Бесік жыры өлеңін жаттау

Күні: 20. 10. 2015ж

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2 «в»

Мұғалім: Агжигитова. Б. А.

Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры

Мақсаты: Оқушыларды қазақтың салт - дәстүрімен, әдет - ғұрпымен таныстыру. Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Ана тілін сүюге баулу, тілге деген құрметтерін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар қазақтың салт - дәстүрімен, әдет - ғұрпымен танысады. Қазақтың салт - дәстүріне көзқарасын өзгертеді. Өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады. Өлеңді түсініп оқып, жатқа айтуға үйренеді.

Көрнекілігі: Оқулық, бесік, бесікке бөлеу рәсімінің көрінісінен суреттер, мақалдар, қосымша материалдар.

Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап.

Барысы:

р/с

Сабақ

кезең-

дері

Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті

Дерек

көздер

р/с: 1
Сабақкезең-дері:

Кіріспе

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Қонақ күту салтымыз,

Оқып, біліп жатырмыз.

Келген қонақ сіздерге,

Сәлем бердік жалпымыз.

Сыныппен сәлемдесу.

Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен

қосылып тақпақты айтады.

Амандасады.

Оқушылар конфет түсіне

қарай топқа бөлінеді.

Дереккөздер:

Ынталан-

дыру

р/с: 2
Сабақкезең-дері:

Тұсау

кесер

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау.

(«Кубизм» әдісімен)

Әр оқушы өлеңді жатқа айтады.

- Өлеңнің авторы кім?

-Өлеңнің тақырыбын айт.

-Өлең кімге арнап жазылған?

Өткенді пысықтау.

Оқушының іс - әрекеті:

Үй тапсырмасына жауап

береді.

-Өтебай Тұрманжанов.

-Өс, ұлан!

-Жас ұландарды шымыр

болуға шақырған.

Дереккөздер: Оқулық
р/с: 3
Сабақкезең-дері:

Негізгі

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Жаңа сабақ.

Қызығушылығын ояту.

Ойын. «Кім шапшаң?»

Мына өрнектерді шешсең сөз

шығады.

Ребусты шешсеңдер, бүгінгі

сабақтың тақырыбы шығады.

Тақырыбы: «Бесік жыры»

1 - топ: Ана не істеді?

2 - топ: Бала не істеді?

Сергіту сәті: «Қара жорға»

биі.

Оқушының іс - әрекеті:

12+2=24 Б 19-9=10 К

10+1=11 Ұ 15-3=12 І

30+5=35 Л 28-5=23 М

Жаңа сабақтың тақырыбын

ашады.

Бой сергіту қимылдары.

Дереккөздер:

Сандар

қатары

Ребус

р/с: 4
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Топтық жұмыс.

-Балалар, бесік, ана деген сөздерді естіген кезде көз алдымызға не келеді? (постер жасап, қорғайды)

Жарайсыңдар, балалар, сендер

бұл салт - дәстүрлер туралы

біледі екенсіңдер.

Оқушының іс - әрекеті:

Бізді өмірге әкеледі

Жылы сөзі

Ана Еркелете сөйлеуі

Тәтті жақсы сөздері

Баланы бөлейді

Жылы

Бесік Ыңғайлы

Таза

Тербеледі

Дереккөздер:

Постер

Қорғау

р/с: 5
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Түсінік беру.

Ең алғаш сәби дүниеге

келгенде анасы сәбиін бесікке

бөлейді. Бесікке бөлеу қазақ-

тың салт - дәстүріне жатады.

Мағынаны тану.

Авторымен таныстыру.

Бесік жырының авторы - халық.

«Туғанда дүние есігін ашады өлең», -деп ұлы Абай айтқандай, балаға ақ сүтімен бірге сіңген ана әлдиі ауыз әдебиеті арқылы ұрпақтан - ұрпаққа тараған. Ауыз әдебиеті - бұрынғы адамдар жазуды білмеген кезде ән, жыр, күйді балалары естіп, ұғып алған, оны өз балаларына үйреткен, сөйтіп осы дәуірге жеткен.

Топқа шығармашылық тапсырма:

Оқушының іс - әрекеті:

1 - топ: Бесік жырын

оқулықтан оқыту.

2 - топ: Бесік туралы

тыйым сөздер айту.

Оқушылар қосымша

деректер алады.

1 - топ: Бесік және

құралдарын, қуыршақ

ұсыну.

2 - топ: Бесік жырын әуені-

мен айту

Дереккөздер:

Оқулық-

пен

жұмыс

Бесік

Қуыршақ

р/с: 6
Сабақкезең-дері:

Қоры- тынды

бөлім

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Рефлексия:

-Бұдан басқа тағы қандай салт - дәстүрлерді білесіңдер? (балаларға байланысты)

-Соның ішінде біз сендермен қандай салт - дәстүрлермен таныстық?

-Сабақ сендерге несімен ұнады?

- «Ыстық орындық» әдісі бойынша топтан бір - екі оқушыны тыңдаймыз

Оқушының іс - әрекеті:

-Шілдехана тойы, бесікке салу, қырқынан шығару, тұсау кесу, тілашар тойы, сүндетке отырғызу, сырға салу, т. б

-Бесікке салу дәстүрімен және бесік жырымен.

-Оқушылар пікір ағашына өз ойларын стикер арқылы

білдіреді.

Дереккөздер:

Сұрақ -

жауап

Пікір ағашы

р/с: 7
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті: Үйге тапсырма беру.
Оқушының іс - әрекеті:

«Бесік жыры» өлеңін жаттау.

Күнделікке жазып алады.

Дереккөздер:
р/с: 8
Сабақкезең-дері:
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Бағалау.

Формативті, сумативті, жиынтық баға

Оқушының іс - әрекеті: Оқушыларды топтық бағалау.
Дереккөздер:

Ұқсас жұмыстар
Бесік жыры жайлы ақпарат
М.Жұмабаев Бесік жыры
Бесік жыры
Бесік жыры. Сабақтың тақрыбы
Болат Сарыбаев кім
Бесік жыры. тұсау кесу
Бесік жырының маңызын ұғындыру
Бесік жыры туралы ақпарат
Өнерлінің өрісі ұзақ
Бесік жырын жаттау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz