Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау критериі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Дүниетану
Күні:
Сынып: 1 сынып
Мектеп: №18 М.Сатыбалдиев атындағы жалпы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Шегирова Жанаргуль Сайлауовна


Қатысқандар: 15
Қатыспағандар: 0

Осы сабақтың оқу мақсаттары
1.1.3.1. Өз мекенжайын атау және елді мекеннің географиялық орналасқан жерін сипаттау.
Бағалау критериі
Барлық оқушылар:
Өз мекенжайын атай алады және мекенінің орналасқан жерін сипаттай алады.
Оқушылардың көпшілігі:
Өз мекенжайын атап және мекенінің орналасқан жерін (сұлбасын) сыза алады.
Кейбір оқушылар:
Өз мекенжайын атап және мекенінің орналасқан жерін сипаттап, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін атай алады.

Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика мен терминдер
Ауыл, қала, мекенжай, үй, көше
Осыған дейін меңгерілген білім
Өз мекенжайларының фотосуреттерін әкелу немесе суретін салу.
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар

Басы

Ортасы

Соңы

Кері байланыс

1.Шаттық шеңбері
(шеңбер бойымен тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді)
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген,
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.(3 топқа бөлу).
2. <<Кім шапшаң?>> ойыны
3 + 2 = 5 м 1 + 2 = 3 н
4 - 2 = 2 е 4 + 0 = 4 ж
5 + 1 = 6 к 6 + 1 = 7 а
3 - 1 = 2 е 3 + 5 = 8 й
Әр тапсырмадан соң <<Бес бармақ>> әдісі бойынша әр топ бір-бірін бағалау.

3. <<Менің қалам - Құлсары>> бейнефильмін көрсету.
- Құлсары қандай қала?
- Қаламызда қандай көшелер бар?
- Қандай көрікті жерлер бар?
- Өз мекенжайыңды ата.
4. Ширату : << Сөздер банкісі>> ойыны
Шарты: сөздердің ішінен тақырыпқа қатысты түйінді сөздерді табу.
Ауыл, қала, мекенжай, үй.
oo Осы сөздерді үш тілде үйренейік.
ауыл қала мекенжай үй
село город адрес дом
village city address house

5.Топтық тапсырмалар
І топ - өз мекенжайларының суретін салу.
ІІ топ - өз мекенжайлары туралы айту.
ІІІ топ - елді мекеннің көрікті жерлерін атау.

6.Топтастыру әдісі
Шарты: мекенжай сөзіне байланысты алған ұғымдарын жазу.
қала
үй

ауыл
мекенжай
көше

қора
сарай

7. <<Бағдаршам>> әдісі
Шарты: өз-өздерін бағалау.
Қызыл - ештеңе түсінбедім.
Сары - жартылай түсіндім.
Жасыл - түсіндім.

Тапсырмалар
жазылған қағаздар

АКТ - интерактивті тақта

Үлестірме материалдар

Суреттер
А4 қағазы
Бояу қарын-даштар

Сызбалар

Үш түсті қалталар
Дифференциация
Бағалау
АКТ, пәнара-лық байланыс
<<Қаламызда қандай көрікті жерлер бар?>> сұрағына жауап берген балаларға, осы сұраққа жауапты үйден дамытуға ұсыныс беру.
Сабақты қорыту кезеңінде дұрыс емес жауаптарға түзетулер енгізіледі.

Дескриптор:
1. Өз мекенжайларын ажырата алады.
2. Өз мекенжайларын атап, сипаттай алады.
3. Елді мекенінің көрікті жерлерін атай алады.

АКТ - интерактивті тақтамен жұмыс
Дәлелдеу
Проблемаларды шешу
Саралау

Ұқсас жұмыстар
Бағалау бойынша жинайтын ұпайлар
Қазақстанның өзендері
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Сыни тұрғыдан ойлау
Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып
Мәліметтерді сүзу
Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286
Қылау әңгімесі
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Пәндер