Моторлар және датчиктер

Сілтеме
Сабақ жоспары №6
Робототехника
Сілтеме: Сабақтың тақырыбы
Сабақ жоспары №6: Моторлар және датчиктер
Сілтеме: Жалпы мақсаттар
Сабақ жоспары №6:
  • Диалогқа түсіу арқылы, жаңа тақырыпты ұтымды меңгеруге үйрету;
  • Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдыларына негіз салу арқылы интеллекті мен шығармашылықты дамыту;
  • Ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сілтеме: Күтілетін нәтиже
Сабақ жоспары №6:

Барлығы: Үлкен және орташа моторларды, түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчикті бір-бірінен ажырата алады

Көбісі: Үлкен және орташа моторлардың, түс, ультрадыбыс, жанасу, гироскопиялық датчиктердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін біледі;

Кейбіреу: Моторлар мен датчиктердің өмірде қажеттілігін анықтай алады.

Сілтеме: Сабақтың түрі, типі
Сабақ жоспары №6: Аралас
Сілтеме: Әдіс-тәсілдер
Сабақ жоспары №6: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Жеке, жұппен, топтық жұмыс, тақтамен, дәптермен жұмыс
Сілтеме: Дерек көздері
Сабақ жоспары №6: Оқу бағдарламасы. Жалпы білім беретін мектептің -5 сыныбына арналған слайд.
Сілтеме: Көрнекіліктер
Сабақ жоспары №6: Моторлар және датчиктер түрлері, өткізгіштер, ЕV-3
Сілтеме: Түйінді идеялар
Сабақ жоспары №6: Топтық жұмыста өз ойларын жеткізеді, ұйымшылдық, шапшандық өзіне сенімділік қалыптасады.
Сілтеме: Бағалау
Сабақ жоспары №6: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар түрлі-түсті жетондармен бағаланады
Сілтеме: Тапсырманың мазмұны
Сабақ жоспары №6: І модульдің жалғасы
Сілтеме: Ресурстар
Сабақ жоспары №6: маркер, ватман, стикер, бағалау жетондары
Сілтеме: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Сілтеме:

Ұйымдастыру

/2 мин/

Топтасу

/1 мин/

Сабақ жоспары №6: Мұғалімнің әрекеті
Робототехника: Оқушы әрекеті
Сілтеме:

-Оқушылармен амандасу;

-Кезекшіден сынып оқушыларын түгендеу, тексеру

Балалар, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын топтарға топтасайық.

Столдың үстіндегі қиынды қағаздарды таңдап алып, сурет бойынша топтасу

1 топ -Ақпаратты сақтау үшін адам . . . пайдаланады /диск/

2 топ -Ақпаратты жеткізу үшін адам . . . пайдаланады /радио/

3 топ - Ақпаратты сақтау үшін ерте замандағы адам . . . пайдаланады /тас/

Топпен жұмыс істеу үшін араларыңнан көшбасшы, баяндаушы, таймкипер, бағалаушы сайлап алыңдар. Топтарға бағалау жетондары беріледі

Сабақ жоспары №6:

Оқушылар мәтіннің жалғасын тауып топтасады

Оқушылар рөлдерді бөледі.

Сілтеме:

Үй жұмысын тексеру

/5 мин

Сабақ жоспары №6: Үй тапсырмасын карусель әдісі арқылы тексеру.
Робототехника: Әр топ бір-бір сұрақ жазады, сұрақтар топтарға жіберіледі.
Сілтеме:

Сабақтың барысы

Ой қозғау

/топтық болжау стратегиясы/

/5мин/

Уәж беру

/3 мин/

Мәнмәтінмен жұмыс

/11мин/

Сабақ жоспары №6:

Бейнеролик көрсету « LEGO EV3 Controlling 8 LEGO Motors: Break the EV3 Brick Output Ports Limit », « LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 »

Уәж беру

Үш топқа бірдей мәтін үлестіріледі. Оқушылар моторлардың, датчиктердің түрлерімен, жұмыс істеу принциптерімен танысады. Әр топ мәтінді оқып, түсінгенін келесі топтарға диалогқа түсіп түсіндіеді.

Мәтін:

Мотор (тартпа, қозғалтқыш) тек қана роботты емес, сонымен қоса түрлі механизмдер мен манипуляторды қозғалысқа әкелетін роботтың ажырамас бөлігі болып табылады. Бір сөзбен айтқанда, мотор робот үшін электр қуатын қозғалыс қуатына айналдырады.

Егер біз роботтың қозғалысты бастағанын қаласақ, қозғалтқышты басқарудың әртүрлі драйверлері арқылы моторға электр кернеуін беру керекпіз. Үлкен мотор:

Негізгі қызметтері:

  • кіріктірме айналу тетігі;
  • 1 градусқа дейін өлшеудің дәлдігі

EV3 үлкен моторы 1 градусқа дейін жоғары дәлдікпен басқару үшін тахометриялық кері байланысты пайдаланатын қуатты мотор болып табылады. Сондай-ақ ол тәжірибелер жасау кезінде дәл есептеуді қамтамасыз ету үшін қолданылу мүмкін. Мотор корпусының құрылымы тісті берілісті оңай жинауға мүмкіндік береді.

Техникалық спецификациялары мен ерекшеліктері

  • 1 градусқа дейін өлшеу дәлдігі бар кіріктірме айналу тетігі;
  • максималды айналым 160-170 айн/мин;
  • қалыпты жұмыс кезіндегі айналу кезеңі 20 Н/см;
  • максималды айналу кезеңі 40Н/см.

Орташа мотор:

EV3 орташа моторы роботтың жылдамдығы, шапшаңдығы мен көлемі оның жүк көтергіштігінен маңыздырақ болғанда өте қолайлы.

Негізгі қызметтері:

  • Кіріктірме айналу тетігі.
  • 1 градусқа дейін өлшеудің дәлдігі.

Техникалық спецификациялары мен ерекшеліктері

  • 1 градусқа дейін өлшеу дәлдігі бар кіріктірме айналу тетігі.
  • максималды айналым 240-250 айн/мин;
  • қалыпты жұмыс кезіндегі айналу кезеңі 8 Н/см;
  • максималды айналу кезеңі 12 Н/см.

Датчик - әр түрлі ақпаратты (температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал. Датчиктер электронды және механикалық болып бөлінеді.

Датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтері кіреді. . Электронды датчиктердің негізгі ерекшеліктері олардың сезгіштігі мен олқылықтар болып табылады.

  • жанасу;
  • ультрадыбысты
  • гироскопиялық
  • түс
Робототехника:

Оқушылар бейнероликті көру арқылы жаңа тақырып не туралы болады екенін табады.

Оқушылардың көңіл-күйлері көтеріледі, мұғалім мен оқушылар арасында жылы байланыс орнатылады

Оқушылар мәтінмен танысып, топпен талдайды.

Мәтін бойынша сұрақтарды қояды. Диалогқа түседі. Жауаптары дұрыс болмаса, басқа оқушылар көмектеседі.

Әр оқушы бір сұраққа жауап береді

Сілтеме: Сергіту сәті
Сабақ жоспары №6: Бейнеролик
Робототехника:
Сілтеме:

Ұқсас жұмыстар
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Моторлар мен датчиктер
EV3 модулінің интерфейсі
Түс датчиктері
РОБОТО ТЕХНИКА
Датчиктердің сипаттамалары
Жүректің электрлік белсенділігі
Өлшеу камераларпы
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz