Қатарлау тәсілінің тиімділігі

Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
№2 зертханалық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау
Оқушылар үйренеді:
1. Қатарлау тәсілімен өлшеп үйренуді білу
2. Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алу
3. Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алу
Барлық оқушылар:
Қатарлау тәсілімен өлшеп үйрене алады
Оқушылардың көпшілігі:
Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтай алады.
Кейбір оқушылар:
Қатарлау тәсілімен өлшеуді күнделікті өмірде қолдана алады.
Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева «Физика және астрономия». «Атамұра» 2012 ж,
7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері», ДББҰ
Жоспар
ланған мерзім
Кіріспе
3мин
«Мозайка әдісі» бойынша
2 топқа бөлу
Ынталан
дыру
Тұсаукесер
8 мин
Өткен тақырыппен жұмыс.
«Зерделі сұрақ, дәлелді жауап» (сұрақ-жауап әдісі)
1. Қандай физикалық шамаларды білеміз?
2. Аспап шкаласы бөлігінің құны қалай анықталады?
3. Өлшемдердің метрлік жүйесін енгізудің өркениет пен ғылым үшін мәні қандай болды? Метрлік жүйенің ең басты артықшылығы қандай?
4. Өлшеу дәлдігі аспап шкаласы бөлігінің құнымен қандай байланыста болады?
5. Өлшеулер жаңылысы қандай себептерден туындайды?
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырып бойынша береді.
Мұғалім әр оқушынның жауаптарына «Жарайсың», «Сен дұрыс ойлайсын» деп жауап беріп отырады
- Оқушылар ойланып, ойын жинақтап, сұрақтарға жауап береді
Негіз
гі бөлімі
15 мин
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
1-топ. Шариктің диаметрін өлшеу
2-топ. Бұранда қадамын өлшеу
Мұғалім шағын топ ішіндегі оқушылардың тәжірибесін қадағалайды: барлық оқушылардың белсенділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылайды.
Тәжірибені ауысып жасайды
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды.
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді. Қорытынды жасайды
Жұптық жұмыс. «Жас практик»
Сызғыштың көмегімен ақ парақтың қалыңдығын өлшеңдер?
«2 жұлдыз, 1 тілек»
Оқушылардың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытынды бөлімі
5 мин
Жеке жұмыс. « Жалғасын тап »
1. Денені құрайтын барлық бөлшектер . . .
2. Қатарлау тәсілінің тиімділігі . . .
Үйге
5 мин
Қайталау
Кері байланыс
Мен не білдім?
Мен не үйрендім?
Маған қызықты болды?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz