Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар

Сыныбы: 10 «А»
Сыныбы:10 «А»: Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы:10 «А»: Пән мұғалімі: Смайлова Р
Сыныбы:10 «А»:
Сыныбы:10 «А»: Сабақтың тақырыбы: XV-XVIII ғасырлардағы қазақ халқының өнері
Сыныбы:10 «А»:

Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының өнерінің түрлерін, ерекшеліктерін

білу.

Сыныбы:10 «А»:

Сабақтың міндеттері:

  • Музыкалық аспаптар туралы мәлімет алады
  • Ойларын еркін жеткізе алады
  • Бірлесіп ұжыммен жұмыс жасай біледі
Сыныбы:10 «А»: Сабақтың типі: Білім мен білікті тексеру сабағы
Сыныбы:10 «А»: Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сыныбы:10 «А»: Сабақтың әдісі: РАФТ, бағалау сұрақтары
Сыныбы:10 «А»:

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

1) интерактивті тақта, маркер, форматты қағаздар.

2) суреттер, слайд, бейне таспа

Сыныбы:10 «А»: Пән аралық байланыс: Музыка, еңбек
Сыныбы:10 «А»:

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылардың жауапкершілігі артады
  • Өз ойларын еркін, сауатты жеткізе алады
  • Бір-бірінің пікірін құрметтейтін орта қалыптасады
Сыныбы:10 «А»: Сабақтың барысы
Сыныбы:10 «А»: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сыныбы:10 «А»: Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесіп, төрт топқа бөлемін.
Аспаптық суреттер арқылы топтарға бөлініп топтасады.
Сыныбы:10 «А»: Тақырыпқа шығу
Музыка әуені жәймен ойнап тұрады. Оқушылардың қолындағы суреттерге назарларын аудартып сабақтың тақырыбын анықтап алған соң, мақсатымызды айқындап аламыз.

Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз

қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар.

Сыныбы:10 «А»: Уәж тудыру
Музыкалық аспатар, қолөнер бұйымдарының суреттерін топтарға таратып шығам
Суреттерді өз тұжырымдары бойынша сұрыптап, аспаптадың шығу тарихымен таныстырады.
Сыныбы:10 «А»: Теориялық білімдерін қайталау
Сұрақтар қою арқылы пікір талас туындату
Оқушылар сұраққа байланысты өз ойларын айтады
Сыныбы:10 «А»: А сұрақтар
Сыныбы:10 «А»:
  • 2300 -ден астам қазақ әндері мен күйлерін нотаға түсірген композитор кім?
  • Елге жау шапқанда хабар беретін музыкалық қандай аспапты білесіңдер?
  • Күйлер негізінен қандай аспаптарда орындалуы мүмкін?
  • Айтыстың қандай түрлерін білесіңдер ?
Сыныбы:10 «А»: В сұрақтары
Сыныбы:10 «А»:
  • Жыраулар дегеніміз кімдер? Олардың ақындардан айырмашылығы неде?
  • Неге домбыра қазақ даласында кең таралған?
  • Ұлттық музыкалық туындының күй деп аталу себебі неде?
  • Шетел ғалымдары қазақ халқының саз өнеріне қандай баға береді? Сіздің пікіріңіз
Сыныбы:10 «А»: С сұрақтары
Сыныбы:10 «А»:
  • Қазіргі таңда ұлттық аспаптарымыздың қандай түрлері қолданыста жоқ? оның себебі неде?
  • XVIII ғасырдағы әндермен қазігі таңдағы әндерге қандай баға берер едіңіз
Сыныбы:10 «А»: Шығармашылық кезең
РАФТ сабақ тақырыбына байланысты бір рөлге ену
Рөл:музыка, Аудитория: халық,
Сыныбы:10 «А»: Жинақтау

Бейне таспа

Не білдік? Не білу керек?

Оқушылар өздеріне сұрақ қоя отырып не білдім аспап түрлерін не білу керек шығу тарихын т. б
Сыныбы:10 «А»:

Кері байланыс

  • Бүгін мен не үйрендім?
  • Маған не ұнады\не ұнаған жоқ, немесе мен қандай сезімде болым?

Себебін көрсет

  • Бүгінгі сабақ бойынша сұрағың немесе пікірің

Бағалау

1. Мәтінді толық игеруі 1

2. Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2

3. Картамен жұмыс жасай алуы 2

4. Диаграмманы толтыру 1

5. Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру

2

6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2

Бағалау

1. Мәтінді толық игеруі 1

2. Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2

3. Картамен жұмыс жасай алуы 2

4. Диаграмманы толтыру 1

5. Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру

2

6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2


Ұқсас жұмыстар
Түркі халықтарының музыкалық аспаптары
"қазақ халқының музыка өнері" ашық сабақ 5 сынып
Қазақтың халық музыкасы
Үрмелі аспаптар оркестрі. 3 сынып
Қазақстанның халық көркем өнерін қайта жаңғырту
Музыка сабағында қазақтың ұлттық аспаптары арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу
Орыс халқының музыкасы
Оған қазақ халқының сазсырнайы мысал
Аңыз күйлер
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz