2-сынып әдебиеттік оқу пәнінің сабақ жоспары: Бесік жыры

Күні: 20. 10. 2015ж

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2 «в»

Мұғалім: Агжигитова. Б. А.

Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры

Мақсаты: Оқушыларды қазақтың салт - дәстүрімен, әдет - ғұрпымен таныстыру. Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Ана тілін сүюге баулу, тілге деген құрметтерін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар қазақтың салт - дәстүрімен, әдет - ғұрпымен танысады. Қазақтың салт - дәстүріне көзқарасын өзгертеді. Өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады. Өлеңді түсініп оқып, жатқа айтуға үйренеді.

Көрнекілігі: Оқулық, бесік, бесікке бөлеу рәсімінің көрінісінен суреттер, мақалдар, қосымша материалдар.

Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап.

Барысы:

р/с

Сабақ

кезең-

дері

Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті

Дерек

көздер

р/с: 1
Сабақкезең-дері:

Кіріспе

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Қонақ күту салтымыз,

Оқып, біліп жатырмыз.

Келген қонақ сіздерге,

Сәлем бердік жалпымыз.

Сыныппен сәлемдесу.

Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен

қосылып тақпақты айтады.

Амандасады.

Оқушылар конфет түсіне

қарай топқа бөлінеді.

Дереккөздер:

Ынталан-

дыру

р/с: 2
Сабақкезең-дері:

Тұсау

кесер

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау.

(«Кубизм» әдісімен)

Әр оқушы өлеңді жатқа айтады.

- Өлеңнің авторы кім?

-Өлеңнің тақырыбын айт.

-Өлең кімге арнап жазылған?

Өткенді пысықтау.

Оқушының іс - әрекеті:

Үй тапсырмасына жауап

береді.

-Өтебай Тұрманжанов.

-Өс, ұлан!

-Жас ұландарды шымыр

болуға шақырған.

Дереккөздер: Оқулық
р/с: 3
Сабақкезең-дері:

Негізгі

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Жаңа сабақ.

Қызығушылығын ояту.

Ойын. «Кім шапшаң?»

Мына өрнектерді шешсең сөз

шығады.

Ребусты шешсеңдер, бүгінгі

сабақтың тақырыбы шығады.

Тақырыбы: «Бесік жыры»

1 - топ: Ана не істеді?

2 - топ: Бала не істеді?

Сергіту сәті: «Қара жорға»

биі.

Оқушының іс - әрекеті:

12+2=24 Б 19-9=10 К

10+1=11 Ұ 15-3=12 І

30+5=35 Л 28-5=23 М

Жаңа сабақтың тақырыбын

ашады.

Бой сергіту қимылдары.

Дереккөздер:

Сандар

қатары

Ребус

р/с: 4
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Топтық жұмыс.

-Балалар, бесік, ана деген сөздерді естіген кезде көз алдымызға не келеді? (постер жасап, қорғайды)

Жарайсыңдар, балалар, сендер

бұл салт - дәстүрлер туралы

біледі екенсіңдер.

Оқушының іс - әрекеті:

Бізді өмірге әкеледі

Жылы сөзі

Ана Еркелете сөйлеуі

Тәтті жақсы сөздері

Баланы бөлейді

Жылы

Бесік Ыңғайлы

Таза

Тербеледі

Дереккөздер:

Постер

Қорғау

р/с: 5
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Түсінік беру.

Ең алғаш сәби дүниеге

келгенде анасы сәбиін бесікке

бөлейді. Бесікке бөлеу қазақ-

тың салт - дәстүріне жатады.

Мағынаны тану.

Авторымен таныстыру.

Бесік жырының авторы - халық.

«Туғанда дүние есігін ашады өлең», -деп ұлы Абай айтқандай, балаға ақ сүтімен бірге сіңген ана әлдиі ауыз әдебиеті арқылы ұрпақтан - ұрпаққа тараған. Ауыз әдебиеті - бұрынғы адамдар жазуды білмеген кезде ән, жыр, күйді балалары естіп, ұғып алған, оны өз балаларына үйреткен, сөйтіп осы дәуірге жеткен.

Топқа шығармашылық тапсырма:

Оқушының іс - әрекеті:

1 - топ: Бесік жырын

оқулықтан оқыту.

2 - топ: Бесік туралы

тыйым сөздер айту.

Оқушылар қосымша

деректер алады.

1 - топ: Бесік және

құралдарын, қуыршақ

ұсыну.

2 - топ: Бесік жырын әуені-

мен айту

Дереккөздер:

Оқулық-

пен

жұмыс

Бесік

Қуыршақ

р/с: 6
Сабақкезең-дері:

Қоры- тынды

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Рефлексия:

-Бұдан басқа тағы қандай салт - дәстүрлерді білесіңдер? (балаларға байланысты)

-Соның ішінде біз сендермен қандай салт - дәстүрлермен таныстық?

-Сабақ сендерге несімен ұнады?

- «Ыстық орындық» әдісі бойынша топтан бір - екі оқушыны тыңдаймыз

Оқушының іс - әрекеті:

-Шілдехана тойы, бесікке салу, қырқынан шығару, тұсау кесу, тілашар тойы, сүндетке отырғызу, сырға салу, т. б

-Бесікке салу дәстүрімен және бесік жырымен.

-Оқушылар пікір ағашына өз ойларын стикер арқылы

білдіреді.

Дереккөздер:

Сұрақ -

жауап

Пікір ағашы

р/с: 7
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті: Үйге тапсырма беру.
Оқушының іс - әрекеті:

«Бесік жыры» өлеңін жаттау.

Күнделікке жазып алады.

Дереккөздер:
р/с: 8
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Бағалау.

Формативті, сумативті, жиынтық баға

Оқушының іс - әрекеті: Оқушыларды топтық бағалау.
Дереккөздер:

Ұқсас жұмыстар
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Мағжан Жұмабаевтың Бесік жыры
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Бесік жыры мен Тұсау кесу жыры - қазақтың салт-дәстүрлері
2-сынып Әдебиеттік оқу сабағы: Бесік жыры және қазақ салт-дәстүрлері бойынша сабақ жоспары
2-сынып Әдебиеттік оқу. Орта мерзімді жоспар: Бесік жыры тақырыбы - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Бесік жыры: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Бесік жыры: сабақ жоспары мен әдістемелік сипаттамасы
М. Жұмабаевтың Бесік жыры өлеңі бойынша сабақ жоспары
Бесік жыры: қазақ салт-дәстүріндегі маңызы және сабақ жоспары
3-сыныпқа арналған Бесік жыры өлеңі бойынша сабақ жоспары
Бесік жыры: тарихи, поэтикалық және педагогикалық аспектілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz