Сөздерді оқу

Сыныбы:
Пәні:
Күні:
Сыныбы:: 5 «АБВГ»
Пәні:: Қазақ тілі
Күні::
Сыныбы:: Сабақтың тақырыбы:
Пәні:: Оқу құралдары
Сыныбы:: Сабақтың мақсаты:
Пәні:: Оқушылардың «Оқу құралдары» тақырыбы төңірегінде сөйлей білу, тақырып бойынша өтетін сөздерді, сөз тіркестерді дұрыс қолдана білу.
Сыныбы:: Сабақтың міндеттері:
Пәні::

1Білімділік:Оқу құралдары туралы жаңа сөздерді меңгерту, толық түсінік беру, грамматикалық тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету.

2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауын арттыру.

3. Тәрбиелік:оқушының өз оқу құралдарын ұқыпты қарауға және оны күтіп ұстауға тәрбиелеу, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

Сыныбы:: Күтілетін нәтиже:
Пәні:: Оқулықпен жұмыс жасайды, өздігінен сөз тіркесі, сөйлем құрайды және оларды еркін қолдана алады
Сыныбы:: Керекті жабдықтар:
Пәні:: Суреттер, интербелсенді тақта, оқулық
Сыныбы:: Дерек көзі:
Пәні:: «Менің мектебім» ІІI модуль (5-сыныптың қазақ тілі оқулығы 33 - бет)
Сыныбы:: Сабақ барысы
Сыныбы:: І. Психологиялық ахуал.
Пәні::

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу

(жыл мезгілдері бойынша: қыс, көктем, жаз, күз) сонымен қатар өткен сөздерді тексеріп шығамын

Күні:: 2 минут
Сыныбы:: Үй тапсырмасын тексеру
Пәні::

1. Мектебі туралы әңгімелеу

2. мектеп, білім жайлы мақал-мәтелдер жатқа

3. Диалог

4. Ережені тексеремін: синоним, омоним, антоним. Мысал келтіру.

Күні:: 7 минут
Сыныбы::

Кіріспе

Қорытынды:

Пәні::

Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында жұмбақтарды шешу.

Бірге мектепке барасың,

мектептен келесің

Бар заттар, ішінде. Ол не? Сөмке

Жыртылған қағазды,

Жабыстырар, ол не? желім

Сызасын түзу,

Керек құрал, ол түзу.

Ол не? сызғыш

Қате жазсаң кешіреді,

Сүртіп-сүртіп өшіреді.

Ол не? Өшіргіш

Жіп-жіңішке денесі, Ортасында шегесі. Қарындаш

Өзі арық,
Басы жарық,
Жүрген жері көп әріп. Қалам

Интербелсенді тақтадан дұрыс жауап берсе суреті шығады.

Күні:: 5 минут
Сыныбы:: Негізгі бөлім:
Сыныбы:: Жаңа сөздермен жұмыс:
Пәні::

Ілулі тұр кең алаң,
Керегімді мен одан.
Жазып алам көшіріп,
Сүртем сосын өшіріп.
(Тақта)

Ұштағыш - точилка

Ұштау - точить

Жыртылған - изорванный; порванный

Желімдеу - клеить; склеивать

Өшіру - стирать; зачеркивать

Ұқыпты ұстау - аккуратно держать

Түзу - ровно

Үшін - чтобы (союз)

Күні:: 5 минут
Сыныбы::
  • Сөздерді оқу
  • Сөз тіркесін, сөйлем құрастыру
  • Сөздік дәптерге көшіру
Сыныбы:: Оқулықпен жұмыс:
Пәні:: 1-тапсырма: сөздердің мағынасын анықтап, сөйлем құраңдар.
Күні:: 13 минут
Сыныбы::
Пәні::

2-тапсырма: Е. Елубайдың өлеңін әр топқа бөліп беремін, мәнерлеп оқиды. Әр оқу құралының қызметі қандай екенін айтып береді.

Әр топ басшылары топ мүшелеріне(бағалау парағына) баға береді.

Сыныбы:: Сергіту сәті
Пәні:: «Сэм ағай» ойыны
Күні:: 1 минут
Сыныбы::

Грамматика:

Тапсырма: тақтада бірнеше оқушы берілген сөздерді тәуелдейді. Күнделік, дәптер, қалам.

Пәні::

Қалған оқушылар ребус шешеді (күнделік, қоңырау), «Бес жолды өлең стратегиясын» орындайды.

  1. Оқулық
  2. Ескі, тарихи
  3. Оқимын, жазамын, таза ұстаймын.
  4. Ескі оқулықтар кітапханада сақталады.
  5. Кітап.
Күні:: 8 минут
Сыныбы:: Бағалау:
Пәні:: Кері байланыс: Бүгінгі сабақ туралы ойларыңды мына прақшаларға жазыңдар
Күні:: 3 минут
Сыныбы:: Үй тапсырмасы:
Пәні::

33-бет, 2-тапсырма. Өздеріңе

ұнаған 3 шумақты жаттау (ауызша) ;

- 34-бет, 3-тапсырма. Сұрақтарға жазбаша жауап беру (жазбаша)

Күні:: 1 м.

Ұқсас жұмыстар
Құндылықтардағы байланыс
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Менің отбасым. Сабақ барысы
Қандай дыбыс
Ж дыбысы және әрпі
Сабақ мақсаттары. Педагогтің әрекеті
Ұұ дыбысы мен әрпі
Қысқы ауа райы. 4сынып
Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz