Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Талап кезеңі мин

5 сынып математика пәні
Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділігі: Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азайтудан алған
білімдерін жүйелеу, тиянақтау, толықтыру, санның бөлігін табу ережесін
үйрету.
2) Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, берілген тапсырманы
тиянақты орындау, жай бөлшекті жазу калиграфиясын таза, көркем жазу
дағдыларын дамыту;
3) Тәрбиелілігі: Оқушыларды Абайдың өлеңдерін сыйлауға, құрметтеуге,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, Абайдың суреті, ДК.
Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: іздендіру сабағы
Пәнаралық байланыс. Қазақ тілі мен әдебиеті, өмірмен байланыс
Сабақтың барысы:

|№ |Сабақ кезеңдері|Уақыты |Сабактың мазмұны |Сабақтың әдіс - |
| | | | |тәсілдері |
|I |Ұйымдастыру |1 мин | |Сәлемдесу |
| |бөлімі | | | |
|II |Үй тапсырмасын |4 мин |Үй тапсырмасын тексеру үшін соған |Математикалық |
| |тексеру | |ұқсас математикалық диктант жазамыз.|диктант, |
| | | | |бағалау шкаласы |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Математикалық диктант жауабы: | |
| | | | | |
| | | |Бағалау шкаласы: «5»-5 | |
| | | |«4»-4 | |
| | | |«3»-3 | |
| | |2 мин | | |
| | | |«2,1»-2 | |
| | | | | |
| |
|III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі |
| | |1 мин |- Балалар сіздер әдебиет пәнінен |Ой қозғау |
| | | |қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың| |
| | | |шығармаларымен таныссыздар. Ендеше | |
| | | |«Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде | |
| | | |қандай бес асыл қасиеттер туралы | |
| | | |айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы| |
| | | |жауаптары) | |
| | | |- Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі | |
| | | |сабағымызда Абай атамыздың осы | |
| | | |өлеңімен байланысты болмақ. | |
|IV |«Талап» кезеңі |5 мин |Сабақ барысында әрбір кезеңге атау |Сұрақ - жауап |
| | | |беріп, соңында алғашқы асыл қасиет | |
| | | |жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші | |
| | | |кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл | |
| | | |кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай | |
| | | |бөлшектер, олардың қасиеттерін білу | |
| | | |және еске түсіру талап етіледі. | |
| | | |Т | |
| | | |А | |
| | | |Л | |
| | | |А | |
| | | |П | |
| | | | | |
| | | |1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай қосылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай | |
| | | |азайтылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер | |
| | | |қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.| |
| | | |5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде | |
| | | |қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. | |
| | | |Осы сөзге байланысты оқушылардан | |
| | | |мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр | |
| | | |жауар» | |
|V. Жаңа сабақты түсіндіру. |
| | «Еңбек» кезеңі|10мин |Келесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, |Қызықты |
| | | |“Әлемнің әміршісі – еңбек.Тек |суреттермен |
| | | |еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек|берілген |
| | | |қана бар қиындықты жеңбек» деп |есептер, |
| | | |Н.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы |мысалдар, тірек |
| | | |бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа |сызбалар |
| | | |сабақты игереміз. | |
| | | |Е | |
| | | |Ң | |
| | | |Б | |
| | | |Е | |
| | | |К | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан| |
| | | |белгілі білімдерімізді еске | |
| | | |түсіруден бастасақ. | |
| | | |Есеп шығару. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Сары жұмыртқа барлық жұмыртқаның | |
| | | |қандай бөлігін құрайды? Үштен | |
| | | |бір | |
| | | |Тортты тең 8 бөлікке бөлдік. | |
| | | |Түскі аста 3 бөлігін жедік. | |
| | | |Торттың қандай бөлігі желінді ? | |
| | | |Қайсысы үлкен? Бүтін торт па әлде| |
| | | |торттың бөлігі ме? | |
| | | |Білесің бе? (Мақал мәтел) | |
| | | |Оқушылардан «Еңбек» сөзіне | |
| | | |байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбек | |
| | | |– түбі береке» | |
| | | |Есеп: Математика кабинетінің | |
| | | |еденінің ауданы 36 м2. Еденнің | |
| | | |-інде парталар орналасқан. | |
| | | |Парталар орналасқан еденнің ауданын | |
| | | |табыңыз. | |
| | | | | |
| | | |Sеден = 36м2 | |
| | | |Парта--бөлігі | |
| | | |Sпарта = ? | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Анықтама: Санның бөлігін табу үшін | |
| | | |санды осы бөлшекке көбейту керек. | |
| | | |1-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
| | | |2-мысал: санының | |
| | | | бөлігін табайық. | |
| | | | | |
|VI |Есептер шығару |10мин |Бұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде |Оқулықтан |
| |«Терең ой» | |терең ойлану арқылы есептер шығару |тақтада есептер |
| |кезеңі. | |дағдыларынды қалыптастырамыз. |шығару, кеспе |
| | | |Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 |парақшалар, |
| | | |есептерді орындайды. |өзіндік жұмыстар|
| | | |Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар | |
| | | |таратылады) | |
| | | |Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой | |
| | | |жетеді» | |
| | | |КЕСПЕ | |
| | | |Есептің кестедегі жауаптарымен бір | |
| | | |бағанға оның тұсындағы әріптерді | |
| | | |қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы | |
| | | |математигінің атын оқи аласыздар. | |
| | | |Д. 8 метрдің бөлігін тап | |
| | | |Н. А. | |
| | | |Р. Ы. 7/15+4/15 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Д | |
| | | |А | |
| | |2 мин |Р | |
| | | |Ы | |
| | | |Н | |
| | | | | |
| | | |Шығармашылық жұмыс: «Дарын» | |
| | | |дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, | |
| | | |білімді адамды айтамыз. Ендеше | |
| | | |сыныбымыздың «Дарынды дарабозды | |
| | | |анықтайық» | |
| | | | | |
| | | |Амалды орында: | |
| | | | | |
|VII. Пысықтау бөлімі. |
| | «Қанағат» |5 мин |Келесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп |Жұптық жұмыс, |
| |кезеңі | |аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма|тест тапсырмасы |
| | | |тестпен жұмыстанамыз. | |
| | | |Тестпен жұмыс: | |
| | | |1. Дұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 12/5; Б. 8/5; В. 7/5; Г. | |
| | | |3/5 | |
| | | |2. Бұрыс бөлшекті тап: | |
| | | |А. 3/7; Б. 12/7; В. 5/7; Г. 1/7 | |
| | | |3. Есепте: 7/15+4/15: | |
| | | |А. 13/15; Б. 8/15; В. 11/30; Г. | |
| | | |11/15 | |
| | | |4. Есепте: 11/19-5/19: | |
| | | |А. 6/19; Б. 16/19; В. 16/38; Г. | |
| | | |5/19 | |
| | | | | |
| | | |5. 3:14 бөліндісін бөлшек түрінде | |
| | | |жаз: А. 14/3; Б. 3/3; В. 3/14; Г. | |
| | | |14/14 | |
| | | |6. 13/37 бөлшегін бөлінді түрінде | |
| | | |жаз: А. 13:37; Б. 13*37;| |
| | | | | |
| | | |В. 37:13; Г. 13+37 | |
| | | |7. 25/23 бөлшегін аралас сан | |
| | | |түрінде жаз. А. ; Б. ; | |
| | | |В. ; Г. | |
| | | |Өзін өзі тексеру. | |
| | | |Г | |
| | | |Б | |
| | | |Г | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | |А | |
| | | |В | |
| | | | | |
| | | |Қ | |
| | | |А | |
| | | |Н | |
| | | |А | |
| | | |Ғ | |
| | | |А | |
| | | |Т | |
| | | | | |
| | | |Мыс: «Қанағат – қарын тойғызар» | |
|VIII. Бекіту бөлімі. |
| | «Рақым» кезеңі|2 мин |Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл |Мазмұнды есепер,|
| | | |кезеңде алған білімдерімізді | |
| | | |қорытып, бекітеміз. |логикалық |
| | | | |тапсырмалар |
| | | |Ауызша шығару. | |
| | | |Есеп: Жаңа жыл мерекесіне арнап | |
| | | |мектеп 48 кг торт дайындады. Оның | |
| | | | бөлігі бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына берілді. Бастауыш сынып | |
| | | |оқушыларына неше кг торт бөлінді? | |
| | | |Торт-48 кг. | |
| | | |Бастауыш-бөлігі | |
| | | |Бастауыш -? Кг | |
| | | | | |
| | | |Шешуі: кг. | |
|IX |Үй тапсырмасын |1 мин |Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, |Түсіндіру. |
| |беру. | |820 (жұптары) | |
|X |Қорытындылау. |2 мин |Бүгін қандай тақырыппен таныстық, не|Оқушыламен |
| |Бағалау. | |білдік? Сонымен оқушылар сабақ |әңгімелесу, |
| | | |ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? |Мұғалім сөзі |
| | | |Атамыздың бес асыл ісін математика | |
| | | |сабағында да қайталадық.Абай атамыз | |
| | | |«Тегінде адам баласы адам баласынан | |
| | | |ақыл, ғылым, ар, мінез деген | |
| | | |нәрселермен озады» деген екен. Олай | |
| | | |болса, бізде бір бірімізден осындай | |
| | | |нәрселермен озатын болайық. | |

-----------------------

парта

еден

Ұқсас жұмыстар
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Бес нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу
Реформаны дайындау
Раушангүлділер тұқымдасы туралы
Оқушы саны
Бағалау мин
Кодтау сағаты 2015
Дәстүрлі сабақтың түрлері
Мамандықтар.Мамандықтар туралы мәліметтерді оқып, білулері керек
Пәндер