Бағалау бетшесі

Тақырыбы 23
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы
Тақырыбы 23: Мақсаты
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Тақырыбы 23: Жалпы мақсат
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 23: Күтілетін нәтиже
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы:

Тақырыптың идеясын аша отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.

Логикалық ойлау қабілеттері артады. Пәнге деген қызығушылығы артады

Тақырыбы 23: 7 модульдің қолданылуы
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 23: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы:

Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Автобус аялдамасы

Кейіпкерге хат, Топтастыру

Тақырыбы 23: Қолданылатын ресурстар
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 23:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы: «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл - күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Венн диагамманы талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды, тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады, оны неге қызық деп тапқанын айтады, тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді - өз бағасын береді

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Тақырып төңірегінде оқушыларға «Автобус аялдамасы» әдісін қолданам
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың қабілеттеріне сай "Автобустық аялдама" әдісі бойынша әр топтың алдына сұрақ жазылған парақ берем. Олар жауап жазып келесі топқа жіберіп отырды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Сқрақтар тақырып төңірегінде болады, әр топ тапсырма мен сұрақтарды орындавп келесі топқа береді, олар тексерді, бағасын қояды
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: «Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту і с-әрекетіне балайнысты сабақты талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Ойын жазу арқылы сабақты жинақтайды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқйды
Оқушылардың іс-әрекеті: Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Үй т апсырмасын сұрау
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?
Үй т апсырмасын сұрау:
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

2) Гидролиз қанда жағдайда күшейеді?

3) Бірлескен гидролиз дегеніміз не?

4) Практика жүзінде қай кездерде гидролиз құбылысын ескеру қажет?

Үй т апсырмасын сұрау: Білу
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

Бос орындарға сөздерді жазың

Гидролиз ерітілген тұз бен су молекулалары арасында жүретін алмасу реакциясы.

Нәтижесінде аз диссоциацияланатын өнімдер түзіліп ортаның РН мәні өзгереді.

Гидролиз температураны арттырғанда және ертіндіні сұйылтқан сайын күшейе түседі.

Үй т апсырмасын сұрау: Түсіну
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

1. Химиялық процестер нәтижесінде атомдар алмасып қозғалыста болады. Неліктен?

Табиғатта неге байланысты тіршілік сақталады?

2. Биологиялық айналымға қандай элементтер қатысады?

(C, N, S, O, H және Fe, Ca, Mg т. б)

3 Химиялық процестер нәтижесінде атомдар алмасып қозғалыста болады. Неліктен?

Табиғатта неге байланысты тіршілік сақталады?

2. Биологиялық айналымға қандай элементтер қатысады?

(C, N, S, O, H және Fe, Ca, Mg т. б)

Орманды өсіру пайдасы Орманды кесу зияны

Жылыжай әсері пайда болуы неге байланысты?

Үй т апсырмасын сұрау: Қолдану
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

Өндіріс орны жақын жерлерде ауада күкірттің жиналуы зиянды әсері қандай?

Азоттың біраз мөлшері найзағай кезінде түзіледі?

Реакция теңдеуін жазың

Фосфордың қолданылуы туралы айтыңдар

Үй т апсырмасын сұрау: Талдау
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

Венн диаграммасы арқылы оттегі мен көміртегінің ортақ қасиеттері мен айырмашылығын салыстыр.

Оттектің айналымы

Көміртектің айналымы

Тақырыптың басты идеясы неде?

а) көміртегі мен оттегі ұқсастығы :

б) олардың ерекшелігі:

Оттегі

О ртақ қасиеті
Көміртегі
Үй т апсырмасын сұрау:
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:
Үй т апсырмасын сұрау: Жинақтау
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

Оттегі су құрамында-88, 8, ауа қабатында -21, жердің қатты қабығында -100 молекуланың 89 ы оттек молекуласы.

Көміртек қосылыстарының белгілілері --- мұнай, таскөмір, шымтезек, табиғи газ және карбонаттар

Үй т апсырмасын сұрау: Бағалау
1) Тұздар гидролизі дгеніміз не?:

Ұқсас жұмыстар
Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
Ұлпа
Кері есептер. 3 сынып
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны,зерттелу тарихы
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Топ басшысын бағалау
Тапсырмалар реті
Тармақталған алгоритмді программалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz