Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту нәтижесі
Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Step 5 Television and children
Өткізілу күні: 14.10.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 5 Television and children
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.
Жалпы мақсаттар
Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбіту, оқушылардың сөздік қорын көбейту, диалог оқуда сөйлеу ырғақтарын, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбиді, сөздік қорлары көбейеді, диалог оқуда сөйлеу ырғақтары, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл, диалогтік оқыту.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, бағалау қағаздары, топтық тапсырма жазылған парақшалар.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(television, children) адам есімдері мен теледидарға байланысты сөздер жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
2 топқа ребус беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар ребусты шешіп, сабақтың тақырыбын табады.
Мағынаны тану
Pronunciation. /4 минут/ exI p-47 Read the words correctly: entertain, amusement, magic box, etc. Мұғалім оқушыларға берілген сөздерді дұрыс оқуға тапсырма береді.
Reading and discussion. /6 минут/ exII p-47 Read and discuss the following text. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға, ауызша талқылауға тапсырма береді.
Speaking. /5 минут/ exIII p-48 Say what you think about the following.
Мұғалім оқушыларға жаттығуда берілген мәліметтер жайында өз пікірлерін "дұрыс", "бұрыс" тәсілімен білдіруге тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Word study. /5 минут/ ExIV p-48 Learn the following topical vocabulary.
Мұғалім оқушыларға анықтамалық сөздікпен жұмыс жасауға тапсырма береді.
Writing. /5 минут/ex IV-3 p-49 Fill in television questionnaire. Мұғалім парақшада бейнеленген теледидар суретіне сұрақтарға жауап жазуға тапсырма береді.
Work in pairs. /5минут/ex V-1 p-50 Practise the following dialogue. Мұғалім оқушыларға берілген диалогты рөлге бөліп оқуға тапсырма береді.
Оқушылар берілген сөздерді оқылуына қарай дұрыс айтып шығады.
Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады, ауызша талқылайды.
Оқушылар "дұрыс", "бұрыс" белгілері арқылы өз ойларын білдіреді.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар анықтамалық сөздікпен жұмыс жасайды.
Оқушылар тапсырманы парақшаларға жазбаша орындайды.
Оқушылар диалогты жұптасып, бөліпі оқиды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін қол бейнеленген парақшаларға белгілейді.
Бағалау
Қорытынды. /2 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
Ех V-1 р-50 To learn by heart.
Мұғалім оқушыларға диалогты жаттауға тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Тақырыбы: Step 5 Television and children
Өткізілу күні: 14.10.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 5 Television and children
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.
Жалпы мақсаттар
Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбіту, оқушылардың сөздік қорын көбейту, диалог оқуда сөйлеу ырғақтарын, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылармен теледидар жайында әңгіме өрбиді, сөздік қорлары көбейеді, диалог оқуда сөйлеу ырғақтары, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл, диалогтік оқыту.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, бағалау қағаздары, топтық тапсырма жазылған парақшалар.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(television, children) адам есімдері мен теледидарға байланысты сөздер жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
2 топқа ребус беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар ребусты шешіп, сабақтың тақырыбын табады.
Мағынаны тану
Pronunciation. /4 минут/ exI p-47 Read the words correctly: entertain, amusement, magic box, etc. Мұғалім оқушыларға берілген сөздерді дұрыс оқуға тапсырма береді.
Reading and discussion. /6 минут/ exII p-47 Read and discuss the following text. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға, ауызша талқылауға тапсырма береді.
Speaking. /5 минут/ exIII p-48 Say what you think about the following.
Мұғалім оқушыларға жаттығуда берілген мәліметтер жайында өз пікірлерін "дұрыс", "бұрыс" тәсілімен білдіруге тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Word study. /5 минут/ ExIV p-48 Learn the following topical vocabulary.
Мұғалім оқушыларға анықтамалық сөздікпен жұмыс жасауға тапсырма береді.
Writing. /5 минут/ex IV-3 p-49 Fill in television questionnaire. Мұғалім парақшада бейнеленген теледидар суретіне сұрақтарға жауап жазуға тапсырма береді.
Work in pairs. /5минут/ex V-1 p-50 Practise the following dialogue. Мұғалім оқушыларға берілген диалогты рөлге бөліп оқуға тапсырма береді.
Оқушылар берілген сөздерді оқылуына қарай дұрыс айтып шығады.
Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады, ауызша талқылайды.
Оқушылар "дұрыс", "бұрыс" белгілері арқылы өз ойларын білдіреді.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар анықтамалық сөздікпен жұмыс жасайды.
Оқушылар тапсырманы парақшаларға жазбаша орындайды.
Оқушылар диалогты жұптасып, бөліпі оқиды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін қол бейнеленген парақшаларға белгілейді.
Бағалау
Қорытынды. /2 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
Ех V-1 р-50 To learn by heart.
Мұғалім оқушыларға диалогты жаттауға тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz