Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Коучинг барысы
Тақырыбы
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру
Мақсаты
- Жаңа технологиялар негізінде жасақталған әдістемелік жұмысты
тиімді ұйымдастыруға бағыттау
- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау, іс тәжірибе
алмасу
Оқу нәтижелері
Қатысушылар жаңа - технологиялар негізінде ұйымдастырылған әдістемелік жұмыс жоспарымен танысады.
Іс - тәжірибе алмасады
Шығармашылықпен жұмыстанады.
Түйінді идеялар
Әдіскерлердің әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыра алуы
Әдіс-тәсілдер
Топтастыру технологиясы, диалог, қорытынды рефлексия.
Негізгі ресурстары
Флипчарт, маркер, презентация, бағалау парақшалары
Дереккөздер мен пайдаланыл-ған әдебиеттер:
МАН І деңгей
Коучинг барысы
Коучтың іс -әрекеті
Әріптестердің іс -әрекеті
Ұйымдастыру
(2 мин)
Ой қозғау
(5 мин)
Миға шабуыл
(15 минут)
Бағалау
Сергіту сәті
(3 мин)
Тақырыптың мәнін ашу
(10 минут)
Кері байланыс жасау (5 минут)
Қорытындылау 2 мин
1. Сәлемдесу
2. Ребустар арқылы топқа бөлу
1-топ <<Коучинг>>
2-топ <<Менторинг>>
3-топ <<Жапония>>
4-топ <<Бағалау>>
Топ аттары Сізге таныс па?
Таныстығыңызды немен дәлеллейсіз?
Біздің бүгінгі тақырыбымызбен қалай байланыстырар едіңіз?
Жаңа технологиялар негізінде ұйымдастырылған жұмысты әдістемелік жұмыспен қалай ұштастырамыз?
2016-2017 оқу жылына жоспар жасақтауға қандай өзгеріс енгізер едіңіз?
<<Бағалау>> тобына бағалау критерийлерін құру арқылы бағалатады. Марапаттайды.
Логикалық сұрақтар қойылады.
<<Менің қалауым>> ойыны жүргізіледі.
2015-2016 оқу жылына жоспарланған әдістемелік жұмыс жоспарымен презентация арқылы таныстыру. Пікірлесу.
Рефлексия алу <<Бесбармақ әдісі>>
1. Көңіл күйіңіз қандай?
2. Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?
3. Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?
4. Коучинг cізге ұнады ма?Неліктен?
5. Коучинг өз мақсатына жетті деп ойлайсызба?
Мұғалімдер берілген ребустарды шешу арқылы өз топтарына орналасады.
Мұғалімдер сұрақтарға жауап береді.
Әр топ постерге өзінің өзгертулер енгізген жоспарын жасақтайды
Жоспарды постер арқылы қорғайды.
Мұғалімдердің жұмысы критерийлер арқылы бағаланады
Мұғалімдердің ой қозғау сұрақтары мен ойын ойнау нәтижесінде
көңілдері көтеріліп, сергіп қалады
Мұғалімдер Құрық орта мектеп гимназиясының 2015-2016 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарымен таныс болады, тәжірибе алмасады, өз пікірлерін қосады.
Мұғалімдер коучингтен алған әсерлерімен кері байланыс беру арқылы бөліседі
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыру
Мақсаты
- Жаңа технологиялар негізінде жасақталған әдістемелік жұмысты
тиімді ұйымдастыруға бағыттау
- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау, іс тәжірибе
алмасу
Оқу нәтижелері
Қатысушылар жаңа - технологиялар негізінде ұйымдастырылған әдістемелік жұмыс жоспарымен танысады.
Іс - тәжірибе алмасады
Шығармашылықпен жұмыстанады.
Түйінді идеялар
Әдіскерлердің әдістемелік жұмысты жаңа технологиялар негізінде ұйымдастыра алуы
Әдіс-тәсілдер
Топтастыру технологиясы, диалог, қорытынды рефлексия.
Негізгі ресурстары
Флипчарт, маркер, презентация, бағалау парақшалары
Дереккөздер мен пайдаланыл-ған әдебиеттер:
МАН І деңгей
Коучинг барысы
Коучтың іс -әрекеті
Әріптестердің іс -әрекеті
Ұйымдастыру
(2 мин)
Ой қозғау
(5 мин)
Миға шабуыл
(15 минут)
Бағалау
Сергіту сәті
(3 мин)
Тақырыптың мәнін ашу
(10 минут)
Кері байланыс жасау (5 минут)
Қорытындылау 2 мин
1. Сәлемдесу
2. Ребустар арқылы топқа бөлу
1-топ <<Коучинг>>
2-топ <<Менторинг>>
3-топ <<Жапония>>
4-топ <<Бағалау>>
Топ аттары Сізге таныс па?
Таныстығыңызды немен дәлеллейсіз?
Біздің бүгінгі тақырыбымызбен қалай байланыстырар едіңіз?
Жаңа технологиялар негізінде ұйымдастырылған жұмысты әдістемелік жұмыспен қалай ұштастырамыз?
2016-2017 оқу жылына жоспар жасақтауға қандай өзгеріс енгізер едіңіз?
<<Бағалау>> тобына бағалау критерийлерін құру арқылы бағалатады. Марапаттайды.
Логикалық сұрақтар қойылады.
<<Менің қалауым>> ойыны жүргізіледі.
2015-2016 оқу жылына жоспарланған әдістемелік жұмыс жоспарымен презентация арқылы таныстыру. Пікірлесу.
Рефлексия алу <<Бесбармақ әдісі>>
1. Көңіл күйіңіз қандай?
2. Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?
3. Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?
4. Коучинг cізге ұнады ма?Неліктен?
5. Коучинг өз мақсатына жетті деп ойлайсызба?
Мұғалімдер берілген ребустарды шешу арқылы өз топтарына орналасады.
Мұғалімдер сұрақтарға жауап береді.
Әр топ постерге өзінің өзгертулер енгізген жоспарын жасақтайды
Жоспарды постер арқылы қорғайды.
Мұғалімдердің жұмысы критерийлер арқылы бағаланады
Мұғалімдердің ой қозғау сұрақтары мен ойын ойнау нәтижесінде
көңілдері көтеріліп, сергіп қалады
Мұғалімдер Құрық орта мектеп гимназиясының 2015-2016 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарымен таныс болады, тәжірибе алмасады, өз пікірлерін қосады.
Мұғалімдер коучингтен алған әсерлерімен кері байланыс беру арқылы бөліседі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz