Орташа қуат

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Шегірова Ақгүл

Сайлаубайқызы

7 7 - сынып

Атырау облысы

Жылыой ауданы

№4 мектеп

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Апта:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы: 3. 04. 2014
7−7 -сынып: Сабақ: 56. 1
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтың атауы:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы: Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сілтеме:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы:

Физика және астрономия оқулығы. Алматы: Атамұра, 2012.

Физика және астрономия оқыту әдістемеесі 7- сынып.

Есептер мен жаттығулар жинағы 7 - сынып В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Алматы, Мектеп, 2005.

Ғаламтор материалдары. Презентация.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Жалпы мақсаты
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы: Оқушыларға механикалық жұмыс, қуат, формуласы, өлшем бірлігі туралы жалпы мағлұматтар бере отыра, жаңа ұғымды меңгерту.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Міндеттері:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы:

1. Оқушыларға механикалық жұмыс, қуат туралы түсінік алуға жағдай жасау.

2. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.

3. Жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы:

1. Оқушының қауіпсіздік шараларын қаншалықты білетініне сүйену.

2. АКТ - ға сүйене отырып, жаңа ой дағдыларын жетілдіру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні::
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Күтілетін нәтиже
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы:

Механикалық жұмыс, қуат туралы толық меңгеріп шығу.

Механикалық жұмыс, қуаттың арасындағы айырмашылығын ажырата білу, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқушылардың бірін - бірі бағалай білуге, топпен жұмыс жасау мүмкіндіктерін жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Тапсырмалар
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы: Флипчартқа салған өз ойларын ортаға салу, слайдта берілген сұрақтар, сәйкестендіру тесті, тәжірибелер, есептер шығару, физикалық диктант.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Дереккөздер және жабдықтар:
Шегірова АқгүлСайлаубайқызы:

компьютер, видеопроектор, интерактивтік тақта, флипчарт қағаз, түрлі - түсті фломастерлер, скотч, карандаш, слайдтар, сызғыш,

100 г-дық жүктер жиынтығы, ағаш көсегі, динамометр, магниттер.

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары:

Уақыты
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Уақыты:

1 мин

4 мин

3 мин

15 мин

5 мин

3 мин

3 мин

4 мин

2 мин

1 мин

2 мин

1 мин

1 мин

Мұғалімнің іс - әрекеті:

І. Ұйымдастыру:оқушылармен амандасу. Психологиялық тренинг: Оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуі. Топтарға бөлу.

«Естігенімді ұмытамын, көргенімді есіме сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін»

Ұлы ойшыл Конфуций

ІІ. Ой қозғау: 1. «Мен нені үйрендім?» қайталау сұрақтары:

1. Қысым деп нені атайды? Қалай белгіленеді?

(Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. р әрпімен белгіленеді. )

2. Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?

( Па, гПа, кПа, МПа)

3. Сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетінін дәлелдеген ғалым кім? Бұл қағида кімнің заңы? . (Паскаль; Паскаль заңы)

4. Сұйықтың тығыздығын анықтайын құрал қалай аталады?(ареометр)

5. Шөгім дегеніміз не?(Кеменің суға бататын тереңдігі шөгім деп аталады. )

6. Егер денеге әрекет ететін ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене

(Сұйық бетіне көтеріледі) .

7. 10 кПа-ды паскальға айналдыр (1 Па)

8. Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құралы (Барометр-анероид)

9. Сұйыққа батырылған денеге осы дене ығыстырып шығарған сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет етеді. Бұл қандай заң? (Архимед заңы) .

2 . “Сәйкесін тап” ойыны

А) Жылдамдық формуласы m=ρV

В) Жол формуласы ϑ = s t \vartheta = \frac{s}{t}

С) Уақыт формуласы F=mg

Д) Масса формуласы P=mg

Е) Ауырлық күші формуласы s= ϑ \vartheta t

Ж) Дененің салмағы t= s ϑ \frac{s}{\vartheta}

Жауаптары:

А - 2, В - 5, С - 6, Д - 1, Е - 3, Ж - 4.

ІІІ. Мағынаны тану: “Білім шыңына өрлейік” жаңа сабақ: Мақалдар:

Жан қиналмай жұмыс бітпес,

Талап қылмай мұратқа жетпес.

Отан -қуат,

Отбасы - шуақ.

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз:

Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.

Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру, түрткі болу, жаңа тақырыпты талдауға, ой қорытуға, нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суреттерді көрсету арқылы салыстыра отырып, тұрмыста және физикадағы «жұмыс» ұғымының мағынасын ашады.

http://agrobirzha.info/system/files/image/taksonomy/traktor.jpg http://sverh-zadacha.ucoz.ru/lessons/Contents/mech/sochr/A.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Proton-K-Zarya.jpg/220px-Proton-K-Zarya.jpg

1- топ. Жұмыс; өлшем бірліктері. Пайдасы мен зияны.
2 - топ. Жұмыс; өлшем бірліктері. Пайдасы мен зияны.
3- топ. Қуат; өлшем бірліктері. Пайдасы мен зияны.
4 - топ. Қуат; өлшембірліктері. Пайдасы мен зияны.

Физика механикалық

жұмысты

күш орын

ауыстырса

Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылған жұмыс механикалық жұмыс деп аталады.

Жұмыс=күш * жол

A = 𝐅 𝐬 \mathbf{= F\ \bullet s}

А - механикалық жұмыс; - күш; - жүрілген жол.

Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 Ньютон күштің денені 1 метрге жылжытқандағы жұмысы алынады.

ХІХ ғасырдағы ағылшын ғалымы Д. Джоульдің құрметіне джоуль деп аталады.

1 Дж = 1Н * 1м = 1Н*м

1килоджоуль (1 кДж) = 1000 Дж = 10 3 10^{3} Дж

1 миллиджоуль (1 мДж) = 0, 001 Дж = 10 3 10^{- 3} Дж

1 микроджоуль (1 мкДж) = 0, 1 Дж = 10 6 10^{- 6} Дж

Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама қуат деп аталады.

Қуат = ж ұ м ы с у а қ ы т N = A t = \ \frac{жұмыс}{уақыт}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ N\ = \ \frac{A}{t}

Орташа қуат

Бу машинасы; ағылшын ғалымы Джеймс Уатт (1736 - 1819) ; ватт \rightarrow Вт

1 в а т т = 1 Д ж о у л ь 1 с е к у н д 1\ ватт\ = \ \frac{1\ Джоуль}{1\ секунд}

1 В т = 1 Д ж 1 с 1\ Вт\ = \ \frac{1\ Дж}{1\ с}

Киловатт (кВт), мегаватт (1МВт) үлкен бірліктері

1 к В т = 1000 В т = 10 3 1\ кВт\ \ = 1000\ Вт\ \ = \ 10^{3} Вт

1 м В т = 0 , 001 В т = 10 3 1\ мВт\ = 0, 001\ Вт\ = \ 10^{- 3\ \ } Вт

1 м к В т = 0 , 000 001 В т = 10 6 1\ мкВт\ = 0, 000\ 001\ Вт\ = \ 10^{- 6} Вт

Кейбір қозғалтқыштардың орташа қуаттары:

  • Адамның қалыпты жұмыс жасағандағы қуаты 70 - 80 Вт
  • «Волга» автомобилінің қуаты 70 - 80 кВт
  • Алғашқы атом мұзжарғыш кемесінің қуаты

55 000 кВт

  • «Восток» ғарыш зымыранының қуаты

15 000 000 кВт

  • «Энергия» ғарыш зымыранының қуаты

125 000 000 кВт .

A = N t = N \bullet t

Жұмыстың киловатт* сағат (кВт*сағ), меговатт*сағат (МВт*сағ), гектоватт*сағат (гВт*сағ)

ІV. Ой толғаныс: “Білгенімді зердеме тоқу”

1) Тәжірибе жасау

а) динамометр, білеуше, үш 100 г - дық жүктер, сызғыш. (үстел үстімен )

б) 100 г- дық жүк, метрлік немесе сызғыш, динамометр (жерге тікесінен түсіру)

2) Есептер шығару:

1- нұсқа .

№1. «иә» немесе «жоқ» деп жауап беріңдер

а) Ай, Жерді айнала қозғала отырып механикалық жұмыс жасайды.

в) жіпке ілінген жүк механикалық жұмыс жасайды.

с) автобуспен жүріп келе жатырған жолаушы механикалық жұмыс жасайды.

д) бөлмеде ұшып жүрген шыбын механикалық жұмыс жасайды.

е) кассетаны айналдырып жатқан магнитофон механикалық жұмыс жасайды.

№2. (690)

Қуаты 5 кВт қозғалтқыш 30 мин ішінде қандай жұмыс істейді?

№1. а - жоқ, в - жоқ, с - жоқ, д - иә, е - иә.

№2.

Бер: Шешуі:

N=5 кВт = 5000 Вт А=N*t

t= 30 мин = 1800 с A = 5000 Вт * 1800с =

А-? = 9 000 00 Дж = 9 000 кДж

2 - нұсқа.

№1. «иә» немесе «жоқ» деп жауап беріңдер

а) Скрипкада ойнап тұрған қыз бала механикалық жұмыс жасайды.

в) Бұлтты айдап бара жатқан жел


Ұқсас жұмыстар
Айнымалы ток
Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы
Механикалық жұмыс және қуат
Қуат. қуат бірліктері
Қуат жайлы ақпарат
Жұмыс. қуат. энергия
Болашақ энергиясы
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Ауырлық күші әрекет ететін дененің потенциалдық энергиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz