Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қайырлы күн қадірменді ұстаздар және семинар қонақтары
КМҚК Арқалық политехникалық колледжі
________
Тақырыбы: <<ҰЛАҒАТТЫЛЫҚ - БІЛІМДІ
ҰРПАҚ БАСТАУЫ>>
Дайындаған: колледж әдіскер Айтмаганбетова Б.С
психолог Ахметова С.С
Арқалық 2015ж
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді ұстаздар және семинар қонақтары. Баршаңызды бүгінгі колледжішілік <<Ұлағаттылық - білімді ұрпақ бастауы>> атты семинарға қош келдіңіздер дейміз.
Армысыздар, ұстаздар ұлағатты,
Жайнаған жүректердің шырақтары.
Бармысың, топ бастаушы үлкен-кіші,
Бүгінгі семинардың жұлдыздары.
Ведущий: Добрый день уважаемые гости и участники семинара.
Учитель - три слога
Не так уж и много,
А сколько умений вмещает оно!
Уменье мечтать! Уменье дерзать!
Уменье себя работе отдавать!
Уменье учить! Уменье творить!
Уменье детей беззаветно любить!
Учитель - три слога.
Но как это много!
И это призванье вам Богом дано!
(Н. Веденяпина )
Жүргізуші: Бұл өткізіліп отырған семинардың мақсаты
1) Білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеудегі ұстаздардың қажырлы еңбек етуінде, абыройлы нәтижеге қол жеткізу әр ұстаздың жоспарында бар. Сол жоспарды толық орындауға қөмек беруде оқытушылардың шығармашын дамыту.
2) Оқытушылардың кәсіптік деңгейін арыттыру.
3) Топтық жұмыс жүргізуге жұмылдыру
Ведущий: Уважаемые участники, по мере выбора темы для защиты вы организовали две команды. Первая команда защищает тему <<Семья, как фактор формирования гражданской позиции личности>> и вторая команда за <<Роль куратора в формировании конкурентноспособной, образованной и компетентной личности>>.
Жүргізуші: Семинардың өту барысын, жеке алынған тақырыптарының толық қамтылғандығын, қорғанғалдығын сараптау мақсатында сарапшылар тобын сайлап, таныстырайық:
1. Бас сарапшы колледж басшысы Оспанов А. С.
2. Директордың өндірістік оқытудағы орынбасары Шакенов Ж.Н.
3. Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары Сейткалиева Г.Б.
4. Диретордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары Крыжанова И.В.
5. Колледжіміздің аға шебері Джанабаева Г.Т.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, сарапшылар тобы және қонақтар, біздің семинарға қатысушы екі топқа арнайы түс белгі берілді. Осы берілген түс сол топтың түс белгісі болып есептеледі. Екі топтың өзекті мәселелерді талдаудағы жұмыстарының жүйелілігін анықтау мақсатында, семинарымыздың қонақтары қолдарыңыздағы түсті карточкаларды жоғары көтеріп, топ жұмысына анықтау жасасақ.
Ведущий: Уважаемые зрители у каждого из вас в руках имеются две таблички зеленого и красного цвет, по которым вы будете оценивать наших участников. Зеленый цвет за в процессе воспитания личности, а красный цвет означает, что вы выбираете роль куратора в воспитательном процессе.
Жүргізуші: Семинарға қатысушылар өздеріне берілген тақырыптарын негізге ала отырып дайындап келген баяндамаларын өз топтарынан 2-3 қатысушы қорғап шығуы керек. Әр топқа тақырыптарын қорғау үшін 12-15 минут беріледі.
Ведущий: Продолжаем работу. И на очереди интерактивная игра <<Угон самолета>>.
Жүргізуші: <<Табиғаттағы барлық жылу - күннен, Өмірдегі барлық жылу - адамнан>> деп орыс жазушысы Михаил Пришвин айтқан екен. Өмірдегі барлық жақсылық атаулы мен мейірімділік, қайырымдылық адамдарға байланысты екенін осы отырған бәріміз де білеміз. Сол жақсы сезімдеріңізді сынап көрейік ендеше.
<< Сіздің ойыңыз..........>>
клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса, сіз не айтар едіңіз?
Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру адамдардың өмірі тұр, ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.
- 5 жасар қыз бала
- 48 жастағы әйел адам, 10 баланың анасы
- Жақсы құрылысшы, бірақ Қазақстан азаматы емес
- Парламент депутаты, 42 жаста, екі баласы бар
- Жеке кәсіпкер, отбасы жоқ, бірақ еліміздегі жетімдер үйінің демеушісі
- 40 жастағы ер мұғалім
- 15 жастағы вундеркинд - бала
Ведущий: Разминка <<Собери мозайку>>, <<Сложи домино>>.
Домино №1 мозайка №1
Семья - основа государства, Семья - основа жизни всей,
От одиночества лекарство,
И остров преданных людей.
Семейного желаем счастья,
Свою любовь не растерять,
В семейной жизни настоящей
Добро и радости познать.
Домино №2 мозайка №2
Ұстаз бізді білім беріп өсірген
Қатемізді әрқашанда кешірген
<<Өмір жолы-қиын жол>> деп әрдайым
Тәрбиелеп, ақылды ғып өсірген.
Анамдайсыз, менің асыл ұстазым,
Өтті бізбен көктем, күз, қыс, жазың
Жылдар бойы тәрбиелеп, аялап,
Болашаққа байтақ бір жол нұсқадың.
Жүргізуші: Құрметті әріптестер, жақсы тәрбиелі тұлға қалыптастыруда бір-бірімізден тәжірибе алмасу арқасында нәтижеге қол жеткізуге болады деп ойлаймын. Сол тәжірибе алу жолында <<құс қанатымен су сепкендей>> әріптестер арасында көмек жасай алсақ, барлық істе нәтижелі болатынымыз анық. Олай болса сіздерге және біздерге үлгі боларлықтай бейнероликтен үзінді тамашалайық.
Қорытынды:
<<Қазақтың қаны бір, жаны бір, жолбасшысы - мұғалім! Еліміздің азғана жылдық ояну дәуіріне баға беру үшін алты алаштың баласы бас қосса, қадірлі орын - мұғалімдердікі! Бірге оқысқан, бірге оқытысқан, жылдарымыз бір, жолымыз да бір, қазақ мұғалімдері!>> - деп Мағжан Жұмабаев жырлағандай ұстаздар қауымына артылған жүк және ұстаздар қауымы таңдаған жол - өте ауыр. Міне осыған қарамастан оқытушыларымыз алдына келген білім алушыларымызға білім беріп қана қоймай, тәрбиесімен де қатар айналысуымыз мойынымызға артылған жүк болып есептеледі. Сол себепті де бала тәрбиесін біліммен ұштастыра отырып, үш жақты түсінушілікпен ортақ жұмыс жасалуы қажет. Бүгінгі семинарымызда қарастырылған екі жақты тақырыпта осы бір мәселелер талданды.
Ведущий: Дорогие друзья, сама тема нашего семинара неисчерпаема. Мы много размышляли о воспитании, об образовательном процессе. Достоинство семинара в том, что мы пришли к согласию: воспитание личности - это не состояние, а процесс. Процесс, который требует от нас высокого профессионализма, творческого подхода и терпения. Это процесс, в котором неотъемлемую роль играет семья и только в непрерывной связи с семьей мы можем достичь постовленной цели, а именно воспитать конкурентноспособную, образованную, компетентную личность и формированть в ней гражданскую позицию.
Жүргізуші:
Қош демейміз, әлі талай сайыстар бар,
Өнерлерін шыңдай берсін, қалыспаңдар,
Көрерменің көбейсін күннен күнге
Келе берсін қонақтар ғарыштан да.
Тіршілік арман, бәрімізге де орын бар,
Басады кейде онсыз да қиын жалын бар
Қуаныш та бар, өкініш те бар жолдарда,
Әріптестерім менің, достарым менің, Бәрің де аман болыңдар! - дей отырып бүгінгі семинарымызды аяқтаймыз.
Ведущий: Все хорошее рано или поздно заканчивается. Вот также незаметно подошел к завершению и наш семинар. Работа педагога требует колоссального терпения и постоянного профессионального совершенствования, ее значение для формирования и развития общества невозможно переоценить. Труд учителей и преподавателей заслуживает глубокого признания и благодарности.
Ваша работа для нас так важна,
И уважаема очень она!
Низкий поклон Вам за труд и терпенье,
За наставления и за ученье,
За теплоту Вашей светлой души!
Счастья и радостей в жизни больших!
Хаттама №1
Семинар тақырыбы: <<Ұлағаттылық - білімді ұрпақ бастауы>>
Өткен күні:
Орыны: колледж мәжіліс залы
Қатысушылар:
Мақсаты:
1) Білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеудегі ұстаздардың қажырлы еңбек етуінде, абыройлы нәтижеге қол жеткізу әр ұстаздың жоспарында бар. Сол жоспарды толық орындауға қөмек беруде оқытушылардың шығармашын дамыту.
2) Оқытушылардың кәсіптік деңгейін арыттыру.
3) Топтық жұмыс жүргізуге жұмылдыру
Семинарға колледж оқытушыларының бәрі қатынасып, 12 топ жетекшілерінің арасында екі топқа бөлініп <<Отбасы - тұлғаның азаматтық позицияларын қалыптасуындағы фактор>> және <<Бәсекеге қабілетті, құзыретті тұлға қалыптастырудағы топ жетекшінің рөлі>> деп аталатын тақырыптардың өзектілігін талдап талқылады. Семинар өз дәрежесінде жақсы өтті. Семинарға қатысушылардың сыртында топ шеберлері өз ойларындағы сұрақтарын ортаға салып талас - тартыс түрінде жалғасын тапты.
Шешімі:
Ұстаздар қауымына артылған жүк және ұстаздар қауымы таңдаған жол - өте ауыр. Міне осыған қарамастан оқытушыларымыз алдына келген білім алушыларымызға білім беріп қана қоймай, тәрбиесімен де қатар айналысуымыз мойнымызға артылған жүк болып есептеледі. Сол себепті де бала тәрбиесін біліммен ұштастыра отырып, үш жақты түсінушілікпен ортақ жұмыс жасалуы қажет деп шештік.
Ситуациялық сұрақтар:
1. Сіз сабақты слайд түрінде дайындап келдіңіз. Оны бір оқушы интерактивті тақтаны қосамын деп жүргенде бәрін өшіріп алады, не істер едіңіз?
2. Үй жұмысын тексеру үшін дәптер жинап алдыңыз. Бір оқушы дәптеріне сіздің суретіңізді салып мазақ етіп жазып қойған. Не істер едіңіз?
3. Бір оқушыға мықтап ұрысып алдыңыз. Ал ол үйіне барып апай басымнан ұрды деп арыз айтып, ата - анасын ертіп әкелді. Сіздің әрекетіңіз қандай?
4. Бір оқушы журналды бүлдіріп тастайды. Сіз әрине мықтап сөгіп алдыңыз. Сізді сол күні кешке қонаққа шақырады, жаңағы оқушы да сол үйге атасымен еріп келген. <<Ата, мынау менің апайым, бүгін маған ұрысты>> деп есіктен кірер кірместен айқайлап жібереді? Сіз өзіңізді қалай ұстар едіңіз?
5. Алдыңғы қатарда отыратын оқушының басында бит өріп жүргенін көріп қалсаңыз не істер едіңіз?
6. Сіз сыртқа шығып кеткен кезде бір бұзық оқушы сөмкеңе бақа салып қояды. Сіз білмей сумкаңызды ашып қалған кездегі жағдай. Не істер едіңіз?
7. Сізді бір жоғарғы кластың оқушысы ұнатып қалғанын айтып, дос болуға шақырады, не істер едіңіз?
8. Мұғалім сабаққа кірген кезде, тақтадан өзінің карикатурасын көреді. Балалардың ойынша мұғалім кінәлі оқушыны іздеп, сабақ өткізбейді. Не істеу керек?
9. Ата-аналар кеңесуге мұғалімге келді. Олардың 13 жасар қызы өте көп оқиды, үлгерімі жақсы, соңғы кезде қыз бен ата-ана арасында кейбір мәселелер туындап жүр. Ескертулерге қыз: - сендер мені жақсы көрмейсіңдер, үйден кетемін, - дейді. Ата-ана бұдан қорқып, қыздың барлық жағдайын жасайды. Ол жиі қайталанып жүр. Ата - анаға кеңес.
10. Мұғалім оқушыларға математика оқулығын таратуда. Самат үндемей кітапты апайға қайтарып берді. Мұғалім: Самат не болды? Неге қайтардың?
- Ол жыртық.
- Ол таза, әдемі болу үшін не істеу керек?
- Оны түптеп, желімдеп күтіп ұстау керек.
- Мұны кім істеу керек?
1 ШЛИБ СОСТОИТ ИЗ 8 ПОНОК
ПЕРВЫЙ ДЕНЬ НЕДЕЛИ АКВАДЕЛЬ
ЗА 1 ШЛИБ РАБОЧИЙ ВЫКЛАДЫВАЕТ 150 КИРПИЧЕЙ
ТРЕТИЙ ДЕНЬ ШАРКДЕЙ
ВЫСОТА БАШНИ 100 ФУТОВ
ШИРИНА БАШНИ 50 ФУТОВ
В БРИГАДЕ 9 ЧЕЛОВЕК
КАЖДЫЙ РАБОЧИЙ ОТДЫХАЕТ 16 ПОНОК
СЛУЖИТЕЛЬ КУЛЬТА НЕ РАБОТАЕТ
ПЯТЫЙ ДЕНЬ ДЕИЛЬДРАН
ВТОРОЙ ДЕНЬ НЕПТЕМИНУС
1 КУБИТ = 1 ЯРДУ
ЧЕТВЕРТЫЙ ДЕНЬ МЕРМИДЕЙ
НА ПЕРВЫЙ ДЕНЬ ВЫПАДАЕТ ЯМ КИППУР
ЭРНЕТЕ ДАНКФЕСТ ВЫПАДАЕТ НА ДЕЙЛЬДРАН
ГЛУБИНА БАШНИ 10 ФУТОВ
ПОСТРОЕНА ИЗ ЗЕЛЕНОГО КИРПИЧА
1 КИРПИЧ РАЗМЕРОМ 1 ФУТ
ДЕНЬ СОСТОИТ ИЗ 9 ШЛИБОВ
1 ЧЕЛОВЕК В БРИГАДЕ СЛУЖИТЕЛЬ КУЛЬТА
1 ЯРД = 3,5 ФУТ
В БРИГАДЕ 2 ЖЕНЩИНЫ
ПРАЗДНИК РАМАДАН ВЫПАДАЕТ НА ТРЕТИЙ ДЕНЬ
В НЕПТЕМИНУСЕ ВЫПАДАЕТ РОШ ХАШНА
МЕГАЛИТНЫЙ ЯРД = 3,5 ФУТОВ
________
Тақырыбы: <<ҰЛАҒАТТЫЛЫҚ - БІЛІМДІ
ҰРПАҚ БАСТАУЫ>>
Дайындаған: колледж әдіскер Айтмаганбетова Б.С
психолог Ахметова С.С
Арқалық 2015ж
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді ұстаздар және семинар қонақтары. Баршаңызды бүгінгі колледжішілік <<Ұлағаттылық - білімді ұрпақ бастауы>> атты семинарға қош келдіңіздер дейміз.
Армысыздар, ұстаздар ұлағатты,
Жайнаған жүректердің шырақтары.
Бармысың, топ бастаушы үлкен-кіші,
Бүгінгі семинардың жұлдыздары.
Ведущий: Добрый день уважаемые гости и участники семинара.
Учитель - три слога
Не так уж и много,
А сколько умений вмещает оно!
Уменье мечтать! Уменье дерзать!
Уменье себя работе отдавать!
Уменье учить! Уменье творить!
Уменье детей беззаветно любить!
Учитель - три слога.
Но как это много!
И это призванье вам Богом дано!
(Н. Веденяпина )
Жүргізуші: Бұл өткізіліп отырған семинардың мақсаты
1) Білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеудегі ұстаздардың қажырлы еңбек етуінде, абыройлы нәтижеге қол жеткізу әр ұстаздың жоспарында бар. Сол жоспарды толық орындауға қөмек беруде оқытушылардың шығармашын дамыту.
2) Оқытушылардың кәсіптік деңгейін арыттыру.
3) Топтық жұмыс жүргізуге жұмылдыру
Ведущий: Уважаемые участники, по мере выбора темы для защиты вы организовали две команды. Первая команда защищает тему <<Семья, как фактор формирования гражданской позиции личности>> и вторая команда за <<Роль куратора в формировании конкурентноспособной, образованной и компетентной личности>>.
Жүргізуші: Семинардың өту барысын, жеке алынған тақырыптарының толық қамтылғандығын, қорғанғалдығын сараптау мақсатында сарапшылар тобын сайлап, таныстырайық:
1. Бас сарапшы колледж басшысы Оспанов А. С.
2. Директордың өндірістік оқытудағы орынбасары Шакенов Ж.Н.
3. Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары Сейткалиева Г.Б.
4. Диретордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары Крыжанова И.В.
5. Колледжіміздің аға шебері Джанабаева Г.Т.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, сарапшылар тобы және қонақтар, біздің семинарға қатысушы екі топқа арнайы түс белгі берілді. Осы берілген түс сол топтың түс белгісі болып есептеледі. Екі топтың өзекті мәселелерді талдаудағы жұмыстарының жүйелілігін анықтау мақсатында, семинарымыздың қонақтары қолдарыңыздағы түсті карточкаларды жоғары көтеріп, топ жұмысына анықтау жасасақ.
Ведущий: Уважаемые зрители у каждого из вас в руках имеются две таблички зеленого и красного цвет, по которым вы будете оценивать наших участников. Зеленый цвет за в процессе воспитания личности, а красный цвет означает, что вы выбираете роль куратора в воспитательном процессе.
Жүргізуші: Семинарға қатысушылар өздеріне берілген тақырыптарын негізге ала отырып дайындап келген баяндамаларын өз топтарынан 2-3 қатысушы қорғап шығуы керек. Әр топқа тақырыптарын қорғау үшін 12-15 минут беріледі.
Ведущий: Продолжаем работу. И на очереди интерактивная игра <<Угон самолета>>.
Жүргізуші: <<Табиғаттағы барлық жылу - күннен, Өмірдегі барлық жылу - адамнан>> деп орыс жазушысы Михаил Пришвин айтқан екен. Өмірдегі барлық жақсылық атаулы мен мейірімділік, қайырымдылық адамдарға байланысты екенін осы отырған бәріміз де білеміз. Сол жақсы сезімдеріңізді сынап көрейік ендеше.
<< Сіздің ойыңыз..........>>
клиникалық аурухананың бас дәрігері сіздерден ақыл сұраса, сіз не айтар едіңіз?
Оның алдында бірнеше жүрегін ауыстыратын төмендегі ауру адамдардың өмірі тұр, ал ауыстырып салатын сау жүрек біреу ғана.
- 5 жасар қыз бала
- 48 жастағы әйел адам, 10 баланың анасы
- Жақсы құрылысшы, бірақ Қазақстан азаматы емес
- Парламент депутаты, 42 жаста, екі баласы бар
- Жеке кәсіпкер, отбасы жоқ, бірақ еліміздегі жетімдер үйінің демеушісі
- 40 жастағы ер мұғалім
- 15 жастағы вундеркинд - бала
Ведущий: Разминка <<Собери мозайку>>, <<Сложи домино>>.
Домино №1 мозайка №1
Семья - основа государства, Семья - основа жизни всей,
От одиночества лекарство,
И остров преданных людей.
Семейного желаем счастья,
Свою любовь не растерять,
В семейной жизни настоящей
Добро и радости познать.
Домино №2 мозайка №2
Ұстаз бізді білім беріп өсірген
Қатемізді әрқашанда кешірген
<<Өмір жолы-қиын жол>> деп әрдайым
Тәрбиелеп, ақылды ғып өсірген.
Анамдайсыз, менің асыл ұстазым,
Өтті бізбен көктем, күз, қыс, жазың
Жылдар бойы тәрбиелеп, аялап,
Болашаққа байтақ бір жол нұсқадың.
Жүргізуші: Құрметті әріптестер, жақсы тәрбиелі тұлға қалыптастыруда бір-бірімізден тәжірибе алмасу арқасында нәтижеге қол жеткізуге болады деп ойлаймын. Сол тәжірибе алу жолында <<құс қанатымен су сепкендей>> әріптестер арасында көмек жасай алсақ, барлық істе нәтижелі болатынымыз анық. Олай болса сіздерге және біздерге үлгі боларлықтай бейнероликтен үзінді тамашалайық.
Қорытынды:
<<Қазақтың қаны бір, жаны бір, жолбасшысы - мұғалім! Еліміздің азғана жылдық ояну дәуіріне баға беру үшін алты алаштың баласы бас қосса, қадірлі орын - мұғалімдердікі! Бірге оқысқан, бірге оқытысқан, жылдарымыз бір, жолымыз да бір, қазақ мұғалімдері!>> - деп Мағжан Жұмабаев жырлағандай ұстаздар қауымына артылған жүк және ұстаздар қауымы таңдаған жол - өте ауыр. Міне осыған қарамастан оқытушыларымыз алдына келген білім алушыларымызға білім беріп қана қоймай, тәрбиесімен де қатар айналысуымыз мойынымызға артылған жүк болып есептеледі. Сол себепті де бала тәрбиесін біліммен ұштастыра отырып, үш жақты түсінушілікпен ортақ жұмыс жасалуы қажет. Бүгінгі семинарымызда қарастырылған екі жақты тақырыпта осы бір мәселелер талданды.
Ведущий: Дорогие друзья, сама тема нашего семинара неисчерпаема. Мы много размышляли о воспитании, об образовательном процессе. Достоинство семинара в том, что мы пришли к согласию: воспитание личности - это не состояние, а процесс. Процесс, который требует от нас высокого профессионализма, творческого подхода и терпения. Это процесс, в котором неотъемлемую роль играет семья и только в непрерывной связи с семьей мы можем достичь постовленной цели, а именно воспитать конкурентноспособную, образованную, компетентную личность и формированть в ней гражданскую позицию.
Жүргізуші:
Қош демейміз, әлі талай сайыстар бар,
Өнерлерін шыңдай берсін, қалыспаңдар,
Көрерменің көбейсін күннен күнге
Келе берсін қонақтар ғарыштан да.
Тіршілік арман, бәрімізге де орын бар,
Басады кейде онсыз да қиын жалын бар
Қуаныш та бар, өкініш те бар жолдарда,
Әріптестерім менің, достарым менің, Бәрің де аман болыңдар! - дей отырып бүгінгі семинарымызды аяқтаймыз.
Ведущий: Все хорошее рано или поздно заканчивается. Вот также незаметно подошел к завершению и наш семинар. Работа педагога требует колоссального терпения и постоянного профессионального совершенствования, ее значение для формирования и развития общества невозможно переоценить. Труд учителей и преподавателей заслуживает глубокого признания и благодарности.
Ваша работа для нас так важна,
И уважаема очень она!
Низкий поклон Вам за труд и терпенье,
За наставления и за ученье,
За теплоту Вашей светлой души!
Счастья и радостей в жизни больших!
Хаттама №1
Семинар тақырыбы: <<Ұлағаттылық - білімді ұрпақ бастауы>>
Өткен күні:
Орыны: колледж мәжіліс залы
Қатысушылар:
Мақсаты:
1) Білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеудегі ұстаздардың қажырлы еңбек етуінде, абыройлы нәтижеге қол жеткізу әр ұстаздың жоспарында бар. Сол жоспарды толық орындауға қөмек беруде оқытушылардың шығармашын дамыту.
2) Оқытушылардың кәсіптік деңгейін арыттыру.
3) Топтық жұмыс жүргізуге жұмылдыру
Семинарға колледж оқытушыларының бәрі қатынасып, 12 топ жетекшілерінің арасында екі топқа бөлініп <<Отбасы - тұлғаның азаматтық позицияларын қалыптасуындағы фактор>> және <<Бәсекеге қабілетті, құзыретті тұлға қалыптастырудағы топ жетекшінің рөлі>> деп аталатын тақырыптардың өзектілігін талдап талқылады. Семинар өз дәрежесінде жақсы өтті. Семинарға қатысушылардың сыртында топ шеберлері өз ойларындағы сұрақтарын ортаға салып талас - тартыс түрінде жалғасын тапты.
Шешімі:
Ұстаздар қауымына артылған жүк және ұстаздар қауымы таңдаған жол - өте ауыр. Міне осыған қарамастан оқытушыларымыз алдына келген білім алушыларымызға білім беріп қана қоймай, тәрбиесімен де қатар айналысуымыз мойнымызға артылған жүк болып есептеледі. Сол себепті де бала тәрбиесін біліммен ұштастыра отырып, үш жақты түсінушілікпен ортақ жұмыс жасалуы қажет деп шештік.
Ситуациялық сұрақтар:
1. Сіз сабақты слайд түрінде дайындап келдіңіз. Оны бір оқушы интерактивті тақтаны қосамын деп жүргенде бәрін өшіріп алады, не істер едіңіз?
2. Үй жұмысын тексеру үшін дәптер жинап алдыңыз. Бір оқушы дәптеріне сіздің суретіңізді салып мазақ етіп жазып қойған. Не істер едіңіз?
3. Бір оқушыға мықтап ұрысып алдыңыз. Ал ол үйіне барып апай басымнан ұрды деп арыз айтып, ата - анасын ертіп әкелді. Сіздің әрекетіңіз қандай?
4. Бір оқушы журналды бүлдіріп тастайды. Сіз әрине мықтап сөгіп алдыңыз. Сізді сол күні кешке қонаққа шақырады, жаңағы оқушы да сол үйге атасымен еріп келген. <<Ата, мынау менің апайым, бүгін маған ұрысты>> деп есіктен кірер кірместен айқайлап жібереді? Сіз өзіңізді қалай ұстар едіңіз?
5. Алдыңғы қатарда отыратын оқушының басында бит өріп жүргенін көріп қалсаңыз не істер едіңіз?
6. Сіз сыртқа шығып кеткен кезде бір бұзық оқушы сөмкеңе бақа салып қояды. Сіз білмей сумкаңызды ашып қалған кездегі жағдай. Не істер едіңіз?
7. Сізді бір жоғарғы кластың оқушысы ұнатып қалғанын айтып, дос болуға шақырады, не істер едіңіз?
8. Мұғалім сабаққа кірген кезде, тақтадан өзінің карикатурасын көреді. Балалардың ойынша мұғалім кінәлі оқушыны іздеп, сабақ өткізбейді. Не істеу керек?
9. Ата-аналар кеңесуге мұғалімге келді. Олардың 13 жасар қызы өте көп оқиды, үлгерімі жақсы, соңғы кезде қыз бен ата-ана арасында кейбір мәселелер туындап жүр. Ескертулерге қыз: - сендер мені жақсы көрмейсіңдер, үйден кетемін, - дейді. Ата-ана бұдан қорқып, қыздың барлық жағдайын жасайды. Ол жиі қайталанып жүр. Ата - анаға кеңес.
10. Мұғалім оқушыларға математика оқулығын таратуда. Самат үндемей кітапты апайға қайтарып берді. Мұғалім: Самат не болды? Неге қайтардың?
- Ол жыртық.
- Ол таза, әдемі болу үшін не істеу керек?
- Оны түптеп, желімдеп күтіп ұстау керек.
- Мұны кім істеу керек?
1 ШЛИБ СОСТОИТ ИЗ 8 ПОНОК
ПЕРВЫЙ ДЕНЬ НЕДЕЛИ АКВАДЕЛЬ
ЗА 1 ШЛИБ РАБОЧИЙ ВЫКЛАДЫВАЕТ 150 КИРПИЧЕЙ
ТРЕТИЙ ДЕНЬ ШАРКДЕЙ
ВЫСОТА БАШНИ 100 ФУТОВ
ШИРИНА БАШНИ 50 ФУТОВ
В БРИГАДЕ 9 ЧЕЛОВЕК
КАЖДЫЙ РАБОЧИЙ ОТДЫХАЕТ 16 ПОНОК
СЛУЖИТЕЛЬ КУЛЬТА НЕ РАБОТАЕТ
ПЯТЫЙ ДЕНЬ ДЕИЛЬДРАН
ВТОРОЙ ДЕНЬ НЕПТЕМИНУС
1 КУБИТ = 1 ЯРДУ
ЧЕТВЕРТЫЙ ДЕНЬ МЕРМИДЕЙ
НА ПЕРВЫЙ ДЕНЬ ВЫПАДАЕТ ЯМ КИППУР
ЭРНЕТЕ ДАНКФЕСТ ВЫПАДАЕТ НА ДЕЙЛЬДРАН
ГЛУБИНА БАШНИ 10 ФУТОВ
ПОСТРОЕНА ИЗ ЗЕЛЕНОГО КИРПИЧА
1 КИРПИЧ РАЗМЕРОМ 1 ФУТ
ДЕНЬ СОСТОИТ ИЗ 9 ШЛИБОВ
1 ЧЕЛОВЕК В БРИГАДЕ СЛУЖИТЕЛЬ КУЛЬТА
1 ЯРД = 3,5 ФУТ
В БРИГАДЕ 2 ЖЕНЩИНЫ
ПРАЗДНИК РАМАДАН ВЫПАДАЕТ НА ТРЕТИЙ ДЕНЬ
В НЕПТЕМИНУСЕ ВЫПАДАЕТ РОШ ХАШНА
МЕГАЛИТНЫЙ ЯРД = 3,5 ФУТОВ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz