Әріптестерді бағалау

Коучинг - сабақтың жоспары
-Бағалауды біледі, қалыптастырушы бағалау ажырата алады, қалыптастырушы бағалау мысалдар келтіре отырып талдайды
- Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану жолдарын анықтайды; Дескрипторды пайдалану арқылы қалыптастырушы бағалауды үйренеді.
- Қалыптастырушы Бағалаудың білім сапасын арттырудың негізгі құралы екендігін түсінеді.
Түйінді
идеялар:
Жаттығулар
және
бірлескен
жұмысқа
негізделген
тәсіл:
Аудиторияда жағымды ахуалды туғызу:
Таныстырылым:
Қазіргі заманғы бағалау түрлерін коуч таныстырып өтеді.
1. Кемпірқосақ әдісі. Кемпірқосақ түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
Мақсаты:
Бағалау және қалыптастырушы бағалау ұғымдарының мәнін ашу
Оқу нәтижелері: Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мәнін анықтайды, сипаттама береді, ерекшелігін ажыратады.
Тапсырма:
Талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып бойынша топтарда талқылайды. Талқылаудан кейін түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөлінеді. Жаңа топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін топта не талқылағандарын айту үшін қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады -5 минут
Бағалау: Әріптестерді бағалау : Көшбасшының бағалау парағына топ мүшелерінің қалыптастырушы бағалауды түсіну дәрежесін бағалайды .
Практикалық жұмыс №1
«Галерея» әдісі:
Тапсырма: Көбелек суретін салу тапсырылады( Барлық топтар қатысады) 10 минут уақыт беріледі. Салып болған соң топтарға барып қағазға ұсыныс жазылады. Топтардың суретіне баға қойылады.
Сұрақ -жауап арқылы баға қаншалықты әділ болды, дәлелдейді.
2. Іскерлік ойын
Тапсырма: Қалыптастырушы бағалауды «Смайл», «Көрсет және әңгімеле» әдістерін меңгеріп сынақтан өткізеді
- Тапсырма : Смайлдар әдісі.
Мақсаты: Тақырыптың түсіну дәрежесін бағалау
Оқу нәтижелері: Тақырыпты түсінеді талдайды
Тапсырма: Тақырыпты оқуға 10 минут беріледі.
Бағалау: Оқушылар өздерінің тақырыпты түсінгендігін смайлдар арқылы көрсетеді
Ары қарай жылжуға дайынмын
Түсінем бірақ барлығын емес
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
Дескрипторлар бойынша:
2- Тапсырма «Көрсет және әңгімеле»
Мақсаты: Тақырып бойынша графикалық сызбамен бейнелеп ұғыну
Оқу нәтижелері: Тақырып ішіндегі терминдерді, ұғымдарды бейнелеу арқылы әңгімелеу
Тапсырма: Өз жауабын сызба арқылы тез арада маркер тақтасында бейнелеп, әңгімелейді
Рефлексия: «кері байланыс бутерброды» арқылы ауызша бағалау.
Ұсыныс, тілек, ұсыныс. Өлшемдер арқылы
Жағдаяттық мәлімдеме арқылы Маған ұнады . . . , себебі . . . Енді/келесі жолы . . .
Қосымша
оқу:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz