жұмысқа
негізделген
тәсіл:

Аудиторияда жағымды ахуалды туғызу:
Таныстырылым:
Қазіргі заманғы бағалау түрлерін коуч таныстырып өтеді.
1.Кемпірқосақ әдісі. Кемпірқосақ түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
Мақсаты:
Бағалау және қалыптастырушы бағалау ұғымдарының мәнін ашу
Оқу нәтижелері: Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мәнін анықтайды, сипаттама береді, ерекшелігін ажыратады.
Тапсырма:
Талқылау үшін (бұл <<бастапқы топ>>) тақырып бойынша топтарда талқылайды. Талқылаудан кейін түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөлінеді. Жаңа топтар <<бастапқы топ>> қатысушыларынан тұрады. Кейін топта не талқылағандарын айту үшін қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады -5 минут
Бағалау: Әріптестерді бағалау : Көшбасшының бағалау парағына топ мүшелерінің қалыптастырушы бағалауды түсіну дәрежесін бағалайды .
Практикалық жұмыс №1
<<Галерея>> әдісі:
Тапсырма:Көбелек суретін салу тапсырылады( Барлық топтар қатысады) 10 минут уақыт беріледі. Салып болған соң топтарға барып қағазға ұсыныс жазылады. Топтардың суретіне баға қойылады.
Сұрақ - жауап арқылы баға қаншалықты әділ болды, дәлелдейді.
2. Іскерлік ойын
Тапсырма: Қалыптастырушы бағалауды <<Смайл>>, <<Көрсет және әңгімеле>> әдістерін меңгеріп сынақтан өткізеді
1. Тапсырма : Смайлдар әдісі.
Мақсаты: Тақырыптың түсіну дәрежесін бағалау
Оқу нәтижелері: Тақырыпты түсінеді талдайды
Тапсырма: Тақырыпты оқуға 10 минут беріледі.
Бағалау: Оқушылар өздерінің тақырыпты түсінгендігін смайлдар арқылы көрсетеді
Ары қарай жылжуға дайынмын

Түсінем бірақ барлығын емес
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
Дескрипторлар бойынша:
критерий
дескриптор
балл
Білім көлемін зерделеу

Ары қарай жылжуға дайын
3

Түсінем бірақ барлығын емес
2

Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
1

2- Тапсырма <<Көрсет және әңгімеле>>
Мақсаты: Тақырып бойынша графикалық сызбамен бейнелеп ұғыну
Оқу нәтижелері: Тақырып ішіндегі терминдерді, ұғымдарды бейнелеу арқылы әңгімелеу
Тапсырма: Өз жауабын сызба арқылы тез арада маркер тақтасында бейнелеп, әңгімелейді
Рефлексия: <<кері байланыс бутерброды>> арқылы ауызша бағалау.
Ұсыныс , тілек, ұсыныс. Өлшемдер арқылы
Жағдаяттық мәлімдеме арқылы Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
Қосымша
оқу:

Оқу үшін бағалау әдістер түрлерін оқу

Ұқсас жұмыстар
Қоғамдастық мүшелері
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
Мастер-класс. проблемалық-оқыту
Дарындылық анықтамасы
Топтарға берілетін тапсырмалар
Lesson study, сабақты зерттеу әдісі
Орыс тілі
Өзгеріс енгізілгені туралы рефлексивті есеп
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Коучинг тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz