Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу

13. 05. 2016ж.

«Тексерілді»

Директордың оқу

ісі жөніндегі орынбасары

Байзақов А.

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы: Өмір-өзен.

Мақсаты: Алған білімдерін тиянақтау, қорытындылау. Азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру.

Күтілетін нәтижесі:

  • Жаңа әдіс тәсілдерді оқушылар сабақта қолдана алады.
  • Жаңа идеяларын еркін ортаға сала алады.
  • Топтық жұмыстың тиімділігін қалыптастырады.

Әдіс-тәсілдері: « Ойлан, Бірік, Бөліс» «Синектика», «Кезбе тілші».

Уақыты
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімінің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеттері
Ресурстар
Уақыты: 3 мин
Сабақтың кезеңдері: Кіріспе
Мұғалімінің іс-әрекеті: Слаид № 1. «Табиғат сұлулығы» карточкалары бойынша топқа бөлу. Нұсқау : Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу.
Оқушылардың іс-әрекеттері: Оқушылар суреттер арқылы топтарға бірігеді. «Бүгінгі күн қандай тамаша, себебі . . . » өз ойларын ортаға салады .
Ресурстар: Сурет карточкасы
Уақыты: 10 мин
Сабақтың кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалімінің іс-әрекеті: Слаид № 2. «Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі арқылы «Өмір» бейнеролигін ұсынамын. Бейнеролик бойынша өз ойларын немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында бүкіл идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) .
Оқушылардың іс-әрекеттері:

Алдымен өз ойларын жеке жазады, одан кейін топтармен бөліседі, соңында талқылап, ортақ бір пікірге келеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Ресурстар:

Слаид

Бейнеролик

Уақыты: 3 мин
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімінің іс-әрекеті: Слаид № 3. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
Оқушылардың іс-әрекеттері: Оқушылар өздері мағлұматты ашады, жаңа әдіс-тәсілдің қыр-сырын ұғынады
Ресурстар: слаид
Уақыты: 10 мин
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімінің іс-әрекеті:

Слаид № 4. «Синектика» әдісі бойынша бірлескен

жұмыс жұмыс жүргізу: «Лавр жапырағы» тақырыбында мәтінді оқиды, топтарға берілген тапсырмалар бойынша мәтінді талдауын ұсынамын.

Оқушылардың іс-әрекеттері: Мәтін мазмұны тыңдалып, сыни ойлау арқылы ой жасалады, белгілі бір қортындыға келеді. Көбірек мағұлмат, пікір, түсінік, дәлелдер жиналуына мүмкіншілік береді.
Ресурстар:

Слаид, А4 парақшалары,

Флипчарт. Пламастер.

Уақыты: 10 мин
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімінің іс-әрекеті:

Слаид № 5. «Кезбе тілші» әдісі бойынша «Қазақстанға келген қонақ» оқиғасын рольдік ойын арқылы жүргізуін ұсынамын

Нұсқау:

1-топ: телефон соғылып жатқан ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

2-топ: телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді

3-топ: тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады

4-топ: тілші сұхбат алатын куәгер

Оқушылардың іс-әрекеттері: Рольдерге енеді «Кезбе тілші»әдісімен танысады. Өз ойларын үш тілде еркін жеткізеді.
Ресурстар: Сурет, мәтін
Уақыты:

3 мин

5 мин

Сабақтың кезеңдері: Қорытынды
Мұғалімінің іс-әрекеті:

Слайд № 6.

Мұғалім сөзі : .

Оқушыларды бағалау жетістік, кемшіліктеріне қарай жиынтық бағаны шығару, номинация беру, мадақтау, жүлде беру

Әр топ төрағасы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара бағалайды, қорытынды баға бірлесіп қойылады . Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша

1. «Ең дарынды»

2. «Ең білімді»

3. «Ең ақылды»

4. «Ең сауатты»

5. «Ең тапқыр»

деп бағаланып, марапатталады.

Рефлексия.

Бүгінгі сабақтан не түйіндедіңдер? Өз ұсынысыңды жаз.

Оқушылардың іс-әрекеттері:

Әр топ басшысы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара қорытынды баға қойады Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша

1. «Ең дарынды»

2. «Ең білімді»

3. «Ең ақылды»

4. «Ең сауатты»

5. «Ең тапқыр»

деп бағаланып, марапатталады.

Өз ойларын стикер парақшасына жазады.

Ресурстар:

Кеспе қағаздар

А4, стикерлер

Мұғалім: Ж. Зиядаева

«» тақырыбында өткізілген коучинг-сессия бойынша рефлексивтік есеп

Әріптестерім коучинг-сессияға сабақтарын аяқтап болып келгендіктен, шаршаңқырап енді. Коучингті бастамай жатып біз топтарға бірігуіміз қажет екендігін айтып, түрлі геометриялық фигуралардың бірін таңдауды сұрандым. Бірдей фигура таңдағандар бір топқа бірігіп алған соң, енді өздері таңдаған фигураға сәйкес мінездемемен таныстырып өттім. Барлығына жақсы мінездемелер айтып, ойларын коучингке бұрдым. Өзім топқа бөле отырып, олардан : Сабақта оқушыларды топқа біріктірудің маңызы қандай деп ойлайсыздар? Сыныпта жайлы психологиялық ахуал тудырудың қажеттілігі туралы не ойлайсыздар? Өз сабақтарыңызда жағымды ахуалды қалай ұйымдастырасыздар? Деген тәрізді сұрақтар қою арқылы, ұстаздарға ой салдым.

Келесі, «» ретінде топ назарына туралы суреттерді ұсындым. Суреттерден не көріп отырсыздар? ны сабақта пайдаланудың пайдасы бар деп ойлайсыздар ма? Және тағы да басқа сұрақтар қойып, топ мүшелерінің ойларын білдім. Т. Р есімді апайымыз өзінің ны пайдалануға дағдылы екендігін, қажетті ақпараттарға тез арада қол жеткізуге болатындығын, жалпы жағымды жақтарын айтып өтті.

Келесі кезең: Таныстырылым « » тақырыбына бейнеролик тамашалады. Онда жақтары айтылды.

Негізгі бөлім: «Синектика» әдісі. Топ мүшелеріне біз өте ауқымды ақпаратты талқылауымыз қажет екендігін, ол үшін синектика әдісіне жүгінетінімізді хабарладым. Нұсқау: барлық топқажаңа әдіс тәсілдертуралы бірдей талқылау парақшасы берілді. Ақпаратпен танысып шығып, әр топтан өз пікірлерін айта отырып постер қорғады. Өз тарапымнан, талқылауды қандай формада жүргізу дұрыс деп есептейсіздер? Деп сұрақ қойып, қатысушылардың өзара пікір алмасуына ықпал еттім.


Ұқсас жұмыстар
Аналық тақша
Паскаль тілінің алфавиті
Time (уақыт). 8 сынып
Қоғамдастық мүшелері
Қыста. тіл дамыту
Қызыл көзі жанса, Мейлі көлік жоқта
Шаңырағым - шаттығым жайлы ақпарат
Патша және жер қазушы
Ережені әрқашан
Тақырып - Патша және жер қазушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz