Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кейбір оқушылар. Барлық оқушылар
Сабақ жоспары
САБАҚ: IV тоқсан
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия
Күні: 12-13. 04. 2016ж
Мұғалімнің аты-жөні: Мелдебекова Г.Р
Сынып: 1 Г,Д,Е,Ж
Қатысқан оқушылар саны: 15
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жемістермен көкөністер-оқылым
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О. 1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.
Ж. 1.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді
Көпшілігі: Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Жемістердің атауын жаза алады
Жетістік критерийлері
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
Қарапайым сұрақтар қоя алады
Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.
Тілдік мақсаттар
Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен
Осыған дейін меңгерілген білім
Тағам атауларын біледі және ажырата алады
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Дереккөздер
Сабақтың басы
Қызығушылығын ояту
Берілген суреттер 4- ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылғын сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.
Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.
1-топ. лимон
2- топ. алма
3- топ алмұрт
Интербелсенді тақта, мультфильм
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану кезеңі
О. Оқушылар сөздікпен танысады
Жемістер-фрукты
Көкөністер-овощи
Тәтті-сладкий
Қышқыл-кислый
Құлпынай-клубника
Алмұрт-груша
Жүзім-виноград
Сәбіз-морковь
Картоп-картошка
Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды
Мысалы: ба-нан а-нар сә-біз
Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.
Тапсырма 1
Оқушының <<тәтті, қышқыл>> сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі
Кәмпитті көрсете отырып, <<тәтті>> деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет-әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.
Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс-жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.
Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір-бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.
Мысалы: -Алма қышқыл ма?
oo Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.
Жетістік критерийлері:
oo <<тәтті, қышқыл>> сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.
Бағалау:
oo Топаралық бағалау жүзеге асады.
oo Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.
Тапсырма 2
Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.
Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.
Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/
Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.
Жетістік критерийлері:
Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,
3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.
Бағалау:
Оқушы жинаған смайлиги бойынша өзіне баға береді.
Ақ парақ, клей, суреттер
Сабақтың соңы
Рефлексия
<<Алма ағашы>> әдісі
:: Оқушыларға сабақ басында екі түсті "алма" беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.
Ауызша кері байланыс
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
САБАҚ: IV тоқсан
Мектеп: Алматы қаласы, №15гимназия
Күні: 12-13. 04. 2016ж
Мұғалімнің аты-жөні: Мелдебекова Г.Р
Сынып: 1 Г,Д,Е,Ж
Қатысқан оқушылар саны: 15
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жемістермен көкөністер-оқылым
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О. 1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.
Ж. 1.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді
Көпшілігі: Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Жемістердің атауын жаза алады
Жетістік критерийлері
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
Қарапайым сұрақтар қоя алады
Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.
Тілдік мақсаттар
Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен
Осыған дейін меңгерілген білім
Тағам атауларын біледі және ажырата алады
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Дереккөздер
Сабақтың басы
Қызығушылығын ояту
Берілген суреттер 4- ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылғын сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.
Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.
1-топ. лимон
2- топ. алма
3- топ алмұрт
Интербелсенді тақта, мультфильм
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану кезеңі
О. Оқушылар сөздікпен танысады
Жемістер-фрукты
Көкөністер-овощи
Тәтті-сладкий
Қышқыл-кислый
Құлпынай-клубника
Алмұрт-груша
Жүзім-виноград
Сәбіз-морковь
Картоп-картошка
Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды
Мысалы: ба-нан а-нар сә-біз
Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.
Тапсырма 1
Оқушының <<тәтті, қышқыл>> сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі
Кәмпитті көрсете отырып, <<тәтті>> деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет-әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.
Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс-жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.
Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір-бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.
Мысалы: -Алма қышқыл ма?
oo Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.
Жетістік критерийлері:
oo <<тәтті, қышқыл>> сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.
Бағалау:
oo Топаралық бағалау жүзеге асады.
oo Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.
Тапсырма 2
Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.
Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.
Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/
Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.
Жетістік критерийлері:
Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,
3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.
Бағалау:
Оқушы жинаған смайлиги бойынша өзіне баға береді.
Ақ парақ, клей, суреттер
Сабақтың соңы
Рефлексия
<<Алма ағашы>> әдісі
:: Оқушыларға сабақ басында екі түсті "алма" беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.
Ауызша кері байланыс
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz