Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру

Тақырыбы
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру
Тақырыбы: Мақсаты
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру:

- Жаңа технологиялар негізінде жасақталған әдістемелік жұмысты

тиімді ұйымдастыруға бағыттау

- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау, іс тәжірибе

алмасу

Тақырыбы: Оқу нәтижелері
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру:
  • Қатысушылар жаңа -технологиялар негізінде ұйымдастырылған әдістемелік жұмыс жоспарымен танысады.
  • Іс -тәжірибе алмасады
  • Шығармашылықпен жұмыстанады.
Тақырыбы: Түйінді идеялар
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру: Әдіскерлердің әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыра алуы
Тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру: Топтастыру технологиясы, диалог, қорытынды рефлексия.
Тақырыбы: Негізгі ресурстары
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру: Флипчарт, маркер, презентация, бағалау парақшалары
Тақырыбы: Дереккөздер мен пайдаланыл-ған әдебиеттер:
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру: МАН І деңгей
Тақырыбы: Коучинг барысы
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру: Коучтың іс -әрекеті
Әріптестердің іс -әрекеті
Тақырыбы:

Ұйымдастыру

(2 мин)

Ой қозғау

(5 мин)

Миға шабуыл

(15 минут)

Бағалау

Сергіту сәті

(3 мин)

Тақырыптың мәнін ашу

(10 минут)

Кері байланыс жасау (5 минут)

Қорытындылау 2 мин

Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру:
  1. Сәлемдесу
  2. Ребустар арқылы топқа бөлу

1-топ «Коучинг»

2-топ «Менторинг»

3-топ «Жапония»

4-топ «Бағалау»

Топ аттары Сізге таныс па?

Таныстығыңызды немен дәлеллейсіз?

Біздің бүгінгі тақырыбымызбен қалай байланыстырар едіңіз?

Жаңа технологиялар негізінде ұйымдастырылған жұмысты әдістемелік жұмыспен қалай ұштастырамыз?

2016-2017 оқу жылына жоспар жасақтауға қандай өзгеріс енгізер едіңіз?

«Бағалау» тобына бағалау критерийлерін құру арқылы бағалатады. Марапаттайды.

Логикалық сұрақтар қойылады.

«Менің қалауым» ойыны жүргізіледі.

2015-2016 оқу жылына жоспарланған әдістемелік жұмыс жоспарымен презентация арқылы таныстыру. Пікірлесу.

Рефлексия алу «Бесбармақ әдісі»

  1. Көңіл күйіңіз қандай?
  2. Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?
  3. Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?
  4. Коучинг cізге ұнады ма?Неліктен?
  5. Коучинг өз мақсатына жетті деп ойлайсызба?

Мұғалімдер берілген ребустарды шешу арқылы өз топтарына орналасады.

Мұғалімдер сұрақтарға жауап береді.

Әр топ постерге өзінің өзгертулер енгізген жоспарын жасақтайды

Жоспарды постер арқылы қорғайды.

Мұғалімдердің жұмысы критерийлер арқылы бағаланады

Мұғалімдердің ой қозғау сұрақтары мен ойын ойнау нәтижесінде

көңілдері көтеріліп, сергіп қалады

Мұғалімдер Құрық орта мектеп гимназиясының 2015-2016 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарымен таныс болады, тәжірибе алмасады, өз пікірлерін қосады.

Мұғалімдер коучингтен алған әсерлерімен кері байланыс беру арқылы бөліседі


Ұқсас жұмыстар
Білім беру ұйымдарында тәрбие жүйесін қалыптастырудың ерекшеліктері: басқару, үйлестіру және мониторинг
Мұғалімдердің өздігінен білім жетілдіруін ұйымдастыру: әдістемелік құрал
Арнайы пәнде жаңа технологиялар негізінде әзірленген Ағашты сүргілеу тәсілдері сабақ жоспары
Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тиімді топтық жұмысты ұйымдастыру: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Озық педагогикалық технологиялар негізінде бастауыш сынып оқушыларының танымдық әрекетін интерактивті әдістер арқылы тиімді ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдары мен мектепалды даярлық сыныптарында 2021-2022 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау
Жаңа педагогикалық технологиялар мен жоғары оқу орнындағы дәріс пен семинарлардың әдістемелік негіздері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде педагогтардың және оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру
Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесі негізінде білім беру процесіне заманауи әдістемелер мен технологияларды енгізу
Білім беру мазмұнын жаңарту аясында шағын жинақты мектептерде оқытуды ұйымдастыру ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz