Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

«Құрық орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

ІІ деңгей мұғалімі Ж. К. Жабасова

Коучинг сабақтың жоспары

2016 жыл
3- апта
4-күн
2016 жыл: Сабақ тақырыбы:
3- апта: Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету
2016 жыл: Жалпы мақсат:
3- апта: «Сын тұрғысынан ойлау» термині туралы түсінік беру, оның стратегияларымен таныстыру
2016 жыл: Сілтеме:
3- апта:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-беттер

Үлестірмелі нұсқаулық

2016 жыл: Оқу нәтижесі:
3- апта:

СТО-дың негізгі дағды, әдістерін және стратегияларын білу;

Пән бойынша оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыруда жиі қолдануға болатын, әрі тиімді стратегияларын пайдалану;

СТО-ны өз жұмыстарында, іс-қимылдарын қорытындылауда, рефлексия жасауда, біртұтас жан-жақты ойлау қабілетін дамытуда, бар білімдерін тақырып бойынша білім-білік, дағды деңгейін өзектілеуде қолдану. .

2016 жыл: Түйінді идеялар:
3- апта: СТО - Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауды көздейді
2016 жыл: Сабақта қолданылатын материалдар:
3- апта: Интерактивті тақта, ватман қағаз, маркерлер, А-4 форматы, түрлі -түсті қағаздар, стикерлер
2016 жыл: Оқыту әдістері:
3- апта:

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

4-күн:

1. Топтық жұмыс

2. Жеке жұмыс

2016 жыл: Дерек көздері:
3- апта: Интернет материалдары, көркем әдебиеттен алынған мәтін
2016 жыл: Тапсырмалар:
3- апта:

1. Берілген мәтінді ары қарай жалғастыру

2. «Көбелек сабағы» туралы слайд бойынша пікірлерін айту

3. Рефлексия, кері байланыс.

2016 жыл: Оқуға арналған тапсырма:
3- апта: Мұғалімге арналған нұсқаулық. 41-49беттер

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(3 мин)

Сергіту сәті

Коучтың іс-әрекеті:

Көтеріңкі көңіл орнату үшін

«Көңілді күн» әнінің әуеніне билеу

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Интерактивті тақтада берілген бейнеклип бойынша билеу
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(3 мин)

Топқа бөлу

Коучтың іс-әрекеті: Түрлі-түсті қағазға жапсырылған смайликтер үлестіріледі
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Смайликтер бойынша топқа бөлінеді.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(10 мин)

Логикалық қызықты сұрақтар арқылы жылы қарым-қатынас орнату

Коучтың іс-әрекеті:

Интерактивті тақтада берілген суреттер бойынша ой қозғау сәті ұйымдастырылады.

Мұғалімдердің жауаптарынан соң дұрыс жауабы көрсетіледі.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер ойлана отырып, әртүрлі жауаптар береді
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(10 мин)

Мәтін интерактивті тақта арқылы беріледі

Коучтың іс-әрекеті:

Слайдтан «Еріккен хан» мәтіні беріліп, мәтін бойынша сұрақ қойылады

Мәтіннің жалғасы беріледі

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Әр топтағы қатысушы мәтінді өз ойларымен жалғастыра отырып, аяқтайды.

Мәтінді қалай аяқтағандары туралы пікір алмасады.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Ақпарлама

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Сыни тұрғыдан ойлау туралы» қысқаша мәлімет беру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Таныстырылымды тыңдайды
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

(10 мин)

Интерактивті тақта арқылы слайд көрсетіледі

Коучтың іс-әрекеті:

«Көбелек сабағы» туралы слайд көрсетіледі, жетелеуші сұрақтар қойылады.

Мұғалімдер жауабы тыңдалып болған соң слайдтағы мәтіннің жалғасы оқытылады

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қатысушы мұғалімдер берілген сұрақтарға жауап береді. Әр мұғалім өз пікірін, өз ой-тұжырымын білдіреді.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: Кері байланыс
Коучтың іс-әрекеті: Бағдаршам арқылы кері байланыс жасау
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Жасыл түс- түсінбедім Сары түс- әлі сұрақтарым бар

Қызыл түс- маған бәрі түсінікті

Коучинг

Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер

«ЖИГСО» әдісі

Тақырыбы:

Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер

«ЖИГСО» әдісі

Тақырыбы:: Мақсаты:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі:

- ЖИГСО әдіс тәсілін тиімді ұйымдастыруға бағыттау

- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау

Тақырыбы:: Оқу нәтижелері:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі:

«ЖИГСО» әдіс- тәсілін сабақта қолдануды меңгереді

Іс -тәжірибе алмасады

Шығармашылықпен жұмыстанады.

Тақырыбы:: Түйінді идеялар:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі: «ЖИГСО» әдісін сабақта ұйымдастыра алуы
Тақырыбы:: Әдіс-тәсілдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі: Топтастыру технологиясы, диалог, қорытынды рефлексия.
Тақырыбы:: Негізгі ресурстары:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі: Флипчарт, маркер, презентация
Тақырыбы:: Дереккөздер мен пайдаланылған әдебиеттер:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі: МАН ІІ деңгей
Тақырыбы:: Коучинг барысы
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі: Коучтың іс -әрекеті
Әріптестердің іс -әрекеті
Тақырыбы::

Ұйымдастыру

(2 мин)

Сергіту сәті

(3 мин)

Ой қозғау

(5 мин)

Миға шабуыл

(15 минут)

Тақырыптың мәнін ашу (10 минут)

Бағалау

Сергіту трининг

Кері байланыс жасау

(5 минут)

Қорытындылау

(2 мин)

Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер«ЖИГСО» әдісі:

Сәлемдесу

«Әріптер»жаттығуы жасалады.

Сандар арқылы топқа бөлу

1-топ

2-топ

3-топ

4-топ

Әр белгіленген сан бойынша «Шахмат» мәтіні бөлініп беріледі.

Белгіленген сандар бойынша бір топқа бірігіп топтасады.

Топ мүшелері бұрынғы орындарына қайтып отырады.

Ортақ пікір қалыптастыра отырып, постерге салады.

Топтың жауабын басқа топтар шапалақ әдісімен бағалап отырады.

«Мейірімдісіз бе?» тринингі жүргізіледі

Қатысушыларға парақша таратылып, сұрақтарға «ия», «жоқ» белгісін қояды

Рефлексия алу «Бесбармақ әдісі»

Көңіл күйіңіз қандай?

Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?

Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?

Коучинг cізге ұнады


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Қазақ тілінен орта мерзімді сабақ жоспары 10 сынып
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін сабақта тиімді қолдану
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Менің досым
Механикалық энергия
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz