Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

Сабақтың тақырыбы: « Ұқсас қосылғыштарды біріктіру »
Сабақтың мақсаты:
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмімен танысу және қолдану.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
- ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмімен танысу;
- ұқсас қосылғыш ұғымын енгізу;
- «ұқсас қосылғыштарды біріктіру» дегенді түсіндіру;
- есептеу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық:
- ойлау, салыстыру және аналогиялық тұрғыда орындау қабілеттерін дамыту;
- берілген тақырып бойынша талдау және жүйелеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік:
- оқушыларда білімге деген оң көзқарас қалыптастыру, топта жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Берілген тақырыпты игеру барысында оқушылар ұқсас қосылғыштар ұғымын түсінумен қатар, ұқсас қосылғыштарды біріктіруде көбейтудің үлестірімділік заңын қолдана білуі қажет.
Сабақта қолданылатын әдістер:
Зерттеу (ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмін іздеу-кітаппен жұмыс) ;
Жартылай іздеу ( ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмін құрастырудағы эвристикалық әңгіме)
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, кестелер.
Сабақтың типі : Ақпаратты коммуникативті технологияны қолдану арқылы жаңа сабақты енгізу
Сабақтың барысы.
- Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
II Ауызша есептеу. №1 кесте
А) . Өрнектердің коэффициенттерін ата:
-7ас; -203вс; -у; 10, 3z; 5t.
Ә) . Теңдеуді шеш:
-х=-6; -2х=-3; -8х=2; -5х=10; 2х=-5; -х=8.
С) Өрнекті ықшамда:
х+х; а-а; 0-а; в·в·в; х-0; х:х; х · х; а-0; в+в+в; х+0; с·0; х:0.
Д) Жақшаларды аш:
- (а+в+с) ; (х+у) -х; ( с+5, 4) -(4, 9 + с) ; (а-в) + ( -а +в) .
III. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Берілген кестені оқушылармен бірге толтыру.
№2 кесте
«Б» Білемін
«Б» Білгім келеді
«Ү» Үйрендім
Білгім келеді: оқушылар оқулықтың 4. 4 параграфын ашып, .
ІV. Берілген тақырып бойынша жұмыс .
1. Тақтада жұмыс: Жақшалардыашу:
6 (а-в-с) =
9 ( -х+у) =-5 ( 3m +k-n) =
3 ( 2х +6у) =
Мұғалім: жақшаларды ашуда көбейтудің қандай қасиеттері қолданылады?
5а-9a + 4а -11а.
Мұғалім: Қосылғыштарға назар аударамыз. Олардың ұқсас элементтері қандай? ( бірдейәріптікөрнектер)
Олар немен ажыратылады? ( коэффициенттерімен)
Мұғалім: оқулықтан тек қана коэффициенттерімен ажыратылатын әріп бөліктерін қалай атайтынымызды оқиық. ( оқушылар жауап берді)
Тапсырма: Өрнектердегі ұқсас қосылғыштарды табыңыз:
№3 кесте
2а + 3в +5а - 5; -3у +2х +3х; m+ 2m + 6m - 3n; 11p + 2p + 20p - 3x.
V. (Әр топқа жеке-жеке тапсырмалар беріледі) .
I топ. №780, 1-3 тапсырмаларII топ. №780, 4-6 тапсырмалар.
I топ. №781, 1-3 тапсырмалар. IІ топ. №781, 4-6 тапсырмалар.
Мұғалім: ?
Сергіту сәті: « Мақалдың мағынасын түсіндір» ( Әр топқа жеке мақалдардың мағынасын түсіндіру ұсынылады)
1. Жеті рет өлшеп, бір рет кес;
2. Тоғыз ат бір қазыққа байланбас;
3. Айла алтау, ақыл жетеу.
Мұғалім: Ендігі кезекте ұқсас қосылғыштарды біріктіруді үйренеміз, ол үшін ұқсасқосылғыштарды біріктіру алгоритмімен жұмыс жасаймыз.
(оқулықпен жұмыс)
№4 кесте
Алгоритмді тексерейік. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмі:
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру үшін:
1. Олардың коэффициенттерін қосу керек;
2. Алынған нәтижені ортақ әріп бөлікке көбейту керек.
Мұғалім: ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмін бекітейік. №782 есеп (180 бет)
VI.
Мұғалім: Енді өтілген теориялық материалды бекітеміз, ол үшін Блум Таксономиясын қолданамыз.
1. Білім
: жақшаларды аш ( а-в) - (а +в) ; жақшаларды ашу алгоритмі.
2. Түсіну : ұқсас қосылғыштарды біріктір: 2а -6а + 8а -а -5в +4;
3. Қолдану: 5(7у- 2) - 7(5у + 2)
4. Талдау: ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмі не үшін қажет?
5. Синтез:
а-ның кез келген мәнінде өрнектің -ге тең болатынын дәлелде. .
6. Бағалау:
- көбейтудің үлестірімділік қасиеті ұқсас мүшелерді біріктіруде қажет пе?
- Ұқсас қосылғыштарды біріктіру өрнектердің мәнін табуда қажет пе?
VII Рефлексия
«Б» Білемін: Оң және теріс сандарға амалдар қолдану; жақшаларды ашу; өрнектегі сандықкоэффициентті анықтау; көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдана білу.
«Б» Білгім келеді: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып жақшаларды ашу; ұқсас қосылғыштар; ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмін; бос мүше.
«Ү» Үйрендім: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып жақшаларды ашуды; ұқсас қосылғыштарды; бос мүшені; ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмін.
Біздің бүгінгі сабағымыз сіздерде қандай әсер қалдырды? Не себепті?
VIII. Үйге тапсырма. №783, №786 180-бет.
Қорытынды:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz