Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

«Құрық орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
ІІ деңгей мұғалімі Ж. К. Жабасова
Коучинг сабақтың жоспары
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-беттер
Үлестірмелі нұсқаулық
СТО-дың негізгі дағды, әдістерін және стратегияларын білу;
Пән бойынша оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыруда жиі қолдануға болатын, әрі тиімді стратегияларын пайдалану;
СТО-ны өз жұмыстарында, іс-қимылдарын қорытындылауда, рефлексия жасауда, біртұтас жан-жақты ойлау қабілетін дамытуда, бар білімдерін тақырып бойынша білім-білік, дағды деңгейін өзектілеуде қолдану. .
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
1. Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
1. Берілген мәтінді ары қарай жалғастыру
2. «Көбелек сабағы» туралы слайд бойынша пікірлерін айту
3. Рефлексия, кері байланыс.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
(3 мин)
Сергіту сәті
Көтеріңкі көңіл орнату үшін
«Көңілді күн» әнінің әуеніне билеу
(3 мин)
Топқа бөлу
(10 мин)
Логикалық қызықты сұрақтар арқылы жылы қарым-қатынас орнату
Интерактивті тақтада берілген суреттер бойынша ой қозғау сәті ұйымдастырылады.
Мұғалімдердің жауаптарынан соң дұрыс жауабы көрсетіледі.
(10 мин)
Мәтін интерактивті тақта арқылы беріледі
Слайдтан «Еріккен хан» мәтіні беріліп, мәтін бойынша сұрақ қойылады
Мәтіннің жалғасы беріледі
Әр топтағы қатысушы мәтінді өз ойларымен жалғастыра отырып, аяқтайды.
Мәтінді қалай аяқтағандары туралы пікір алмасады.
Ақпарлама
(5 мин)
(10 мин)
Интерактивті тақта арқылы слайд көрсетіледі
«Көбелек сабағы» туралы слайд көрсетіледі, жетелеуші сұрақтар қойылады.
Мұғалімдер жауабы тыңдалып болған соң слайдтағы мәтіннің жалғасы оқытылады
Жасыл түс- түсінбедім Сары түс- әлі сұрақтарым бар
Қызыл түс- маған бәрі түсінікті
Коучинг
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер
«ЖИГСО» әдісі
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер
«ЖИГСО» әдісі
- ЖИГСО әдіс тәсілін тиімді ұйымдастыруға бағыттау
- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау
«ЖИГСО» әдіс- тәсілін сабақта қолдануды меңгереді
Іс -тәжірибе алмасады
Шығармашылықпен жұмыстанады.
Ұйымдастыру
(2 мин)
Сергіту сәті
(3 мин)
Ой қозғау
(5 мин)
Миға шабуыл
(15 минут)
Тақырыптың мәнін ашу (10 минут)
Бағалау
Сергіту трининг
Кері байланыс жасау
(5 минут)
Қорытындылау
(2 мин)
Сәлемдесу
«Әріптер»жаттығуы жасалады.
Сандар арқылы топқа бөлу
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Әр белгіленген сан бойынша «Шахмат» мәтіні бөлініп беріледі.
Белгіленген сандар бойынша бір топқа бірігіп топтасады.
Топ мүшелері бұрынғы орындарына қайтып отырады.
Ортақ пікір қалыптастыра отырып, постерге салады.
Топтың жауабын басқа топтар шапалақ әдісімен бағалап отырады.
«Мейірімдісіз бе?» тринингі жүргізіледі
Қатысушыларға парақша таратылып, сұрақтарға «ия», «жоқ» белгісін қояды
Рефлексия алу «Бесбармақ әдісі»
Көңіл күйіңіз қандай?
Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?
Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?
Коучинг cізге ұнады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz