Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қызғалдақ. сурет салу
-371475-447675
КММ <<№19жалпы орта білім беретін мектеп>>
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлім: Сурет салу.
Өткізген:Мусина.Г.К
2011-2012оқу жылы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
--------------------------------------------------------------------------------
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлім: Сурет салу.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы : Қазақтың ою-өрнектері.Қызғалдақ .
Мақсаты: Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің бірі <<қызғалдақпен>>таныстыру,оның суретін салу жолдарын меңгерту,әдемілікті, көркемдікті сезіну талғамын қалыптастыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: оюлардың үлгі суреттері слайд, бейне көрініс,құм,арнайы дайындалған шынылы жарықтандырылған стөлдер,күй табақтар,қортындылауға арналған ұсақ суреттер.
Іс-әрекетінің кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
ынталандыру
Бүгін бізде ерекше күн.Бізге талай қонақтар келген екен амандасып алайық.
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа Сәлемдесу кіреді, Ата-дәстүр салтына.
Балалар сендер қандайсыңдар?
Шеңберге тұрып,амандасады.
Қайталап, жаттайды.
Біз қандаймыз,қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!
Ізденіс-ұйымдастырушылық
.
Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:
* тыныштық сақтау, ақырын сөйлеу,
* жұмыс орнын таза ұстау;
* суретті таза, ұқыпты салу;
* шыныға салу технологиясын түсіндіру.
Балалардан қандай ою-өрнек түрлерін білетіндерін сұрайды.
Дидактикалық ойын:<<Ойлан тап!>>
-Ұшып бара жатқан құсқа байланысты ою қандай?
-Түйенің төліне байланысты ою қандай?
-Ағынды суға байланысты ою түрі?
Бұл ою-өрнек жайылымдар мен су көздерінен
тапшылық көрген елде пайда болған.
Өрнек судың бір тамшысын тұспалдайтын ою түрі қандай?
Қошқарға байланысты ою - өрнекті атайықшы?
Өздерін сурет салуға дайындайды.
Тыңдап, еске сақтайды.
Тыңдайды, көреді.
Ою түрлерін атайды.
Құсқанаты.
Ботагөз.
Ирек су.
Қайнар.
Қошқармүйіз.
-180975-2286003505200-228600
343852553975-18097559055
-180975163322035052001633220
Ізденіс-ұйымдастырушылық
Оюларды салыңдар,
Ою мәнін табыңдар.
Ою-өрнек тоқыңдар.
Ою жайлы оқыңдар.
Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз.
Қазір көзге арналған бейне көріністі
тамашалайық.
Жұмыс барысы:
Суретші ағайдың
Бояулардың әлемі,
Кемпірқосақ әдемі
әлеміне қош келіпсіңдер.
* Түстерді қайталайық.
* Түстер нешеге бөлінеді?
Шіркін сурет сабағы,
Ауылды еске салады.
Мың құбылтып саламын,
Туып, өскен даламды.
Қызыл бояу-қызғалдақ,
Сары бояу-сарғалдақ.
Жасыл бояу-жайлауым,
Іздеп барар арманым.
* Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық.
* Сусымалы нені көріп тұрмыз.
Қане ,балалар,ойнайық,
Ойнайық та ойлайық.
Қандай жұмбақ болса да
Шешпей оны қоймайық.
Жұмбақ.
Адамдардың бәрі қызығады,
ұстай берсең сәні бұзылады.
Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып,ерекшелігіне,суретті салу жолдарына тоқталады.
Балалардың өз бетінше
жұмыстарын бақылау.
Ойын: <<Не жоқ?>>дидактикалық ойыны.
Көзге арналған бейне көріністі тамашалап,көздерін сергітеді.
Түстерді қайталайды.
Жылы,суық түстер болып екіге бөлінеді.
Суретті салып, бояйды.
Ауылға саяхатқа аттанады.
60706078105Құмды .
Балалар жауабын табады ГҮЛ.
Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып,
жұмыстарын орындайды.
Жоқ ою-өрнектерді табады.
Рефлексифтік- түзету
Балалар жұмысын талдау.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын.
Ауамыз таза болсын,
Даламыз гүлге толсын!
18700751822442470150182245136525018224549847518542096520020129569850201295Балалардың жұмысын бағалау,мадақтау.
Істеген жұмысы жайында әңгімелейді.Суреттерді атын атай отырып,қай ою-өрнекті білетінін айтып қорытынды жасайды.
Мысалы:құсқанаты,қайнар,
қошқармүйіз,қызғалдақ,
ботагөз,ирек су.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қызғалдақ ою-өрнегін сала білуге үйрету
Қалыптасқан әдет:Түр-түстер,ою-өрнек жайлы түсінігі қалыптасқан.
Істей біледі: Құммен қызғалдақ ою-өрнегінің суретін сала білді.
-95250-180975
КММ <<№19жалпы орта білім беретін мектеп>>
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлім: Сурет салу.
Өткізген:Мусина.Г.К
2011-2012оқу жылы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
--------------------------------------------------------------------------------
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлім: Сурет салу.
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы : Қазақтың ою-өрнектері.Қызғалдақ .
Мақсаты: Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің бірі <<қызғалдақпен>>таныстыру,оның суретін салу жолдарын меңгерту,әдемілікті, көркемдікті сезіну талғамын қалыптастыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: оюлардың үлгі суреттері слайд, бейне көрініс,құм,арнайы дайындалған шынылы жарықтандырылған стөлдер,күй табақтар,қортындылауға арналған ұсақ суреттер.
Іс-әрекетінің кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
ынталандыру
Бүгін бізде ерекше күн.Бізге талай қонақтар келген екен амандасып алайық.
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа Сәлемдесу кіреді, Ата-дәстүр салтына.
Балалар сендер қандайсыңдар?
Шеңберге тұрып,амандасады.
Қайталап, жаттайды.
Біз қандаймыз,қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!
Ізденіс-ұйымдастырушылық
.
Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:
* тыныштық сақтау, ақырын сөйлеу,
* жұмыс орнын таза ұстау;
* суретті таза, ұқыпты салу;
* шыныға салу технологиясын түсіндіру.
Балалардан қандай ою-өрнек түрлерін білетіндерін сұрайды.
Дидактикалық ойын:<<Ойлан тап!>>
-Ұшып бара жатқан құсқа байланысты ою қандай?
-Түйенің төліне байланысты ою қандай?
-Ағынды суға байланысты ою түрі?
Бұл ою-өрнек жайылымдар мен су көздерінен
тапшылық көрген елде пайда болған.
Өрнек судың бір тамшысын тұспалдайтын ою түрі қандай?
Қошқарға байланысты ою - өрнекті атайықшы?
Өздерін сурет салуға дайындайды.
Тыңдап, еске сақтайды.
Тыңдайды, көреді.
Ою түрлерін атайды.
Құсқанаты.
Ботагөз.
Ирек су.
Қайнар.
Қошқармүйіз.
-180975-2286003505200-228600
343852553975-18097559055
-180975163322035052001633220
Ізденіс-ұйымдастырушылық
Оюларды салыңдар,
Ою мәнін табыңдар.
Ою-өрнек тоқыңдар.
Ою жайлы оқыңдар.
Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз.
Қазір көзге арналған бейне көріністі
тамашалайық.
Жұмыс барысы:
Суретші ағайдың
Бояулардың әлемі,
Кемпірқосақ әдемі
әлеміне қош келіпсіңдер.
* Түстерді қайталайық.
* Түстер нешеге бөлінеді?
Шіркін сурет сабағы,
Ауылды еске салады.
Мың құбылтып саламын,
Туып, өскен даламды.
Қызыл бояу-қызғалдақ,
Сары бояу-сарғалдақ.
Жасыл бояу-жайлауым,
Іздеп барар арманым.
* Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық.
* Сусымалы нені көріп тұрмыз.
Қане ,балалар,ойнайық,
Ойнайық та ойлайық.
Қандай жұмбақ болса да
Шешпей оны қоймайық.
Жұмбақ.
Адамдардың бәрі қызығады,
ұстай берсең сәні бұзылады.
Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып,ерекшелігіне,суретті салу жолдарына тоқталады.
Балалардың өз бетінше
жұмыстарын бақылау.
Ойын: <<Не жоқ?>>дидактикалық ойыны.
Көзге арналған бейне көріністі тамашалап,көздерін сергітеді.
Түстерді қайталайды.
Жылы,суық түстер болып екіге бөлінеді.
Суретті салып, бояйды.
Ауылға саяхатқа аттанады.
60706078105Құмды .
Балалар жауабын табады ГҮЛ.
Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып,
жұмыстарын орындайды.
Жоқ ою-өрнектерді табады.
Рефлексифтік- түзету
Балалар жұмысын талдау.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын.
Ауамыз таза болсын,
Даламыз гүлге толсын!
18700751822442470150182245136525018224549847518542096520020129569850201295Балалардың жұмысын бағалау,мадақтау.
Істеген жұмысы жайында әңгімелейді.Суреттерді атын атай отырып,қай ою-өрнекті білетінін айтып қорытынды жасайды.
Мысалы:құсқанаты,қайнар,
қошқармүйіз,қызғалдақ,
ботагөз,ирек су.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қызғалдақ ою-өрнегін сала білуге үйрету
Қалыптасқан әдет:Түр-түстер,ою-өрнек жайлы түсінігі қалыптасқан.
Істей біледі: Құммен қызғалдақ ою-өрнегінің суретін сала білді.
-95250-180975
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz