1-сынып (IV тоқсан) Жемістер мен көкөністер - оқылым сабақ жоспары

Сабақ жоспары

САБАҚ: IV тоқсан: САБАҚ: IV тоқсан
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия
САБАҚ: IV тоқсан: Күні: 12-13. 04. 2016ж
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Мұғалімнің аты-жөні: Мелдебекова Г. Р
САБАҚ: IV тоқсан: Сынып: 1 Г, Д, Е, Ж
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Қатысқан оқушылар саны: 15
Қатыспағандар:
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Жемістермен көкөністер-оқылым
САБАҚ: IV тоқсан: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

О. 1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.

Ж. 1. 4. 2. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу

САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Барлық оқушылар : Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді

Көпшілігі : Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.

Кейбір оқушылар : Жемістердің атауын жаза алады

САБАҚ: IV тоқсан: Жетістік критерийлері
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:
  • Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
  • Қарапайым сұрақтар қоя алады
  • Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.
САБАҚ: IV тоқсан: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен
САБАҚ: IV тоқсан: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Тағам атауларын біледі және ажырата алады
САБАҚ: IV тоқсан: Жоспар
САБАҚ: IV тоқсан: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:
Дереккөздер
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың басы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Қызығушылығын ояту

C:\Users\PC14\Desktop\images (1).jpg C:\Users\PC14\Desktop\images (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\dushes-grysha_big.jpg

Берілген суреттер 4- ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылғын сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.

1-топ. лимон

2- топ. алма

3- топ алмұрт

Интербелсенді тақта, мультфильм
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың ортасы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Мағынаны тану кезеңі

О. Оқушылар сөздікпен танысады

Жемістер-фрукты

Көкөністер-овощи

Тәтті-сладкий

Қышқыл-кислый

Құлпынай-клубника

Алмұрт-груша

Жүзім-виноград

Сәбіз-морковь

Картоп-картошка

Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды

C:\Users\PC14\Desktop\images (4).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (4).jpg C:\Users\PC14\Desktop\image06.jpg

Мысалы : ба-нан а-нар сә-біз

Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.

Тапсырма 1

Оқушының «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі

C:\Users\PC14\Desktop\images (1).jpg C:\Users\PC14\Desktop\getwm.jpg

Кәмпитті көрсете отырып, «тәтті» деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет-әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.

Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс-жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.

Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір-бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.

Мысалы: -Алма қышқыл ма?

  • Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.

Жетістік критерийлері:

  • «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.

Бағалау:

  • Топаралық бағалау жүзеге асады.
  • Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.

Тапсырма 2

Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.

C:\Users\PC14\Desktop\-6-638.jpg C:\Users\PC14\Desktop\48741_html_m3fffb362.gif C:\Users\PC14\Desktop\39407_html_m3f533da9.gif

Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.

Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/

C:\Users\PC14\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20160410_130535.jpg

Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.

Жетістік критерийлері:

Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,

3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.

Бағалау:

Оқушы жинаған смайлиги бойынша өзіне баға береді.

C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg C:\Users\PC14\Desktop\download (3).jpg

Ақ парақ, клей, суреттер
САБАҚ: IV тоқсан: Сабақтың соңы
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия:

Рефлексия

«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.


C:\Users\PC14\Desktop\images (9).jpg

Ауызша кері байланыс
САБАҚ: IV тоқсан: Қосымша ақпарат
САБАҚ: IV тоқсан: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

САБАҚ: IV

Ұқсас жұмыстар
Көкөністер мен жемістер: сөздік, оқылым және тілдесу дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
3-сынып қазақ тілі: Жемістер мен көкөністер және сілтеу есімдігі - сабақ жоспары
1-сынып қазақ тілі: Жемістер мен көкөністер - жаңа сөздер және ауыспалы осы шақ
Қазақ тілі пәні: жемістер мен көкөністер тақырыбына арналған технологиялық карта
1-сынып қазақ тілінен аралас сабақ жоспары: Көкөністер
Ашық оқу қызметі: Дұрыс тамақтану - көкөністер мен жемістер (балабақша, ағылшын тілі)
3-сынып IV тоқсан математика І-V нұсқалар тапсырмалары мен жауаптары
6-сынып биологиясы: Жемістер тақырыбының ашық сабағы және Көкөністер әлеміне саяхат танымдық сайысы
3-сынып (ә) математика пәнінің орта мерзімді жоспары - 2014 оқу жылы (I-IV тоқсан)
Әулиекөл ауданы әкімдігінің Айгөлек балабақшасы. Ересек топ. Ағылшын тілі: Көкөністер мен жемістер - ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz