Санды өрнектер

Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Қарабұтақ селосы

Қарабұтақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Жұмабекова Динара Жұмабекқызы

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.
Негізгі дерек көздер
№: І тарау. Натурал сандар және нөл саны
№: 1
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Натурал сандарды жазу

Мақсаты: 1. Натурал сандарды жазу

туралы мағлұмат беру.

2. Натурал сандарды жазуды үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ой қозғау (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды жазу

туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды жазуды үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.: Топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы тақырыпты өз бетінше меңгереді
Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 2
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Көп таңбалы натурал сандардың жазылуы

Мақсаты: 1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.

2. Натурал сандарды

оқуды және жазуды үйрету.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .

2. Жұптық жұмыс «Пилот-штурман»

3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.

2. Натурал сандарды

оқуды және жазуды үйренеді.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.

3. Топтардың бағалауы (критерий)

4. Сумативті бағалау (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.: Шығармашылық жаттығуларды орындау арқылы білімдері кеңейеді
Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 3
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Жазықтық. Нүкте.

Мақсаты: 1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.

2. Жазықтық, нүкте, ажырата білуді үйрету.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Миға шабуыл (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап)

3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы )

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені туралы түсінік алатын болады. .

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий) .

3. Жұптар өзара бағалайды .

4. Бағдаршам

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.: Координаталық сәуледе нүктені бейнелей алады.
Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 4
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Түзу. Сәуле.

Мақсаты: 1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.

3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаратын болады.

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.

3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 5
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Кесінді. Кесіндінің ұзындығы

Мақсаты: 1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат беру.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады. 2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 6
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Сынық сызықтар

Мақсаты: 1. Тақырыпты жан-жақты түсіндіру арқылы есептер шығару.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.

3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Кім жылдам » ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер шығаратын болады.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.

3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 7
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу.

Мақсаты:

1. Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйрету.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. . Ой қозғау (сұрақ -жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап)

4. Жеке жұмыс

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Координаталық сәуле туралы мәлімет алатын болады. .

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий) .

3. Жұптар өзара бағалайды .

4. Бағдаршам

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 8
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеуге есептер шығару

Мақсаты: 1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйрету.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .

2. Жұптық жұмыс «Пилот - штурман»

3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Есептер шығару)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйренеді.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.

3. Топтардың бағалауы (критерий)

4. Сумативті бағалау (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 9
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Натурал сандарды салыстыру

Мақсаты: 1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 10
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Көп таңбалы натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру

Мақсаты: 1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаруға дағдыландыру.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.

3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Элементін анықта)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын болады.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.

3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 11
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Натурал сандарды дөңгелектеу

Мақсаты: 1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.

2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат алатын болады. 2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 12
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Натурал сандарды дөңгелектеуге есептер шығару

Мақсаты: 1. Есептер шығару арқылы бейімділіктерін арттыру.

2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйрету.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .

2. Жұптық жұмыс «Элементін анықта»

3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Есептер шығару)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Есептер шығару арқылы бейімділіктері артады.

2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйренеді.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.

3. Топтардың бағалауы (критерий)

4. Сумативті бағалау (мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 13
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Санды өрнектер. Санды теңдіктер. Тура санды теңдіктердің қасиеттері.

Мақсаты: 1. Санды өрнектер туралы мәлімет беру.

2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері н үйрету.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. . Ой қозғау (сұрақ -жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап)

4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Санды өрнектер туралы мәлімет алатын болады. .

2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері үйренеді.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий) .

3. Жұптар өзара бағалайды .

4. Бағдаршам

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 14
Сабақтың тақырыбыОқып үйренудің негізгі мақсаты:

Әріпті өрнектер

Мақсаты: 1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат беру.

2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (қоңырау)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат алатын болады. 2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Сумативті бағалау(мұғалім)

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.:

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Негізгі дерек көздер:

А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»


Ұқсас жұмыстар
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Санды және әріпті өрнектер
Санды өрнектің мәнін табу
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Өрнектерді ықшамдау
Өрнек сөзі
Санды өрнекті белгіле
Санды және әріпті өрнек
Әріпті өрнектер жаз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz