Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшектерді қысқарту
Қысқа мерзімдік жоспары
<<Бекітемін>>
Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Туралиева.
<<___>>________2016ж
Пәні: математика
Күні:27.01.2016ж
5 сынып
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектерді көбейту.
Сілтеме
Математика оқулығы, сабақ жоспары, слайд
А.Алдамұратова, Е.Байшоланов <<Атамұра>> баспасы
Жалпы мақсаты
Жай бөлшектер мен жай бөлшектерді, жай бөлшектер аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру және есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету.
Міндеттері
Оқыту:
Жай бөлшектерді көбейту алгоритмін практикада қолдану машықтыктандыру;
Дамытушылық:
Ауызша есептеу, тез есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Ойын жеткізе білуін және ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік:
ұжымда, топта, жұпта, жеке жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесін меңгереді, есептер шығаруда сол ережелерді қолдана біледі.
Негізгі идеялар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуді орындай білу біліктілігін қалыптастыру
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары
Оқулықпен жұмыс, топтық және жеке тапсырмалар
Жаңа сабақты меңгертуге арналған ауызша тапсырмалар
Есептер шығару, кері байланыс орнату.
Қолданылатын әдіс тәсілдер:
Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, топтық жұмыс
Сабақтың түрі:
Жаңа білім беру
Сабақтың
дидактикалық кезеңдері
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Жұмыс тәсілдері,
Әдіс-тәсілдері
Бағалау
Ресурстаркөрнекі-
ліктер
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау. Бағалау түрін түсіндіру. Бағалау тақтасына ұпай түрлі түсті стикермен бағаланады.
Сыныпты 3топқа
<<Жай бөлшек>>, <<Натурал сан>>, <<Аралас сан>>
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
Бағалау тақтасы
Кеспе қағаздар,
түрлі түсті стикерлер
Жаңа сабаққа дайындық
<<Миға шабуыл>> сұрақтары.
Жай бөлшектерді қысқарту;бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Негізгі ұғымдарды қайталайды. Мысалдар келтіреді.
Сұрақтарға жауап беріп, ұпайларын бағалау тақтасына белгілеп отырады.
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
Түрлі түсті стикерлер
Слайд
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқушының сабаққа қызығушылығын тудыратын тақырыпқа байланысты проблемалық сұрақтар слайдта беріледі.
Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;
Практикалық білімдерін пысықтауға бағыт беру;
Жай бөлшектерді көбейту ережелерін айтады және мысалдармен түсіндіреді.Постер жасап қорғайды.
Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелейтін пікір алмасу.
Түрлі түсті стикерлер
Оқулық, А3фор-
маты, маркер
Жаңа сабақ бойынша ауызша сұрақтар.
Слайдтағы есептерді ауызша орындата отырып, өз білімдерін пайдалана отырып, есеп шығаруда біліктіліктеріне жағдай туғызу.
Мысалдар арқылы есептеу дағдыларын қалыптастырады.
Жалпы дидактикалық әдіс: нақты пікір айтуға ұмтылдыру.
Тәсілі: жеке.
Түрлі түсті стикерлер
Слайд
Жаңа сабақты пысықтау
Оқулықтан тапсырмалар орындайды. Бірінші болып орындаған топ оқушылары тақтаға жазады.Оқулығтағы №1077-1079есептер
Оқушылар оқулықтағы тапсырманы топтасып шығарып, тақтаға жазады.
Тиянақты жұмыс жасауға икемдеу.
Тәсілі: топтық, жеке.
Түрлі түсті стикерлер
Оқулық, жұмыс дәптері
Сергіту сәті
15;17;79;65;611 берілген бөлшекерді оқып алымын, бөлімін ажырта білуге, тез ойлауға, шапшаңдыққа бағыттау
Бөлшектің алымы
/ орнымыздан тұрамыз/
Бөлшек сызығы / екі қолымызды екі жаққа созамыз/
Бөлшектің бөлімі /Орнымызға отырамыз/
Тәсілі: ұжымдық, топтық , жеке.
Слайд
Жаңа сабақты бекіту
Практикалық білімдерін толықтыруға бағыт беру, дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Оқушыларға жеке тапсырмаға тест беріледі,тақырыпты қорытындылайды
Жеке тапсырмаға тест
Түрлі түсті стикерлер
үлестірме қағаздар
Рефлексия
Жасыл алма: сабақ маған ұнады.
Сары алма: Сабаққа түсіндім, бірақ есептегенеде қиындық келтірді.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Алма пішінді стикерді түсіне қарай таңдап алады.
Тәсілі: жеке
Түрлі түсті стикер
Бағалау
Оқушы пікірін тыңдау және бағалау тақтасындағы ұпайларын санау.
Стикерлерді санау арқылы бағалау
бағалау
Түрлі түсті стикерлер.
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру
№1080-1081есептер
Есептер шығару арқылы өз ойларын сауатты және нақты жеткізуге бағыттау
<<Бекітемін>>
Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Туралиева.
<<___>>________2016ж
Пәні: математика
Күні:27.01.2016ж
5 сынып
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектерді көбейту.
Сілтеме
Математика оқулығы, сабақ жоспары, слайд
А.Алдамұратова, Е.Байшоланов <<Атамұра>> баспасы
Жалпы мақсаты
Жай бөлшектер мен жай бөлшектерді, жай бөлшектер аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру және есеп шығару барысында қолдана білуге үйрету.
Міндеттері
Оқыту:
Жай бөлшектерді көбейту алгоритмін практикада қолдану машықтыктандыру;
Дамытушылық:
Ауызша есептеу, тез есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Ойын жеткізе білуін және ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік:
ұжымда, топта, жұпта, жеке жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесін меңгереді, есептер шығаруда сол ережелерді қолдана біледі.
Негізгі идеялар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуді орындай білу біліктілігін қалыптастыру
Тапсырмалар
Ой қозғау сұрақтары
Оқулықпен жұмыс, топтық және жеке тапсырмалар
Жаңа сабақты меңгертуге арналған ауызша тапсырмалар
Есептер шығару, кері байланыс орнату.
Қолданылатын әдіс тәсілдер:
Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, топтық жұмыс
Сабақтың түрі:
Жаңа білім беру
Сабақтың
дидактикалық кезеңдері
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Жұмыс тәсілдері,
Әдіс-тәсілдері
Бағалау
Ресурстаркөрнекі-
ліктер
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау. Бағалау түрін түсіндіру. Бағалау тақтасына ұпай түрлі түсті стикермен бағаланады.
Сыныпты 3топқа
<<Жай бөлшек>>, <<Натурал сан>>, <<Аралас сан>>
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
Бағалау тақтасы
Кеспе қағаздар,
түрлі түсті стикерлер
Жаңа сабаққа дайындық
<<Миға шабуыл>> сұрақтары.
Жай бөлшектерді қысқарту;бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Негізгі ұғымдарды қайталайды. Мысалдар келтіреді.
Сұрақтарға жауап беріп, ұпайларын бағалау тақтасына белгілеп отырады.
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
Түрлі түсті стикерлер
Слайд
Жаңа сабақты түсіндіру
Оқушының сабаққа қызығушылығын тудыратын тақырыпқа байланысты проблемалық сұрақтар слайдта беріледі.
Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;
Практикалық білімдерін пысықтауға бағыт беру;
Жай бөлшектерді көбейту ережелерін айтады және мысалдармен түсіндіреді.Постер жасап қорғайды.
Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелейтін пікір алмасу.
Түрлі түсті стикерлер
Оқулық, А3фор-
маты, маркер
Жаңа сабақ бойынша ауызша сұрақтар.
Слайдтағы есептерді ауызша орындата отырып, өз білімдерін пайдалана отырып, есеп шығаруда біліктіліктеріне жағдай туғызу.
Мысалдар арқылы есептеу дағдыларын қалыптастырады.
Жалпы дидактикалық әдіс: нақты пікір айтуға ұмтылдыру.
Тәсілі: жеке.
Түрлі түсті стикерлер
Слайд
Жаңа сабақты пысықтау
Оқулықтан тапсырмалар орындайды. Бірінші болып орындаған топ оқушылары тақтаға жазады.Оқулығтағы №1077-1079есептер
Оқушылар оқулықтағы тапсырманы топтасып шығарып, тақтаға жазады.
Тиянақты жұмыс жасауға икемдеу.
Тәсілі: топтық, жеке.
Түрлі түсті стикерлер
Оқулық, жұмыс дәптері
Сергіту сәті
15;17;79;65;611 берілген бөлшекерді оқып алымын, бөлімін ажырта білуге, тез ойлауға, шапшаңдыққа бағыттау
Бөлшектің алымы
/ орнымыздан тұрамыз/
Бөлшек сызығы / екі қолымызды екі жаққа созамыз/
Бөлшектің бөлімі /Орнымызға отырамыз/
Тәсілі: ұжымдық, топтық , жеке.
Слайд
Жаңа сабақты бекіту
Практикалық білімдерін толықтыруға бағыт беру, дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Оқушыларға жеке тапсырмаға тест беріледі,тақырыпты қорытындылайды
Жеке тапсырмаға тест
Түрлі түсті стикерлер
үлестірме қағаздар
Рефлексия
Жасыл алма: сабақ маған ұнады.
Сары алма: Сабаққа түсіндім, бірақ есептегенеде қиындық келтірді.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Алма пішінді стикерді түсіне қарай таңдап алады.
Тәсілі: жеке
Түрлі түсті стикер
Бағалау
Оқушы пікірін тыңдау және бағалау тақтасындағы ұпайларын санау.
Стикерлерді санау арқылы бағалау
бағалау
Түрлі түсті стикерлер.
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру
№1080-1081есептер
Есептер шығару арқылы өз ойларын сауатты және нақты жеткізуге бағыттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz