Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дөӊес линза
Сынып
8 <<А>>
Кіріктірілген сабақ
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев - физика пәні мұғалімі
Ғайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі
Мерзімі
Тақырыбы
Оптикалық аспаптар. Көз- оптикалық жүйе.
Мақсаты
-Оптикалық аспаптардың кескінніӊ қалай пайда болуын білу
- Оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін білу;
-көздіӊ оптикалық жүйесін білу;
- көздіӊ ақауларын білу: алыстан көргіштік және жақыннан көргіштік;
- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті түзетуді білу.
Күтілетін нәтиже
- оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін біледі;
- оптикалық аспаптар мен көз торламасында пайда болған кескінніӊ қасиетін біледі;
- көздіӊ ақауларын айыра біледі;
- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті қандай көзілдірікпен түзетуді біледі.
Қажетті құралдар
Физика 8 сынып ЭО, постер,
Сабақ кезеңдері
Мүғалімнің іс-әрекеті
Оқушы
ның іс-әрекеті
Уақы
ты
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Класты түгендеу. Линза түрлері арқылы 3 топқа бөлу.
1. Шашыратқыш линза
2. Жинағыш линза
3. Жазық айна
3 топқа бөлінеді .
2 мин
Мадақтау
Үй тапсырмасын сұрау. <<Иә- жоқ>> сұрақтарға жауап беру .
1. Линзалардағы кескіндерді тұрғызу үшін негізгі үш сәулені пайдаланады
2. Линзаның оптикалық күші сындыру қабілетінің өлшемі болып табылады?
3. Адамда бес түрлі сезім мүшелері бар?
4. Шашыратқыш линзаны жинағыш линзадан ажырата алмаймыз?
5. Нәрсе линзаның бас фокусында орналасса (d = F) , кескін болады
6. Анализатордың бір бөлігі зақымданса, басқа бөліктеріне әсер етпейді
7. Жинағыш шыны линза суға батырылды. Осы жағдайда линзаның оптикалық күші өзгереді?
8. Шашыратқыш линзадағы нәрсе кескіні шын , үлкейтілген болады
9.Линзаның бас фокусында жинағыш линзаның көмегімен алынған кескіннің биіктігі дененің биіктігіне тең болады
10. Сезім мүшелері қоршаған ортаның бір тітіркендіргіштерін қабылдайды
Сөздерге қатысты жауаптар айтылады.
8 мин
Әр жауапқа 1 ұпай беріледі.
Тақтаға сабақтың тақырыбы жазылады. Әр топ өзара білімдерін сынайды.
1-топ. Оптикалық аспаптар
2-топ. Көз. Көз құрылысы
3- топ. Көз кемшілігі: Алыстан және Жақыннан көргіштік
12 мин
Критерийлер арқылы бағалау.
1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
Түрлі түсті Конверт - сұрақ:
1. Жақыннан көргіш адам аралға тап болды. Ол көзілдірігінің линзаларын қолдану арқылы от жаға ала ма?
2.Фотоаппараттағы сәуле жолын сыз.
3. Көздің бұзылуы, ауру түрлері
1. Көз гигиенасы
2. Дәрігер Алмасқа оптикалық күші -1 дптр болатын көзілдірік тағуға кеңес берді. Алмаста көздің қандай кемшілігі байқалады? Бұл көзілдіріктің линзаларының фокустық қашықтығы қандай?
3. Проекциялық аппараттағы сәуле жолын сызыңыз.
1. Орманда адасып қалған бала, сіріңкесіз Күн сәулесі мен өз көзілдірігін пайдалану арқылы от жаға алды. Бұл балада көздің қандай кемшілігі байқалады?
2. Көз құрылысына байланысты тірек
сызбаны аяқтап, макет арқылы сипаттау
3. Лупаның сәуле жолын салыңдар?
Оқушылар
конверттегі сұрақтарға топта талқылап, жауап береді
8 мин
Бағалау критерийлері
Жақсы орындады -
3 ұпай
Жартылай
орындалды -
2 ұпай
Орындай алмады,
бірақ талпынды - 1 ұпай
Жұппен жұмыс. Адасқан сөздер
1
линза
lens
линза
2
линзаныӊ оптикалық күші
power of the lens
оптическая сила линзы
3
линзаныӊ фокус аралығы
focal length of the lens
фокусное расстояние линзы
4
Шын кескін
Real image
Действительное изображение
5
Жалған кескін
Virtual image
Мнимое изображение
1
лупа
magnifier
лупа
2
микроскоп
microscope
микроскоп
3
фотоаппарат
camera
Фотоаппарат
4
Сызықтық ұлғайту
linear magnification
Линейное увеличение
5
Көз бұршағы
lens
хрусталик
1
Көз торламы
retina
сетчатка
2
Жақыннан көргіштік
Myopia
близорукость
3
Алыстан көргіштік
Hyperopia
дальнозоркость
4
5
Ойыс линза
Дөӊес линза
Concave lens
Convex lens
Вогнутая линза
Выпуклая линза
Оқушылар орысша , ағылшынша дұрыс жауаптарын көрсетеді
5 мин
Бағалау сатысы.
1-2 сәйкестік -
1 ұпай
3-4 сәйкестік -
2 ұпай
5 сәйкестік -
3 ұпай
Көру жітілігін анықтау
Керекті құрал-жабдықтар: көру жітілігін анықтауға анықтауға арналған кесте
Оқушылардың көздерінің қаншалықты арақашықта көретінін мектеп дәрігерінің көмегімен анықтаймыз
Өз пікірін айтады.
5 мин
Үйге тапсырма
Бағалау. Топ басшысы жиынтық бағалауды айтады
Кері байланыс
Кубик беріледі. Кубиктің алты бұрышына өз пікірлерін білдіріп, сабақты қорытындылайды
73 §74. Оқып келу . <<Көз - өмірдің айнасы>> эссе
Өз ойларын айтады
5 мин
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ
Критерийлер арқылы бағалау.
Топпен жұмыс
Конверт -сұрақ
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер
Жалпы балы
Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік
1 ұпай
Мазмұнның толық ашылуы
1 ұпай
Өмірден мысалдар келтіруі
1 ұпай
1
2
3
4
5
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ
Критерийлер арқылы бағалау.
Топпен жұмыс
Конверт -сұрақ
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер
Жалпы балы
Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік
1 ұпай
Мазмұнның толық ашылуы
1 ұпай
Өмірден мысалдар келтіруі
1 ұпай
1
2
3
4
5
8 <<А>>
Кіріктірілген сабақ
Пән мұғалімдері: Нұрбол Құдабаев - физика пәні мұғалімі
Ғайни Төлегенова - биология пәні мұғалімі
Мерзімі
Тақырыбы
Оптикалық аспаптар. Көз- оптикалық жүйе.
Мақсаты
-Оптикалық аспаптардың кескінніӊ қалай пайда болуын білу
- Оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін білу;
-көздіӊ оптикалық жүйесін білу;
- көздіӊ ақауларын білу: алыстан көргіштік және жақыннан көргіштік;
- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті түзетуді білу.
Күтілетін нәтиже
- оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін біледі;
- оптикалық аспаптар мен көз торламасында пайда болған кескінніӊ қасиетін біледі;
- көздіӊ ақауларын айыра біледі;
- алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті қандай көзілдірікпен түзетуді біледі.
Қажетті құралдар
Физика 8 сынып ЭО, постер,
Сабақ кезеңдері
Мүғалімнің іс-әрекеті
Оқушы
ның іс-әрекеті
Уақы
ты
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Класты түгендеу. Линза түрлері арқылы 3 топқа бөлу.
1. Шашыратқыш линза
2. Жинағыш линза
3. Жазық айна
3 топқа бөлінеді .
2 мин
Мадақтау
Үй тапсырмасын сұрау. <<Иә- жоқ>> сұрақтарға жауап беру .
1. Линзалардағы кескіндерді тұрғызу үшін негізгі үш сәулені пайдаланады
2. Линзаның оптикалық күші сындыру қабілетінің өлшемі болып табылады?
3. Адамда бес түрлі сезім мүшелері бар?
4. Шашыратқыш линзаны жинағыш линзадан ажырата алмаймыз?
5. Нәрсе линзаның бас фокусында орналасса (d = F) , кескін болады
6. Анализатордың бір бөлігі зақымданса, басқа бөліктеріне әсер етпейді
7. Жинағыш шыны линза суға батырылды. Осы жағдайда линзаның оптикалық күші өзгереді?
8. Шашыратқыш линзадағы нәрсе кескіні шын , үлкейтілген болады
9.Линзаның бас фокусында жинағыш линзаның көмегімен алынған кескіннің биіктігі дененің биіктігіне тең болады
10. Сезім мүшелері қоршаған ортаның бір тітіркендіргіштерін қабылдайды
Сөздерге қатысты жауаптар айтылады.
8 мин
Әр жауапқа 1 ұпай беріледі.
Тақтаға сабақтың тақырыбы жазылады. Әр топ өзара білімдерін сынайды.
1-топ. Оптикалық аспаптар
2-топ. Көз. Көз құрылысы
3- топ. Көз кемшілігі: Алыстан және Жақыннан көргіштік
12 мин
Критерийлер арқылы бағалау.
1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
Түрлі түсті Конверт - сұрақ:
1. Жақыннан көргіш адам аралға тап болды. Ол көзілдірігінің линзаларын қолдану арқылы от жаға ала ма?
2.Фотоаппараттағы сәуле жолын сыз.
3. Көздің бұзылуы, ауру түрлері
1. Көз гигиенасы
2. Дәрігер Алмасқа оптикалық күші -1 дптр болатын көзілдірік тағуға кеңес берді. Алмаста көздің қандай кемшілігі байқалады? Бұл көзілдіріктің линзаларының фокустық қашықтығы қандай?
3. Проекциялық аппараттағы сәуле жолын сызыңыз.
1. Орманда адасып қалған бала, сіріңкесіз Күн сәулесі мен өз көзілдірігін пайдалану арқылы от жаға алды. Бұл балада көздің қандай кемшілігі байқалады?
2. Көз құрылысына байланысты тірек
сызбаны аяқтап, макет арқылы сипаттау
3. Лупаның сәуле жолын салыңдар?
Оқушылар
конверттегі сұрақтарға топта талқылап, жауап береді
8 мин
Бағалау критерийлері
Жақсы орындады -
3 ұпай
Жартылай
орындалды -
2 ұпай
Орындай алмады,
бірақ талпынды - 1 ұпай
Жұппен жұмыс. Адасқан сөздер
1
линза
lens
линза
2
линзаныӊ оптикалық күші
power of the lens
оптическая сила линзы
3
линзаныӊ фокус аралығы
focal length of the lens
фокусное расстояние линзы
4
Шын кескін
Real image
Действительное изображение
5
Жалған кескін
Virtual image
Мнимое изображение
1
лупа
magnifier
лупа
2
микроскоп
microscope
микроскоп
3
фотоаппарат
camera
Фотоаппарат
4
Сызықтық ұлғайту
linear magnification
Линейное увеличение
5
Көз бұршағы
lens
хрусталик
1
Көз торламы
retina
сетчатка
2
Жақыннан көргіштік
Myopia
близорукость
3
Алыстан көргіштік
Hyperopia
дальнозоркость
4
5
Ойыс линза
Дөӊес линза
Concave lens
Convex lens
Вогнутая линза
Выпуклая линза
Оқушылар орысша , ағылшынша дұрыс жауаптарын көрсетеді
5 мин
Бағалау сатысы.
1-2 сәйкестік -
1 ұпай
3-4 сәйкестік -
2 ұпай
5 сәйкестік -
3 ұпай
Көру жітілігін анықтау
Керекті құрал-жабдықтар: көру жітілігін анықтауға анықтауға арналған кесте
Оқушылардың көздерінің қаншалықты арақашықта көретінін мектеп дәрігерінің көмегімен анықтаймыз
Өз пікірін айтады.
5 мин
Үйге тапсырма
Бағалау. Топ басшысы жиынтық бағалауды айтады
Кері байланыс
Кубик беріледі. Кубиктің алты бұрышына өз пікірлерін білдіріп, сабақты қорытындылайды
73 §74. Оқып келу . <<Көз - өмірдің айнасы>> эссе
Өз ойларын айтады
5 мин
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ
Критерийлер арқылы бағалау.
Топпен жұмыс
Конверт -сұрақ
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер
Жалпы балы
Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік
1 ұпай
Мазмұнның толық ашылуы
1 ұпай
Өмірден мысалдар келтіруі
1 ұпай
1
2
3
4
5
Бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ
Критерийлер арқылы бағалау.
Топпен жұмыс
Конверт -сұрақ
Жұппен жұмыс Адасқан сөздер
Жалпы балы
Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік
1 ұпай
Мазмұнның толық ашылуы
1 ұпай
Өмірден мысалдар келтіруі
1 ұпай
1
2
3
4
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz