Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әріптестерді бағалау
Коучинг - сабақтың жоспары
Коучинг тақырыбы:
Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды пайдалану
Жалпы мақсаты:
Қалыптастырушы бағалаудың мәнін, не екендігін түсіне отырып оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, іске асыру әдістері мен түрлерін анықтау
Оқу нәтижелері:
-Бағалауды біледі,қалыптастырушы бағалау ажырата алады, қалыптастырушы бағалау мысалдар келтіре отырып талдайды
- Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану жолдарын анықтайды; Дескрипторды пайдалану арқылы қалыптастырушы бағалауды үйренеді.
- Қалыптастырушы Бағалаудың білім сапасын арттырудың негізгі құралы екендігін түсінеді.
Түйінді
идеялар:
Қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісі жақсарады. Өз білімдерін арттыру үшін қалыптастырушы бағалау түрлерін үйренеді. Уақытты тиімді пайдаланады
Жаттығулар
және
бірлескен
жұмысқа
негізделген
тәсіл:
Аудиторияда жағымды ахуалды туғызу:
Таныстырылым:
Қазіргі заманғы бағалау түрлерін коуч таныстырып өтеді.
1.Кемпірқосақ әдісі. Кемпірқосақ түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
Мақсаты:
Бағалау және қалыптастырушы бағалау ұғымдарының мәнін ашу
Оқу нәтижелері: Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мәнін анықтайды, сипаттама береді, ерекшелігін ажыратады.
Тапсырма:
Талқылау үшін (бұл <<бастапқы топ>>) тақырып бойынша топтарда талқылайды. Талқылаудан кейін түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөлінеді. Жаңа топтар <<бастапқы топ>> қатысушыларынан тұрады. Кейін топта не талқылағандарын айту үшін қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады -5 минут
Бағалау: Әріптестерді бағалау : Көшбасшының бағалау парағына топ мүшелерінің қалыптастырушы бағалауды түсіну дәрежесін бағалайды .
Практикалық жұмыс №1
<<Галерея>> әдісі:
Тапсырма:Көбелек суретін салу тапсырылады( Барлық топтар қатысады) 10 минут уақыт беріледі. Салып болған соң топтарға барып қағазға ұсыныс жазылады. Топтардың суретіне баға қойылады.
Сұрақ - жауап арқылы баға қаншалықты әділ болды, дәлелдейді.
2. Іскерлік ойын
Тапсырма: Қалыптастырушы бағалауды <<Смайл>>, <<Көрсет және әңгімеле>> әдістерін меңгеріп сынақтан өткізеді
1. Тапсырма : Смайлдар әдісі.
Мақсаты: Тақырыптың түсіну дәрежесін бағалау
Оқу нәтижелері: Тақырыпты түсінеді талдайды
Тапсырма: Тақырыпты оқуға 10 минут беріледі.
Бағалау: Оқушылар өздерінің тақырыпты түсінгендігін смайлдар арқылы көрсетеді
Ары қарай жылжуға дайынмын
Түсінем бірақ барлығын емес
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
Дескрипторлар бойынша:
критерий
дескриптор
балл
Білім көлемін зерделеу
Ары қарай жылжуға дайын
3
Түсінем бірақ барлығын емес
2
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
1
2- Тапсырма <<Көрсет және әңгімеле>>
Мақсаты: Тақырып бойынша графикалық сызбамен бейнелеп ұғыну
Оқу нәтижелері: Тақырып ішіндегі терминдерді, ұғымдарды бейнелеу арқылы әңгімелеу
Тапсырма: Өз жауабын сызба арқылы тез арада маркер тақтасында бейнелеп, әңгімелейді
Рефлексия: <<кері байланыс бутерброды>> арқылы ауызша бағалау.
Ұсыныс , тілек, ұсыныс. Өлшемдер арқылы
Жағдаяттық мәлімдеме арқылы Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
Қосымша
оқу:
Оқу үшін бағалау әдістер түрлерін оқу
Коучинг тақырыбы:
Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды пайдалану
Жалпы мақсаты:
Қалыптастырушы бағалаудың мәнін, не екендігін түсіне отырып оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, іске асыру әдістері мен түрлерін анықтау
Оқу нәтижелері:
-Бағалауды біледі,қалыптастырушы бағалау ажырата алады, қалыптастырушы бағалау мысалдар келтіре отырып талдайды
- Оқушылардың оқудағы өзін-өзі реттеуін ынталандыру үшін қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану жолдарын анықтайды; Дескрипторды пайдалану арқылы қалыптастырушы бағалауды үйренеді.
- Қалыптастырушы Бағалаудың білім сапасын арттырудың негізгі құралы екендігін түсінеді.
Түйінді
идеялар:
Қалыптастырушы бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісі жақсарады. Өз білімдерін арттыру үшін қалыптастырушы бағалау түрлерін үйренеді. Уақытты тиімді пайдаланады
Жаттығулар
және
бірлескен
жұмысқа
негізделген
тәсіл:
Аудиторияда жағымды ахуалды туғызу:
Таныстырылым:
Қазіргі заманғы бағалау түрлерін коуч таныстырып өтеді.
1.Кемпірқосақ әдісі. Кемпірқосақ түстеріне байланысты топқа бөлінеді.
Мақсаты:
Бағалау және қалыптастырушы бағалау ұғымдарының мәнін ашу
Оқу нәтижелері: Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мәнін анықтайды, сипаттама береді, ерекшелігін ажыратады.
Тапсырма:
Талқылау үшін (бұл <<бастапқы топ>>) тақырып бойынша топтарда талқылайды. Талқылаудан кейін түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөлінеді. Жаңа топтар <<бастапқы топ>> қатысушыларынан тұрады. Кейін топта не талқылағандарын айту үшін қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады -5 минут
Бағалау: Әріптестерді бағалау : Көшбасшының бағалау парағына топ мүшелерінің қалыптастырушы бағалауды түсіну дәрежесін бағалайды .
Практикалық жұмыс №1
<<Галерея>> әдісі:
Тапсырма:Көбелек суретін салу тапсырылады( Барлық топтар қатысады) 10 минут уақыт беріледі. Салып болған соң топтарға барып қағазға ұсыныс жазылады. Топтардың суретіне баға қойылады.
Сұрақ - жауап арқылы баға қаншалықты әділ болды, дәлелдейді.
2. Іскерлік ойын
Тапсырма: Қалыптастырушы бағалауды <<Смайл>>, <<Көрсет және әңгімеле>> әдістерін меңгеріп сынақтан өткізеді
1. Тапсырма : Смайлдар әдісі.
Мақсаты: Тақырыптың түсіну дәрежесін бағалау
Оқу нәтижелері: Тақырыпты түсінеді талдайды
Тапсырма: Тақырыпты оқуға 10 минут беріледі.
Бағалау: Оқушылар өздерінің тақырыпты түсінгендігін смайлдар арқылы көрсетеді
Ары қарай жылжуға дайынмын
Түсінем бірақ барлығын емес
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
Дескрипторлар бойынша:
критерий
дескриптор
балл
Білім көлемін зерделеу
Ары қарай жылжуға дайын
3
Түсінем бірақ барлығын емес
2
Түсінбеймін тақырыпты қайта оқу керек
1
2- Тапсырма <<Көрсет және әңгімеле>>
Мақсаты: Тақырып бойынша графикалық сызбамен бейнелеп ұғыну
Оқу нәтижелері: Тақырып ішіндегі терминдерді, ұғымдарды бейнелеу арқылы әңгімелеу
Тапсырма: Өз жауабын сызба арқылы тез арада маркер тақтасында бейнелеп, әңгімелейді
Рефлексия: <<кері байланыс бутерброды>> арқылы ауызша бағалау.
Ұсыныс , тілек, ұсыныс. Өлшемдер арқылы
Жағдаяттық мәлімдеме арқылы Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
Қосымша
оқу:
Оқу үшін бағалау әдістер түрлерін оқу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz