Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қарақытай мемлекеті
<<Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №10 орта мектебі>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Қарақытай мемлекеті
Сыныбы: 7
Тарих пәнінің мұғалімі: Смайлова Рахия Сергебаевна
Күні: 19.10.16
Сыныбы: 7
Тақырыбы
Қарақытай мемлекеті
Мақсаты
Қарақытайлардың Жетісуге қоныс аударуын,қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып,саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізу.
Міндеттері
:: Мемлекеттің қоғамдық құрылысын, мекендеген аумағын біледі.
:: Қарақытай мемлекеттінің ішкі сыртқы жағдайына баға береді
:: Айтылым, тыңдалым, жазылым, дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Тақырып туралы түсінік ала отырып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді Оқушылар тарихи деректермен жұмыс жүргізе біледі.Қарақытай тарихымен танысады.
Типі
Жаңа білімді меңгеру
Түрі
Аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Ия, жоқ>>, <<Уәж тудыру>>, <<Елші>>, <<Венн диаграммасы>>
Қолданылатын ресурстар
маркерлер, суреттер, тақта, стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесіп, 1-3 сандары арқылы үш топқа бөлемін.
Оқушылар 1-3 реттік саны бойынша санала отырып үш топқа бөлінеді.
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
<<Ия , жоқ>>
.
Ия - жасыл түспен
Жоқ - қызыл түспен
Түстерді көтере отырып оқушылардың білетінін білмейтінін анықтау.
oo Манғолша <<найман>> <<сегіз>> дегенді білдіреді?
oo Қырғыз, меркіт,найман тайпалары 1204 жылы Шыңғыс ханның қарамағына кіруге ниет білдіріп құрылтайға жиналды.
oo <<Монғол жеріндегі IX- XIII ғасырларда өмір сүрген керейлер - күшті дамыған ел .... олар тек Шыңғысхан ... әсерінен әлсіреді.>>
oo Жамұқа 1201 жылы Сарысу өзенінің бойында құрылтайға шақырып, өзін <<гурхан>> деп жариялайды.
oo Керейіт мемлекеттінің орталығы Орхон өзенінің бойындағы Балықты қаласы болған.
oo Найман мемлекетінің хандары Наркеш Дайын,Білге хан, Бұйрық, Жамұқа.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады
<< Уәж тудыру >>
.
1141 жылы Катуан даласында салжұқтар мен қарахан әскерлерін ойсырата жеңген қай мемлекет еді.
Олай болса бүгінгі сабағымызда осы қарақытайлар туралы болмақ.
Ал ендеше қарақытайлар туралы не білгілерің келеді...
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап береді , өз ой-пікірлерімен санаса білу
<< Елші >>
Үш топқа үш түрлі мәтіндер беріледі.
oo Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуы.
oo Қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі.
oo Сыртқы жағдайы.
Оқушылар мәтінді алдымен оқып содан соң топпен талқылайды.
Топ ішінен бір оқушыны елші есебінде келесі топқа жібереді.
Келесі топтан келген елшінің жаңалығын дәптерлеріне түсіріп отырады.
<<Ұшақтар сауалы>>
Оқушылар ұшақтарға өздерінің мәтіндері бойынша сұрақтар жазады. Мәтіндерді қаншалықты түсінгендерін анықтауға болады.
Әр топ екі сұрақтан жазып келесі топтарға ұшырады.
Венн диаграммасы
Қарахан Қарақытай
Ерекшеліктері ерекшеліктері
ерекшеліктері
ерекшеліктері
Ұқсастықтары
Ұқсастықтары
Ерекшеліктері
Ерекшеліктері
Оқушылар жеке өз дәптерлеріне салыстыра отырып ерекшеліктері мен ұқсастықтарын қарастырады.
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
Басбармақ арқылы өзара бағалау
Үйге тапсырма беру
$ 13 Қарақытайлар
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Қарақытай мемлекеті
Сыныбы: 7
Тарих пәнінің мұғалімі: Смайлова Рахия Сергебаевна
Күні: 19.10.16
Сыныбы: 7
Тақырыбы
Қарақытай мемлекеті
Мақсаты
Қарақытайлардың Жетісуге қоныс аударуын,қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып,саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізу.
Міндеттері
:: Мемлекеттің қоғамдық құрылысын, мекендеген аумағын біледі.
:: Қарақытай мемлекеттінің ішкі сыртқы жағдайына баға береді
:: Айтылым, тыңдалым, жазылым, дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Тақырып туралы түсінік ала отырып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді Оқушылар тарихи деректермен жұмыс жүргізе біледі.Қарақытай тарихымен танысады.
Типі
Жаңа білімді меңгеру
Түрі
Аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Ия, жоқ>>, <<Уәж тудыру>>, <<Елші>>, <<Венн диаграммасы>>
Қолданылатын ресурстар
маркерлер, суреттер, тақта, стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесіп, 1-3 сандары арқылы үш топқа бөлемін.
Оқушылар 1-3 реттік саны бойынша санала отырып үш топқа бөлінеді.
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
<<Ия , жоқ>>
.
Ия - жасыл түспен
Жоқ - қызыл түспен
Түстерді көтере отырып оқушылардың білетінін білмейтінін анықтау.
oo Манғолша <<найман>> <<сегіз>> дегенді білдіреді?
oo Қырғыз, меркіт,найман тайпалары 1204 жылы Шыңғыс ханның қарамағына кіруге ниет білдіріп құрылтайға жиналды.
oo <<Монғол жеріндегі IX- XIII ғасырларда өмір сүрген керейлер - күшті дамыған ел .... олар тек Шыңғысхан ... әсерінен әлсіреді.>>
oo Жамұқа 1201 жылы Сарысу өзенінің бойында құрылтайға шақырып, өзін <<гурхан>> деп жариялайды.
oo Керейіт мемлекеттінің орталығы Орхон өзенінің бойындағы Балықты қаласы болған.
oo Найман мемлекетінің хандары Наркеш Дайын,Білге хан, Бұйрық, Жамұқа.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады
<< Уәж тудыру >>
.
1141 жылы Катуан даласында салжұқтар мен қарахан әскерлерін ойсырата жеңген қай мемлекет еді.
Олай болса бүгінгі сабағымызда осы қарақытайлар туралы болмақ.
Ал ендеше қарақытайлар туралы не білгілерің келеді...
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап береді , өз ой-пікірлерімен санаса білу
<< Елші >>
Үш топқа үш түрлі мәтіндер беріледі.
oo Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуы.
oo Қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі.
oo Сыртқы жағдайы.
Оқушылар мәтінді алдымен оқып содан соң топпен талқылайды.
Топ ішінен бір оқушыны елші есебінде келесі топқа жібереді.
Келесі топтан келген елшінің жаңалығын дәптерлеріне түсіріп отырады.
<<Ұшақтар сауалы>>
Оқушылар ұшақтарға өздерінің мәтіндері бойынша сұрақтар жазады. Мәтіндерді қаншалықты түсінгендерін анықтауға болады.
Әр топ екі сұрақтан жазып келесі топтарға ұшырады.
Венн диаграммасы
Қарахан Қарақытай
Ерекшеліктері ерекшеліктері
ерекшеліктері
ерекшеліктері
Ұқсастықтары
Ұқсастықтары
Ерекшеліктері
Ерекшеліктері
Оқушылар жеке өз дәптерлеріне салыстыра отырып ерекшеліктері мен ұқсастықтарын қарастырады.
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
Басбармақ арқылы өзара бағалау
Үйге тапсырма беру
$ 13 Қарақытайлар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz