Дөӊес линза

Сынып
8 «А»
Кіріктірілген сабақ

Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғалімі

Ғайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі

Сынып: Мерзімі
8 «А»:
Сынып: Тақырыбы
8 «А»: Оптикалық аспаптар. Көз- оптикалық жүйе.
Сынып: Мақсаты
8 «А»:

-Оптикалық аспаптардың кескінніӊ қалай пайда болуын білу

- Оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін білу;

-көздіӊ оптикалық жүйесін білу;

- көздіӊ ақауларын білу: алыстан көргіштік және жақыннан көргіштік;

- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті түзетуді білу.

Сынып: Күтілетін нәтиже
8 «А»:

- оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін біледі;

- оптикалық аспаптар мен көз торламасында пайда болған кескінніӊ қасиетін біледі;

- көздіӊ ақауларын айыра біледі;

- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті қандай көзілдірікпен түзетуді біледі.

Сынып: Қажетті құралдар
8 «А»: Физика 8 сынып ЭО, постер,
Сынып: Сабақ кезеңдері
8 «А»: Мүғалімнің іс-әрекеті
Кіріктірілген сабақ:

Оқушы

ның іс-әрекеті

Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:

Уақы

ты

Бағалау
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
8 «А»:

Класты түгендеу. Линза түрлері арқылы 3 топқа бөлу.

1. Шашыратқыш линза

2. Жинағыш линза

3. Жазық айна

Кіріктірілген сабақ: 3 топқа бөлінеді .
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 2 мин
Мадақтау
Сынып:
8 «А»:

Үй тапсырмасын сұрау. «Иә- жоқ» сұрақтарға жауап беру .

1. Линзалардағы кескіндерді тұрғызу үшін негізгі үш сәулені пайдаланады

2. Линзаның оптикалық күші сындыру қабілетінің өлшемі болып табылады?

3. Адамда бес түрлі сезім мүшелері бар?

4. Шашыратқыш линзаны жинағыш линзадан ажырата алмаймыз?

5. Нәрсе линзаның бас фокусында орналасса (d = F) , кескін болады

6. Анализатордың бір бөлігі зақымданса, басқа бөліктеріне әсер етпейді

7. Жинағыш шыны линза суға батырылды. Осы жағдайда линзаның оптикалық күші өзгереді?

8. Шашыратқыш линзадағы нәрсе кескіні шын, үлкейтілген болады

9. Линзаның бас фокусында жинағыш линзаның көмегімен алынған кескіннің биіктігі дененің биіктігіне тең болады

10. Сезім мүшелері қоршаған ортаның бір тітіркендіргіштерін қабылдайды

Кіріктірілген сабақ: Сөздерге қатысты жауаптар айтылады.
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 8 мин
Әр жауапқа 1 ұпай беріледі.
Сынып:
8 «А»:

Тақтаға сабақтың тақырыбы жазылады. Әр топ өзара білімдерін сынайды.

1-топ. Оптикалық аспаптар

2-топ. Көз. Көз құрылысы

3- топ. Көз кемшілігі: Алыстан және Жақыннан көргіштік

Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 12 мин

Критерийлер арқылы бағалау.

1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;

2. Мазмұнның толық ашылуы;

3. Өмірден мысалдар келтіруі.

Сынып:
8 «А»:

Түрлі түсті Конверт - сұрақ:

1. Жақыннан көргіш адам аралға тап болды. Ол көзілдірігінің линзаларын қолдану арқылы от жаға ала ма?

2. Фотоаппараттағы сәуле жолын сыз.

3. Көздің бұзылуы, ауру түрлері

1. Көз гигиенасы

2. Дәрігер Алмасқа оптикалық күші -1 дптр болатын көзілдірік тағуға кеңес берді. Алмаста көздің қандай кемшілігі байқалады? Бұл көзілдіріктің линзаларының фокустық қашықтығы қандай?

3. Проекциялық аппараттағы сәуле жолын сызыңыз.

1. Орманда адасып қалған бала, сіріңкесіз Күн сәулесі мен өз көзілдірігін пайдалану арқылы от жаға алды. Бұл балада көздің қандай кемшілігі байқалады?

2. Көз құрылысына байланысты тірек

сызбаны аяқтап, макет арқылы сипаттау

3. Лупаның сәуле жолын салыңдар?

Кіріктірілген сабақ:

Оқушылар

конверттегі сұрақтарға топта талқылап, жауап береді

Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 8 мин

Бағалау критерийлері

Жақсы орындады -

3 ұпай

Жартылай

орындалды -

2 ұпай

Орындай алмады,

бірақ талпынды - 1 ұпай

Сынып:
8 «А»:

Жұппен жұмыс. Адасқан сөздер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Кіріктірілген сабақ: 1
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: линза
lens
линза
2
линзаныӊ оптикалық күші
power of the lens
оптическая сила линзы
3
линзаныӊ фокус аралығы
focal length of the lens
фокусное расстояние линзы
4
Шын кескін
Real image
Действительное изображение
5
Жалған кескін
Virtual image
Мнимое изображение
1
лупа
magnifier
лупа
2
микроскоп
microscope
микроскоп
3
фотоаппарат
camera
Фотоаппарат
4
Сызықтық ұлғайту
linear magnification
Линейное увеличение
5
Көз бұршағы
lens
хрусталик
1
Көз торламы
retina
сетчатка
2
Жақыннан көргіштік
Myopia
близорукость
3
Алыстан көргіштік
Hyperopia
дальнозоркость

4

5

Ойыс линза

Дөӊес линза

Concave lens

Convex lens

Вогнутая линза

Выпуклая линза

Оқушылар орысша, ағылшынша дұрыс жауаптарын көрсетеді
5 мин

Бағалау сатысы.

1-2 сәйкестік -

1 ұпай

3-4 сәйкестік -

2 ұпай

5 сәйкестік -

3 ұпай

Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:
Кіріктірілген сабақ:
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі:
Сынып:
8 «А»:

Көру жітілігін анықтау

Керекті құрал-жабдықтар : көру жітілігін анықтауға анықтауға арналған кесте

Оқушылардың көздерінің қаншалықты арақашықта көретінін мектеп дәрігерінің көмегімен анықтаймыз

Кіріктірілген сабақ: Өз пікірін айтады.
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 5 мин
Сынып: Үйге тапсырма
8 «А»:

Бағалау. Топ басшысы жиынтық бағалауды айтады

Кері байланыс

Кубик беріледі. Кубиктің алты бұрышына өз пікірлерін білдіріп, сабақты қорытындылайды

73 §74. Оқып келу . «Көз - өмірдің айнасы» эссе

Кіріктірілген сабақ: Өз ойларын айтады
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев -физика пәні мұғаліміҒайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі: 5 мин

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау

Жаңа сабақ

Критерийлер арқылы бағалау.

Топпен жұмыс

Конверт -сұрақ

Жұппен жұмыс Адасқан сөздер

Жалпы балы

Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік

1 ұпай

Мазмұнның толық ашылуы

1 ұпай

Өмірден мысалдар келтіруі

1 ұпай

№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақКритерийлер арқылы бағалау.:
Топпен жұмысКонверт -сұрақ:
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер:
Жалпы балы:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақКритерийлер арқылы бағалау.:
Топпен жұмысКонверт -сұрақ:
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер:
Жалпы балы:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақКритерийлер арқылы бағалау.:
Топпен жұмысКонверт -сұрақ:
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер:
Жалпы балы:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақКритерийлер арқылы бағалау.:
Топпен жұмысКонверт -сұрақ:
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер:
Жалпы балы:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақКритерийлер арқылы бағалау.:
Топпен жұмысКонверт -сұрақ:
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер:
Жалпы балы:

Ұқсас жұмыстар
Есептер шығару.есептер шығаруды үйрету
Линзаларда кескін салу
Оптикалық құралдар
Болымды етістік
Тұрақты магнит
Паскаль программалау тілі туралы түсінік
Аспап жұмысының негізгі тәртібі
Қабілетті оқушымен жұмыс
Бірінші ойыншыға қойылатын сұрақтар
Ток күші неге тең
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz