Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Африка пілінің массасы

Пәні: Математика
Тақырыбы: Массаны өлшеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Массалық өлшем бірліктерді қайталау және оның өлшем бірліктерін өзара алмастыры үйрену және соған байланысты есептер шығарту;
Дамытушылық: Массаны өлшеу, өлшем бірліктерін айналдыруда амалдарды дұрыс қолдана білуін және танымдық қабілеттерін, ойлауын, естуін, шығармашылығын, амалдарды дұрыс қолдана білуін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды жүйелілікке, шапшаңдылыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, талдау, кестелік
Көрнекіліктер: қима қағаздар, масса бірліктері, кесте
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңдері
Кезең мақсаттары
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Психологиялық жағдай
Сәлеметсіңдерме, балалар!
Бүгін бәріміз бірлікте нәтижелі жұмыс жасаймыз деп сенемін. Солай ма, балалар?
Бүгін сыныпта кім жоқ?
Алдымыздағы артық заттарды алып тастайық. Тек математика оқулығы, жұмыс дәптер және қаламсаптарың қалсын.

<<Үштік>>
Оқушылар өзінің парталасына 3 саны жазылған күнді бере отырып 3 сөзден тұратын тілек айтуы керек.
Оқушылар амандасады, кезекшілер жауап береді;
Парталары үстіндегі артық заттарды жинап тастайды.

Бір-біріне тілектер айтады;

Үй тапсырмасын тексеру
Берілген тапсырмалардың толық орындалуын қадағалау;
Ұзындық өлшемдеріне байланысты шығарған есептерін тексеру;
Партаның шетіне қойылған дәптерлерге шолу жасап шығу;
Дәптерлерін партаның шетіне қояды;
Өткен білімді тексеру
Берілген білімнің қалыптасуын тексеру;
Сұрақтар қою арқылы :

Ұзындық өлшем бірліктерін ата.
1 км-де қанша метр бар?
1 м-де қанша см бар?
1 м-де қанша дм бар?
1 дм-де қанша см бар?
1 см қанша мм бар?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
Км, м, дм, см, мм
1000 м
100 см
10 дм
10 см
10 мм
Жаңа сабаққа дайындық
Оқушылардың зейінін жаңа тақырыпқа аудару;
Балалар, бүгін біз сендермен массаны қалай өлшеуді және оның өлшем бірліктерімен танысамыз және соған байланысты есептер шығарамыз.
Ендеше, кітабымыздың 34 бетін ашып тақырыпқа көшейік.
Оқушылар назарын кітапқа аударады.
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Оқушылардың есеп шығару дағдысын қалыптастыру;

Рефлексия
Қане, балалар, тақтаға қараймыз.
Дәптерлеріңді ашып тақтада жазылғандай етіп бүгінгі күнді, сынып жұмысын және тақырыпты жазып алыңдар.
Жазып болсаңдар дәптерлерімізді партаның шетіне қойып, тақтаға назар аударайық.
Балалар, тақтада не деп жазылған? Қандай суреттер көріп тұрсыңдар?
Дұрыс, мұнда әртүрлі таразылар бейнеленген.
Иә, ендеше мына заттарды қандай таразымен өлшей аламыз?
Тақтаға шығып әр заттың тұсына сәйкес келген суретті қасына ілейік.
Тақтаға кім шығып осы тапсырманы орындайды?
Шыға ғой. Дұрыс.

Ендеше, осы беттегі №2 жаттығуға назар салыңдар.
(Тақтада №2 жаттығудағы кесте ілін тұрады, осыған қарай отырып оқушылар қима қағаздағы сөйлемді толықтырады.)

Балалар, бұл екі тапсырмадан не байқадыңдар?
Біз осы екі есепті қалай шығардық?

Оқушылар жұмыс дәптерлерін ашып күнді, сынып жұмысын және тақырыпты жазып алады.

Сұрағыма жауап береді.
Тақтадан әртүрлі таразылар көріп тұрмын.
Олардың бірі үлкен, енді бірі кішкене.

Тақтаға 4 оқушы шығып суреттерді сәйкестендіреді.

Оқушылар бірлесіп қима қағазды толтырады.
№2 жаттығу:
А) 1000 килограмм 1 тоннаны құрайды, ал 1 килограмм 1 тоннаның мыңнан бір үлесі;
Ә) 10 центнер 1 тоннаны құрайды, ал 1 центнер 1 тоннаның оннан бір үлесі;
Б) 100 килограмм 1 центнер құрайды, ал 1 килограмм 1 центнердің жүзден бір үлесі;
В) 1000 грамм 1 килограмм құрайды, ал 1 грамм 1 килограммның мыңнан бір үлесі;
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Жаңа тақырыппен жұмыс

Сергіту сәті
Есеп шығару дағдысын жетілдіру;

Рефлексия

Оқушылардың миының тынығуына, физикалық тұрғыда келесі тапсырмаларға даярлау;

Рефлексия

Рефлексия

Рефлексия
Балалар, 34 беттегі №3 жаттығуды шығарып көрейік.

№3
А) бір қап қант - 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Ә) тапсырмасын бір оқушы тақтаға шығы, қалғандары орнында отырып орындайды;

Б) тапсырманы ауызша қатар бойынша орындайды;

Балалар, бұл екі тапсырмадан не байқадыңдар?
Біз осы екі есепті қалай шығардық?

Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік.
№4 жаттығуды бірлікте шығарамыз.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?

- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?

Шешуі :
Үнді пілі - 4 т
Бегемот - 4 т
Африка пілі - 500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) - 500 =7500 кг

Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм.

Оқушылар қара жорға биіне билейді.

Балалар, бұл тапсырмадан не байқадыңдар?
Біз осы есепті біз қалай шығардық?

№5 есептерді өзлдері шығарады.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?

- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?

Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.

Балалар, осы тапсырмаларды шешу барысында біз алдымен неістедік?
Бұл есептер арасында қандай ұқсастық бар?

Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік. 36 беттегі №8 жаттығуға назар аударайық.

Балалар, осы тапсырманы шешу барысында біз алдымен неістедік?
Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады.

А) бір қап қант - 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Оқушылар тақтаға шығып орындайды.
<<Москвич>> автомашинаның массасы - 1 т
3 машина - ? т
-? Кг
-? Ц
7 машина - ?
9 машина - ?
10 машина - ?
3*1 = 3 т=3000 кг =30 ц
7*1=7 т=7000 кг =70 ц
9*1 =9 т =9000 кг = 90 ц
10*1 = 10 т =10000 кг =
=100 ц

Оқушылар қатар бойынша жауап береді.

Оқушылар сұраққа жауа береді.

Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- Үнді пілі мен бегемоттың массасы 4 тонна екендігі белгілі.
- Африка пілінің массасы.
- Африка пілінің массасы және оны килограммен өрнекте.
Шешуі :
Үнді пілі - 4 т
Бегемот - 4 т
Африка пілі - 500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) - 500 =7500 кг
Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм

Оқушылар қара жорға биіне билейді.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- жолбарыс 272 кг, арыстан 227 кг екендігі белгілі.
- Ақ аюдың массасы.
- Ақ аюдың массасы және оны тоннамен өрнекте.
Шешуі :
272+227 = 499 кг
499 + 501 = 1000 кг = 1 т
Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.
Оқушылар сұраққа жауап береді.

№8
Ұзындығы - 2 см 5 мм
Ені - 3 см 4 мм
Периметрі - ?
Шешуі :
(2 см 5 мм + 3 см 4 мм) * 2 = (25 мм + 34 мм) *2 =59*2=118 мм =11 см 8 мм

Сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақты бекіту
Осы сабақта алған білімдері тиянақтау;

Рефлексия
Қима қағаздармен жұмыс:
№6 жаттығу;
Шығарып болған соң жауаптарын салыстырып көремін. Қате шығарған оқушылардың себебін анықтап, түсіндіремін.

Осы есептерден не түсіндіңдер?
Біз бұл есептерді қалай шығардық?

Қима қағазды толтырады;

Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
Қортынды
Алған білімдерін тағы бір рет тиянақтау;
Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
Сабақта не істедік?
Сонымен, 1 тоннада қанша килограмм бар?
1 кг-да қанша грамм бар?
1 центнерде қанша кг бар?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;

1 тоннада 1000 кг бар.

1 кг-да 1000 грамм бар.
Үйге тапсырма
Білімдерін бекіту;
35 беттегі №7, 36 беттегі №9 жаттығулар;
(Күнделіктеріне жаздырту.)
Күнделіктерін ашып, үй тапсырмасын жазады.
Бағалау
Оқушылардың өздеріне деген сенімділігін арттыру;
Күнделікке баға қою.

Көрнекіліктері:

А) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... мыңнан бір үлесі;
Ә) ... центнер 1 ... құрайды, ал ... центнер 1... оннан бір үлесі;

Б) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... жүзден бір үлесі;
В) ... грамм 1 ... құрайды, ал ... грамм 1 ... мыңнан бір үлесі;

А) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... мыңнан бір үлесі;
В) ... грамм 1 ... құрайды, ал ... грамм 1 ... мыңнан бір үлесі;

А) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... мыңнан бір үлесі;
Б) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... жүзден бір үлесі;

Ә) ... центнер 1 ... құрайды, ал ... центнер 1... оннан бір үлесі;
В) ... грамм 1 ... құрайды, ал ... грамм 1 ... мыңнан бір үлесі;

Ә) ... центнер 1 ... құрайды, ал ... центнер 1... оннан бір үлесі;
Б) ... килограмм 1 ... құрайды, ал ... килограмм 1 ... жүзден бір үлесі;

Бір пакет қанттың массасы
Бір уыс күріштің массасы
Екі қап пияздың массасы
Жиырма қап сәбіздің массасы
Бір қап қанттың массасы 50 кг. Осындай 4 қап қант неше килограмм? Неше центнер? 6 қап ше? 8 қап ше? 10 қап ше? 20 қап ше?

<<Москович>> автомашинасының массасы 1 т. Осындай 3 машина неше тонна? Неше килограмм? Неше центнер? 7 машина ше?9 машина ше? 10 машина ше?

Центнермен өрнекте: 2т, 5 т, 8 т, 4 т, 2000 кг, 400 кг;

Килограммен өрнекте : 2т, 5 т, 8 т, 4 т, 2000 г, 40000 г;

Килограммен өрнекте : 2 ц, 3 ц, 5 ц, 7 ц, 9 ц, 3000 г, 30000 г;

Граммен өрнекте : 2 кг, 4 кг, 6 кг, 8 кг, 10 кг, 2 кг 100 г, 4 кг 500 г.

Ұқсас жұмыстар
Білгір биологтар
Белгісіз санды тап
Сұрақтар материкті
Ертедегі адамдар
Жылу құбылыстары
Табиғат кешені
Африкаға аймақтық шолу
Солтүстік, Батыс Африка мемлекеттеріне экономикалық географиялық сипаттама
Аустралия материгінің оңтүстігінде орналасқан арал
Африканың халқы және елдері
Пәндер