Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сіздер қалай ойлайсыздар

<<Арқалық политехникалық колледж>> ҚМҚК

Келісілді Бекітілді
ӘБ жетекшісі Колледж әдіскері
Қалқаева Г.Т. Айтмағанбетова Б.С.
____________________ ___________________
<<___>>_________ 2016ж. << ___>>________2016ж.

Дөңгелек үстел

<<Өмір - сен маған қымбатсын!>>

Психолог Ахметова С.С.

Арқалық қаласы
Өткізілетін күн: 24.02.2016 жыл
Топ: ОП 17
Сабақтың мақсаты:
1. Өмірге деген бейімділік,табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру,өмірдің құндылығын сезіндіру.
2. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру,олардың алдын алу.
3. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру.
4. Қайырымдылыққа,білімділікке,адамгершілікке тәрбиелеу.
Міндеттері:
- өмір жолының,өз алдына қойған өмірлік мақсат-мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылықтардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру;
- студенттерге өз өмірінің мәнін түсіне білуге,рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып,өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету;
- студенттерді өз өміріне,өз сөзі,ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу.
Барысы:
Сәлеметсіздер ме құрметті қонақтар,студенттер және ұстаздар!
Көңіл күйлеріңіз қалай?
Мен сіздермен бүгін жүздесіп отырғаныма өте қуаныштымын! Олай болса,бір-бірімізге деген мейіріммен, жылы сезімдерімізді ояту үшін, жақсылап бір ерекше амандасып алайықшы.
Амандасу түрлері
Ол үшін, сыныптың ішін еркін аралап жүреміз. << Бір-бірлеріңе жақындандар>> дегенде өздеріңе жұп табасыздар. Содан кейін мен, сіздерге тапсырма беремін. Бастайық!
Енді, бір-бірлеріңе қол алмасыңдар, жақындасындар-аяқ-аяғымызды, қол қолдарымызбен, иық-иықтарыңызбен,бет-беттеріңізбен,мұрын-мұрындарыңызбен амандастырамыз. (жақсы,өте тамаша!)
Ендеше,осы жақсы көңіл-күйімізбен орнымызға жайғасайық.
Олай болса,мен бүгінгі кездесуімізді Тұманбай Молдағалиев ағамыздың өлеңімен ашқым келіп отыр. Ал, сіздердің міндеттеріңіз осы өлеңде ақын ағамыз не жайлы жырлаған мұқият тыңдау.
Адам күліп қарсы алады таң нұрын,
Адам жырлап жөнелтеді әр күнін.
Сәл қайғырса,ол ұғына түседі,
Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.
Адам күліп қарсы алады таң нұрын,
Адам жырлап ұзартады әр күнін.
Сәл қуанса,шығарады ол естен,
Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.
Осы өлеңде не жайлы жырлаған?
Әрине,өмір жайында. Ендеше бүгінгі біздің дөнгелек үстеліміздің тақырыбы <<Өмір - сен маған қымбатсың!>>-деп аталады. Сіздер жақсы орналасқан екенсіздер, ендеше 2 топқа бөлінейік:
1) Өмір 2) Бақыт
Сұрақ:
Ал,балалар <<өмір>> деген сөзді қалай түсінесіндер?
Өмірдің мәні неде?
Өмір адамға несімен қымбат?
Ал,бақытты қалай түсінеміз?
Бақыт адамға не үшін керек?
Бақытқа жету үшін адамға не істеу керек деп ойлайсыңдар?
Қандай адамды <<Басына бақ қонған>> деп айта аламыз?
<< - - Өмір>> мен <<Бақыттың>> айырмашылығы неде?
Ендеше сіздер қалай ойлайсыздар, жалпы бақытты дүкеннен сатып алуға бола ма?
-Елестетіңіздерші, бүгін біздің дүкенге бақытты әкеліпті. Ол бір қорапқа салынған.
-Ол қораптың сырт пішіні, яғни түсі қандай деп ойлайсыңдар?
-Бақыттың иісі қандай?
-Ол жылы ма,әлде салқын ба?
-Бақыттың дыбысы қандай?
-Бақытты адамды қалай танисыңдар?
-Өздеріңіз қандай уақытта бақытты боласыңдар? Ол үшін не керек?
- Олай болса,тақтаға қарап,ойланыңдар. Бақытты болу үшін ең алдымен не қажет?
Ақша Бақыт Компьютер Тәтті кәмпит Түсінушілік
Бақыт әркімнің өзіне, өмір сүрген ортасына, жағдайына байланысты.
Бақыт дегеніміз-өмірді өз орнында,өз қалпында шамасы келгенше үлгілі өмір сүру, адал болу, майдалықтан, іштарлықтан қашық болу. Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқару мен ар-намысты қорғау-ол да бақыттың бір шыңы. Ештеңеге мойымай, өзіңе сенімді болсаң, міне сол бақыт. Қиындықты жеңсен-бақыт.
<<Бақыт>>-ол адамның ішкі дүниесіне байланысты. Кейбір адамдар, бақытты тәтті шоколад жепте сезінеді. Ал, кейбіреулері спортпен шұғылданып сезінеді. Әр адам өзіне ұнайтын іспен шұғылданса, сонда бақытты болады.
Олай болса, өте жақсы балалар. Өмір мен бақыт жайында жақсы біледі екенсіңдер. Олай болса, бізге екі жасөспірім өз қиындықтарымен бөліскісі келеді екен, соларды тыңдап өз ақылымызды қосайық.
Видиофильм
1) Мені сыныптастарым,жақсы оқығаным үшін,көп білгенім үшін ұнатпайды. Мен ВУЗ-ға түскім келеді. Бірақ,менің отбасымның жағдайы жоқ. Әкем жұмыссыз,анамның денсаулығы жоқ. Менің болашағым жоқ. Маған қалай көмектесе аласыңдар?
Талқылау.
Видеофильм
2) Менің әкемнің жеке тікұшағы бар. Ол бизнесмен. Біз шылқыған баймыз. Бізде бәрі бар. Бірақ, мен өзімді бақытсыз сезінемін. Достарымда аз, ата-ананың жылулығы жоқ. Мен бұл байлықтан шаршадым. Бұған төзе алмаймын. Не істеймін?
Талқылау.
Осы балалардың ойлаған қылықтары дұрыс па?
Қандай кеңес айтасыңдар?
Өзім: Адам өзге тұрмақ,өзінен жасырар ойы болады. Әркімнің өз тілегі өзінде,қайғысы да қабырғасының астында. Бірақ адамның ең басты қасиетінің өзі-туған күнінен бастап жалғыздықпен күресіп,арпалысуы,ізденуі болмақ. Әйтпесе шын мәніндегі жалғыздық түпсіз қара түнек,шыңырау,ауыр жүк. Сондықтан адам баласы туа салып айқайлап жылап,қасына адам жинайды,анасын іздейді. Дос іздейді. Махаббат іздейді. Қоғамнан өз орнын,тіршіліктің мақсатын іздейді. Өмірдің өзі ақ пен қарадан,ауыр мен жеңілден тұрады. Барлық қиындықты жеңсек-өмірдің мәні,адамның ұлылығы болмақ.
Ендеше,осы екі жасөспірім біздің кеңесімізді тыңдап,жақсы мақсат қойып,өмірлері мәнді де,мағыналы болады деген ойдамыз.
Балалар,біздің ақын ағаларымыз,қазіргі жас ақындар осы <<Өмір>> мен <<Бақыт>> жайында көп жырлаған. Қанекей,кім бізге өлең шумақтарын оқып береді?
Оқушылар өз өлеңдерін оқиды.
Өмір деген тұрмайды қап - қарадан
Ш. Сариев
Өмір деген тұрады:таң мен кештен,
Ғұмырлы екі араны жанмен кешкен.
Құпия,жұмбақ,сырлы дүниеге,
Адамдар Армен келіп,Армен көшкен.
Өмір деген екі өзен: Мұң - қуаныш,
Толқыны: Шындық - Жалған, Күлкі - Намыс.
Бір таяздап өмірде,бір тереңдеп,
Бір лайланып,өмірде бір тұнамыз.
Күн десең де,тірлікті түн десең де,
Өмірде өсімдіктей бүрлесеңдер,
Жолында жолығатын қос тағдыр бар:
Жусан - Жантақ, гүл - Тікен,гүл мен Шеңгел.
Өмір дәмі,екі дәм: Ащы - Тәтті,
Таңдайыңа тиеді: Жұмсақ - Қатты.
Жолында жолығатын екі тағдыр,
Күтеді Адам үшін сын сағатты.
Өмір дәмі - екі дәм: улы - усыз,
Тірлік татып жатады шулы - шусыз.
Кез келіп тағдырына келеді Адам,
Жұмыр Жер құрлығында сулы - сусыз.
Қолға түспес дүние жұрт таласқан,
Кітап - Өмір парағын құнттап ашқан.
Сезінер жүрегімен,жаныменен,
Өмір әр кез ашық Күн,Бұлт та басқан.
Өмір деген тұрмайды: қап - қарадан.
Өмір деген тұрады:ақ - қарадан,
Ақ - Қара,екі арасын ашып өтіп,
Арымен өз бақытын тапқан Адам!

Ақын <<АҚ>>және <<ҚАРА>>деп нені меңзеп отыр?
Қай уақытта адам өмірі <<аққа>>толы болады?
Адам өз бақытын табу үшін не істеу керек?
Адам баласы не үшін өмір сүреді?
Өмір деген несімен қымбат?
Сенің өмірдегі мақсатың қандай?
Өмірдің мәнін түсінуге ұмтылу қаншалықты қажет?

Мүмкін өз ойларыңызды, газет бетіне түсірерсіздер. Екі топ өз газеттерін суреттеп немесе өз ойларыңды жақсылап өлең шумақтарымен келтіресіздер ме, ерік өздеріңде.
Әр топ өз жасаған жұмыстарын басқаларымызға түсінікті болу үшін талдап айтып берулеріңіз қажет.
Ал, енді, олай болса, біз сіздермен мынандай ойын ойнап жіберсек қалай қарайсыздар?
Ойын <<Түсін мені>>
Мақсаты: бір оқушы жазылған парақтағы сөзді ыммен түсіндіреді ,ал қалған оқушы соны табу керек.
Бақыт өлеңі орындалады. Компьютерден
Мұқағали Мақатаев
Бақыт жайлы менің мынау білгенім.
Бақыт деген - бірде шаттық, бірде мұң.
Бақытты сол - тәрік етіп түндерін,
Бақыт іздеп азаптанса, кімде-кім

Бақыт деген - сенің бала күндерің
Бақытсыз-ақ бақытты боп жүргенің
Бақытын да, басқасын дабілмеуің
Бақытсыз-ақ ойнағаның - күлгенің

Бақыт деген - әркімдерде бір арман,
Сол арманның шыққан жері құмардан.
Ал сен үшін бақыт деген - дәл қазір,
Бақыт жайлы жаза алмаған шығармаң

Міне, өмір, бақыт дегеннің не екенін манадан талдадық олай болса сіздердің осыдан не түйгендеріңізді тыңдағым келіп тұр.
Балалардың ойларын ашық айтуы.
Ұран:
1 топ. Біз өмірді сүйеміз!
2. топ. Бақытты өмір сүреміз!
Барлығы қосылып.Біз бәріміз біргеміз!
Бүгінгі сабағымды қорытындылай келгенде:Бізден асқан бақытты жан жоқ екеніне көзіміз жетті.Сіздер қалай ойлайсыздар?
Біз бақыттымыз, себебі біз тәуелсіз мемлекетте өмір сүреміз.

Ұқсас жұмыстар
Жануарлар әлемінің сан алуандығы
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Мен елімнің патриотымын
Жасыруға болмайтын жағымсыз ақиқат
Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі
Ма,ме,ба,бе,па,пе шылаулары. 4-сынып
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді қолдана отырып топтарды ұйымдастыру
"артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы" коучингтің қысқа мерзімді жоспары
Пәндер