Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөздерді оқу

Сыныбы:
Пәні:
Күні:
5 <<АБВГ>>
Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:
Оқу құралдары
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың <<Оқу құралдары>> тақырыбы төңірегінде сөйлей білу,тақырып бойынша өтетін сөздерді,сөз тіркестерді дұрыс қолдана білу.
Сабақтың міндеттері:
1Білімділік:Оқу құралдары туралы жаңа сөздерді меңгерту,толық түсінік беру,грамматикалық тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету.
2.Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауын арттыру.
3.Тәрбиелік:оқушының өз оқу құралдарын ұқыпты қарауға және оны күтіп ұстауға тәрбиелеу,сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Оқулықпен жұмыс жасайды, өздігінен сөз тіркесі, сөйлем құрайды және оларды еркін қолдана алады
Керекті жабдықтар:
Суреттер, интербелсенді тақта, оқулық
Дерек көзі:
<<Менің мектебім>> ІІI модуль (5-сыныптың қазақ тілі оқулығы 33 - бет)
Сабақ барысы
І. Психологиялық ахуал.

Амандасу.
Оқушыларды топқа бөлу
(жыл мезгілдері бойынша: қыс, көктем, жаз, күз) сонымен қатар өткен сөздерді тексеріп шығамын
2 минут
Үй тапсырмасын тексеру
1. Мектебі туралы әңгімелеу
2. мектеп, білім жайлы мақал-мәтелдер жатқа
3. Диалог
4. Ережені тексеремін: синоним, омоним, антоним. Мысал келтіру.
7 минут
Кіріспе

Қорытынды:
Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында жұмбақтарды шешу.
Бірге мектепке барасың,
мектептен келесің
Бар заттар, ішінде. Ол не? Сөмке
Жыртылған қағазды,
Жабыстырар, ол не? желім
Сызасын түзу,
Керек құрал, ол түзу.
Ол не? сызғыш
Қате жазсаң кешіреді,
Сүртіп-сүртіп өшіреді.
Ол не? Өшіргіш
Жіп-жіңішке денесі, Ортасында шегесі. Қарындаш
Өзі арық,
Басы жарық,
Жүрген жері көп әріп. Қалам
Интербелсенді тақтадан дұрыс жауап берсе суреті шығады.
5 минут
Негізгі бөлім:
Жаңа сөздермен жұмыс:

Ілулі тұр кең алаң,
Керегімді мен одан.
Жазып алам көшіріп,
Сүртем сосын өшіріп.
(Тақта)
Ұштағыш - точилка
Ұштау - точить
Жыртылған - изорванный; порванный
Желімдеу - клеить; склеивать
Өшіру - стирать; зачеркивать
Ұқыпты ұстау - аккуратно держать
Түзу - ровно
Үшін - чтобы (союз)
5 минут

* Сөздерді оқу
* Сөз тіркесін, сөйлем құрастыру
* Сөздік дәптерге көшіру

Оқулықпен жұмыс:
1-тапсырма: сөздердің мағынасын анықтап, сөйлем құраңдар.

13 минут

2-тапсырма: Е. Елубайдың өлеңін әр топқа бөліп беремін, мәнерлеп оқиды. Әр оқу құралының қызметі қандай екенін айтып береді.
Әр топ басшылары топ мүшелеріне(бағалау парағына)баға береді.

Сергіту сәті
<<Сэм ағай>> ойыны
1 минут
Грамматика:
Тапсырма: тақтада бірнеше оқушы берілген сөздерді тәуелдейді. Күнделік, дәптер, қалам.
Қалған оқушылар ребус шешеді (күнделік, қоңырау), <<Бес жолды өлең стратегиясын>> орындайды.
1. Оқулық
2. Ескі, тарихи
3. Оқимын, жазамын, таза ұстаймын.
4. Ескі оқулықтар кітапханада сақталады.
5. Кітап.
8 минут
Бағалау:
Кері байланыс: Бүгінгі сабақ туралы ойларыңды мына прақшаларға жазыңдар
3 минут
Үй тапсырмасы:

33-бет, 2-тапсырма. Өздеріңе
ұнаған 3 шумақты жаттау (ауызша);
- 34-бет, 3-тапсырма. Сұрақтарға жазбаша жауап беру (жазбаша)
1 м.

Ұқсас жұмыстар
Құндылықтардағы байланыс
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Менің отбасым. Сабақ барысы
Қандай дыбыс
Ж дыбысы және әрпі
Ұұ дыбысы мен әрпі
Қысқы ауа райы. 4сынып
Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
М.Әуезов. Әке арманы
Пәндер