Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны

Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Атомдар мен молекулалар.
Заттардың молекулалы-кинетикалық тоериясы
Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбол Құдабаев
Сынып: 7 <<А>>
Сабақтағы оқушылар саны:14
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 2
Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1.Атом-->Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін білу
2.Зат құрылысының молекулалы-кинетикалықтеориясының негізгі қағидаларын түсіну
3.Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдау
Сабақтың міндеттері:
Барлық оқушылар:
Атом-->Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі

Оқушылардың көпшілігі:
Зат құрылысының молекулалы-кинетикалықтеориясының негізгі қағидаларын түсінеді

Кейбір оқушылар:
Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен қалай ерекшелетінін талдай алады
Тілдік мақсаттар
Атом, молекула, броундық қозғалыс, элементар бөлшектер, ядро, электрон, протон, нейтрон
Пәнаралық байланыстар

Математика , биология

Алдынғы білім
Физика - табиғат туралы ғылым. Физика және техника

Дерек көздер, ресурстар
Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева <<Физика және астрономия>>. <<Атамұра>> 2012 ж,
7-сынып дидактикалық материалдар, бейнекөрсетілім
Жоспар
Жоспарланған мерзім
Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Кіріспе бөлімі
9 мин
Жұптық жұмыс
Үй жұмысына шолу
1. Векторлық пен скалярлық шамалардың айырмашылығы? Оларға мысалдар келтір?
2.Табиғатты зерттеудің негізгі әдістеріне сипаттама беріңдер?
3. Бөлмедегі денелердің сыртқы түрлеріне қарап, қандай заттардан жасалғанын анықтаңдар?
Ынтамақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сандар арқылы бөлемін.

Сандар арқылы бөлінеді(1,2,3)

Тұсау кесер
3 мин
Ой қозғау. Бейнекөрсетілім
file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Phisics/10kaz/start.htm
*Бейнеден қандай құбылысты көріп отырсыздар?

Бейне көрсетілім бойынша оқушылар өз ойларын білдіреді

Ауызша мадақтау
Негізгі бөлімі
15 мин

Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс

1-топ. 1,2,3
2-топ. 4,5
3-топ. 6,7,8
Жауаптарын саралап, оқушы әрекеттерін бақылаймын

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы ролдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді.
Бағдаршам

6 мин
Логикалық сергіту
Жұптық жұмыс
<<2 шындық, 1 өтірік>>

Топты немесе жұпты бақылап тұрамын. Сұрақ қайталанбау қажет
3 тұжырым жазып оның біреуі "жалған" болуы керек. Өз тұжырымдамалдарын басқа топқа оқып, қалған топ үш жауаптың қайсысы дұрыс, бұрыс екенін талқылайды.
Критерий арқылы бағалау

Қорытынды бөлімі
7 мин
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.
1 нұсқа
> <<Жалғасын тап...>>
1.Р. Броунның эксперименттік зерттеулері.........................................................................................
2.Зат молекуласы - бұл ......................................................
> Электрон
> Химиялық элементтердің атомдары тұрақты бөлшектер болып табылады. Не себепті?
2 нұсқа
> <<Жалғасын тап...>>
1. МКТ-нің негізгі қағидалары...................................
2. Атом құрылымы - бұл .......................................................
> Протон
> Ядроны электрон шыр айналып қозғалып жүреді. Не себепті?
3 нұсқа
> <<Жалғасын тап...>>
1. Демокриттің ілімі ...................
2. Электрондық қабықша - бұл .......................................................
> Нейтрон
> Әлемдегі заттардың ...... %-і
ең жеңіл.....элементтен тұрады. Олар.........................

Оқушылар өз ойларын қағазға жазып, жауап береді
Кері байланыс

Рефлек
сия

5 мин

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Үй жұмысы
Жұптық жұмыс
Жұптық жұмыс
<<2 шындық,
1 өтірік>>

Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.

Қорытынды

1

2

3

4

5

6



Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Үй жұмысы
Жұптық жұмыс
Жұптық жұмыс
<<2 шындық,
1 өтірік>>

Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.

Қорытынды

1

2

3

4

5

6

1 нұсқа. <<Жалғасын тап..
1.Р. Броунның эксперименттік зерттеулері...............................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2.Зат молекуласы - бұл ...............................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
> Электрон........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
> Химиялық элементтердің атомдары тұрақты бөлшектер болып табылады. Не себепті?...............................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2 нұсқа. <<Жалғасын тап...>>
1. МКТ-нің негізгі қағидалары....................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Атом құрылымы - бұл ..............................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................................
> Протон............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
> Ядроны электрон шыр айналып қозғалып жүреді. Не себепті?.........................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3 нұсқа. <<Жалғасын тап...>>
1. Демокриттің ілімі ...................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Электрондық қабықша - бұл ...................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
> Нейтрон ...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
> Әлемдегі заттардың ...... %-і ең жеңіл.....элементтен тұрады. Олар..................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4


Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Білу,
түсіну
Демокрит-->Эпикур-->Бруно-->Броун ілімдерін біледі
1

Зат құрылысының МКТ негізгі қағидаларын түсінеді
1

Қолдану
Тапсырмаларды орындауда стратегияларды қолдана алады
2

Талдау
Ілімдердің маңыздылығымен ерекшеліктерін талдай алады
3

Заттарды құрайтын элементар бөлшектердің бір-бірінен
қалай ерекшелетінін талдай алады
3

Жинақтау
Тиісті қорытынды шығара алады
4

Ұқсас жұмыстар
Біртаңбалы сандарды ата
Ж. Жабаев Алатау
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Жануарлар дыбысын тыңдату
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Тақырып Көлік түрлері
Оқушының әрекеті. Сабақты бекіту
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Сабақтың тақырыбы
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Пәндер