Қызғалдақ. сурет салу

574537a1abd6

КММ «№19жалпы орта білім беретін мектеп»

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлім: Сурет салу.

Өткізген:Мусина. Г. К

2011-2012оқу жылы.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлім: Сурет салу.

Тақырыбы : Қазақтың ою-өрнектері. Қызғалдақ .

Мақсаты: Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің бірі « қызғалдақпен»таныстыру, оның суретін салу жолдарын меңгерту, әдемілікті, көркемдікті сезіну талғамын қалыптастыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Көрнекілік : оюлардың үлгі суреттері слайд, бейне көрініс, құм, арнайы дайындалған шынылы жарықтандырылған стөлдер, күй табақтар, қортындылауға арналған ұсақ суреттер.

Іс-әрекетінің кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекетінің кезеңі:

Мотивациялық

ынталандыру

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Бүгін бізде ерекше күн. Бізге талай қонақтар келген екен амандасып алайық.

Сәлем берем халқыма,

Сәлем берем жалпыңа
Сәлемдесу кіреді,
Ата-дәстүр салтына.

Балалар сендер қандайсыңдар?

Балалардың іс-әрекеті:

Шеңберге тұрып, амандасады.

Қайталап, жаттайды.

Біз қандаймыз, қандаймыз.

Шұғылалы таңдаймыз,

Күлімдеген күндейміз,

Ренжуді білмейміз.

Қуанамын менде,

Қуанасың сенде,

Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!

Іс-әрекетінің кезеңі:

Ізденіс-ұйымдастырушылық

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

.

Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:

  • тыныштық сақтау, ақырын сөйлеу,
  • жұмыс орнын таза ұстау;
  • суретті таза, ұқыпты салу;
  • шыныға салу технологиясын түсіндіру.

Балалардан қандай ою-өрнек түрлерін білетіндерін сұрайды.

Дидактикалық ойын:«Ойлан тап!»

-Ұшып бара жатқан құсқа байланысты ою қандай?

-Түйенің төліне байланысты ою қандай?

-Ағынды суға байланысты ою түрі?

Бұл ою-өрнек жайылымдар мен су көздерінен

тапшылық көрген елде пайда болған.

Өрнек судың бір тамшысын тұспалдайтын ою түрі қандай?

Қошқарға байланысты ою -өрнекті атайықшы?

Балалардың іс-әрекеті:

Өздерін сурет салуға дайындайды.

Тыңдап, еске сақтайды.

Тыңдайды, көреді.

Ою түрлерін атайды.

Құсқанаты.

Ботагөз.

Ирек су.

Қайнар.

Қошқармүйіз.

P2290286.JPG P2290291.JPG

P2290310.JPG P2290307.JPG

P2290296.JPG P2290315.JPG

Ізденіс-ұйымдастырушылық

Оюларды салыңдар,

Ою мәнін табыңдар.

Ою-өрнек тоқыңдар.

Ою жайлы оқыңдар.

Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз.

Қазір көзге арналған бейне көріністі

тамашалайық.

Жұмыс барысы:

Суретші ағайдың

Бояулардың әлемі,

Кемпірқосақ әдемі

әлеміне қош келіпсіңдер.

  • Түстерді қайталайық.
  • Түстер нешеге бөлінеді?

Шіркін сурет сабағы,

Ауылды еске салады.

Мың құбылтып саламын,

Туып, өскен даламды.

Қызыл бояу-қызғалдақ,

Сары бояу-сарғалдақ.

Жасыл бояу-жайлауым,

Іздеп барар арманым.

  • Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық.
  • Сусымалы нені көріп тұрмыз.

Қане, балалар, ойнайық,

Ойнайық та ойлайық.

Қандай жұмбақ болса да

Шешпей оны қоймайық.

Жұмбақ.

Адамдардың бәрі қызығады,

ұстай берсең сәні бұзылады.

Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып, ерекшелігіне, суретті салу жолдарына тоқталады.

Балалардың өз бетінше

жұмыстарын бақылау.

Ойын: «Не жоқ?»дидактикалық ойыны.

Көзге арналған бейне көріністі тамашалап, көздерін сергітеді.

Түстерді қайталайды.

Жылы, суық түстер болып екіге бөлінеді.

Суретті салып, бояйды.

Ауылға саяхатқа аттанады.

E:\Новый том\мама\Ашық сабақ №1\2011-2012ашык сабак\P2290311.JPG Құмды .

Балалар жауабын табады ГҮЛ.

Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып,

жұмыстарын орындайды.

Жоқ ою-өрнектерді табады.

Ізденіс-ұйымдастырушылық:

Рефлексифтік- түзету

Оюларды салыңдар,Ою мәнін табыңдар.Ою-өрнек тоқыңдар.Ою жайлы оқыңдар.Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз.Қазір көзге арналған бейне көріністітамашалайық.Жұмыс барысы:Суретші ағайдыңБояулардың әлемі,Кемпірқосақ әдеміәлеміне қош келіпсіңдер.Түстерді қайталайық.Түстер нешеге бөлінеді?Шіркін сурет сабағы,Ауылды еске салады.Мың құбылтып саламын,Туып, өскен даламды.Қызыл бояу-қызғалдақ,Сары бояу-сарғалдақ.Жасыл бояу-жайлауым,Іздеп барар арманым.Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық.Сусымалы нені көріп тұрмыз.Қане, балалар, ойнайық,Ойнайық та ойлайық.Қандай жұмбақ болса даШешпей оны қоймайық.Жұмбақ.Адамдардың бәрі қызығады,ұстай берсең сәні бұзылады.Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып, ерекшелігіне, суретті салу жолдарына тоқталады.Балалардың өз бетіншежұмыстарын бақылау.Ойын: «Не жоқ?»дидактикалық ойыны.:

Балалар жұмысын талдау.

Күніміз ашық болсын,

Түніміз тыныш болсын.

Ауамыз таза болсын,

Даламыз гүлге толсын!

C:\Users\777\Desktop\Новая папка (2)\125_4.jpg C:\Users\777\Desktop\Новая папка (2)\21.jpeg 17976150.jpg E:\Cканер 9.12.11\img400.jpg C:\Users\777\Desktop\Новая папка (2)\01labgi0l1238702360.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Новая папка (2)\327.jpg Балалардың жұмысын бағалау, мадақтау.

Көзге арналған бейне көріністі тамашалап, көздерін сергітеді.Түстерді қайталайды.Жылы, суық түстер болып екіге бөлінеді.Суретті салып, бояйды.Ауылға саяхатқа аттанады.Құмды .Балалар жауабын табады ГҮЛ.Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып,жұмыстарын орындайды.Жоқ ою-өрнектерді табады.:

Істеген жұмысы жайында әңгімелейді. Суреттерді атын атай отырып, қай ою-өрнекті білетінін айтып қорытынды жасайды.

Мысалы:құсқанаты, қайнар,

қошқармүйіз, қызғалдақ,

ботагөз, ирек су.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек : Қызғалдақ ою-өрнегін сала білуге үйрету

Қалыптасқан әдет: Түр-түстер, ою-өрнек жайлы түсінігі қалыптасқан.

Істей біледі : Құммен қызғалдақ ою-өрнегінің суретін сала білді.

E:\Новый том\мама\0\3.jpeg


Ұқсас жұмыстар
А.құнанбаев. «жаз» өлеңі. 3-сынып
Балаларға өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерінің суретін салғызу
Наурыз
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз
Сурет сала білесің бе?
Қызыл қалпақтар
Топтың сұрағы
Қызғалдақ пен қарасора
Өлеңді жаттау
Өсімдік тектес өрнекті мүсіндейік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz