Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қатарлау тәсілінің тиімділігі

Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев
Сынып: 7 <<А>>
Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1. Қатарлау тәсілімен өлшеп үйренуді білу
2. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алу
3. Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алу
Сабақтың міндеттері:
Барлық оқушылар:
Қатарлау тәсілімен өлшеп үйрене алады

Оқушылардың көпшілігі:
Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алады.

Кейбір оқушылар:
Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер: қатарлау тәсілі

Пәнаралық байланыстар
Математика , технология

Алдынғы білім
Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Өлшеулердің метрлік жүйесі
Дерек көздер, ресурстар
Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева <<Физика және астрономия>>. <<Атамұра>> 2012 ж,
7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге арналған нұсқаулық, <<Назарбаев Зияткерлік мектептері>>,ДББҰ
Жоспар
Жоспар
ланған мерзім
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Кіріспе
3мин
<<Мозайка әдісі>> бойынша
2 топқа бөлу

Ынтымақтастық ортасын құру.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Ынталан
дыру
Тұсаукесер
8 мин

Өткен тақырыппен жұмыс.
<<Зерделі сұрақ, дәлелді жауап>> (сұрақ-жауап әдісі)
1. Қандай физикалық шамаларды білеміз?
2.Аспап шкаласы бөлігінің құны қалай анықталады?
3.Өлшемдердің метрлік жүйесін енгізудің өркениет пен ғылым үшін мәні қандай болды? Метрлік жүйенің ең басты артықшылығы қандай?
4.Өлшеу дәлдігі аспап шкаласы бөлігінің құнымен қандай байланыста болады?
5.Өлшеулер жаңылысы қандай себептерден туындайды?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушынның жауаптарына <<Жарайсың>>, <<Сен дұрыс ойлайсын>> деп жауап беріп отырады
oo Оқушылар ойланып, ойын жинақтап, сұрақтарға жауап береді

Мадақтау

Негіз
гі бөлімі
15 мин

Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
1-топ. Шариктің диаметрін өлшеу

2-топ. Бұранда қадамын өлшеу

Мұғалім шағын топ ішіндегі оқушылардың тәжірибесін қадағалайды: барлық оқушылардың белсенділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылайды.
Тәжірибені ауысып жасайды
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды.
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді. Қорытынды жасайды
Критерийлер арқылы бағалау
9 мин
Жұптық жұмыс. <<Жас практик>>
Сызғыштың көмегімен ақ парақтың қалыңдығын өлшеңдер?
Мұғалім шағын топтың ішіндегі жұптың белсенділігін, ойлау қабілеттерін арттыру үшін ұйымдастырады

Жаңа зертханалық тапсырма бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

<<2 жұлдыз, 1 тілек>>
Оқушылардың танымы, сөйлеу, тыңдалым,жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытынды бөлімі
5 мин

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>
1.Денені құрайтын барлық бөлшектер................................
2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі .................................

Оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар сөздің жалғасын толтырады

Кері байланыс Тәжірибе бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады
Үйге

5 мин

Қайталау
Кері байланыс

Мен не білдім?
Мен не үйрендім?
Маған қызықты болды?

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Критерийлер арқылы бағалау
Білу,
түсіну
Зертханалық жұмыстың мақсаты мен барысын біледі
1

Қатарлау тәсілін түсінеді
1
Қолдану
Қатарлау тәсілін тапсырмаларды орындауда қолдана алады
2
Талдау
2 тапсырманың ерекшеліктерін талдай алады
3
Жинақтау
Алынған нәтижеге сараптама жасалған және жұмыстың мақсатына байланысты қорытынды жаза алады
4







Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Жеке жұмыс. <<Жалғасын тап>>

1.Денені құрайтын барлық бөлшектер...

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі ...

Ұқсас жұмыстар
Қазақ әдебиетін оқытуда кембридж бағдарламасының тиімділігі
Білім берудегі кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Шығармашылық жобалау
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Жаңа форматтағы курс бізге не үйретті?
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Бағалау тәсілі
Біз қалай қозғаламыз
ИНФОРМАКТИКАНЫ ОҚЫТУДА КІРІКТІРУ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
Пәндер