Сабаққа қатыспаған оқушылар саны

Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Атомдар мен молекулалар.

Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Күні:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Сынып: 7 «А»
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Сабақтағы оқушылар саны:14
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 2
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Оқушылар үйренеді:

1. Атом→Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін білу

2. Зат құрылысының молекулалы- негізгі қағидаларын түсіну

3. Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдау

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Сабақтың міндеттері:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Барлық оқушылар:

Атом→Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Оқушылардың көпшілігі:

Зат құрылысының молекулалы- негізгі қағидаларын түсінеді

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Кейбір оқушылар:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдай алады

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Атом, молекула, броундық қозғалыс, элементар бөлшектер, ядро, электрон, протон, нейтрон
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Математика, биология
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Алдынғы білім
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Физика -табиғат туралы ғылым. Физика және техника
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Дерек көздер, ресурстар
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева «Физика және астрономия». «Атамұра» 2012 ж,

7-сынып дидактикалық материалдар, бейнекөрсетілім

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Жоспар
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: Жоспарланған мерзім
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Кіріспе бөлімі

9 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Жұптық жұмыс

Үй жұмысына шолу

1. Векторлық пен скалярлық шамалардың айырмашылығы? Оларға мысалдар келтір?

2. Табиғатты зерттеудің негізгі әдістеріне сипаттама беріңдер?

3. Бөлмедегі денелердің сыртқы түрлеріне қарап, қандай заттардан жасалғанын анықтаңдар?

Ынтамақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сандар арқылы бөлемін.

Сандар арқылы бөлінеді(1, 2, 3)
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Тұсау кесер

3 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Ой қозғау. Бейнекөрсетілім

file:///C:/Program%20Files%20(x86) /Phisics/10kaz/start. htm

*Бейнеден қандай құбылысты көріп отырсыздар?
Бейне көрсетілім бойынша оқушылар өз ойларын білдіреді
Ауызша мадақтау
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Негізгі бөлімі

15 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Топтық жұмыс . Мәтінмен жұмыс

1-топ. 1, 2, 3

2-топ. 4, 5

3-топ. 6, 7, 8

Жауаптарын саралап, оқушы әрекеттерін бақылаймын

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды,

Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді.

Бағдаршам
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы: 6 мин
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Логикалық сергіту

Жұптық жұмыс

«2 шындық, 1 өтірік»

Топты немесе жұпты бақылап тұрамын. Сұрақ қайталанбау қажет
3 тұжырым жазып оның біреуі “жалған” болуы керек. Өз тұжырымдамалдарын басқа топқа оқып, қалған топ үш жауаптың қайсысы дұрыс, бұрыс екенін талқылайды.
Критерий арқылы бағалау
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Қорытынды бөлімі

7 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:

Жеке жұмыс . Кеңейтілген тапсырмалар.

1 нұсқа

  • «Жалғасын тап . . . »

1. Р. Броунның эксперименттік зерттеулері . . .

2. Зат молекуласы - бұл . . .

  • Электрон
  • Химиялық элементтердің атомдары тұрақты бөлшектер болып табылады. Не себепті?

2 нұсқа

  • «Жалғасын тап . . . »

1. МКТ-нің негізгі қағидалары . . .

2. Атом құрылымы -бұл . . .

  • Протон
  • Ядроны электрон шыр айналып қозғалып жүреді. Не себепті?

3 нұсқа

  • «Жалғасын тап . . . »

1. Демокриттің ілімі . . .

2. Электрондық қабықша -бұл . . .

  • Нейтрон
  • Әлемдегі заттардың . . . %-і

ең жеңіл . . . элементтен тұрады. Олар . . .

Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп: Оқушылар өз ойларын қағазға жазып, жауап береді
Кері байланыс
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:
Сабақтың тақырыбы:Атомдар мен молекулалар.Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы:

Рефлек

сия

5 мин

Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп:
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

Жұптық жұмыс

Жұптық жұмыс

«2 шындық,

1 өтірік»

Жеке жұмыс . Кеңейтілген тапсырмалар.

Қорытынды

№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 6
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

Жұптық жұмыс

Жұптық жұмыс

«2 шындық,

1 өтірік»

Жеке жұмыс . Кеңейтілген тапсырмалар.

Қорытынды

№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:
№: 6
Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысыЖұптық жұмыс:
Жұптық жұмыс«2 шындық,1 өтірік»:
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.:
Қорытынды:

1 нұсқа. «Жалғасын тап. .

1. Р. Броунның эксперименттік зерттеулері . . .

. . .

2. Зат молекуласы - бұл . . .

. . .

  • Электрон . . .
  • Химиялық элементтердің атомдары тұрақты бөлшектер болып табылады. Не себепті? . . .

. . .

2 нұсқа. «Жалғасын тап . . . »

1. МКТ-нің негізгі қағидалары . . .

. . .

2. Атом құрылымы -бұл . . .

. . .

. . .

  • Протон . . .
  • Ядроны электрон шыр айналып қозғалып жүреді. Не себепті? . . .

. . .

3 нұсқа. «Жалғасын тап . . . »

1. Демокриттің ілімі . . .

. . .

2. Электрондық қабықша -бұл . . .

. . .

  • Нейтрон . . .

. . .

. . .

  • Әлемдегі заттардың . . . %-і ең жеңіл . . . элементтен тұрады. Олар . . .

. . .

Білу,

түсіну

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі
1
Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1
Білу,түсіну: Қолдану
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
1:

2

:
Білу,түсіну: Талдау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
1:

3

:
Білу,түсіну:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен

қалай ерекшелетінін талдай алады

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 3
1:
Білу,түсіну: Жинақтау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тиісті қорытынды шығара алады
1: 4
:

Білу,

түсіну

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі
1
Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1
Білу,түсіну: Қолдану
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
1:

2

:
Білу,түсіну: Талдау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
1:

3

:
Білу,түсіну:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен

қалай ерекшелетінін талдай алады

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 3
1:
Білу,түсіну: Жинақтау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тиісті қорытынды шығара алады
1: 4
:
Білу,түсіну:

Білу,

түсіну

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі
1: 1
:
Білу,түсіну: Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 1
1:
Білу,түсіну: Қолдану
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
1:

2

:
Білу,түсіну: Талдау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
1:

3

:
Білу,түсіну:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен

қалай ерекшелетінін талдай алады

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 3
1:
Білу,түсіну: Жинақтау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тиісті қорытынды шығара алады
1: 4
:

Білу,

түсіну

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі
1
Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1
Білу,түсіну: Қолдану
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
1:

2

:
Білу,түсіну: Талдау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
1:

3

:
Білу,түсіну:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен

қалай ерекшелетінін талдай алады

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 3
1:
Білу,түсіну: Жинақтау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тиісті қорытынды шығара алады
1: 4
:

Білу,

түсіну

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі
1
Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1
Білу,түсіну: Қолдану
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
1:

2

:
Білу,түсіну: Талдау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
1:

3

:
Білу,түсіну:

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен

қалай ерекшелетінін талдай алады

Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: 3
1:
Білу,түсіну: Жинақтау
Демокрит→Эпикур→Бруно→Броун ілімдерін біледі: Тиісті қорытынды шығара алады
1: 4
:

Ұқсас жұмыстар
Біртаңбалы сандарды ата
Ж. Жабаев Алатау
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Жануарлар дыбысын тыңдату
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Тақырып Көлік түрлері
Оқушының әрекеті. Сабақты бекіту
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Сабақтың тақырыбы
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz