Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бастап тұрған қай әріп

Ералиева Қарлығаш Сайынқызы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашуға және жазуға үйретуге дайындық
Тақырыбы: <<Сс дыбысы және әрпі>>
Мақсаты:
Білімділігі: С дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөзден сөйлем құруға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісі мен шығармашылығын дамыту, ойлау қабілетін, сөдік қорын,тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелігі : Балалардың оқуға,білімге деген қызығушылығын қалыптастыру,ұқыптылыққа сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап , көрнекілік.
Көрнекілігі: кеспе әріп , суреттер, с дыбысының баспа және жазба түрі.
Билингвизм: сәбіз-марковь-carrat , сиыр-корова-cow

Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылы
ғын ояту кезеңі:
Психологиялық дайындық жасау.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-(...)
- Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақшы. Себебі бүгін бізде көптеген қонақтар отыр.

Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз

-Біз сүйіп қарайтын каналымыз қай канал
- <<Балапан>>.
Айжұлдыз бағдарламасынан <<Зере мен Төре>> бізге қонаққа келіп жатыр
.
1.Тапсырма
Сен білесіңбе? Өткен сабақты пысықтау

*Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
*Дыбыстар нешеге бөлінеді?
*Кітап сөзінде неше буын бар?
*Дыбыстар қандай түспен белгіленеді?
*Білім сөзінде неше буын бар?
*Дауысты дыбыстың ережесін айт?
*Дауыссыз дыбыстар қандай
түспен белгіленеді?
*Қаламсап сөзінде неше буын
бар?
*Дауыссыз дыбыстың ережесін айт?

Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз

Ұйымдастыру
шылық ізденіс кезеңі
ІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Аптаның қай күні?

-Зере мен Төренің бүгінгі өтетін әріпімізді мына хатқа салып әкелген екен бұл қай әріп екен.
-Кім біледі.
(С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.)
С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.

-Балалар енді мына тақтадығы бейне жазбаға қарайықшы

С дыбысы дауыссыз.
- С әріпі сөздің басында
Ортасында,аяғында кездеседі

3.Ойлан, тап.
а с а н 2 1 4 3
с б а 3 1 2
т с а 1 3 2

4.Сергіту сәті
Бала-бала,балақан
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарын айбат,
Былай-былай ойнат.
5.Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
6.Дәптермен жұмыс
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз

- Ауада жазу.
Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.

Сөзжұмбақ шешкізу.
<<Сөйлем құра>>
Сақинаны салғызды,
Сарымсақты, сәбізді.
Бастап тұрған қай әріп
Сапсыз ораз тәрізді? (С)

(Қыс)

(Сейсенбі).

-
Бұл Сс әрпі мен дыбысы

Асық , сандық , күнбағыс

сана
Тас,бас,

Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз

Тапсырманы орындайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
ІІІ. Қорытындылау.
Із арқылы буындарды оқу.
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
- Дұрыс айтасыңдар. (сабақта жақсы қатысып, белсенділік танытқан балаларға жұлдызша беріп мадақтау). Сонымен балалар біздің бүгінгі сауат ашу сабағымыз аяқталды.

Балаларды мадақтау, бағалау

СА, ЛА,МА,СО,СЕ

СА, ЛА, МА,СО,СЕ

Күтілетін нәтиже:
Білім: С дыбысымен танысты,сөз,сөйлем құрауға дағдыланды
Білік: Дұрыс сөйлеу,грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Дағды: С әрпін таза,әдемі,сауатты жазуды үйренді

Ұқсас жұмыстар
С дыбысы мен әрпі
Ұқсас сандарды ата
Суреттер елі
С дыбысын сөзде дұрыс айтуға машықтандыру
С дыбысы және әрпі
Ана өмірдің бастауы - әліппе білімнің бастауы
Етістіктің шақтары туралы түсінік
Жеті ата тапсырмасы
Сұраққа жауап беру
Бармысыздар балалар
Пәндер