Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Блум парағы арқылы бағалау
Пән: Алгебра
Сынып: 9а сынып
Сабақтың тақырыбы:Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығару.
Мақсаттары: Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана отырып тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге деңгейлік есептер шығару дағдыларын дамыту.
Күтілетін нәтиже : Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруде функция қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана алады; деңгейлік есептер шығарады.
Модульдері: АКТ, Сыни ойлау, ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін -өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер,тапсырма жазылған парақтар, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Блум таксономиясы, Сұрақ-жауап, Жигсо әдісі, Тест
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
6-7 мин
Интерактивті тақтада әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.
Интерактивті тақтадағы ұяшықтағы сұрақтарды біреуі оқиды, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
АКТ
Түсіну
5-6 мин
<<Кім жылдам?>> <<Формулалар қоржыны>> әдісі бойынша формула құрастыру
Сабақта қолдану
Мұғалім оқушыларға қағаз қиындыларын үлестіреді, формула құрастыруды тапсырады.
Олар тездетіп 5 минутта неше формула құрайды, соны қоржынға жинайды. Әр топтан бір сарапшы шығып тексереді.
ЖТ
Қолдану
10мин
Деңгейлік тапсырмалар
Жигсо әдісі арқылы 5 тапсырманы бөліп, жеке 5 шағын топтарда шығарады.
Деңгейлік тапсырмалар үлестіреді.
Оқушылар 1-5-ке дейін санап нөмірленеді, сол бойынша шағын топтарға барып тапсырмаларын орындайды. Қайта өз топтарына келіп, бір-біріне түсіндіреді. Әр топтан 1 оқушы тақтаға орындайды, керек жағдайда ауызша түсіндіреді. Дәптерге орындалады.
СТО
Талдау
5-6 мин
Деңгейлік тапсырмаларды талдайды, бір-бірімен салыстырады, ортақ шешімге келеді.
Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. Сыныпқа жариялайды.
Жинақтау
7-8 мин
Тест
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін Блум параағы үлестіріледі. Тест құру тапсырылады.
Оқушылар ашық тест, бірнеше жауабы дұрыс және сәйкестік тест құрып, бір-біріне ауыстырып, шешіп, ұпайы есептеледі.
Бағалау
3 мин
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру не үшін қажет? <<Ойлан,Жұптас,Пікірлес>>
Блум парағы арқылы бағалау
Бағалау парағын жинап, қорытынды бағаны жариялау.
Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау. Блум арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Рефлексия
3 мин
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Әр топтан өз көшбасшысы не біреуі айтады.
Кері байланыс
Гүлдер
3 түрлі гүлдерді беру, ең көп гүл шоғын жинаған кімдер екенін анықтау.
Гүлдерді ең жақсы көмектескен, ең жақсы идея айтқан және ең сыпайы оқушыларға үлестіреді.
Үйге тапсырма
Бір ұсыныстары
Біліміндегі олқылықтарды толықтыру
Сабақ басында сыныппен амандасып, түгендеп болған соң көшбасшыларды ортаға шақырып нөмірлеп, <<Топ жинау>> тәсілі бойынша топтарға бөлінеді. 2-3мин
Сынып: 9а сынып
Сабақтың тақырыбы:Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығару.
Мақсаттары: Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана отырып тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге деңгейлік есептер шығару дағдыларын дамыту.
Күтілетін нәтиже : Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруде функция қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана алады; деңгейлік есептер шығарады.
Модульдері: АКТ, Сыни ойлау, ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін -өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер,тапсырма жазылған парақтар, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Блум таксономиясы, Сұрақ-жауап, Жигсо әдісі, Тест
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
6-7 мин
Интерактивті тақтада әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.
Интерактивті тақтадағы ұяшықтағы сұрақтарды біреуі оқиды, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
АКТ
Түсіну
5-6 мин
<<Кім жылдам?>> <<Формулалар қоржыны>> әдісі бойынша формула құрастыру
Сабақта қолдану
Мұғалім оқушыларға қағаз қиындыларын үлестіреді, формула құрастыруды тапсырады.
Олар тездетіп 5 минутта неше формула құрайды, соны қоржынға жинайды. Әр топтан бір сарапшы шығып тексереді.
ЖТ
Қолдану
10мин
Деңгейлік тапсырмалар
Жигсо әдісі арқылы 5 тапсырманы бөліп, жеке 5 шағын топтарда шығарады.
Деңгейлік тапсырмалар үлестіреді.
Оқушылар 1-5-ке дейін санап нөмірленеді, сол бойынша шағын топтарға барып тапсырмаларын орындайды. Қайта өз топтарына келіп, бір-біріне түсіндіреді. Әр топтан 1 оқушы тақтаға орындайды, керек жағдайда ауызша түсіндіреді. Дәптерге орындалады.
СТО
Талдау
5-6 мин
Деңгейлік тапсырмаларды талдайды, бір-бірімен салыстырады, ортақ шешімге келеді.
Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. Сыныпқа жариялайды.
Жинақтау
7-8 мин
Тест
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін Блум параағы үлестіріледі. Тест құру тапсырылады.
Оқушылар ашық тест, бірнеше жауабы дұрыс және сәйкестік тест құрып, бір-біріне ауыстырып, шешіп, ұпайы есептеледі.
Бағалау
3 мин
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру не үшін қажет? <<Ойлан,Жұптас,Пікірлес>>
Блум парағы арқылы бағалау
Бағалау парағын жинап, қорытынды бағаны жариялау.
Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау. Блум арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Рефлексия
3 мин
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Әр топтан өз көшбасшысы не біреуі айтады.
Кері байланыс
Гүлдер
3 түрлі гүлдерді беру, ең көп гүл шоғын жинаған кімдер екенін анықтау.
Гүлдерді ең жақсы көмектескен, ең жақсы идея айтқан және ең сыпайы оқушыларға үлестіреді.
Үйге тапсырма
Бір ұсыныстары
Біліміндегі олқылықтарды толықтыру
Сабақ басында сыныппен амандасып, түгендеп болған соң көшбасшыларды ортаға шақырып нөмірлеп, <<Топ жинау>> тәсілі бойынша топтарға бөлінеді. 2-3мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz