Кейбір оқушылар. Барлық оқушылар

Сабақ жоспары

САБАҚ: IV тоқсан: САБАҚ: IV тоқсан
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия
САБАҚ: IV тоқсан: Күні: 12-13. 04. 2016ж
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Мұғалімнің аты-жөні: Мелдебекова Г. Р
САБАҚ: IV тоқсан: Сынып: 1 Г, Д, Е, Ж
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Қатысқан оқушылар саны: 15
Қатыспағандар:
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Жемістермен көкөністер-оқылым
САБАҚ: IV тоқсан: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

О. 1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.

Ж. 1. 4. 2. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу

САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Барлық оқушылар : Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді

Көпшілігі : Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.

Кейбір оқушылар : Жемістердің атауын жаза алады

САБАҚ: IV тоқсан: Жетістік критерийлері
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:
  • Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
  • Қарапайым сұрақтар қоя алады
  • Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.
САБАҚ: IV тоқсан: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен
САБАҚ: IV тоқсан: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Тағам атауларын біледі және ажырата алады
САБАҚ: IV тоқсан: Жоспар
САБАҚ: IV тоқсан: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:
Дереккөздер
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың басы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Қызығушылығын ояту

C:\Users\PC14\Desktop\images (1).jpg C:\Users\PC14\Desktop\images (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\dushes-grysha_big.jpg

Берілген суреттер 4- ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылғын сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.

1-топ. лимон

2- топ. алма

3- топ алмұрт

Интербелсенді тақта, мультфильм
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың ортасы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Мағынаны тану кезеңі

О. Оқушылар сөздікпен танысады

Жемістер-фрукты

Көкөністер-овощи

Тәтті-сладкий

Қышқыл-кислый

Құлпынай-клубника

Алмұрт-груша

Жүзім-виноград

Сәбіз-морковь

Картоп-картошка

Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды

C:\Users\PC14\Desktop\images (4).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (4).jpg C:\Users\PC14\Desktop\image06.jpg

Мысалы : ба-нан а-нар сә-біз

Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.

Тапсырма 1

Оқушының «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі

C:\Users\PC14\Desktop\images (1).jpg C:\Users\PC14\Desktop\getwm.jpg

Кәмпитті көрсете отырып, «тәтті» деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет-әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.

Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс-жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.

Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір-бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.

Мысалы: -Алма қышқыл ма?

  • Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.

Жетістік критерийлері:

  • «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.

Бағалау:

  • Топаралық бағалау жүзеге асады.
  • Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.

Тапсырма 2

Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.

C:\Users\PC14\Desktop\-6-638.jpg C:\Users\PC14\Desktop\48741_html_m3fffb362.gif C:\Users\PC14\Desktop\39407_html_m3f533da9.gif

Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.

Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/

C:\Users\PC14\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20160410_130535.jpg

Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.

Жетістік критерийлері:

Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,

3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.

Бағалау:

Оқушы жинаған смайлиги бойынша өзіне баға береді.

C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg

Ақ парақ, клей, суреттер
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың соңы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Рефлексия

«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.


C:\Users\PC14\Desktop\images (9).jpg

Ауызша кері байланыс
САБАҚ: IV тоқсан: Қосымша ақпарат
САБАҚ: IV тоқсан: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

САБАҚ: IV

Ұқсас жұмыстар
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Галогендердің атомдық
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Жанды және жансыз табиғат
Буынаяқтылар типі
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Мақсат үстеулері
Топырақтың экологиялық проблемалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz