Африка пілінің массасы

Пәні: Математика
Тақырыбы: Массаны өлшеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Массалық өлшем бірліктерді қайталау және оның өлшем бірліктерін өзара алмастыры үйрену және соған байланысты есептер шығарту;
Дамытушылық: Массаны өлшеу, өлшем бірліктерін айналдыруда амалдарды дұрыс қолдана білуін және танымдық қабілеттерін, ойлауын, естуін, шығармашылығын, амалдарды дұрыс қолдана білуін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды жүйелілікке, шапшаңдылыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, талдау, кестелік
Көрнекіліктер: қима қағаздар, масса бірліктері, кесте
Сабақтың барысы:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Психологиялық жағдай
- Сәлеметсіңдерме, балалар!
- Бүгін бәріміз бірлікте нәтижелі жұмыс жасаймыз деп сенемін. Солай ма, балалар?
- Бүгін сыныпта кім жоқ?
- Алдымыздағы артық заттарды алып тастайық. Тек математика оқулығы, жұмыс дәптер және қаламсаптарың қалсын.
«Үштік»
Оқушылар өзінің парталасына 3 саны жазылған күнді бере отырып 3 сөзден тұратын тілек айтуы керек.
Оқушылар амандасады, кезекшілер жауап береді;
Парталары үстіндегі артық заттарды жинап тастайды.
Бір-біріне тілектер айтады;
Ұзындық өлшемдеріне байланысты шығарған есептерін тексеру;
Партаның шетіне қойылған дәптерлерге шолу жасап шығу;
Сұрақтар қою арқылы :
- Ұзындық өлшем бірліктерін ата.
- 1 км-де қанша метр бар?
- 1 м-де қанша см бар?
- 1 м-де қанша дм бар?
- 1 дм-де қанша см бар?
- 1 см қанша мм бар?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
- Км, м, дм, см, мм
- 1000 м
- 100 см
- 10 дм
- 10 см
- 10 мм
- Балалар, бүгін біз сендермен массаны қалай өлшеуді және оның өлшем бірліктерімен танысамыз және соған байланысты есептер шығарамыз.
- Ендеше, кітабымыздың 34 бетін ашып тақырыпқа көшейік.
Оқушылардың есеп шығару дағдысын қалыптастыру;
Рефлексия
- Қане, балалар, тақтаға қараймыз.
- Дәптерлеріңді ашып тақтада жазылғандай етіп бүгінгі күнді, сынып жұмысын және тақырыпты жазып алыңдар.
- Жазып болсаңдар дәптерлерімізді партаның шетіне қойып, тақтаға назар аударайық.
- Балалар, тақтада не деп жазылған? Қандай суреттер көріп тұрсыңдар?
- Дұрыс, мұнда әртүрлі таразылар бейнеленген.
- Иә, ендеше мына заттарды қандай таразымен өлшей аламыз?
- Тақтаға шығып әр заттың тұсына сәйкес келген суретті қасына ілейік.
- Тақтаға кім шығып осы тапсырманы орындайды?
- Шыға ғой. Дұрыс.
- Ендеше, осы беттегі №2 жаттығуға назар салыңдар.
(Тақтада №2 жаттығудағы кесте ілін тұрады, осыған қарай отырып оқушылар қима қағаздағы сөйлемді толықтырады. )
- Балалар, бұл екі тапсырмадан не байқадыңдар?
- Біз осы екі есепті қалай шығардық?
Оқушылар жұмыс дәптерлерін ашып күнді, сынып жұмысын және тақырыпты жазып алады.
Сұрағыма жауап береді.
- Тақтадан әртүрлі таразылар көріп тұрмын.
- Олардың бірі үлкен, енді бірі кішкене.
Тақтаға 4 оқушы шығып суреттерді сәйкестендіреді.
Оқушылар бірлесіп қима қағазды толтырады.
№2 жаттығу:
А) 1000 килограмм 1 тоннаны құрайды, ал 1 килограмм 1 тоннаның мыңнан бір үлесі;
Ә) 10 центнер 1 тоннаны құрайды, ал 1 центнер 1 тоннаның оннан бір үлесі;
Б) 100 килограмм 1 центнер құрайды, ал 1 килограмм 1 центнердің жүзден бір үлесі;
В) 1000 грамм 1 килограмм құрайды, ал 1 грамм 1 килограммның мыңнан бір үлесі;
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Жаңа тақырыппен жұмыс
Сергіту сәті
Есеп шығару дағдысын жетілдіру;
Рефлексия
Оқушылардың миының тынығуына, физикалық тұрғыда келесі тапсырмаларға даярлау;
Рефлексия
Рефлексия
Рефлексия
- Балалар, 34 беттегі №3 жаттығуды шығарып көрейік.
№3
А) бір қап қант - 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Ә) тапсырмасын бір оқушы тақтаға шығы, қалғандары орнында отырып орындайды;
Б) тапсырманы ауызша қатар бойынша орындайды;
- Балалар, бұл екі тапсырмадан не байқадыңдар?
- Біз осы екі есепті қалай шығардық?
- Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік.
№4 жаттығуды бірлікте шығарамыз.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?
- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?
Шешуі :
Үнді пілі - 4 т
Бегемот - 4 т
Африка пілі -500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) - 500 =7500 кг
Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм.
Оқушылар қара жорға биіне билейді.
- Балалар, бұл тапсырмадан не байқадыңдар?
- Біз осы есепті біз қалай шығардық?
№5 есептерді өзлдері шығарады.
- Кім маған есептің шартын оқып береді?
- есеп не туралы ?
- не белгілі ?
- есепте не белгісіз?
-есептің сұрағы қандай?
Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.
- Балалар, осы тапсырмаларды шешу барысында біз алдымен неістедік?
- Бұл есептер арасында қандай ұқсастық бар?
- Балалар, енді келесі тапсырмаға көшейік. 36 беттегі №8 жаттығуға назар аударайық.
- Балалар, осы тапсырманы шешу барысында біз алдымен неістедік?
Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады.
А) бір қап қант - 50 кг
4 қап қант - ? кг
- ? ц
6 қап - ?
8 қап - ?
10 қап - ?
20 қап -?
Шешуі :
50*4 =200 кг =2 ц
50*6 =300 кг =3 ц
50*8 =400 кг =4 ц
50*10 =500кг =5 ц
50*20 =1000 кг =10 ц
Оқушылар тақтаға шығып орындайды.
«Москвич» автомашинаның массасы - 1 т
- машина - ? т
-? Кг
-? Ц
7 машина - ?
9 машина - ?
10 машина - ?
3*1 = 3 т=3000 кг =30 ц
7*1=7 т=7000 кг =70 ц
9*1 =9 т =9000 кг = 90 ц
10*1 = 10 т =1 кг =
=100 ц
Оқушылар қатар бойынша жауап береді.
Оқушылар сұраққа жауа береді.
Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- Үнді пілі мен бегемоттың массасы 4 тонна екендігі белгілі.
- Африка пілінің массасы.
- Африка пілінің массасы және оны килограммен өрнекте.
Шешуі :
Үнді пілі - 4 т
Бегемот - 4 т
Африка пілі -500 кг артық
Африка пілі - ?
(4000 + 4000) - 500 =7500 кг
Жауабы : Африка пілінің массасы 7500 килограмм
Оқушылар қара жорға биіне билейді.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бір оқушы тұрып есептің шартын оқиды.
-аңдардың массасы туралы.
- жолбарыс 272 кг, арыстан 227 кг екендігі белгілі.
- Ақ аюдың массасы.
- Ақ аюдың массасы және оны тоннамен өрнекте.
Шешуі :
272+227 = 499 кг
499 + 501 = 1000 кг = 1 т
Жауабы : ақ аюдың массасы 1 т.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
№8
Ұзындығы - 2 см 5 мм
Ені - 3 см 4 мм
Периметрі - ?
Шешуі :
(2 см 5 мм + 3 см 4 мм) * 2 = (25 мм + 34 мм) *2 =59*2=118 мм =11 см 8 мм
Сұрақтарға жауап береді.
Осы сабақта алған білімдері тиянақтау;
Рефлексия
Қима қағаздармен жұмыс:
№6 жаттығу;
Шығарып болған соң жауаптарын салыстырып көремін. Қате шығарған оқушылардың себебін анықтап, түсіндіремін.
- Осы есептерден не түсіндіңдер?
- Біз бұл есептерді қалай шығардық?
Қима қағазды толтырады;
Оқушылар сұрақтарға жауап береді;
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Сабақта не істедік?
- Сонымен, 1 тоннада қанша килограмм бар?
- 1 кг-да қанша грамм бар?
- 1 центнерде қанша кг бар?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz