Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар
Сыныбы: 10 <<А>>
Пәні: Қазақстан тарихы
Пән мұғалімі:Смайлова Р
Сабақтың тақырыбы: XV-XVIII ғасырлардағы қазақ халқының өнері
Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының өнерінің түрлерін,ерекшеліктерін
білу.
Сабақтың міндеттері:
:: Музыкалық аспаптар туралы мәлімет алады
:: Ойларын еркін жеткізе алады
:: Бірлесіп ұжыммен жұмыс жасай біледі
Сабақтың типі: Білім мен білікті тексеру сабағы
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: РАФТ, бағалау сұрақтары
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
1)интерактивті тақта,маркер,форматты қағаздар.
2)суреттер,слайд,бейне таспа
Пән аралық байланыс: Музыка, еңбек
Күтілетін нәтиже:
:: Оқушылардың жауапкершілігі артады
:: Өз ойларын еркін, сауатты жеткізе алады
:: Бір-бірінің пікірін құрметтейтін орта қалыптасады
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесіп, төрт топқа бөлемін.
Аспаптық суреттер арқылы топтарға бөлініп топтасады.
Тақырыпқа шығу
Музыка әуені жәймен ойнап тұрады. Оқушылардың қолындағы суреттерге назарларын аудартып сабақтың тақырыбын анықтап алған соң , мақсатымызды айқындап аламыз.
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз
қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар.
Уәж тудыру
Музыкалық аспатар, қолөнер бұйымдарының суреттерін топтарға таратып шығам
Суреттерді өз тұжырымдары бойынша сұрыптап, аспаптадың шығу тарихымен таныстырады.
Теориялық білімдерін қайталау
Сұрақтар қою арқылы пікір талас туындату
Оқушылар сұраққа байланысты өз ойларын айтады
А сұрақтар
:: 2300 - ден астам қазақ әндері мен күйлерін нотаға түсірген композитор кім?
:: Елге жау шапқанда хабар беретін музыкалық қандай аспапты білесіңдер?
:: Күйлер негізінен қандай аспаптарда орындалуы мүмкін?
:: Айтыстың қандай түрлерін білесіңдер ?
В сұрақтары
:: Жыраулар дегеніміз кімдер? Олардың ақындардан айырмашылығы неде?
:: Неге домбыра қазақ даласында кең таралған?
:: Ұлттық музыкалық туындының күй деп аталу себебі неде?
:: Шетел ғалымдары қазақ халқының саз өнеріне қандай баға береді? Сіздің пікіріңіз
С сұрақтары
:: Қазіргі таңда ұлттық аспаптарымыздың қандай түрлері қолданыста жоқ? оның себебі неде?
:: XVIII ғасырдағы әндермен қазігі таңдағы әндерге қандай баға берер едіңіз
Шығармашылық кезең
РАФТ сабақ тақырыбына байланысты бір рөлге ену
Рөл:музыка, Аудитория: халық ,
Жинақтау
Бейне таспа
Не білдік? Не білу керек?
Оқушылар өздеріне сұрақ қоя отырып не білдім аспап түрлерін не білу керек шығу тарихын т.б
Кері байланыс
:: Бүгін мен не үйрендім?
:: Маған не ұнады\не ұнаған жоқ,немесе мен қандай сезімде болым?
Себебін көрсет
:: Бүгінгі сабақ бойынша сұрағың немесе пікірің
Бағалау
1.Мәтінді толық игеруі 1
2.Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2
3.Картамен жұмыс жасай алуы 2
4.Диаграмманы толтыру 1
5.Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру
2
6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2
Бағалау
1.Мәтінді толық игеруі 1
2.Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2
3.Картамен жұмыс жасай алуы 2
4.Диаграмманы толтыру 1
5.Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру
2
6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2
Пәні: Қазақстан тарихы
Пән мұғалімі:Смайлова Р
Сабақтың тақырыбы: XV-XVIII ғасырлардағы қазақ халқының өнері
Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының өнерінің түрлерін,ерекшеліктерін
білу.
Сабақтың міндеттері:
:: Музыкалық аспаптар туралы мәлімет алады
:: Ойларын еркін жеткізе алады
:: Бірлесіп ұжыммен жұмыс жасай біледі
Сабақтың типі: Білім мен білікті тексеру сабағы
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: РАФТ, бағалау сұрақтары
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
1)интерактивті тақта,маркер,форматты қағаздар.
2)суреттер,слайд,бейне таспа
Пән аралық байланыс: Музыка, еңбек
Күтілетін нәтиже:
:: Оқушылардың жауапкершілігі артады
:: Өз ойларын еркін, сауатты жеткізе алады
:: Бір-бірінің пікірін құрметтейтін орта қалыптасады
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесіп, төрт топқа бөлемін.
Аспаптық суреттер арқылы топтарға бөлініп топтасады.
Тақырыпқа шығу
Музыка әуені жәймен ойнап тұрады. Оқушылардың қолындағы суреттерге назарларын аудартып сабақтың тақырыбын анықтап алған соң , мақсатымызды айқындап аламыз.
Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз
қазақ халқының өнері, музыкалық аспаптар.
Уәж тудыру
Музыкалық аспатар, қолөнер бұйымдарының суреттерін топтарға таратып шығам
Суреттерді өз тұжырымдары бойынша сұрыптап, аспаптадың шығу тарихымен таныстырады.
Теориялық білімдерін қайталау
Сұрақтар қою арқылы пікір талас туындату
Оқушылар сұраққа байланысты өз ойларын айтады
А сұрақтар
:: 2300 - ден астам қазақ әндері мен күйлерін нотаға түсірген композитор кім?
:: Елге жау шапқанда хабар беретін музыкалық қандай аспапты білесіңдер?
:: Күйлер негізінен қандай аспаптарда орындалуы мүмкін?
:: Айтыстың қандай түрлерін білесіңдер ?
В сұрақтары
:: Жыраулар дегеніміз кімдер? Олардың ақындардан айырмашылығы неде?
:: Неге домбыра қазақ даласында кең таралған?
:: Ұлттық музыкалық туындының күй деп аталу себебі неде?
:: Шетел ғалымдары қазақ халқының саз өнеріне қандай баға береді? Сіздің пікіріңіз
С сұрақтары
:: Қазіргі таңда ұлттық аспаптарымыздың қандай түрлері қолданыста жоқ? оның себебі неде?
:: XVIII ғасырдағы әндермен қазігі таңдағы әндерге қандай баға берер едіңіз
Шығармашылық кезең
РАФТ сабақ тақырыбына байланысты бір рөлге ену
Рөл:музыка, Аудитория: халық ,
Жинақтау
Бейне таспа
Не білдік? Не білу керек?
Оқушылар өздеріне сұрақ қоя отырып не білдім аспап түрлерін не білу керек шығу тарихын т.б
Кері байланыс
:: Бүгін мен не үйрендім?
:: Маған не ұнады\не ұнаған жоқ,немесе мен қандай сезімде болым?
Себебін көрсет
:: Бүгінгі сабақ бойынша сұрағың немесе пікірің
Бағалау
1.Мәтінді толық игеруі 1
2.Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2
3.Картамен жұмыс жасай алуы 2
4.Диаграмманы толтыру 1
5.Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру
2
6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2
Бағалау
1.Мәтінді толық игеруі 1
2.Өз деңгейінде топқа түсіндіре алуы 2
3.Картамен жұмыс жасай алуы 2
4.Диаграмманы толтыру 1
5.Кем дегенде өмірмен байланысты екі дәлелдер келтіру
2
6. Баяндау тілінің өзіндің ерекшілігі 2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz