Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу

13. 05. 2016ж.
«Тексерілді»
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары
Байзақов А.
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өмір-өзен.
Мақсаты: Алған білімдерін тиянақтау, қорытындылау. Азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижесі:
- Жаңа әдіс тәсілдерді оқушылар сабақта қолдана алады.
- Жаңа идеяларын еркін ортаға сала алады.
- Топтық жұмыстың тиімділігін қалыптастырады.
Әдіс-тәсілдері: « Ойлан, Бірік, Бөліс» «Синектика», «Кезбе тілші».
Алдымен өз ойларын жеке жазады, одан кейін топтармен бөліседі, соңында талқылап, ортақ бір пікірге келеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.
Слаид
Бейнеролик
Слаид № 4. «Синектика» әдісі бойынша бірлескен
жұмыс жұмыс жүргізу: «Лавр жапырағы» тақырыбында мәтінді оқиды, топтарға берілген тапсырмалар бойынша мәтінді талдауын ұсынамын.
Слаид, А4 парақшалары,
Флипчарт. Пламастер.
Слаид № 5. «Кезбе тілші» әдісі бойынша «Қазақстанға келген қонақ» оқиғасын рольдік ойын арқылы жүргізуін ұсынамын
Нұсқау:
1-топ: телефон соғылып жатқан ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-топ: телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді
3-топ: тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады
4-топ: тілші сұхбат алатын куәгер
3 мин
5 мин
Слайд № 6.
Мұғалім сөзі : .
Оқушыларды бағалау жетістік, кемшіліктеріне қарай жиынтық бағаны шығару, номинация беру, мадақтау, жүлде беру
Әр топ төрағасы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара бағалайды, қорытынды баға бірлесіп қойылады . Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша
1. «Ең дарынды»
2. «Ең білімді»
3. «Ең ақылды»
4. «Ең сауатты»
5. «Ең тапқыр»
деп бағаланып, марапатталады.
Рефлексия.
Бүгінгі сабақтан не түйіндедіңдер? Өз ұсынысыңды жаз.
Әр топ басшысы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара қорытынды баға қойады Сабақ соңында оқушылар табысына «Аукцион» өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша
1. «Ең дарынды»
2. «Ең білімді»
3. «Ең ақылды»
4. «Ең сауатты»
5. «Ең тапқыр»
деп бағаланып, марапатталады.
Өз ойларын стикер парақшасына жазады.
Кеспе қағаздар
А4, стикерлер
Мұғалім: Ж. Зиядаева
«» тақырыбында өткізілген коучинг-сессия бойынша рефлексивтік есеп
Әріптестерім коучинг-сессияға сабақтарын аяқтап болып келгендіктен, шаршаңқырап енді. Коучингті бастамай жатып біз топтарға бірігуіміз қажет екендігін айтып, түрлі геометриялық фигуралардың бірін таңдауды сұрандым. Бірдей фигура таңдағандар бір топқа бірігіп алған соң, енді өздері таңдаған фигураға сәйкес мінездемемен таныстырып өттім. Барлығына жақсы мінездемелер айтып, ойларын коучингке бұрдым. Өзім топқа бөле отырып, олардан : Сабақта оқушыларды топқа біріктірудің маңызы қандай деп ойлайсыздар? Сыныпта жайлы психологиялық ахуал тудырудың қажеттілігі туралы не ойлайсыздар? Өз сабақтарыңызда жағымды ахуалды қалай ұйымдастырасыздар? Деген тәрізді сұрақтар қою арқылы, ұстаздарға ой салдым.
Келесі, «» ретінде топ назарына туралы суреттерді ұсындым. Суреттерден не көріп отырсыздар? ны сабақта пайдаланудың пайдасы бар деп ойлайсыздар ма? Және тағы да басқа сұрақтар қойып, топ мүшелерінің ойларын білдім. Т. Р есімді апайымыз өзінің ны пайдалануға дағдылы екендігін, қажетті ақпараттарға тез арада қол жеткізуге болатындығын, жалпы жағымды жақтарын айтып өтті.
Келесі кезең: Таныстырылым « » тақырыбына бейнеролик тамашалады. Онда жақтары айтылды.
Негізгі бөлім: «Синектика» әдісі. Топ мүшелеріне біз өте ауқымды ақпаратты талқылауымыз қажет екендігін, ол үшін синектика әдісіне жүгінетінімізді хабарладым. Нұсқау: барлық топқажаңа әдіс тәсілдертуралы бірдей талқылау парақшасы берілді. Ақпаратпен танысып шығып, әр топтан өз пікірлерін айта отырып постер қорғады. Өз тарапымнан, талқылауды қандай формада жүргізу дұрыс деп есептейсіздер? Деп сұрақ қойып, қатысушылардың өзара пікір алмасуына ықпал еттім.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz