Қатарлау тәсілінің тиімділігі

Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Күні:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Сынып: 7 «А»
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Оқушылар үйренеді:

1. Қатарлау тәсілімен өлшеп үйренуді білу

2. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алу

3. Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алу

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Сабақтың міндеттері:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Барлық оқушылар:

Қатарлау тәсілімен өлшеп үйрене алады

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Оқушылардың көпшілігі:

Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алады.

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Кейбір оқушылар:

Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алады.

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Негізгі сөздер мен тіркестер: қатарлау тәсілі
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Математика, технология
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Алдынғы білім
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Өлшеулердің метрлік жүйесі
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Дерек көздер, ресурстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева «Физика және астрономия». «Атамұра» 2012 ж,

7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері», ДББҰ

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Жоспар
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Жоспар

ланған мерзім

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Кіріспе

3мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

«Мозайка әдісі» бойынша

2 топқа бөлу

Ынтымақтастық ортасын құру.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді

Ынталан

дыру

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Тұсаукесер

8 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Өткен тақырыппен жұмыс.

«Зерделі сұрақ, дәлелді жауап» (сұрақ-жауап әдісі)

1. Қандай физикалық шамаларды білеміз?

2. Аспап шкаласы бөлігінің құны қалай анықталады?

3. Өлшемдердің метрлік жүйесін енгізудің өркениет пен ғылым үшін мәні қандай болды? Метрлік жүйенің ең басты артықшылығы қандай?

4. Өлшеу дәлдігі аспап шкаласы бөлігінің құнымен қандай байланыста болады?

5. Өлшеулер жаңылысы қандай себептерден туындайды?

Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.

Мұғалім әр оқушынның жауаптарына «Жарайсың», «Сен дұрыс ойлайсын» деп жауап беріп отырады

  • Оқушылар ойланып, ойын жинақтап, сұрақтарға жауап береді
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Негіз

гі бөлімі

15 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

1-топ. Шариктің диаметрін өлшеу

2-топ. Бұранда қадамын өлшеу

Мұғалім шағын топ ішіндегі оқушылардың тәжірибесін қадағалайды: барлық оқушылардың белсенділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылайды.

Тәжірибені ауысып жасайды

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды.

Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді. Қорытынды жасайды

Критерийлер арқылы бағалау
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: 9 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Жұптық жұмыс. «Жас практик»

Сызғыштың көмегімен ақ парақтың қалыңдығын өлшеңдер?

Мұғалім шағын топтың ішіндегі жұптың белсенділігін, ойлау қабілеттерін арттыру үшін ұйымдастырады
Жаңа зертханалық тапсырма бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

«2 жұлдыз, 1 тілек»

Оқушылардың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Қорытынды бөлімі

5 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Жеке жұмыс. « Жалғасын тап »

1. Денені құрайтын барлық бөлшектер . . .

2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі . . .

Оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар сөздің жалғасын толтырады
Кері байланыс Тәжірибе бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:

Үйге

5 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Қайталау

Кері байланыс

Мен не білдім?

Мен не үйрендім?

Маған қызықты болды?

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау: Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың тақырыбы:№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау:
Сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Қазақ әдебиетін оқытуда кембридж бағдарламасының тиімділігі
Білім берудегі кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Шығармашылық жобалау
Жаңа форматтағы курс бізге не үйретті?
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Бағалау тәсілі
Біз қалай қозғаламыз
Lesson Study тәсілі - мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz