Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Теріс сандарды қосу алгоритмін білу
Сабақтың тақырыбы:
Теріс сандарды қосу. 8.11.2016
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы, нұсқаулық
Жалпы мақсаты:
1. Теріс сандарды қосу алгоритмін білу.
2. Оқушылар теріс сандарды қосуды үйренуі тиіс.
Оқыту нәтижесі:
1. Теріс сандарды қосу алгоритімін біледі және мағлұмат алады
2. Теріс сандарды қосуды есептер шығаруда пайдалана алады.
3. Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Ақпарат көздері:
Оқулықтар, презентация, АКТ, үлестірме қағаздар
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
тапсырма 45 минутқа арналған
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Уақыт
(минут)
Оқушы іс-әрекеті
1. Білу
1. Топқа бөлу
Оқушыларға үлестірме қағазда <<ТЕРІС сандар>> және <<ОҢ сандар>> жазылған өзара бөлісіп 2 топқа бөлу
Топтағы ролдерді, міндеттерді бөлуді ескертеді.
Мотивация, (слайд 1)
2. <<Өткенге шолу>> (слайд 2-3)
3. Үй тапсырмасын сұрау
Жұптық жұмыс
Мұғалім оқушыларға үйге берілген есептерді жұпта тексеруді тапсырады. Жіберілген қателіктерді түзету жолдарын бірлесіп қарастыруды тапсырады.
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
1
2
2
Оқушылар топтағы рөлдерді өзара бөліседі.
Оқушылар интербелсенді тақтада жазылған мәтінге жауап береді де <<мұны қайда білдіңіз?сіз неге олай ойлайсыз?сіз келісесіз бе?>> деген мұғалім сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды.
Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін,жауаптармен салыстырады.
2.Түсіну
4. Жаңа тақырып <<Теріс сандарды қосу>> (слайд 4, 5, 6, 7, 8)
Сергіту сәті <<Көзге жаттығу>>. (слайд 10, 11)
8
Тақырыппен оқушылар жұмыс жасайды, негізгі идеяларын және олардың өзара байланыстарын аңықтайды: қалай? неліктен? сұрақтарына жауап іздейді. Слайд арқылы қысқаша мазмұндап береді
Слайдқа қарап қайталау керек
3.Қолдану
5. Интербелсенді тақтада 5 есеп беріледі, сол есептердің жауаптарын мұғалім сұраған оқушы жауабын айтады. Интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетеді. (слайд 9)
Есептер шығару. №439, №440, №441/тақ/ есебін шығаруды тапсырады
1- топ: 1)
2- топ: 2)
3-топ: 3)
<<Мадақтау сэндвичі>> арқылы бағалайды.
15
Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Өздерін <<+>>, <<->> бағалайды.
Тақырып бойынша оқулықтан топтық тапсырма алады. Бірлесе отырып, есептерді шешеді.
Тақтаға жаза отырып, басқа топтарды жұмыстарымен таныстырады, есептің шығарылу жолын түсіндіре отырып, дәлелдейді.
4.Талдау
6. <<Дұрыс жауабын тап>> тапсырмасы.
(слайд 13, 14)
<<Ойнайық та ойлайық...>> (слайд 15)
<<Бос орыңды толтырыңдар>> (слайд 16)
8
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен басқа топтармен бөліседі.
5.Жинақтау
7.<<Нақты жауап>> айдары.
1. Теріс сандарды қосу алгоритімін жазу.
2. Тапсырма : Кему ретімен орналастыр (слайд 17)
(слайд 18) тарихи дерек <<Декарт>>
3
Оқушылар тақырып бойынша не білді соны бір-бір сөйлеммен айтып, білімдерін жинақтайды.
6.Бағалау
- Не білдік?, Не үйрендік?
- Бүгінгі сабақта не жаңа білдік?
- теріс сандарды қалай қосамыз?
- Сабақ ұнап және барлығын түсіндім дегендер жасыл карточкаларынды көтеріңдер.
- Жоқ дегендер - қызыл.
8.Топтық бағалау
Топ төрағаларына сөз береді. Топ төрағаларының бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.
9.Рефлексия <<Блум таксономиясы>>
3
2
Топ төрағалары бағалау парақшасы бойынша топ мүшелерін критериалды бағалайды.
Оқушылар өз-өздерін бағалайды.
Бағалау парақшасының көмегімен жұптарын бағалайды.
Пайдаланылған құралдар:
Тапсырма жазатын қағаздар, түрлі-түсті қарындаш, маркерлер, бағалау парақшалары, стикерлер
Нақты үйге тапсырма: 1
(слайд 19)
Теріс сандарды қосу. 8.11.2016
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, математика оқулығы, нұсқаулық
Жалпы мақсаты:
1. Теріс сандарды қосу алгоритмін білу.
2. Оқушылар теріс сандарды қосуды үйренуі тиіс.
Оқыту нәтижесі:
1. Теріс сандарды қосу алгоритімін біледі және мағлұмат алады
2. Теріс сандарды қосуды есептер шығаруда пайдалана алады.
3. Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Ақпарат көздері:
Оқулықтар, презентация, АКТ, үлестірме қағаздар
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
тапсырма 45 минутқа арналған
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Уақыт
(минут)
Оқушы іс-әрекеті
1. Білу
1. Топқа бөлу
Оқушыларға үлестірме қағазда <<ТЕРІС сандар>> және <<ОҢ сандар>> жазылған өзара бөлісіп 2 топқа бөлу
Топтағы ролдерді, міндеттерді бөлуді ескертеді.
Мотивация, (слайд 1)
2. <<Өткенге шолу>> (слайд 2-3)
3. Үй тапсырмасын сұрау
Жұптық жұмыс
Мұғалім оқушыларға үйге берілген есептерді жұпта тексеруді тапсырады. Жіберілген қателіктерді түзету жолдарын бірлесіп қарастыруды тапсырады.
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
1
2
2
Оқушылар топтағы рөлдерді өзара бөліседі.
Оқушылар интербелсенді тақтада жазылған мәтінге жауап береді де <<мұны қайда білдіңіз?сіз неге олай ойлайсыз?сіз келісесіз бе?>> деген мұғалім сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды.
Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін,жауаптармен салыстырады.
2.Түсіну
4. Жаңа тақырып <<Теріс сандарды қосу>> (слайд 4, 5, 6, 7, 8)
Сергіту сәті <<Көзге жаттығу>>. (слайд 10, 11)
8
Тақырыппен оқушылар жұмыс жасайды, негізгі идеяларын және олардың өзара байланыстарын аңықтайды: қалай? неліктен? сұрақтарына жауап іздейді. Слайд арқылы қысқаша мазмұндап береді
Слайдқа қарап қайталау керек
3.Қолдану
5. Интербелсенді тақтада 5 есеп беріледі, сол есептердің жауаптарын мұғалім сұраған оқушы жауабын айтады. Интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетеді. (слайд 9)
Есептер шығару. №439, №440, №441/тақ/ есебін шығаруды тапсырады
1- топ: 1)
2- топ: 2)
3-топ: 3)
<<Мадақтау сэндвичі>> арқылы бағалайды.
15
Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Өздерін <<+>>, <<->> бағалайды.
Тақырып бойынша оқулықтан топтық тапсырма алады. Бірлесе отырып, есептерді шешеді.
Тақтаға жаза отырып, басқа топтарды жұмыстарымен таныстырады, есептің шығарылу жолын түсіндіре отырып, дәлелдейді.
4.Талдау
6. <<Дұрыс жауабын тап>> тапсырмасы.
(слайд 13, 14)
<<Ойнайық та ойлайық...>> (слайд 15)
<<Бос орыңды толтырыңдар>> (слайд 16)
8
Оқушылар интербелсенді тақтада жауаптарын анықтайды, өз пікірлерімен басқа топтармен бөліседі.
5.Жинақтау
7.<<Нақты жауап>> айдары.
1. Теріс сандарды қосу алгоритімін жазу.
2. Тапсырма : Кему ретімен орналастыр (слайд 17)
(слайд 18) тарихи дерек <<Декарт>>
3
Оқушылар тақырып бойынша не білді соны бір-бір сөйлеммен айтып, білімдерін жинақтайды.
6.Бағалау
- Не білдік?, Не үйрендік?
- Бүгінгі сабақта не жаңа білдік?
- теріс сандарды қалай қосамыз?
- Сабақ ұнап және барлығын түсіндім дегендер жасыл карточкаларынды көтеріңдер.
- Жоқ дегендер - қызыл.
8.Топтық бағалау
Топ төрағаларына сөз береді. Топ төрағаларының бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.
9.Рефлексия <<Блум таксономиясы>>
3
2
Топ төрағалары бағалау парақшасы бойынша топ мүшелерін критериалды бағалайды.
Оқушылар өз-өздерін бағалайды.
Бағалау парақшасының көмегімен жұптарын бағалайды.
Пайдаланылған құралдар:
Тапсырма жазатын қағаздар, түрлі-түсті қарындаш, маркерлер, бағалау парақшалары, стикерлер
Нақты үйге тапсырма: 1
(слайд 19)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz