Блум парағы арқылы бағалау

Пән : Алгебра

Сынып: 9 а сынып

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге есептер шығару.

Мақсаттары: Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана отырып тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруге деңгейлік есептер шығару дағдыларын дамыту.

Күтілетін нәтиже : Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруде функция қасиеттерін, формулаларын, негізгі тепе-теңдіктерді қолдана алады; деңгейлік есептер шығарады.

Модульдері: АКТ, Сыни ойлау, ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) . ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін -өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, тапсырма жазылған парақтар, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер: Блум таксономиясы, Сұрақ-жауап, Жигсо әдісі, Тест

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Уақыт: 6-7 мин
Тапсырма: Интерактивті тақтада әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интерактивті тақтадағы ұяшықтағы сұрақтарды біреуі оқиды, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 5-6 мин
Тапсырма:

«Кім жылдам?» «Формулалар қоржыны» әдісі бойынша формула құрастыру

Сабақта қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға қағаз қиындыларын үлестіреді, формула құрастыруды тапсырады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Олар тездетіп 5 минутта неше формула құрайды, соны қоржынға жинайды. Әр топтан бір сарапшы шығып тексереді.
: ЖТ
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 10мин
Тапсырма:

Деңгейлік тапсырмалар

Жигсо әдісі арқылы 5 тапсырманы бөліп, жеке 5 шағын топтарда шығарады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Деңгейлік тапсырмалар үлестіреді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар 1-5-ке дейін санап нөмірленеді, сол бойынша шағын топтарға барып тапсырмаларын орындайды. Қайта өз топтарына келіп, бір-біріне түсіндіреді. Әр топтан 1 оқушы тақтаға орындайды, керек жағдайда ауызша түсіндіреді. Дәптерге орындалады.
: СТО
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 5-6 мин
Тапсырма: Деңгейлік тапсырмаларды талдайды, бір-бірімен салыстырады, ортақ шешімге келеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
Оқушылардың іс-әрекеті: Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді. Сыныпқа жариялайды.
:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 7-8 мин
Тапсырма: Тест
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін Блум параағы үлестіріледі. Тест құру тапсырылады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар ашық тест, бірнеше жауабы дұрыс және сәйкестік тест құрып, бір-біріне ауыстырып, шешіп, ұпайы есептеледі.
:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 3 мин
Тапсырма:

Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру не үшін қажет? «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Блум парағы арқылы бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парағын жинап, қорытынды бағаны жариялау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін -өзі бағалау, топтық бағалау. Блум арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт: 3 мин
Тапсырма: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топтан өз көшбасшысы не біреуі айтады.
:
Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Уақыт:
Тапсырма: Гүлдер
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3 түрлі гүлдерді беру, ең көп гүл шоғын жинаған кімдер екенін анықтау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Гүлдерді ең жақсы көмектескен, ең жақсы идея айтқан және ең сыпайы оқушыларға үлестіреді.
:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыт:
Тапсырма: Бір ұсыныстары
Мұғалімнің іс-әрекеті: Біліміндегі олқылықтарды толықтыру
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:

Сабақ басында сыныппен амандасып, түгендеп болған соң көшбасшыларды ортаға шақырып нөмірлеп, «Топ жинау» тәсілі бойынша топтарға бөлінеді. 2-3мин

C:\Users\Калампыр\Desktop\блюююю\20160408_115029.jpg C:\Users\Калампыр\Desktop\блюююю\20160408_113207.jpg


Ұқсас жұмыстар
Primary, secondary school. 9 сынып
6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Алгоритм ұғымы
Блум жүйесін сабақта қолдану тәжірибемнен
Жылу процестеріне есептер шығару
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру. 5-сынып
Дыбыстың шағылуы
Орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz