Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Талап кезеңі мин
5 сынып математика пәні
Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділігі: Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азайтудан алған
білімдерін жүйелеу, тиянақтау, толықтыру, санның бөлігін табу ережесін
үйрету.
2) Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, берілген тапсырманы
тиянақты орындау, жай бөлшекті жазу калиграфиясын таза, көркем жазу
дағдыларын дамыту;
3) Тәрбиелілігі: Оқушыларды Абайдың өлеңдерін сыйлауға, құрметтеуге,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, Абайдың суреті, ДК.
Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: іздендіру сабағы
Пәнаралық байланыс. Қазақ тілі мен әдебиеті, өмірмен байланыс
Сабақтың барысы:
|№ |Сабақ кезеңдері|Уақыты |Сабактың мазмұны |Сабақтың әдіс - |
| | | | |тәсілдері |
|I |Ұйымдастыру |1 мин | |Сәлемдесу |
| |бөлімі | | | |
|II |Үй тапсырмасын |4 мин |Үй тапсырмасын тексеру үшін соған |Математикалық |
| |тексеру | |ұқсас математикалық диктант жазамыз.|диктант, |
| | | | |бағалау шкаласы |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Математикалық диктант жауабы: | |
| | | | | |
| | | |Бағалау шкаласы: «5»-5 | |
| | | |«4»-4 | |
| | | |«3»-3 | |
| | |2 мин | | |
| | | |«2,1»-2 | |
| | | | | |
| |
|III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі |
| | |1 мин |- Балалар сіздер әдебиет пәнінен |Ой қозғау |
| | | |қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың| |
| | | |шығармаларымен таныссыздар. Ендеше | |
| | | |«Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде | |
| | | |қандай бес асыл қасиеттер туралы | |
| | | |айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы| |
| | | |жауаптары) | |
| | | |- Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі | |
| | | |сабағымызда Абай атамыздың осы | |
| | | |өлеңімен байланысты болмақ. | |
|IV |«Талап» кезеңі |5 мин |Сабақ барысында әрбір кезеңге атау |Сұрақ - жауап |
| | | |беріп, соңында алғашқы асыл қасиет | |
| | | |жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші | |
| | | |кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл | |
| | | |кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай | |
| | | |бөлшектер, олардың қасиеттерін білу | |
| | | |және еске түсіру талап етіледі. | |
| | | |Т | |
| | | |А | |
| | | |Л | |
| | | |А | |
| | | |П | |
| | | | | |
| | | |1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |азайтылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.| |
| | | |5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде | |
| | | |қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |Осы сөзге байланысты оқушылардан | |
| | | |мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр | |
| | | |жауар» | |
|V. Жаңа сабақты түсіндіру. |
| | «Еңбек» кезеңі|10мин |Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, |Қызықты |
| | | |“Әлемнің әміршісі – еңбек.Тек |суреттермен |
| | | |еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек|берілген |
| | | |қана бар қиындықты жеңбек» деп |есептер, |
| | | |Н.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы |мысалдар, тірек |
| | | |бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа |сызбалар |
| | | |сабақты игереміз. | |
| | | |Е | |
| | | |Ң | |
| | | |Б | |
| | | |Е | |
| | | |К | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан| |
| | | |белгілі білімдерімізді еске | |
| | | |түсіруден бастасақ. | |
| | | |Есеп шығару. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Сары жұмыртқа барлық жұмыртқаның | |
| | | |қандай бөлігін құрайды? Үштен | |
| | | |бір | |
| | | |Тортты тең 8 бөлікке бөлдік. | |
| | | |Түскі аста 3 бөлігін жедік. | |
| | | |Торттың қандай бөлігі желінді ? | |
| | | |Қайсысы үлкен? Бүтін торт па әлде| |
| | | |торттың бөлігі ме? | |
| | | |Білесің бе? (Мақал мәтел) | |
| | | |Оқушылардан «Еңбек» сөзіне | |
| | | |байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбек | |
| | | |– түбі береке» | |
| | | |Есеп: Математика кабинетінің | |
| | | |еденінің ауданы 36 м2. Еденнің | |
| | | |-інде парталар орналасқан. | |
| | | |Парталар орналасқан еденнің ауданын | |
| | | |табыңыз. | |
| | | | | |
| | | |Sеден = 36м2 | |
| | | |Парта--бөлігі | |
| | | |Sпарта = ? | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Анықтама: Санның бөлігін табу үшін | |
| | | |санды осы бөлшекке көбейту керек. | |
| | | |1-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
| | | |2-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
|VI |Есептер шығару |10мин |Бұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде |Оқулықтан |
| |«Терең ой» | |терең ойлану арқылы есептер шығару |тақтада есептер |
| |кезеңі. | |дағдыларынды қалыптастырамыз. |шығару, кеспе |
| | | |Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 |парақшалар, |
| | | |есептерді орындайды. |өзіндік жұмыстар|
| | | |Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар | |
| | | |таратылады) | |
| | | |Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой | |
| | | |жетеді» | |
| | | |КЕСПЕ | |
| | | |Есептің кестедегі жауаптарымен бір | |
| | | |бағанға оның тұсындағы әріптерді | |
| | | |қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы | |
| | | |математигінің атын оқи аласыздар. | |
| | | |Д. 8 метрдің бөлігін тап | |
| | | |Н. А. | |
| | | |Р. Ы. 7/15+4/15 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Д | |
| | | |А | |
| | |2 мин |Р | |
| | | |Ы | |
| | | |Н | |
| | | | | |
| | | |Шығармашылық жұмыс: «Дарын» | |
| | | |дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, | |
| | | |білімді адамды айтамыз. Ендеше | |
| | | |сыныбымыздың «Дарынды дарабозды | |
| | | |анықтайық» | |
| | | | | |
| | | |Амалды орында: | |
| | | | | |
|VII. Пысықтау бөлімі. |
| | «Қанағат» |5 мин |Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп |Жұптық жұмыс, |
| |кезеңі | |аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма|тест тапсырмасы |
| | | |тестпен жұмыстанамыз. | |
| | | |Тестпен жұмыс: | |
| | | |1. Дұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 12/5; Б. 8/5; В. 7/5; Г. | |
| | | |3/5 | |
| | | |2. Бұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 3/7; Б. 12/7; В. 5/7; Г. 1/7 | |
| | | |3. Есепте: 7/15+4/15: | |
| | | |А. 13/15; Б. 8/15; В. 11/30; Г. | |
| | | |11/15 | |
| | | |4. Есепте: 11/19-5/19: | |
| | | |А. 6/19; Б. 16/19; В. 16/38; Г. | |
| | | |5/19 | |
| | | | | |
| | | |5. 3:14 бөліндісін бөлшек түрінде | |
| | | |жаз: А. 14/3; Б. 3/3; В. 3/14; Г. | |
| | | |14/14 | |
| | | |6. 13/37 бөлшегін бөлінді түрінде | |
| | | |жаз: А. 13:37; Б. 13*37;| |
| | | | | |
| | | |В. 37:13; Г. 13+37 | |
| | | |7. 25/23 бөлшегін аралас сан | |
| | | |түрінде жаз. А. ; Б. ; | |
| | | |В. ; Г. | |
| | | |Өзін өзі тексеру. | |
| | | |Г | |
| | | |Б | |
| | | |Г | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | | | |
| | | |Қ | |
| | | |А | |
| | | |Н | |
| | | |А | |
| | | |Ғ | |
| | | |А | |
| | | |Т | |
| | | | | |
| | | |Мыс: «Қанағат – қарын тойғызар» | |
|VIII. Бекіту бөлімі. |
| | «Рақым» кезеңі|2 мин |Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл |Мазмұнды есепер,|
| | | |кезеңде алған білімдерімізді | |
| | | |қорытып, бекітеміз. |логикалық |
| | | | |тапсырмалар |
| | | |Ауызша шығару. | |
| | | |Есеп: Жаңа жыл мерекесіне арнап | |
| | | |мектеп 48 кг торт дайындады. Оның | |
| | | | бөлігі бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына берілді. Бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына неше кг торт бөлінді? | |
| | | |Торт-48 кг. | |
| | | |Бастауыш-бөлігі | |
| | | |Бастауыш -? Кг | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: кг. | |
|IX |Үй тапсырмасын |1 мин |Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, |Түсіндіру. |
| |беру. | |820 (жұптары) | |
|X |Қорытындылау. |2 мин |Бүгін қандай тақырыппен таныстық, не|Оқушыламен |
| |Бағалау. | |білдік? Сонымен оқушылар сабақ |әңгімелесу, |
| | | |ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? |Мұғалім сөзі |
| | | |Атамыздың бес асыл ісін математика | |
| | | |сабағында да қайталадық.Абай атамыз | |
| | | |«Тегінде адам баласы адам баласынан | |
| | | |ақыл, ғылым, ар, мінез деген | |
| | | |нәрселермен озады» деген екен. Олай | |
| | | |болса, бізде бір бірімізден осындай | |
| | | |нәрселермен озатын болайық. | |
-----------------------
парта
еден
Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділігі: Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азайтудан алған
білімдерін жүйелеу, тиянақтау, толықтыру, санның бөлігін табу ережесін
үйрету.
2) Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, берілген тапсырманы
тиянақты орындау, жай бөлшекті жазу калиграфиясын таза, көркем жазу
дағдыларын дамыту;
3) Тәрбиелілігі: Оқушыларды Абайдың өлеңдерін сыйлауға, құрметтеуге,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, Абайдың суреті, ДК.
Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: іздендіру сабағы
Пәнаралық байланыс. Қазақ тілі мен әдебиеті, өмірмен байланыс
Сабақтың барысы:
|№ |Сабақ кезеңдері|Уақыты |Сабактың мазмұны |Сабақтың әдіс - |
| | | | |тәсілдері |
|I |Ұйымдастыру |1 мин | |Сәлемдесу |
| |бөлімі | | | |
|II |Үй тапсырмасын |4 мин |Үй тапсырмасын тексеру үшін соған |Математикалық |
| |тексеру | |ұқсас математикалық диктант жазамыз.|диктант, |
| | | | |бағалау шкаласы |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Математикалық диктант жауабы: | |
| | | | | |
| | | |Бағалау шкаласы: «5»-5 | |
| | | |«4»-4 | |
| | | |«3»-3 | |
| | |2 мин | | |
| | | |«2,1»-2 | |
| | | | | |
| |
|III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі |
| | |1 мин |- Балалар сіздер әдебиет пәнінен |Ой қозғау |
| | | |қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың| |
| | | |шығармаларымен таныссыздар. Ендеше | |
| | | |«Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде | |
| | | |қандай бес асыл қасиеттер туралы | |
| | | |айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы| |
| | | |жауаптары) | |
| | | |- Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі | |
| | | |сабағымызда Абай атамыздың осы | |
| | | |өлеңімен байланысты болмақ. | |
|IV |«Талап» кезеңі |5 мин |Сабақ барысында әрбір кезеңге атау |Сұрақ - жауап |
| | | |беріп, соңында алғашқы асыл қасиет | |
| | | |жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші | |
| | | |кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл | |
| | | |кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай | |
| | | |бөлшектер, олардың қасиеттерін білу | |
| | | |және еске түсіру талап етіледі. | |
| | | |Т | |
| | | |А | |
| | | |Л | |
| | | |А | |
| | | |П | |
| | | | | |
| | | |1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |азайтылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.| |
| | | |5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде | |
| | | |қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |Осы сөзге байланысты оқушылардан | |
| | | |мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр | |
| | | |жауар» | |
|V. Жаңа сабақты түсіндіру. |
| | «Еңбек» кезеңі|10мин |Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, |Қызықты |
| | | |“Әлемнің әміршісі – еңбек.Тек |суреттермен |
| | | |еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек|берілген |
| | | |қана бар қиындықты жеңбек» деп |есептер, |
| | | |Н.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы |мысалдар, тірек |
| | | |бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа |сызбалар |
| | | |сабақты игереміз. | |
| | | |Е | |
| | | |Ң | |
| | | |Б | |
| | | |Е | |
| | | |К | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан| |
| | | |белгілі білімдерімізді еске | |
| | | |түсіруден бастасақ. | |
| | | |Есеп шығару. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Сары жұмыртқа барлық жұмыртқаның | |
| | | |қандай бөлігін құрайды? Үштен | |
| | | |бір | |
| | | |Тортты тең 8 бөлікке бөлдік. | |
| | | |Түскі аста 3 бөлігін жедік. | |
| | | |Торттың қандай бөлігі желінді ? | |
| | | |Қайсысы үлкен? Бүтін торт па әлде| |
| | | |торттың бөлігі ме? | |
| | | |Білесің бе? (Мақал мәтел) | |
| | | |Оқушылардан «Еңбек» сөзіне | |
| | | |байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбек | |
| | | |– түбі береке» | |
| | | |Есеп: Математика кабинетінің | |
| | | |еденінің ауданы 36 м2. Еденнің | |
| | | |-інде парталар орналасқан. | |
| | | |Парталар орналасқан еденнің ауданын | |
| | | |табыңыз. | |
| | | | | |
| | | |Sеден = 36м2 | |
| | | |Парта--бөлігі | |
| | | |Sпарта = ? | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Анықтама: Санның бөлігін табу үшін | |
| | | |санды осы бөлшекке көбейту керек. | |
| | | |1-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
| | | |2-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
|VI |Есептер шығару |10мин |Бұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде |Оқулықтан |
| |«Терең ой» | |терең ойлану арқылы есептер шығару |тақтада есептер |
| |кезеңі. | |дағдыларынды қалыптастырамыз. |шығару, кеспе |
| | | |Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 |парақшалар, |
| | | |есептерді орындайды. |өзіндік жұмыстар|
| | | |Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар | |
| | | |таратылады) | |
| | | |Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой | |
| | | |жетеді» | |
| | | |КЕСПЕ | |
| | | |Есептің кестедегі жауаптарымен бір | |
| | | |бағанға оның тұсындағы әріптерді | |
| | | |қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы | |
| | | |математигінің атын оқи аласыздар. | |
| | | |Д. 8 метрдің бөлігін тап | |
| | | |Н. А. | |
| | | |Р. Ы. 7/15+4/15 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Д | |
| | | |А | |
| | |2 мин |Р | |
| | | |Ы | |
| | | |Н | |
| | | | | |
| | | |Шығармашылық жұмыс: «Дарын» | |
| | | |дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, | |
| | | |білімді адамды айтамыз. Ендеше | |
| | | |сыныбымыздың «Дарынды дарабозды | |
| | | |анықтайық» | |
| | | | | |
| | | |Амалды орында: | |
| | | | | |
|VII. Пысықтау бөлімі. |
| | «Қанағат» |5 мин |Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп |Жұптық жұмыс, |
| |кезеңі | |аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма|тест тапсырмасы |
| | | |тестпен жұмыстанамыз. | |
| | | |Тестпен жұмыс: | |
| | | |1. Дұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 12/5; Б. 8/5; В. 7/5; Г. | |
| | | |3/5 | |
| | | |2. Бұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 3/7; Б. 12/7; В. 5/7; Г. 1/7 | |
| | | |3. Есепте: 7/15+4/15: | |
| | | |А. 13/15; Б. 8/15; В. 11/30; Г. | |
| | | |11/15 | |
| | | |4. Есепте: 11/19-5/19: | |
| | | |А. 6/19; Б. 16/19; В. 16/38; Г. | |
| | | |5/19 | |
| | | | | |
| | | |5. 3:14 бөліндісін бөлшек түрінде | |
| | | |жаз: А. 14/3; Б. 3/3; В. 3/14; Г. | |
| | | |14/14 | |
| | | |6. 13/37 бөлшегін бөлінді түрінде | |
| | | |жаз: А. 13:37; Б. 13*37;| |
| | | | | |
| | | |В. 37:13; Г. 13+37 | |
| | | |7. 25/23 бөлшегін аралас сан | |
| | | |түрінде жаз. А. ; Б. ; | |
| | | |В. ; Г. | |
| | | |Өзін өзі тексеру. | |
| | | |Г | |
| | | |Б | |
| | | |Г | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | | | |
| | | |Қ | |
| | | |А | |
| | | |Н | |
| | | |А | |
| | | |Ғ | |
| | | |А | |
| | | |Т | |
| | | | | |
| | | |Мыс: «Қанағат – қарын тойғызар» | |
|VIII. Бекіту бөлімі. |
| | «Рақым» кезеңі|2 мин |Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл |Мазмұнды есепер,|
| | | |кезеңде алған білімдерімізді | |
| | | |қорытып, бекітеміз. |логикалық |
| | | | |тапсырмалар |
| | | |Ауызша шығару. | |
| | | |Есеп: Жаңа жыл мерекесіне арнап | |
| | | |мектеп 48 кг торт дайындады. Оның | |
| | | | бөлігі бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына берілді. Бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына неше кг торт бөлінді? | |
| | | |Торт-48 кг. | |
| | | |Бастауыш-бөлігі | |
| | | |Бастауыш -? Кг | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: кг. | |
|IX |Үй тапсырмасын |1 мин |Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, |Түсіндіру. |
| |беру. | |820 (жұптары) | |
|X |Қорытындылау. |2 мин |Бүгін қандай тақырыппен таныстық, не|Оқушыламен |
| |Бағалау. | |білдік? Сонымен оқушылар сабақ |әңгімелесу, |
| | | |ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? |Мұғалім сөзі |
| | | |Атамыздың бес асыл ісін математика | |
| | | |сабағында да қайталадық.Абай атамыз | |
| | | |«Тегінде адам баласы адам баласынан | |
| | | |ақыл, ғылым, ар, мінез деген | |
| | | |нәрселермен озады» деген екен. Олай | |
| | | |болса, бізде бір бірімізден осындай | |
| | | |нәрселермен озатын болайық. | |
-----------------------
парта
еден
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz