Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардан сұрау
Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке <<Рәсім>>
Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұнын меңгерту. Әнші, сазгер Жаяу Мұса мен Қаныш Имантайұлы Сәтпаевтың жастық шағы жайлы әңгімелей отырып, ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, ұлттық рәсімді сыйлауға,сақтауға баулу.
Білімділігі: Мәтін мазмұнын терең ашу, жаңа сабақтың авторымен танысу.
Дамытушылығы:Оқушылардың жеке ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі:Бір-бірін тыңдауға ,жағымсыз қылықтан арылуға,адамгершілік қасиетпен, білімге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілдері:Сыни тұрғысынан ойлау:Ой қозғау,түртіп алу, постер қорғау, 5 жолды өлең әдістері,сұрақ-жауап,талдау,іздену,ойын қорыту.
Сабақ кезеңдері.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
|Ұйымдастыру.
ΙΙ.Үй тапсырмасын сұрау.
ΙΙΙ.Жаңа сабақ.
1.Сәлемдесу. Үлкенге де <<сіз>>
Кішіге де <<сіз>>
Сәлем беріп
құрметпен бас
иеміз ...біз
2.Психологиялық икем.
3.Топқа бөліну/стикерлер арқылы
1.Топ басшысын сайлау.
2.Бағалау бетшесін тарату.
Мен елімді сүйемін.
Шығарма,мақал-мәтел жазу.
1.Мәтін авторымен
таныстыру./слайд.
Медеу Сәрсеке (02.01.1936 жылы туған, Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Қайнар ауылы) - жазушы. Қазақ кен-металлургия институтын (қазіргі ҚазҰТУ) бітірген (1958). 1958 - 1959 жылдары "Жас Алаш" газетінде әдеби қызметкер,бөлім меңгерушісі, 1963 - 1965 жылдары "Егеменді Қазақстан" газетінің Шығыс Қазақстан облысындағы меншікті тілшісі. Жазушы Қаныш Сәтпаевты 40 жылдан аса уақыт зерттеген.
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері
Осындай әлем бар
Қызықты
Шуақты
Әлемде әр ел бар,
Бақытты,
Қуатты
Ондағы балалар
Жайдары
Көңілді
Бәрі де керемет.
Ι.Әдептілік.
ΙΙ.Мейірімділік.
ΙΙΙ.Адамгершілік.
Топ мүшелерінің атын жазу.
Оқушылар жауап береді.
Бөлімдер
Өзің қандай ат қояр едің?
Оқулықпен жұмыс.
Топтық жұмыс.
Сергіту сәті:
7.Қорытындылау.
8.Бағалау:
9.Үйге тапсырма беру
10.Рефлексия-сабақ ұнады ма?
2.Мәтінді оқушыларға оқыту.
3.Бөлімге ат қою.
а)сөздік жұмыс
Рәсім-әдет-ғұрып,салт-дәстүрдің көрінісі.
Бұйымтай-қонақ сөзін жерге тастамау,өтінішін сұрау.
4.Мәтінде кімдер туралы айтылған?
1)Қаныш Сәтпаев кім? /слайдтан корсету.(1899-1963)
2)Жаяу Мұса кім? /слайд.
3)Қаршыға қандай құс? /слайд
5.Әр топқа әр бөлімді постер арқылы қорғау.
Сұрақ қою.
1 топ.Рәсім - мысал келтіру.
2 топ.Бұйымтай-мысал келтіру.
3 топ.Бата беру./түрлерін сұрау.
<<Жаяу Мұса>> әні.
6.Сейнкуейн
Үлгісін ұсынамын.
Әр топқа сұрақ қою.
1).Жаяу Мұса неліктен Қанышқа ерекше ықыласпен қарайды?
Біләл болысқа неге қаршығаны бермеді?
2).Қаныштың қарт әншіге берген жауабы туралы не айтар едіңдер?
3).Имантай қарт Қанышқа неге риза болды?
Топ басшылары бағалау бетшесімен таныстыру
Жаяу Мұса,Қаныш туралы деректер жинастыру.
Өзінің көңіл-күйіне сай,сабақты меңгергендігіне байланысты смайликті жапсыру.
Ι топ-1,2 бөлім
ΙΙ топ-2 бөлім
ΙΙΙ топ-3 бөлім
Оқушылар өз ойларын айтады.
Қаныш,Жаяу Мұса.
Қаныш-қазақтан шыққан алғашқы геолог.
Оқушылардан сұрау.
Киелі құс.
Ι,ΙΙ-1 топ(әдептілік)
ΙΙΙ-2 топ(мейірімділік)
ΙΙ-3 топ(адамгершілік)
Әр топ өз пікірін айту.
Наурызда жасы кіші, үлкенге салем беру.
Қонаққа келген адамнан бұйымтай сұрау.
Бата түрлері.
5-жолды өлең құрастыру.
Оқушы жауабы:
1.Алты жасар бала алыстан келсе, алпыстағы ақсақал тұрып сәлем береді деген қазақта салт бар.
2.Қаныштың әдептілігіне риза болып өзінің құсын атағаны.
3.Әнші ата Біләл болыс қолқалағанда бермеген сүйікті қыранын Қанышқа бергені таңғаларлық мінезі,жомарттығы деп білемін.
Ол жолы кіші болса да өзі келмей ,шабарманын жіберді.
Аты менікі болып ,заты сізде қалсын жаз шыққан соң ,жайлауға келіңіз.
Бағалау.
Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұнын меңгерту. Әнші, сазгер Жаяу Мұса мен Қаныш Имантайұлы Сәтпаевтың жастық шағы жайлы әңгімелей отырып, ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, ұлттық рәсімді сыйлауға,сақтауға баулу.
Білімділігі: Мәтін мазмұнын терең ашу, жаңа сабақтың авторымен танысу.
Дамытушылығы:Оқушылардың жеке ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі:Бір-бірін тыңдауға ,жағымсыз қылықтан арылуға,адамгершілік қасиетпен, білімге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілдері:Сыни тұрғысынан ойлау:Ой қозғау,түртіп алу, постер қорғау, 5 жолды өлең әдістері,сұрақ-жауап,талдау,іздену,ойын қорыту.
Сабақ кезеңдері.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
|Ұйымдастыру.
ΙΙ.Үй тапсырмасын сұрау.
ΙΙΙ.Жаңа сабақ.
1.Сәлемдесу. Үлкенге де <<сіз>>
Кішіге де <<сіз>>
Сәлем беріп
құрметпен бас
иеміз ...біз
2.Психологиялық икем.
3.Топқа бөліну/стикерлер арқылы
1.Топ басшысын сайлау.
2.Бағалау бетшесін тарату.
Мен елімді сүйемін.
Шығарма,мақал-мәтел жазу.
1.Мәтін авторымен
таныстыру./слайд.
Медеу Сәрсеке (02.01.1936 жылы туған, Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Қайнар ауылы) - жазушы. Қазақ кен-металлургия институтын (қазіргі ҚазҰТУ) бітірген (1958). 1958 - 1959 жылдары "Жас Алаш" газетінде әдеби қызметкер,бөлім меңгерушісі, 1963 - 1965 жылдары "Егеменді Қазақстан" газетінің Шығыс Қазақстан облысындағы меншікті тілшісі. Жазушы Қаныш Сәтпаевты 40 жылдан аса уақыт зерттеген.
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері
Осындай әлем бар
Қызықты
Шуақты
Әлемде әр ел бар,
Бақытты,
Қуатты
Ондағы балалар
Жайдары
Көңілді
Бәрі де керемет.
Ι.Әдептілік.
ΙΙ.Мейірімділік.
ΙΙΙ.Адамгершілік.
Топ мүшелерінің атын жазу.
Оқушылар жауап береді.
Бөлімдер
Өзің қандай ат қояр едің?
Оқулықпен жұмыс.
Топтық жұмыс.
Сергіту сәті:
7.Қорытындылау.
8.Бағалау:
9.Үйге тапсырма беру
10.Рефлексия-сабақ ұнады ма?
2.Мәтінді оқушыларға оқыту.
3.Бөлімге ат қою.
а)сөздік жұмыс
Рәсім-әдет-ғұрып,салт-дәстүрдің көрінісі.
Бұйымтай-қонақ сөзін жерге тастамау,өтінішін сұрау.
4.Мәтінде кімдер туралы айтылған?
1)Қаныш Сәтпаев кім? /слайдтан корсету.(1899-1963)
2)Жаяу Мұса кім? /слайд.
3)Қаршыға қандай құс? /слайд
5.Әр топқа әр бөлімді постер арқылы қорғау.
Сұрақ қою.
1 топ.Рәсім - мысал келтіру.
2 топ.Бұйымтай-мысал келтіру.
3 топ.Бата беру./түрлерін сұрау.
<<Жаяу Мұса>> әні.
6.Сейнкуейн
Үлгісін ұсынамын.
Әр топқа сұрақ қою.
1).Жаяу Мұса неліктен Қанышқа ерекше ықыласпен қарайды?
Біләл болысқа неге қаршығаны бермеді?
2).Қаныштың қарт әншіге берген жауабы туралы не айтар едіңдер?
3).Имантай қарт Қанышқа неге риза болды?
Топ басшылары бағалау бетшесімен таныстыру
Жаяу Мұса,Қаныш туралы деректер жинастыру.
Өзінің көңіл-күйіне сай,сабақты меңгергендігіне байланысты смайликті жапсыру.
Ι топ-1,2 бөлім
ΙΙ топ-2 бөлім
ΙΙΙ топ-3 бөлім
Оқушылар өз ойларын айтады.
Қаныш,Жаяу Мұса.
Қаныш-қазақтан шыққан алғашқы геолог.
Оқушылардан сұрау.
Киелі құс.
Ι,ΙΙ-1 топ(әдептілік)
ΙΙΙ-2 топ(мейірімділік)
ΙΙ-3 топ(адамгершілік)
Әр топ өз пікірін айту.
Наурызда жасы кіші, үлкенге салем беру.
Қонаққа келген адамнан бұйымтай сұрау.
Бата түрлері.
5-жолды өлең құрастыру.
Оқушы жауабы:
1.Алты жасар бала алыстан келсе, алпыстағы ақсақал тұрып сәлем береді деген қазақта салт бар.
2.Қаныштың әдептілігіне риза болып өзінің құсын атағаны.
3.Әнші ата Біләл болыс қолқалағанда бермеген сүйікті қыранын Қанышқа бергені таңғаларлық мінезі,жомарттығы деп білемін.
Ол жолы кіші болса да өзі келмей ,шабарманын жіберді.
Аты менікі болып ,заты сізде қалсын жаз шыққан соң ,жайлауға келіңіз.
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz