Талап кезеңі мин

5 сынып математика пәні

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі:Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азайтудан алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау, толықтыру, санның бөлігін табу ережесін үйрету.
  2. Дамытушылығы:Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, берілген тапсырманы тиянақты орындау, жай бөлшекті жазу калиграфиясын таза, көркем жазу дағдыларын дамыту;
  3. Тәрбиелілігі:Оқушыларды Абайдың өлеңдерін сыйлауға, құрметтеуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі : парақшалар, интерактивті тақта, Абайдың суреті, ДК.

Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру

Сабақтың түрі: іздендіру сабағы

Пәнаралық байланыс. Қазақ тілі мен әдебиеті, өмірмен байланыс

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері
Уақыты
Сабактың мазмұны
Сабақтың әдіс - тәсілдері
№: I
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Уақыты: 1 мин
Сабактың мазмұны:
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сәлемдесу
№: II
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыты:

4 мин

2 мин

Сабактың мазмұны:

Үй тапсырмасын тексеру үшін соған ұқсас математикалық диктант жазамыз.

Математикалық диктант жауабы:

Бағалау шкаласы : «5»-5

«4»-4

«3»-3

«2, 1»-2

Сабақтың әдіс - тәсілдері:

Математикалық диктант,

бағалау шкаласы

№: III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі
№:
Сабақ кезеңдері:
Уақыты: 1 мин
Сабактың мазмұны:

- Балалар сіздер әдебиет пәнінен қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың шығармаларымен таныссыздар. Ендеше «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде қандай бес асыл қасиеттер туралы айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы жауаптары)

- Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі сабағымызда Абай атамыздың осы өлеңімен байланысты болмақ.

Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой қозғау
№: IV
Сабақ кезеңдері: «Талап» кезеңі
Уақыты: 5 мин
Сабактың мазмұны:

Сабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз « ТАЛАП » деп аталады, бұл кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі.

1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.

3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.

4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.

5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»

Сабақтың әдіс - тәсілдері: Т
А
Л
А
П
Сұрақ - жауап
№:
Сабақ кезеңдері:
Уақыты:
Сабактың мазмұны:
Сабақтың әдіс - тәсілдері:
№: V. Жаңа сабақты түсіндіру.
№:
Сабақ кезеңдері: «Еңбек» кезеңі
Уақыты: 10мин
Сабактың мазмұны:

Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, “Әлемнің әміршісі - еңбек. Тек еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек қана бар қиындықты жеңбек» деп

Н. Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы

бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа сабақты игереміз.

Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан белгілі білімдерімізді еске түсіруден бастасақ.

  1. Есеп шығару.

Сары жұмыртқа барлық жұмыртқаның қандай бөлігін құрайды? Үштен бір

  1. Тортты тең 8 бөлікке бөлдік. Түскі аста 3 бөлігін жедік. Торттың қандай бөлігі желінді ? Қайсысы үлкен? Бүтін торт па әлде торттың бөлігі ме?
  1. Білесің бе? (Мақал мәтел) Оқушылардан «Еңбек» сөзіне байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбек - түбі береке»
  1. Есеп:Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің-інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.

S еден = 36м 2

Парта- -бөлігі

S парта = ?

Шешуі: S парта = 36 * =20 м 2

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.

1-мысал: санының бөлігін табайық.

2-мысал: санының бөлігін табайық.

Сабақтың әдіс - тәсілдері: Е
Ң
Б
Е
К
Қызықты суреттермен берілген есептер, мысалдар, тірек сызбалар
№:
Сабақ кезеңдері:
Уақыты:
Сабактың мазмұны:
Сабақтың әдіс - тәсілдері:
№: VI
Сабақ кезеңдері: Есептер шығару «Терең ой» кезеңі.
Уақыты:

10мин

2 мин

Сабактың мазмұны:

Бұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде терең ойлану арқылы есептер шығару дағдыларынды қалыптастырамыз.

  1. Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  2. Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар таратылады)

Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой жетеді»

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

Д. 8 метрдің бөлігін тап Н. А. Р. Ы. 7/15+4/15

:
:
:
:
:
  1. Шығармашылық жұмыс:«Дарын» дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, білімді адамды айтамыз. Ендеше сыныбымыздың«Дарынды дарабозды анықтайық»

Амалды орында:

Сабақтың әдіс - тәсілдері:
Д
А
Р
Ы
Н
Оқулықтан тақтада есептер шығару, кеспе парақшалар, өзіндік жұмыстар
№:
Сабақ кезеңдері:
Уақыты:
Сабактың мазмұны:
Сабақтың әдіс - тәсілдері:
№:
Сабақ кезеңдері:
Уақыты:
Сабактың мазмұны:
Сабақтың әдіс - тәсілдері:
№: VII. Пысықтау бөлімі.
№:
Сабақ кезеңдері: «Қанағат» кезеңі
Уақыты: 5 мин
Сабактың мазмұны:

Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма тестпен жұмыстанамыз.

Тестпен жұмыс:

1. Дұрыс бөлшекті тап: А. 12/5; Б. 8/5; В. 7/5; Г. 3/5

2. Бұрыс бөлшекті тап: А. 3/7; Б. 12/7; В. 5/7; Г. 1/7

3. Есепте: 7/15+4/15: А. 13/15; Б. 8/15; В. 11/30; Г. 11/15

4. Есепте: 11/19-5/19: А. 6/19; Б. 16/19; В. 16/38; Г. 5/19

5. 3:14 бөліндісін бөлшек түрінде жаз: А. 14/3; Б. 3/3; В. 3/14; Г. 14/14

6. 13/37 бөлшегін бөлінді түрінде жаз: А. 13:37; Б. 13*37;

В. 37:13; Г. 13+37

7. 25/23 бөлшегін аралас сан түрінде жаз. А. ; Б. ;

В. ; Г.

Өзін өзі тексеру.

:
:
:
:
:
:
:

Мыс: «Қанағат - қарын тойғызар»

Сабақтың әдіс - тәсілдері: Г
Б
Г
А
В
А

Ұқсас жұмыстар
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Бес нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу
Реформаны дайындау
Раушангүлділер тұқымдасы туралы
Оқушы саны
Бағалау мин
Кодтау сағаты 2015
Дәстүрлі сабақтың түрлері
Мамандықтар.Мамандықтар туралы мәліметтерді оқып, білулері керек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz