Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу

13.05.2016ж.
<<Тексерілді>>
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары
____Байзақов А.
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өмір-өзен.
Мақсаты: Алған білімдерін тиянақтау, қорытындылау. Азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижесі:
oo Жаңа әдіс тәсілдерді оқушылар сабақта қолдана алады.
oo Жаңа идеяларын еркін ортаға сала алады.
oo Топтық жұмыстың тиімділігін қалыптастырады.

Әдіс-тәсілдері: <<Ойлан,Бірік,Бөліс>> <<Синектика>>, <<Кезбе тілші>>.
Уақыты
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімінің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеттері
Ресурстар
3 мин

Кіріспе

Слаид № 1. <<Табиғат сұлулығы>> карточкалары бойынша топқа бөлу. Нұсқау: Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу.
Оқушылар суреттер арқылы топтарға бірігеді. <<Бүгінгі күн қандай тамаша, себебі....>> өз ойларын ортаға салады.
Сурет карточкасы
10 мин

Негізгі бөлім

Слаид № 2. <<Ойлан,Бірік,Бөліс>> әдісі арқылы <<Өмір>> бейнеролигін ұсынамын. Бейнеролик бойынша өз ойларын немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында бүкіл идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
Алдымен өз ойларын жеке жазады,одан кейін топтармен бөліседі, соңында талқылап,ортақ бір пікірге келеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Слаид
Бейнеролик

3 мин

Слаид № 3. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Оқушылар өздері мағлұматты ашады, жаңа әдіс-тәсілдің қыр-сырын ұғынады
слаид

10 мин

Слаид № 4. <<Синектика>> әдісі бойынша бірлескен
жұмыс жұмыс жүргізу: <<Лавр жапырағы>> тақырыбында мәтінді оқиды, топтарға берілген тапсырмалар бойынша мәтінді талдауын ұсынамын.

Мәтін мазмұны тыңдалып,сыни ойлау арқылы ой жасалады,белгілі бір қортындыға келеді.Көбірек мағұлмат,пікір,түсінік, дәлелдер жиналуына мүмкіншілік береді.
Слаид, А4 парақшалары,
Флипчарт. Пламастер.
10 мин

Слаид № 5. <<Кезбе тілші>> әдісі бойынша <<Қазақстанға келген қонақ>> оқиғасын рольдік ойын арқылы жүргізуін ұсынамын
Нұсқау:
1-топ: телефон соғылып жатқан ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-топ: телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді
3-топ: тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады
4-топ: тілші сұхбат алатын куәгер
Рольдерге енеді <<Кезбе тілші>>әдісімен танысады. Өз ойларын үш тілде еркін жеткізеді.

Сурет, мәтін

3 мин

5 мин
Қорытынды

Слайд № 6.
Мұғалім сөзі :.
Оқушыларды бағалау жетістік, кемшіліктеріне қарай жиынтық бағаны шығару, номинация беру, мадақтау, жүлде беру
Әр топ төрағасы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара бағалайды, қорытынды баға бірлесіп қойылады. Сабақ соңында оқушылар табысына <<Аукцион>> өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша
1.<<Ең дарынды>>
2.<<Ең білімді>>
3. <<Ең ақылды>>
4. <<Ең сауатты>>
5. <<Ең тапқыр>>
деп бағаланып, марапатталады.

Рефлексия.
Бүгінгі сабақтан не түйіндедіңдер? Өз ұсынысыңды жаз.
Әр топ басшысы қарсы топ пен өздерінің жетістіктері мен ұсыныстарын айта сыни пікірлер мен формативті түрде баға берді, Оқушылар өзара қорытынды баға қойады Сабақ соңында оқушылар табысына <<Аукцион>> өткізеді. Жеңімпаздар 5 номинация бойынша
1.<<Ең дарынды>>
2.<<Ең білімді>>
3. <<Ең ақылды>>
4. <<Ең сауатты>>
5. <<Ең тапқыр>>
деп бағаланып, марапатталады.

Өз ойларын стикер парақшасына жазады.
Кеспе қағаздар

А4, стикерлер

Мұғалім: Ж.Зиядаева

<<111111111>> тақырыбында өткізілген коучинг-сессия бойынша рефлексивтік есеп
Әріптестерім коучинг-сессияға сабақтарын аяқтап болып келгендіктен, шаршаңқырап енді. Коучингті бастамай жатып біз топтарға бірігуіміз қажет екендігін айтып, түрлі геометриялық фигуралардың бірін таңдауды сұрандым. Бірдей фигура таңдағандар бір топқа бірігіп алған соң, енді өздері таңдаған фигураға сәйкес мінездемемен таныстырып өттім. Барлығына жақсы мінездемелер айтып, ойларын коучингке бұрдым.Өзім топқа бөле отырып,олардан : Сабақта оқушыларды топқа біріктірудің маңызы қандай деп ойлайсыздар? Сыныпта жайлы психологиялық ахуал тудырудың қажеттілігі туралы не ойлайсыздар? Өз сабақтарыңызда жағымды ахуалды қалай ұйымдастырасыздар? Деген тәрізді сұрақтар қою арқылы,ұстаздарға ой салдым.
Келесі, <<>> ретінде топ назарына туралы суреттерді ұсындым. Суреттерден не көріп отырсыздар? ны сабақта пайдаланудың пайдасы бар деп ойлайсыздар ма? Және тағы да басқа сұрақтар қойып, топ мүшелерінің ойларын білдім.Т.Р есімді апайымыз өзінің ны пайдалануға дағдылы екендігін,қажетті ақпараттарға тез арада қол жеткізуге болатындығын, жалпы жағымды жақтарын айтып өтті.
Келесі кезең: Таныстырылым << >> тақырыбына бейнеролик тамашалады.Онда жақтары айтылды.
Негізгі бөлім: <<Синектика>> әдісі. Топ мүшелеріне біз өте ауқымды ақпаратты талқылауымыз қажет екендігін, ол үшін синектика әдісіне жүгінетінімізді хабарладым. Нұсқау: барлық топқажаңа әдіс тәсілдертуралы бірдей талқылау парақшасы берілді. Ақпаратпен танысып шығып,әр топтан өз пікірлерін айта отырып постер қорғады. Өз тарапымнан,талқылауды қандай формада жүргізу дұрыс деп есептейсіздер? Деп сұрақ қойып,қатысушылардың өзара пікір алмасуына ықпал еттім.
Келесі кезең: <<Аноним>> жаттығуын орындау барысында кеспедегі суреті бар қағазды таңдап алып, өзін сол суреттегі зат деп елестетіп, өзінің ауыр өмірі туралы шағымданғаны ұтымды шықты.
Қорытынды бөлім: <<сиқырлы қалта>> жаттығуы болды. Онда қалтада жатқан ынтымақтастық, жауапкершілік,көптілділік т.б. сөздердің бірін таңдап алып,лайық деп тапқан адамға сыйла дегенде көпшілігі Т.Р. есімді апайға ұсынды.Оны оқып, Р ның көңілі көтеріліп, қуанып қалды.Әр түрлі сұрақтар қою арқылы, осындай сергітетін жаттығуларды сабақ барысында қолдану туралы ұстаздар өз пікірлерімен бөлісті.
Коучинг соңында <<ПОПС>> әдісі бойынша кері байланыс жасалды. Онда: коучинг қызықты болды,Жаңа тәсілдермен таныстым,ұнады,сиқырлы қалта әдісінде көп қасиетке ие болдым,әр коучингке келіп қатысамын,АКТ ны сабақта қолдану керек, деп жазылыпты.
Сөзімді қорытындылай келе: Ұстаздардың белсенділігі мені де шабыттандырып жібергенін байқадым. Іштей мені қуаныш сезімі биледі. Сиқырлы қалта әдісі топ мүшелеріне ерекше көңіл күй сыйлады. Коучинг барысында менің ұғынғаным, сай келетін әдістерді таңдай білу және оны көптің көңілінен шығатындай етіп қолдана білу . Жағымсыз жағы үлкен жастағы мұғалімдеріміздің коучингке қызығушылықтарының төмен болуы.Бірақ, алдағы уақытта олардың да көңіл кілтін табатыныма сенімім мол.

Ұқсас жұмыстар
Аналық тақша
Паскаль тілінің алфавиті
Time (уақыт). 8 сынып
Қоғамдастық мүшелері
Қыста. тіл дамыту
Қызыл көзі жанса, Мейлі көлік жоқта
Шаңырағым - шаттығым жайлы ақпарат
Патша және жер қазушы
Ережені әрқашан
Тақырып - Патша және жер қазушы
Пәндер