Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Тақырыбы 24-25
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Мақсаты
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың шығармамен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам,Жалғасын тап, Бағытталған сұрақ,Дебат,
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
<<Кім жылдам>>
Сұрақтар слайдта әр топқа
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну
Жалғасын тап
Сөйлем соңында қойылатын анықтамалардың жауабын тақтаға жазып қою керек
Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың тақырыпты түсінеді
Сөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Қолдану
<<Бағыталған сұрақ>> әдісін тақырыпқа арналған сұрақ пен тапсырмалар үшін пайдаламын
<<Бағытталған сұрақ>> әдісінде , жаңа сабақта өтілген есептер мен сұрақтар бойынша, екі оқушы бір-біріне сұрақ қою арқылы , есепте және сұрақта не айтылғандығы, қалай түсінгендерін баяндап шығады. Бұл әдіс оқушылардың ұяңдығын ашуға сұрақ қоя білуге, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере білуге үйретеді
Сергіту сәті
<<Балапандар биі>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
Топпен жұмыс <<Дебат>> әдісі
Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
Жинақтау
Шығармашылық тапсырма
<<Тақырыпты біз былай түсінеміз>> (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Үй тапсырмасын сұрау
Жылу эффектісі дегеніміз не?
Химия пәні нені зерттейді?
Химиялық реакция деген не?
Қопарылыс деген не?
Шыны ыдыста екі газ сутек пен оттек араластырамыз. Ыдыс қанша уақыт болсада тұра береді.Бір қарағанда сутек пен оттек қосылмайтын сияқты. Бірақ олар қосылады реакция баяу жүреді.
Химиялық реакция жүру үшін не қажет?
Білу
Бос орындарға сөздерді қойың
Химиялық реакция жылдамдығы деп бастапқы заттардың немесе өнімнің біреуінің концентрациясының уақыт бірлігіндегі өзгеруін айтады.
U=-С2-С1t2-t1=-∆C∆t
2.Химиялық реакция жыылдамдығын және оның әртүрлі факторларға тәуелділігін зерттейтін химияның саласы химиялық кинетика деп аталады.
Біртекті ортаааада жүретін реакциялар гомогенді реакци ялар деп аталады.
4Әртүрлі фазадағы заттардың әрекеттесуі нәтижесінде жүретін реакциялар гетерогенді реакциялар деп аталады.
Uгом= +-∆C∆t Uгет=+-∆nS∆t
Түсіну
Тапсырма
Na+H2O=
Fe+H2O=
Сутекті ығыстыру қатары бойынша белсенділігін салыстырың
S+O2=
Zn+H2SO=
Теңдеуде неліктен - т аңбасы қойылады?
Неліктен гомогенді геторогенді реакциялар концентрациямен өрнектелмейді?
Белсендіру энергиясы реакция жылдамдығына қалай әсер етеді?
Химиялық реакцияның жылдамдығы әрекеттесуші заттар концентрациясының көбейтіндісіне тура пропорционал.
Гомогенді жүйелерде көпттеген химиялық реакциялардың жылдамдығы температураны әрбір 10 градусқа көтергенде шамамен 2-4 есе артады.
Т алдау
Венн диаграммасы арқылы гомогенді реакцияларжәне гетерогенді реакцияларды салыстыр
Тақырыптың басты идеясы неде?
Ұқсастықтары----химиялық рекциялар бір фазаның көлемінде нгемесе фазааралық бетте жүреді.
Ерекшеліктері----
Гомогенді реакция дегеніміз---
Геторогенді реакция дегеніміз---
қолдану
Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды атаңдар
Заттың ауада және сутекте жануы
Мырыштың салқын және ыстық қышқылдармен әрекеттесуі
Бағалау
Сен қалай ойлайсың:
Химиялық реакция жылдамдығын қалай анықтайды?
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Мақсаты
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың шығармамен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам,Жалғасын тап, Бағытталған сұрақ,Дебат,
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
<<Кім жылдам>>
Сұрақтар слайдта әр топқа
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
,Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну
Жалғасын тап
Сөйлем соңында қойылатын анықтамалардың жауабын тақтаға жазып қою керек
Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың тақырыпты түсінеді
Сөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Қолдану
<<Бағыталған сұрақ>> әдісін тақырыпқа арналған сұрақ пен тапсырмалар үшін пайдаламын
<<Бағытталған сұрақ>> әдісінде , жаңа сабақта өтілген есептер мен сұрақтар бойынша, екі оқушы бір-біріне сұрақ қою арқылы , есепте және сұрақта не айтылғандығы, қалай түсінгендерін баяндап шығады. Бұл әдіс оқушылардың ұяңдығын ашуға сұрақ қоя білуге, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере білуге үйретеді
Сергіту сәті
<<Балапандар биі>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
Топпен жұмыс <<Дебат>> әдісі
Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
Жинақтау
Шығармашылық тапсырма
<<Тақырыпты біз былай түсінеміз>> (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Үй тапсырмасын сұрау
Жылу эффектісі дегеніміз не?
Химия пәні нені зерттейді?
Химиялық реакция деген не?
Қопарылыс деген не?
Шыны ыдыста екі газ сутек пен оттек араластырамыз. Ыдыс қанша уақыт болсада тұра береді.Бір қарағанда сутек пен оттек қосылмайтын сияқты. Бірақ олар қосылады реакция баяу жүреді.
Химиялық реакция жүру үшін не қажет?
Білу
Бос орындарға сөздерді қойың
Химиялық реакция жылдамдығы деп бастапқы заттардың немесе өнімнің біреуінің концентрациясының уақыт бірлігіндегі өзгеруін айтады.
U=-С2-С1t2-t1=-∆C∆t
2.Химиялық реакция жыылдамдығын және оның әртүрлі факторларға тәуелділігін зерттейтін химияның саласы химиялық кинетика деп аталады.
Біртекті ортаааада жүретін реакциялар гомогенді реакци ялар деп аталады.
4Әртүрлі фазадағы заттардың әрекеттесуі нәтижесінде жүретін реакциялар гетерогенді реакциялар деп аталады.
Uгом= +-∆C∆t Uгет=+-∆nS∆t
Түсіну
Тапсырма
Na+H2O=
Fe+H2O=
Сутекті ығыстыру қатары бойынша белсенділігін салыстырың
S+O2=
Zn+H2SO=
Теңдеуде неліктен - т аңбасы қойылады?
Неліктен гомогенді геторогенді реакциялар концентрациямен өрнектелмейді?
Белсендіру энергиясы реакция жылдамдығына қалай әсер етеді?
Химиялық реакцияның жылдамдығы әрекеттесуші заттар концентрациясының көбейтіндісіне тура пропорционал.
Гомогенді жүйелерде көпттеген химиялық реакциялардың жылдамдығы температураны әрбір 10 градусқа көтергенде шамамен 2-4 есе артады.
Т алдау
Венн диаграммасы арқылы гомогенді реакцияларжәне гетерогенді реакцияларды салыстыр
Тақырыптың басты идеясы неде?
Ұқсастықтары----химиялық рекциялар бір фазаның көлемінде нгемесе фазааралық бетте жүреді.
Ерекшеліктері----
Гомогенді реакция дегеніміз---
Геторогенді реакция дегеніміз---
қолдану
Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды атаңдар
Заттың ауада және сутекте жануы
Мырыштың салқын және ыстық қышқылдармен әрекеттесуі
Бағалау
Сен қалай ойлайсың:
Химиялық реакция жылдамдығын қалай анықтайды?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz