Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар

Тақырыбы 24-25
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Тақырыбы 24-25: Мақсаты
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Тақырыбы 24-25: Жалпы мақсат
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 24-25: Күтілетін нәтиже
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың шығармамен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;
Тақырыбы 24-25: 7 модульдің қолданылуы
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 24-25: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: Кім жылдам, Жалғасын тап, Бағытталған сұрақ, Дебат ,
Тақырыбы 24-25: Қолданылатын ресурстар
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 24-25:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар:

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

«Кім жылдам»

Сұрақтар слайдта әр топқа

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

, Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Жалғасын тап

Сөйлем соңында қойылатын анықтамалардың жауабын тақтаға жазып қою керек

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың тақырыпты түсінеді
Оқушылардың іс-әрекеті: Сөздерді толықтырады, мағанасын түсіндіреді, талдайды
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: «Бағыталған сұрақ» әдісін тақырыпқа арналған сұрақ пен тапсырмалар үшін пайдаламын
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Бағытталған сұрақ» әдісінде, жаңа сабақта өтілген есептер мен сұрақтар бойынша, екі оқушы бір-біріне сұрақ қою арқылы, есепте және сұрақта не айтылғандығы, қалай түсінгендерін баяндап шығады. Бұл әдіс оқушылардың ұяңдығын ашуға сұрақ қоя білуге, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере білуге үйретеді
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

Топпен жұмыс «Дебат» әдісі

Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі. Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Оқушылардың іс-әрекеті:

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Шығармашылық тапсырма

«Тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап, суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау

Жылу эффектісі дегеніміз не?

Химия пәні нені зерттейді?

Химиялық реакция деген не?

Қопарылыс деген не?

Шыны ыдыста екі газ сутек пен оттек араластырамыз. Ыдыс қанша уақыт болсада тұра береді. Бір қарағанда сутек пен оттек қосылмайтын сияқты. Бірақ олар қосылады реакция баяу жүреді.

Химиялық реакция жүру үшін не қажет?

Үй тапсырмасын сұрау: Білу
Жылу эффектісі дегеніміз не?Химия пәні нені зерттейді?Химиялық реакция деген не?Қопарылыс деген не?Шыны ыдыста екі газ сутек пен оттек араластырамыз. Ыдыс қанша уақыт болсада тұра береді. Бір қарағанда сутек пен оттек қосылмайтын сияқты. Бірақ олар қосылады реакция баяу жүреді.Химиялық реакция жүру үшін не қажет?:

Бос орындарға сөздерді қойың

Химиялық реакция жылдамдығы деп бастапқы заттардың немесе өнімнің біреуінің концентрациясының уақыт бірлігіндегі өзгеруін айтады.

U= С 2 С 1 t 2 t 1 - \frac{С2 - С1}{t2 - t1} = Δ C Δ t - \frac{\mathrm{\Delta}C}{\mathrm{\Delta}t}

2. Химиялық реакция жыылдамдығын және оның әртүрлі факторларға тәуелділігін зерттейтін химияның саласы химиялық кинетика деп аталады.

Біртекті ортда жүретін реакциялар гомогенді реакци ялар деп аталады.

4Әртүрлі фазадағы заттардың әрекеттесуі нәтижесінде жүретін реакциялар гетерогенді реакциялар деп аталады.

Uгом= ± Δ C Δ t \pm \frac{\mathrm{\Delta}C}{\mathrm{\Delta}t} Uгет= ± Δ n S Δ t \pm \frac{\mathrm{\Delta}n}{S\mathrm{\Delta}t}

Үй тапсырмасын сұрау: Түсіну
Жылу эффектісі дегеніміз не?Химия пәні нені зерттейді?Химиялық реакция деген не?Қопарылыс деген не?Шыны ыдыста екі газ сутек пен оттек араластырамыз. Ыдыс қанша уақыт болсада тұра береді. Бір қарағанда сутек пен оттек қосылмайтын сияқты. Бірақ олар қосылады реакция баяу жүреді.Химиялық реакция жүру үшін не қажет?:

Тапсырма

Na+H2O=

Fe+H2O=

Сутекті ығыстыру қатары бойынша белсенділігін салыстырың

S+O2=

Zn+H2SO=

Теңдеуде неліктен - т аңбасы қойылады?

Неліктен гомогенді геторогенді реакциялар концентрациямен өрнектелмейді?

Белсендіру энергиясы реакция жылдамдығына қалай әсер етеді?

Химиялық реакцияның жылдамдығы әрекеттесуші заттар концентрациясының көбейтіндісіне тура


Ұқсас жұмыстар
Реакция жылдамдығы
Химиялық реакциялардың жылдамдығы
Химиялық реакцияның жылдамдығына әр түрлі факторлардың әсері 10-сынып
Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі
Студенттерді топтарға біріктіру
«жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» танымдық сайыс
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
Ферменттің белсенді орталығы
Химиялық тепе-теңдік және оның ығысу шарттары. ле-шателье принципі
Реакция жылдамдығына концентрацияның әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz