Кейбір оқушылар. Барлық оқушылар

Сабақ жоспары
О. 1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.
Ж. 1. 4. 2. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу
Барлық оқушылар : Жеміс-жидек және көкөніс атауын үйренеді
Көпшілігі : Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.
Кейбір оқушылар : Жемістердің атауын жаза алады
- Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
- Қарапайым сұрақтар қоя алады
- Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.
Қызығушылығын ояту
Берілген суреттер 4- ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылғын сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.
Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.
1-топ. лимон
2- топ. алма
3- топ алмұрт
Мағынаны тану кезеңі
О. Оқушылар сөздікпен танысады
Жемістер-фрукты
Көкөністер-овощи
Тәтті-сладкий
Қышқыл-кислый
Құлпынай-клубника
Алмұрт-груша
Жүзім-виноград
Сәбіз-морковь
Картоп-картошка
Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды
Мысалы : ба-нан а-нар сә-біз
Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.
Тапсырма 1
Оқушының «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі
Кәмпитті көрсете отырып, «тәтті» деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет-әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.
Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс-жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.
Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір-бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.
Мысалы: -Алма қышқыл ма?
- Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.
Жетістік критерийлері:
- «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.
Бағалау:
- Топаралық бағалау жүзеге асады.
- Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.
Тапсырма 2
Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.
Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.
Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/
Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.
Жетістік критерийлері:
Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,
3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.
Бағалау:
Оқушы жинаған смайлиги бойынша өзіне баға береді.
Рефлексия
«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz