Сабақтың тақырыбы:
Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Күні:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Сынып: 7 «А»
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтағы оқушылар саны: 13
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:3
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Оқушылар үйренеді:
1. Диффузия құбылысы мен температура ұғымдарын және олардың байланысын білуі. Тұрмыста, табиғатта және адам мен жан-жануарлар әлемінде диффузияның пайдалы, зиянды жақтарын түсінуі;
2. Молекулалы-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары арқылы зат күйлерінің қасиеттерін талдау
3. Құбылыстардың ерекше сипаттамаларын, қасиеттерін, құбылыстың негізгі себептерін қорытындылай алу.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Сабақтың міндеттері:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Барлық оқушылар:
Диффузия құбылысы мен температура және заттың күйлері ұғымдарды және олардың байланысын біледі, пайдалы және зиянды жақтарын түсіндіре алады.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Оқушылардың көпшілігі:
Молекулалы-кинетикалық теориясының негізгі қағидалары арқылы зат күйлерінің қасиеттерін сызбалар көмегімен талдай алады.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Кейбір оқушылар:
Құбылыстардың ерекше сипаттамаларын, қасиеттерін, құбылыстың негізгі себептерін жинақтап, өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Тілдік мақсаттар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Негізгі сөздер мен тіркестер: диффузия, температура, Цельсий, Кельвин, Фаренгейт шкалалары
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Математика, биология
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Алдынғы білім
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Дерек көздер, ресурстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева «Физика және астрономия». «Атамұра» 2012 ж, 7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері», ДББҰ
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Жоспар
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Жоспар
ланған мерзім
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Кіріспе
3мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
«Мозайка әдісі» бойынша
3 топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Тұсаукесер
8 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Үй тапсырмасымен жұмыс. Сәйкестендіру
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
4. Ядроны құрайтын элементар бөлшектер?
5. Атомның құрылымы туралы не айта аласыз?
6. Химиялық элементтер бір-бірінен қалай ерекшеленеді?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушынның жауаптарына «Жарайсың»,
« Зейіндерің өте жақсы!»
-
ойлану
-
талқылау, диалог
-
жауап беру
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
3 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Миға шабуыл .
Интербелсенді тақтадан сурет көрсетіледі
4 жасар қыз анасына көрсетпей басына үш құты әтір сеуіп алыпты. Анасы болған оқиғаны көрмей-ақ қалай біліп қойды?
Оқушылар суретке қатысты ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Негіз
гі бөлімі
13 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
1-топ. Молекулалардың қозғалысы. Диффузия
2-топ. Температура.
3-топ. Заттың күйлері
Мұғалім шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылайды: Барлық оқушылардың белсенділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылайды.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Критерий арқылы бағалау
1
. Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
3 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Жұптық жұмыс.
«Кім жылдам?»
1. Қыста қатып қалған кішігірім табиғи суларда суаттар ояды. Не үшін? Балықтардың тұншығу себебі неде?
2. Аузы ашық ыдысты ортасына дейін газбен толтыруға бола ма?
3. Қант салқын шайға қарағанда, ыстық шайда тез ериді? Не себепті?
Мұғалім шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастырады
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
«2 жұлдыз, 1 тілек»
Оқушылардың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Қорытынды бөлімі
10 мин
4 ми
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Жеке жұмыс.
Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
Мұғалім сынып ішіндегі барлық оқушыларға кестені толтыруды қадағалайды. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар төменде көрсетілген кестені толтырады
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
1
Білу
Диффузия, температура, заттың күйлеріне сипаттама беріңдер?
2
Түсіну
Көкөністерді тұздау қандай құбылысқа негізделген?
3
Қолдану
Диффузия құбылысы мен заттың күйлеріне мысал келтір?
4
Талдау
Заттың 3 күйінде жүретін диффузия құбылысын салыстыр?
5
Жинақтау
Диффузия құбылысымен дене температурасының және заттың күйлерінің оның молекулалар қозғалысына тәуелділігін түсіндір?
6
Бағалау
Күнделікті тұрмыста диффузия құбылысы қаншалықты қажет?
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Жеке жұмыс. Кесте толтыру
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Диффузия
Температура
Заттың күйлері
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Үйге
5 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. Заттың күйлері
Кері байланыс.
Менің оқуымның үшбұрышы
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді
Оқушылар дененің массасымен тығыздығын оқып келеді
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей:
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақтың тақырыбы:Диффузия құбылысы. Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?