Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтарға тапсырма беру. Сабақты бағалау

Open Lesson
Lesson plan
Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Дельмухамбетова М.
Апта
сыныбы, күні:
Сабақ №1
С/тақырыбы:
Unit I. Healthy life. Step I. Talking about you.
Мақсаты:
Оқушыларды ағылшын шақтарының қолданысын жаттықтыру, естеріне салу, грамматикалық қабілеттерін арттыру. Шақтар тобын қайталау.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың грамматикалық білімдері нығайады. Ағылшын тілінде шақтарды қолдана біледі, есте сақтау қабілеттері дамиды.
Сабақ түрі:
Қайталау сабағы
Тапсырмалар
Грамматикалық тапсырмалар, карточкалармен жұмыс, ауызша жаттығулар.
Керекті жабдықтар:
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Интреактивті тақта, карточкалар, сұрақ-жауап тапсырмалары, постер. Жеке, топтық, жұптық жұмыс.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Teacher's actions. Мұғалімнің іс- әрекеті
Pupils' actions. Оқушылардың іс- әрекеті
I. Ұйымдастыру бөлімі:
Organization moment:
1 мин

II. Миға шабуыл жасау.
Brainstorming
5 мин.

III. Топқа бөлу
2 мин

IV. Негізгі бөлім
8 мин

V. Топтық жұмыс.
Жаттығулар орындау
Group work
5 мин.

VI. Жұптық жұмыс
Pair work
6 мин.

VII. Сергіту сәті
3 мин.

VIII. Speaking
8 мин.

IX. Сабақты бағалау.
2 мин

X. Үйге тапсырма
1 мин

XI. Қорытынды
Ending the lesson
Conclusion
2 мин.

Рефлексия
Reflexion:
2 мин.
Амандасу.Сыныптың сабаққа дайындығын бақылау. Кезекшімен сұхбат.

"Poliglot" ойыны өткізіледі. Оқушылар жауаптарын үш тілде береді.
1. Has no legs
But just for fun
It is always on the run.(ball-доп-мяч)
2. My face is black,
As black as night,
On it with chalk
All pupils write.(blackboard-тақта-доска)
3. It is blue, and green, and yellow,
It shows rivers
Deep, not shallow,
Cities, mountains, lakes ans seas-
All are there for him who sees.(map-карта-карта)
4. It runs and runs
But it'll never run out,
It flows,
Who knows
What I'm talking about? (river-өзен- река)
5. I have no legs
But I can run,
I have no tongue
But I tell everyone
Time to start work,
Time to go to bed,
Time to get up again. (clock-сағат- часы)
6. I am in the meadow
Moo, moo,
Chewing grass to make more milk
Fot you, you, you. (cow- сиыр-корова)

Түстерге байланысты топқа бөлу.
Қызыл, жасыл, сары түстер бойынша топқа бөлінуді ұсынады. Ағылшын тілінде "Топ ережесін" шығару.

Топтарға тапсырма беру. Шақтарды қайталау жаттығулары.
1. Revision of tenses. Test your grammar: Make questons with you from the sentences ans ask them to your partner. ex. 1 p. 10
2. General knowledge quiz: ex. 2 p. 10-11
3. Answer the questions: a. Which questions in the qiuz contain the following tenses? (Present Simple, Present Continuous, Present Simple Passive, Past Simple, Past Continuous, Past Simple Passive, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous).
b. Which tenses use the auxiliary verbs do, does, did to make the negative amd question?
c. Which tenses use the auxiliary verb have?
d. Which tenses use the auxiliary verb be?

Ex. 3 p. 11-12
Топтарға тапсырмалар беріледі.
Correct the information in the sentences.
Example: Bell invented television.
Bell doesn't invent television. He invented telephone.
Ex. 4 p. 12
Complete the questions:
1. Have you ever been to Turkey?

Ex. 5 p. 12-13
With a partner ask and answer the questions about you.
Example: 1. parents/where/were/your/born?
Where were your parents born?
Ex. 6 p. 13
Look at the answers of some famous people and try to guess what the original questions are. Answer them with your partners.

"Gummy bear"

activities

joing a computer club
skateboarding

Holidays are always great. During holidays young people have free time to do what they want and just relax. Please, draw the following diagram in your notebooks and write as many activities as possible you associate with summer holidays. Compare them with your partner.

<<Қосу, алу, қызықты>>
Қосу - тиімді болған тұстары
Алу - тиімсіз жақтары
Қызықты- әлі де білгім келеді
Ex. 10 p. 15
Read the sentences amd match them to the tenses

So we can determine the tenses and use them in sentenses. You were very active today. Thank you for your work. Our leson is over. Good-bye!

Кесте бойынша белгілеу:

кезеңі
белгі
баға
1
Ақпарат алдым

2
Жаттығулар орындадым

3
Рөлдік ойынға қатыстым

4
Кесте жасадым

5
Кері байланыс бердім

Амандасу. Кезекші сыныптың сабақа дайындығын мәлімдейді.
Сәлемдесіп болғаннан соң сынып назары сабаққа ауады.

Сынып қызыл, жасыл, сары түстер бойынша 3 шағын топқа бөлінеді.
Ағылшын тілінде "Топ ережесін" шығарады.

ex. 1,2,3 p. 10-11
You сөзін қолданып сұрақтар құрайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп өздерінің ағылшын шақтары бойынша білімдерін тексереді.

Ex. 3,4 p. 12
Оқушылар сөйлемдерді тексеріп, дұрыс қылып жызады. Өздерінің сөйлемдерін топтағы оқушылардың сөйлемдерімен салыстырады. Бір бірін қолдайды.

Ex. 5 p. 12-13
Сөйлемдерді толықтырады.
Шақтарды қайталайды.
Берілген сөздерден сөйлемдер құрайды.
Ex. 6 p. 13
Жауаптарға қарап сұрақтар құрайды.

"Gummy bear". Сергіту сәтін орындайды.

Диаграмма құрайды, жазғы демалыстағы іс-әрекеттерді толықтырады, сыныптастарымен салыстырады.

Оқушылар ұсынылған диаграммамен жұмыс жасайды, жазғы демалыстарын қалай өткізгені туралы әңгімелейді. Диалогтік жұмыс орын алады.

Қосу - тиімді болған тұстары
Алу - тиімсіз жақтары
Қызықты- әлі де білгім келеді

Сөйлемдерді оқып шақтарды белгілейді.

Сабақты қорытындылайды, өз көзқарастарын білдіреді.

Тиімді болған тұстары
тиімсіз жастары немесе әлі де жетілдіретін тұстары.
Өздерінін пікірлерін айтады, не парақша бетшесіне жазады.
Сабақты талдау:
Қандай нәтижеге жеттім?

Не қиын болды? Не оңай болды? Нені жетілдіру қажет?
Қандай өзгертулер қажет? Оқушылар қандай жетістіктерге жетті?

Келесі сабақтың мақсаты қандай?

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Топ басшылары топ мүшелерін бағалау, түстермен бағалау
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы
Топпен талқылату
Ағай Әнуарбек Дүйсенбиев
Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті
«денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын қайталау
Сабақты бағалау
Пәндер