Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әріптестерді бағалау

Коучинг - сабақтың жоспары

Коучинг тақырыбы:

Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды пайдалану
Жалпы мақсаты:

Қалыптастырушы бағалаудың мәнін, не екендігін түсіне отырып оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, іске асыру әдістері мен түрлерін анықтау
Оқу нәтижелері:

-Бағалауды біледі,қалыптастырушы бағалау ажырата алады, қалыптастырушы бағалау мысалдар келтіре отырып талдайды
- Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану жолдарын анықтайды; Дескрипторды пайдалану арқылы қалыптастырушы бағалауды үйренеді.
- Қалыптастырушы Бағалаудың білім сапасын арттырудың негізгі құралы екендігін түсінеді.
Түйінді
идеялар:

Қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісі жақсарады. Өз білімдерін арттыру үшін қалыптастырушы бағалау түрлерін үйренеді. Уақытты тиімді пайдаланады
Жаттығулар
және
бірлескен
жұмысқа
негізделген
тәсіл:

Аудиторияда жағымды ахуалды туғызу:
Таныстырылым:
Қазіргі заманғы бағалау түрлерін коуч таныстырып өтеді.
1.Кемпірқосақ әдісі. Кемпірқосақ түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
Мақсаты:
Бағалау және қалыптастырушы бағалау ұғымдарының мәнін ашу
Оқу нәтижелері: Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мәнін анықтайды, сипаттама береді, ерекшелігін ажыратады.
Тапсырма:
Талқылау үшін (бұл <<бастапқы топ>>) тақырып бойынша топтарда талқылайды. Талқылаудан кейін түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөлінеді. Жаңа топтар <<бастапқы топ>> қатысушыларынан тұрады. Кейін топта не талқылағандарын айту үшін қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады -5 минут
Бағалау: Әріптестерді бағалау : Көшбасшының бағалау парағына топ мүшелерінің қалыптастырушы бағалауды түсіну дәрежесін бағалайды .
Практикалық жұмыс №1
<<Галерея>> әдісі:
Тапсырма:Көбелек суретін салу тапсырылады( Барлық топтар қатысады) 10 минут уақыт беріледі. Салып болған соң топтарға барып қағазға ұсыныс жазылады. Топтардың суретіне баға қойылады.
Сұрақ - жауап арқылы баға қаншалықты әділ болды, дәлелдейді.
2. Іскерлік ойын
Тапсырма: Қалыптастырушы бағалауды <<Смайл>>, <<Көрсет және әңгімеле>> әдістерін меңгеріп сынақтан өткізеді
1. Тапсырма : Смайлдар әдісі.
Мақсаты: Тақырыптың түсіну дәрежесін бағалау
Оқу нәтижелері: Тақырыпты түсінеді талдайды
Тапсырма: Тақырыпты оқуға 10 минут беріледі.
Бағалау: Оқушылар өздерінің тақырыпты түсінгендігін смайлдар арқылы көрсетеді
Ары қарай жылжуға дайынмын

Түсінем бірақ барлығын емес
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
Дескрипторлар бойынша:
критерий
дескриптор
балл
Білім көлемін зерделеу

Ары қарай жылжуға дайын
3

Түсінем бірақ барлығын емес
2

Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
1

2- Тапсырма <<Көрсет және әңгімеле>>
Мақсаты: Тақырып бойынша графикалық сызбамен бейнелеп ұғыну
Оқу нәтижелері: Тақырып ішіндегі терминдерді, ұғымдарды бейнелеу арқылы әңгімелеу
Тапсырма: Өз жауабын сызба арқылы тез арада маркер тақтасында бейнелеп, әңгімелейді
Рефлексия: <<кері байланыс бутерброды>> арқылы ауызша бағалау.
Ұсыныс , тілек, ұсыныс. Өлшемдер арқылы
Жағдаяттық мәлімдеме арқылы Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
Қосымша
оқу:

Оқу үшін бағалау әдістер түрлерін оқу

Ұқсас жұмыстар
Қоғамдастық мүшелері
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
Мастер-класс. проблемалық-оқыту
Дарындылық анықтамасы
Топтарға берілетін тапсырмалар
Lesson study, сабақты зерттеу әдісі
Орыс тілі
Өзгеріс енгізілгені туралы рефлексивті есеп
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Коучинг тақырыбы
Пәндер