Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау бетшесі

Тақырыбы 23
Химиялық элементтердің табиғаттағы айналымы

Мақсаты
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Тақырыптың идеясын аша отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.
Логикалық ойлау қабілеттері артады.Пәнге деген қызығушылығы артады
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Автобус аялдамасы
Кейіпкерге хат, Топтастыру
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл - күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу
Үй тапсырмасын кайталау
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Түсіну
Венн диагамманы талдау
Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды
байланыстырыды, суреттейді - өз бағасын береді
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
Қолдану
Тақырып төңірегінде оқушыларға <<Автобус аялдамасы>> әдісін қолданам
Оқушылардың қабілеттеріне сай "Автобустық аялдама" әдісі бойынша әр топтың алдына сұрақ жазылған парақ берем. Олар жауап жазып келесі топқа жіберіп отырды.

Сқрақтар тақырып төңірегінде болады, әр топ тапсырма мен сұрақтарды орындавп келесі топқа береді, олар тексерді, бағасын қояды
Сергіту сәті
<<Қара жорға биі>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
<<Топтастыру>> арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау

Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Жинақтау
Ойын жазу арқылы сабақты жинақтайды
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқйды
Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру

Үй т апсырмасын сұрау
1)Тұздар гидролизі дгеніміз не?

2)Гидролиз қанда жағдайда күшейеді?
3)Бірлескен гидролиз дегеніміз не?
4)Практика жүзінде қай кездерде гидролиз құбылысын ескеру қажет?

Білу
Бос орындарға сөздерді жазың
Гидролиз ерітілген тұз бен су молекулалары арасында жүретін алмасу реакциясы.
Нәтижесінде аз диссоциацияланатын өнімдер түзіліп ортаның РН мәні өзгереді.
Гидролиз температураны арттырғанда және ертіндіні сұйылтқан сайын күшейе түседі.

Түсіну
1.Химиялық процестер нәтижесінде атомдар алмасып қозғалыста болады. Неліктен?
Табиғатта неге байланысты тіршілік сақталады?
2.Биологиялық айналымға қандай элементтер қатысады?
(C,N,S,O,H және Fe,Ca,Mg т.б)

3 Химиялық процестер нәтижесінде атомдар алмасып қозғалыста болады. Неліктен?
Табиғатта неге байланысты тіршілік сақталады?
2.Биологиялық айналымға қандай элементтер қатысады?
(C,N,S,O,H және Fe,Ca,Mg т.б)

Орманды өсіру пайдасы Орманды кесу зияны

Жылыжай әсері пайда болуы неге байланысты?

Қолдану
Өндіріс орны жақын жерлерде ауада күкірттің жиналуы зиянды әсері қандай?
Азоттың біраз мөлшері найзағай кезінде түзіледі?
Реакция теңдеуін жазың
Фосфордың қолданылуы туралы айтыңдар

Талдау
Венн диаграммасы арқылы оттегі мен көміртегінің ортақ қасиеттері мен айырмашылығын салыстыр.
Оттегі
Ортақ қасиеті
Көміртегі
Оттектің айналымы
Көміртектің айналымы
Тақырыптың басты идеясы неде?
а) көміртегі мен оттегі ұқсастығы:
б) олардың ерекшелігі:
Жинақтау
Оттегі су құрамында -- 88,8 , ауа қабатында - 21 , жердің қатты қабығында - 100 молекуланың 89 ы оттек молекуласы.
Көміртек қосылыстарының белгілілері --- мұнай, таскөмір , шымтезек, табиғи газ және карбонаттар
Бағалау

Рефлексия
-Оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым-қатынасты тудыру.
-Оқушылардың өзін-өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым-қатынас принципін үйрету;
-Сіздерге сабақ қызықты болды ма?
-Білгендеріңнің маңызы қандай?
-Сіздерге бүгінгі сабақта не ұнамады?

Бағалау бетшесі
Қ/С
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмаларын сұрау
1 ұпай
Жаңа тақырып меңгеру 1 ұпай
Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білу 2 ұпай
Белсенді ой ойлап тапсырманы аша білу
2 ұпай
Тақырыпты қорытып ойын жинақтау
2 ұпай

1) 7-8 балл - 5
2) 6-5 балл - 4
3) 4-3 балл - 3
4) 1 балл - 2

Ұқсас жұмыстар
Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
Ұлпа
Кері есептер. 3 сынып
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны,зерттелу тарихы
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Топ басшысын бағалау
Тапсырмалар реті
Тармақталған алгоритмді программалау
Пәндер