Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бастап тұрған қай әріп
Ералиева Қарлығаш Сайынқызы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашуға және жазуға үйретуге дайындық
Тақырыбы: <<Сс дыбысы және әрпі>>
Мақсаты:
Білімділігі: С дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөзден сөйлем құруға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісі мен шығармашылығын дамыту, ойлау қабілетін, сөдік қорын,тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелігі : Балалардың оқуға,білімге деген қызығушылығын қалыптастыру,ұқыптылыққа сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап , көрнекілік.
Көрнекілігі: кеспе әріп , суреттер, с дыбысының баспа және жазба түрі.
Билингвизм: сәбіз-марковь-carrat , сиыр-корова-cow
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылы
ғын ояту кезеңі:
Психологиялық дайындық жасау.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-(...)
- Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақшы. Себебі бүгін бізде көптеген қонақтар отыр.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
-Біз сүйіп қарайтын каналымыз қай канал
- <<Балапан>>.
Айжұлдыз бағдарламасынан <<Зере мен Төре>> бізге қонаққа келіп жатыр
.
1.Тапсырма
Сен білесіңбе? Өткен сабақты пысықтау
*Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
*Дыбыстар нешеге бөлінеді?
*Кітап сөзінде неше буын бар?
*Дыбыстар қандай түспен белгіленеді?
*Білім сөзінде неше буын бар?
*Дауысты дыбыстың ережесін айт?
*Дауыссыз дыбыстар қандай
түспен белгіленеді?
*Қаламсап сөзінде неше буын
бар?
*Дауыссыз дыбыстың ережесін айт?
Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
Ұйымдастыру
шылық ізденіс кезеңі
ІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Аптаның қай күні?
-Зере мен Төренің бүгінгі өтетін әріпімізді мына хатқа салып әкелген екен бұл қай әріп екен.
-Кім біледі.
(С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.)
С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.
-Балалар енді мына тақтадығы бейне жазбаға қарайықшы
С дыбысы дауыссыз.
- С әріпі сөздің басында
Ортасында,аяғында кездеседі
3.Ойлан, тап.
а с а н 2 1 4 3
с б а 3 1 2
т с а 1 3 2
4.Сергіту сәті
Бала-бала,балақан
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарын айбат,
Былай-былай ойнат.
5.Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
6.Дәптермен жұмыс
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
- Ауада жазу.
Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.
Сөзжұмбақ шешкізу.
<<Сөйлем құра>>
Сақинаны салғызды,
Сарымсақты, сәбізді.
Бастап тұрған қай әріп
Сапсыз ораз тәрізді? (С)
(Қыс)
(Сейсенбі).
-
Бұл Сс әрпі мен дыбысы
Асық , сандық , күнбағыс
сана
Тас,бас,
Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
Тапсырманы орындайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
ІІІ. Қорытындылау.
Із арқылы буындарды оқу.
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
- Дұрыс айтасыңдар. (сабақта жақсы қатысып, белсенділік танытқан балаларға жұлдызша беріп мадақтау). Сонымен балалар біздің бүгінгі сауат ашу сабағымыз аяқталды.
Балаларды мадақтау, бағалау
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
СА, ЛА, МА,СО,СЕ
Күтілетін нәтиже:
Білім: С дыбысымен танысты,сөз,сөйлем құрауға дағдыланды
Білік: Дұрыс сөйлеу,грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Дағды: С әрпін таза,әдемі,сауатты жазуды үйренді
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашуға және жазуға үйретуге дайындық
Тақырыбы: <<Сс дыбысы және әрпі>>
Мақсаты:
Білімділігі: С дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөзден сөйлем құруға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісі мен шығармашылығын дамыту, ойлау қабілетін, сөдік қорын,тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелігі : Балалардың оқуға,білімге деген қызығушылығын қалыптастыру,ұқыптылыққа сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап , көрнекілік.
Көрнекілігі: кеспе әріп , суреттер, с дыбысының баспа және жазба түрі.
Билингвизм: сәбіз-марковь-carrat , сиыр-корова-cow
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылы
ғын ояту кезеңі:
Психологиялық дайындық жасау.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-(...)
- Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақшы. Себебі бүгін бізде көптеген қонақтар отыр.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
-Біз сүйіп қарайтын каналымыз қай канал
- <<Балапан>>.
Айжұлдыз бағдарламасынан <<Зере мен Төре>> бізге қонаққа келіп жатыр
.
1.Тапсырма
Сен білесіңбе? Өткен сабақты пысықтау
*Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
*Дыбыстар нешеге бөлінеді?
*Кітап сөзінде неше буын бар?
*Дыбыстар қандай түспен белгіленеді?
*Білім сөзінде неше буын бар?
*Дауысты дыбыстың ережесін айт?
*Дауыссыз дыбыстар қандай
түспен белгіленеді?
*Қаламсап сөзінде неше буын
бар?
*Дауыссыз дыбыстың ережесін айт?
Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
Ұйымдастыру
шылық ізденіс кезеңі
ІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Аптаның қай күні?
-Зере мен Төренің бүгінгі өтетін әріпімізді мына хатқа салып әкелген екен бұл қай әріп екен.
-Кім біледі.
(С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.)
С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.
-Балалар енді мына тақтадығы бейне жазбаға қарайықшы
С дыбысы дауыссыз.
- С әріпі сөздің басында
Ортасында,аяғында кездеседі
3.Ойлан, тап.
а с а н 2 1 4 3
с б а 3 1 2
т с а 1 3 2
4.Сергіту сәті
Бала-бала,балақан
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарын айбат,
Былай-былай ойнат.
5.Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
6.Дәптермен жұмыс
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
- Ауада жазу.
Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.
Сөзжұмбақ шешкізу.
<<Сөйлем құра>>
Сақинаны салғызды,
Сарымсақты, сәбізді.
Бастап тұрған қай әріп
Сапсыз ораз тәрізді? (С)
(Қыс)
(Сейсенбі).
-
Бұл Сс әрпі мен дыбысы
Асық , сандық , күнбағыс
сана
Тас,бас,
Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
Тапсырманы орындайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
ІІІ. Қорытындылау.
Із арқылы буындарды оқу.
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
- Дұрыс айтасыңдар. (сабақта жақсы қатысып, белсенділік танытқан балаларға жұлдызша беріп мадақтау). Сонымен балалар біздің бүгінгі сауат ашу сабағымыз аяқталды.
Балаларды мадақтау, бағалау
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
СА, ЛА, МА,СО,СЕ
Күтілетін нәтиже:
Білім: С дыбысымен танысты,сөз,сөйлем құрауға дағдыланды
Білік: Дұрыс сөйлеу,грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Дағды: С әрпін таза,әдемі,сауатты жазуды үйренді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz