Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

<<Құрық орта мектеп-гимназиясы>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
ІІ деңгей мұғалімі Ж.К.Жабасова

Коучинг сабақтың жоспары

2016 жыл
3- апта
4-күн
Сабақ тақырыбы:
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету

Жалпы мақсат:
<<Сын тұрғысынан ойлау>> термині туралы түсінік беру, оның стратегияларымен таныстыру
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-беттер
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі:
СТО-дың негізгі дағды, әдістерін және стратегияларын білу;
Пән бойынша оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыруда жиі қолдануға болатын, әрі тиімді стратегияларын пайдалану;
СТО-ны өз жұмыстарында, іс-қимылдарын қорытындылауда, рефлексия жасауда, біртұтас жан-жақты ойлау қабілетін дамытуда, бар білімдерін тақырып бойынша білім-білік,дағды деңгейін өзектілеуде қолдану. .
Түйінді идеялар:
СТО - Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауды көздейді
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, ватман қағаз, маркерлер, А-4 форматы, түрлі -түсті қағаздар, стикерлер
Оқыту әдістері:
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
1. Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
Дерек көздері:
Интернет материалдары, көркем әдебиеттен алынған мәтін

Тапсырмалар:
1. Берілген мәтінді ары қарай жалғастыру
2.<<Көбелек сабағы>> туралы слайд бойынша пікірлерін айту
3. Рефлексия, кері байланыс.
Оқуға арналған тапсырма:

Мұғалімге арналған нұсқаулық.41-49беттер

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
(3 мин)
Сергіту сәті
Көтеріңкі көңіл орнату үшін
<<Көңілді күн>> әнінің әуеніне билеу
Интерактивті тақтада берілген бейнеклип бойынша билеу
(3 мин)
Топқа бөлу

Түрлі-түсті қағазға жапсырылған смайликтер үлестіріледі

Смайликтер бойынша топқа бөлінеді.
(10 мин)
Логикалық қызықты сұрақтар арқылы жылы қарым-қатынас орнату
Интерактивті тақтада берілген суреттер бойынша ой қозғау сәті ұйымдастырылады.
Мұғалімдердің жауаптарынан соң дұрыс жауабы көрсетіледі.

Мұғалімдер ойлана отырып, әртүрлі жауаптар береді
(10 мин)
Мәтін интерактивті тақта арқылы беріледі
Слайдтан <<Еріккен хан>> мәтіні беріліп, мәтін бойынша сұрақ қойылады
Мәтіннің жалғасы беріледі
Әр топтағы қатысушы мәтінді өз ойларымен жалғастыра отырып, аяқтайды.
Мәтінді қалай аяқтағандары туралы пікір алмасады.

Ақпарлама
(5 мин)
<<Сыни тұрғыдан ойлау туралы>> қысқаша мәлімет беру.

Таныстырылымды тыңдайды

(10 мин)
Интерактивті тақта арқылы слайд көрсетіледі
<<Көбелек сабағы>> туралы слайд көрсетіледі,жетелеуші сұрақтар қойылады.
Мұғалімдер жауабы тыңдалып болған соң слайдтағы мәтіннің жалғасы оқытылады
Қатысушы мұғалімдер берілген сұрақтарға жауап береді. Әр мұғалім өз пікірін, өз ой-тұжырымын білдіреді.
Кері байланыс
Бағдаршам арқылы кері байланыс жасау
Жасыл түс- түсінбедім Сары түс- әлі сұрақтарым бар
Қызыл түс- маған бәрі түсінікті

Коучинг
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер
<<ЖИГСО>> әдісі

Тақырыбы:
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер
<<ЖИГСО>> әдісі

Мақсаты:
- ЖИГСО әдіс тәсілін тиімді ұйымдастыруға бағыттау
- Қатысушыларға тапсырмалар беру арқылы ой қозғау

Оқу нәтижелері:
<<ЖИГСО>> әдіс- тәсілін сабақта қолдануды меңгереді
Іс - тәжірибе алмасады
Шығармашылықпен жұмыстанады.

Түйінді идеялар:
<<ЖИГСО>> әдісін сабақта ұйымдастыра алуы

Әдіс-тәсілдер:
Топтастыру технологиясы, диалог, қорытынды рефлексия.

Негізгі ресурстары:
Флипчарт, маркер, презентация

Дереккөздер мен пайдаланылған әдебиеттер:

МАН ІІ деңгей
Коучинг барысы
Коучтың іс -әрекеті
Әріптестердің іс - әрекеті

Ұйымдастыру
(2 мин)

Сергіту сәті
(3 мин)

Ой қозғау
(5 мин)

Миға шабуыл
(15 минут)

Тақырыптың мәнін ашу (10 минут)

Бағалау

Сергіту трининг

Кері байланыс жасау
(5 минут)

Қорытындылау
(2 мин)
Сәлемдесу
<<Әріптер>>жаттығуы жасалады.

Сандар арқылы топқа бөлу
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ

Әр белгіленген сан бойынша <<Шахмат>> мәтіні бөлініп беріледі.

Белгіленген сандар бойынша бір топқа бірігіп топтасады.

Топ мүшелері бұрынғы орындарына қайтып отырады.

Ортақ пікір қалыптастыра отырып, постерге салады.

Топтың жауабын басқа топтар шапалақ әдісімен бағалап отырады.
<<Мейірімдісіз бе?>> тринингі жүргізіледі
Қатысушыларға парақша таратылып, сұрақтарға <<ия>>, <<жоқ>> белгісін қояды

Рефлексия алу <<Бесбармақ әдісі>>
Көңіл күйіңіз қандай?
Топ мүшелерімен тіл табыса алдыңыз ба?
Бүгін өзіңізге қандай жаңалық алдыңыз?
Коучинг cізге ұнады ма? Неліктен?
Коучинг өз мақсатына жетті деп ойлайсыз ба?
Қатысушылар аталған әріптерді баспен ,қолмен, аяқпен салады.

Мұғалімдер сандар арқылы төрт топқа бөлінеді

Топ мүшелері берілген мәтінмен оқып танысады.

Өздеріне берілген мәтін бөлігін талқылайды, ойларын жинақтайды, топқа барған кездегі жасайтын іс-әрекеттерін ортаға салады.

Топтың әр мүшесі өздеріне берілген мәтін бөліктерімен топтың қалған мүшелерін таныстырып шығады.
Әр топ постерлерін қорғайды.
Қорытындысы бойынша қатысушыларға мінездеме беріледі.

Тәрбие сағатын бағалау критериі
Күні________________________ Бақылау уақыты ____________________________
Мұғалімнің аты-жөні ___________________________сыныбы ___________________
Сабаққа қатысудағы мақсат___________________________________________________
Тақырыбы _________________________________________________________________

Критерилер
Балл 1/3
Ескертулер, түсіндірмелер
1
Жоспарлау сапасы(сабақтың өту барысы жоспармен сәйкестігі)

2
Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру

3
Тәрбие бағытына сәйкестігі

4
Тақырыптың ашылуы

5
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана білуі

6
Өмірмен байланысы

7
Оқушы шығармашылығын ұйымдастыра білуі

8
Кері байланыс

9
Қорытынды балл

Бағалау шкаласы:
20-24-өте жақсы
16-20- жақсы
12-16- орташа
12-төмен- жақсартуды қажет етеді
Бақылаушы:
Сынып жетекші:
Жасақтаған: <<Құрық орта мектеп-гимназиясы>> коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасары Ж.К.Жабасова

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Қазақ тілінен орта мерзімді сабақ жоспары 10 сынып
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін сабақта тиімді қолдану
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Менің досым
Механикалық энергия
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Дарынды балалардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру
Пәндер