Қызғалдақ. сурет салу

КММ «№19жалпы орта білім беретін мектеп»
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлім: Сурет салу.
Өткізген:Мусина. Г. К
2011-2012оқу жылы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлім: Сурет салу.
Тақырыбы : Қазақтың ою-өрнектері. Қызғалдақ .
Мақсаты: Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің бірі « қызғалдақпен»таныстыру, оның суретін салу жолдарын меңгерту, әдемілікті, көркемдікті сезіну талғамын қалыптастыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілік : оюлардың үлгі суреттері слайд, бейне көрініс, құм, арнайы дайындалған шынылы жарықтандырылған стөлдер, күй табақтар, қортындылауға арналған ұсақ суреттер.
Іс-әрекетінің кезеңі
Мотивациялық
ынталандыру
Бүгін бізде ерекше күн. Бізге талай қонақтар келген екен амандасып алайық.
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа
Сәлемдесу кіреді,
Ата-дәстүр салтына.
Балалар сендер қандайсыңдар?
Шеңберге тұрып, амандасады.
Қайталап, жаттайды.
Біз қандаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!
Ізденіс-ұйымдастырушылық
.
Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:
- тыныштық сақтау, ақырын сөйлеу,
- жұмыс орнын таза ұстау;
- суретті таза, ұқыпты салу;
- шыныға салу технологиясын түсіндіру.
Балалардан қандай ою-өрнек түрлерін білетіндерін сұрайды.
Дидактикалық ойын:«Ойлан тап!»
-Ұшып бара жатқан құсқа байланысты ою қандай?
-Түйенің төліне байланысты ою қандай?
-Ағынды суға байланысты ою түрі?
Бұл ою-өрнек жайылымдар мен су көздерінен
тапшылық көрген елде пайда болған.
Өрнек судың бір тамшысын тұспалдайтын ою түрі қандай?
Қошқарға байланысты ою -өрнекті атайықшы?
Өздерін сурет салуға дайындайды.
Тыңдап, еске сақтайды.
Тыңдайды, көреді.
Ою түрлерін атайды.
Құсқанаты.
Ботагөз.
Ирек су.
Қайнар.
Қошқармүйіз.
Ізденіс-ұйымдастырушылық
Оюларды салыңдар,
Ою мәнін табыңдар.
Ою-өрнек тоқыңдар.
Ою жайлы оқыңдар.
Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз.
Қазір көзге арналған бейне көріністі
тамашалайық.
Жұмыс барысы:
Суретші ағайдың
Бояулардың әлемі,
Кемпірқосақ әдемі
әлеміне қош келіпсіңдер.
- Түстерді қайталайық.
- Түстер нешеге бөлінеді?
Шіркін сурет сабағы,
Ауылды еске салады.
Мың құбылтып саламын,
Туып, өскен даламды.
Қызыл бояу-қызғалдақ,
Сары бояу-сарғалдақ.
Жасыл бояу-жайлауым,
Іздеп барар арманым.
- Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық.
- Сусымалы нені көріп тұрмыз.
Қане, балалар, ойнайық,
Ойнайық та ойлайық.
Қандай жұмбақ болса да
Шешпей оны қоймайық.
Жұмбақ.
Адамдардың бәрі қызығады,
ұстай берсең сәні бұзылады.
Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып, ерекшелігіне, суретті салу жолдарына тоқталады.
Балалардың өз бетінше
жұмыстарын бақылау.
Ойын: «Не жоқ?»дидактикалық ойыны.
Көзге арналған бейне көріністі тамашалап, көздерін сергітеді.
Түстерді қайталайды.
Жылы, суық түстер болып екіге бөлінеді.
Суретті салып, бояйды.
Ауылға саяхатқа аттанады.
Құмды .
Балалар жауабын табады ГҮЛ.
Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып,
жұмыстарын орындайды.
Жоқ ою-өрнектерді табады.
Рефлексифтік- түзету
Балалар жұмысын талдау.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын.
Ауамыз таза болсын,
Даламыз гүлге толсын!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Балалардың жұмысын бағалау, мадақтау.
Істеген жұмысы жайында әңгімелейді. Суреттерді атын атай отырып, қай ою-өрнекті білетінін айтып қорытынды жасайды.
Мысалы:құсқанаты, қайнар,
қошқармүйіз, қызғалдақ,
ботагөз, ирек су.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек : Қызғалдақ ою-өрнегін сала білуге үйрету
Қалыптасқан әдет: Түр-түстер, ою-өрнек жайлы түсінігі қалыптасқан.
Істей біледі : Құммен қызғалдақ ою-өрнегінің суретін сала білді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz