Файл қосу

Санды өрнектер

Пән: Әртүрлі
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Қарабұтақ селосы
Қарабұтақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Жұмабекова Динара Жұмабекқызы

Сабақтың тақырыбы
Оқып үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.
Негізгі дерек көздер
І тарау. Натурал сандар және нөл саны
1
Натурал сандарды жазу
Мақсаты: 1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды жазуды үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1.Ой қозғау (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды жазуды үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
Топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы тақырыпты өз бетінше меңгереді
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
2
Көп таңбалы натурал сандардың жазылуы
Мақсаты: 1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу
1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ - жауап).
2. Жұптық жұмыс <<Пилот-штурман>>
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу)
1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.
1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім)
Шығармашылық жаттығуларды орындау арқылы білімдері кеңейеді
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
3
Жазықтық. Нүкте.
Мақсаты: 1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.
2. Жазықтық, нүкте, ажырата білуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
1. Миға шабуыл (сұрақ - жауап)
2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы )
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені туралы түсінік алатын болады..
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам
Координаталық сәуледе нүктені бейнелей алады.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
4
Түзу. Сәуле.
Мақсаты: 1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.
1. <<Баспалдақ>> ойыны (сұрақ - жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс <<Есептер шығару>>
4.Жеке жұмыс (Тест)
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаратын болады.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
5
Кесінді. Кесіндінің ұзындығы
Мақсаты: 1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат беру.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма)
1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады. 2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
6
Сынық сызықтар
Мақсаты: 1.Тақырыпты жан-жақты түсіндіру арқылы есептер шығару.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. <<Кім жылдам >> ойыны (сұрақ - жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс <<Есептер шығару>>
4.Жеке жұмыс (Тест)
1.Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер шығаратын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
7
Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу.
Мақсаты:
1. Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
1. .Ой қозғау (сұрақ - жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс
1. Координаталық сәуле туралы мәлімет алатын болады..
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
8
Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеуге есептер шығару
Мақсаты: 1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.
1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ - жауап).
2. Жұптық жұмыс <<Пилот - штурман>>
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару)
1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.
1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
9
Натурал сандарды салыстыру
Мақсаты: 1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
10
Көп таңбалы натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру
Мақсаты: 1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.
1. <<Баспалдақ>> ойыны (сұрақ - жауап)
2.Топтық жұмыс (Элементін анықта)
3. Жұптық жұмыс <<Есептер шығару>>
4.Жеке жұмыс (Тест)
1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын болады.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
11
Натурал сандарды дөңгелектеу
Мақсаты: 1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат алатын болады. 2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
12
Натурал сандарды дөңгелектеуге есептер шығару
Мақсаты: 1. Есептер шығару арқылы бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.
1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ - жауап).
2. Жұптық жұмыс <<Элементін анықта>>
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару)
1. Есептер шығару арқылы бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.
1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
13
Санды өрнектер. Санды теңдіктер. Тура санды теңдіктердің қасиеттері.
Мақсаты: 1. Санды өрнектер туралы мәлімет беру.
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері н үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
1. .Ой қозғау (сұрақ - жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)
1. Санды өрнектер туралы мәлімет алатын болады..
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
14
Әріпті өрнектер
Мақсаты: 1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат беру.
2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (қоңырау)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Тест)
1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат алатын болады. 2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Сумативті бағалау(мұғалім)
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>


Сабақтың тақырыбы
Оқып үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы.
Негізгі дерек көздер
ІІ тарау . Натурал сандарға амалдар қолдану
15
Натурал сандарды қосу.
Мақсаты: Натурал сандарды қосуды қайталау, есеп шығаруға дағдыландыру. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру
<<Серпілген сауал>>
<<Ойлан, бірік, бөліс>>
Блоб ағашы
Натурал сандарды қосуды меңгереді. Есеп шығарады.Топта және жеке өз бетімен есеп шығаруға дағдыланады
Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
Топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы тақырыпты өз бетінше меңгереді
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>,
әдістемелік журналдар
16
Қосудың қасиеттері
Мақсаты: Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білу біліктіліктерін арттыру
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<<Ойлан, жұптас, бөліс>>

Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана алады
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау

Тақырыпты топта талқылау арқылы өз беттерінше меңгереді.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, <<Алгорифм>> журналы
17
Натурал сандарды қосуға есептер шығару
Мақсаты: Натурал сандарды қосудың қасиеттерін пайдалана отырып есептер шығару біліктіліктерін арттыру
<<Көршіңді тексер>>
<<Мен саған, сен маған>>
<<Математикалық жұмбақтар>>
Натурал сандарды қосудың қасиеттерін пайдалана отырып есептер шығара алады
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Өткенді еске түсіре отырып, жеке және жұптық жұмыс жасайды
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, <<МИФ>> журналы
18
Натурал сандарды азайту
Мақсаты: Натурал сандарды азайтуды түсіндіру , топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру
<<Көкпар>> ойыны
<<Бәйге>> ойыны
<<Карточкалар иерархиясы>>
Натурал сандарды азайтуды біледі. Топта және жеке өз бетімен есеп шығаруға дағдыланады.
Жетон арқылы
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
19
Азайтудың қасиеттері
Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып натурал сандарды азайтуға есептер шығарту
<<Ыстық орындық>>
<<Миға шабуыл>>
<<Семантикалық карта>>
Натурал сандарды азайтады Білімдерін кеңейтеді. Сабақ барысында әртүрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты меңгереді.
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Азайту ережесін біледі.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
20
Натурал сандарды азайтуға есептер шығару
Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып натурал сандарды азайтуға есептер шығарту
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<< Шапшаңдар>> әлемі
<< Тапқырлар>> әлемі.
<<Зеректер>> әлемі

Натурал сандарды азайтады Білімдерін кеңейтеді. Сабақ барысында әртүрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты меңгереді.
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
21
Натурал сандарды көбейту және бөлу
Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып натурал сандарды көбейту мен бөлуге есептер шығарту
<<Серпілген сауал>>
<<Ойлан, бірік, бөліс>>
Блоб ағашы
Натурал сандарды көбейту мен бөлуді біледі. Теорияны практикада қолдана біледі.Топта жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Тақырыпты топта талқылау арқылы өз беттерінше меңгереді.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, <<Репетитор>>
22
Бөліндінің негізгі қасиеті
Мақсаты: Бөліндінің негізгі қасиеттерін пайдалана білу біліктіліктерін арттыру
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<< Шапшаңдар>> әлемі
<< Тапқырлар>> әлемі.
<<Зеректер>> әлемі

Есептер шығаруда бөліндінің негізгі қасиеттерін пайдалана біледі
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
23
Натурал сандарды көбейту және бөлуге есептер шығару
Мақсаты: Топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып натурал сандарды көбейту мен бөлуге есептер шығарту
<<Кір жаятын жіп>>
<<Кім жылдам?>>
Теорияны практикада қолдана біледі.Топта жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.
Үш шапалақ
Бармақ
Жетон
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
24
Бөліндінің негізгі қасиетін пайдаланып есептер шығару
Мақсаты: Бөліндінің қасиеттерін пайдалана отырып, есептер шығару дағдысын қалыптастыру
<<Ыстық орындық>>
<<Алғырлық кілті>> (оқулықпен жұмыс)

Есептер шығаруда бөліндінің негізгі қасиеттерін пайдалана алады.
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
25
Санның дәрежесі
Мақсаты: Дәреженің көрсеткіші, дәреженің негізі ұғымдарымен таныстыру, санды дәреже түрінде жазуға дағдыландыру
<<ДЖИГСО>>
<<Семантикалық карта>>
Дәреженің көрсеткіші, дәреженің негізі ұғымдарын біледі, санды дәреже түрінде жаза алады
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
26
Санның дәрежесін пайдаланып есептер шығару
Мақсаты: Санның дәрежесін пайдаланып есептер шығару біліктіліктерін арттыру
<<Серпілген сауал>>
<<Ойлан, бірік, бөліс>>
Блоб ағашы
Санның дәрежесін пайдаланып есептер шығара алады
Үш шапалақ
Бармақ
Жетон
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
27
Қалдықпен бөлу
Мақсаты: Қалдық, бөлгіш ұғымдарын ажырата білуге үйрету
Блум таксаномиясы
Қалдық, бөлгіш ұғымдарын ажырата алады.
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Тақырыпты топта талқылау арқылы өз беттерінше меңгереді.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>
28
Қалдықпен бөлуге есептер шығару
Мақсаты: Бөлудің компоненттерін пайдалана отырып, қалдықпен бөлуге есептер шығару дағдысын қалыптастыру
<<Ыстық орындық>>
<<Кір жаятын жіп>>
<<Фишбоун>> әдісі
Бөлудің компоненттерін пайдалана отырып, қалдықпен бөлуге есептер шығару дағдысы қалыптасады
Үш шапалақ
Бармақ
Жетон
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, <<МИФ>> журналы
29
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиетттерін пайдаланып өрнектерді ықшамдау
Мақсаты: Көбейту амалының қасиеттерін пайдаланып, санды өрнектерді және әріпті өрнектерді ықшамдауға дағдыландыру
<<Семантикалық карта>>
<<Кім жылдам?>>
Көбейту амалының қасиеттерін пайдаланып, санды өрнектерді және әріпті өрнектерді ықшамдай алады
1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
Өткенді еске түсіре отырып, жеке және жұптық жұмыс жасайды
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
30
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиетттерін пайдаланып өрнектерді ықшамдауға есептер шығару
Мақсаты: Көбейтудің қасиеттерін тиімді пайдалану дағдыларын арттыру
<<Өкіл>> әдісі
<<Қар үйіндісі>>

Көбейтудің қасиеттерін тиімді пайдалана алады.
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау

Оқушылар өз білімдерін кеңейтеді және рефлексия жасайды ,жеке жұмыс істеуге дағдыланады
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
31
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау
Мақсаты: Көбейтудің қосуға қатысты және көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығару дағдысын қалыптастыру.
<<Ширату>> сұрақтары
<<Кім жылдам?>>
Көбейтудің қосуға қатысты және көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
Үш шапалақ
Бармақ
Жетон
Есептер шығару барысында формулаларды тиімді қолданады. Топпен және жұппен жұмыс жасауға дағдыланады

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
32
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау есептер шығару
Мақсаты: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін өрнектерді ықшамдауда тиімді пайдалану біліктіліктерін арттыру
<<Миға шабуыл>> <<Біреуі қонақта, қалғаны үйде>>
Сәйкесін тап

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін өрнектерді ықшамдауда тиімді пайдалана алады.
үш шапалақ,
бағдаршам,
смайлик арқылы
Есептерді шығару арқылы сыни ойлайды,.ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
33
1-бақылау жұмысы
Мақсаты: Алған білімдерін есептер шығаруда тиімді пайдалана білуге үйрету

Алған білімдерін есептер шығаруда тиімді пайдалана алады.
Критерий арқылы
Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.
.
Бақылау жинағы
34
Қатемен жұмыс. Өзендегі қозғалыс
Мақсаты: Ағыс жылдамдығы мен меншікті жылдамдықты табуға үйрету
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<<Ойлан - жұптас - бөліс>>
Ағыс жылдамдығы мен меншікті жылдамдықты табу біледі
Жетон арқылы
Оқушылар өз білімдерін кеңейтеді және рефлексия жасайды ,жеке жұмыс істеуге дағдыланады
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
35
Теңдеу
Мақсаты: Құрамында белгісіз айнымалысы бар теңдеулерді шешу жолдарын үйрету
<<ДЖИГСО>>
Құрамында белгісіз айнымалысы бар теңдеулерді шеше алады
үш шапалақ,
бағдаршам,
смайлик арқылы
Өткенді еске түсіре отырып, жеке және жұптық жұмыс жасайды
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
36
Теңдеу шешуге есептер шығару
Мақсаты: Есептерді теңдеу құру арқылы шығару дағдыларын қалыптастыру
<<Ыстық орындық>>
<<Семантикалық карта>>
Есептерді теңдеу құру арқылы шығара алады
үш шапалақ,
бағдаршам,
смайлик арқылы
Есептерді шығару арқылы сыни ойлайды,.ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
37
Теңдеу құруға арналған есептерді шығару
Мақсаты: Теңдеудің түбірін табу біліктіліктерін арттыру
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<<Стоп кадр>>
<<Конверт сұрақ>>
Теңдеудің түбірін таба біледі
Үш шапалақ
Бармақ
Жетон
Есептер шығару барысында формулаларды тиімді қолданады. Топпен және жұппен жұмыс жасауға дағдыланады

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
38
ІІ тарауды қайталауға арналған жаттығулар
Мақсаты: Теңдеулерді шешуге есептер шығару дағдысын қалыптастыру
<<Мозайка>>
<<Конверт сұрақ>>
Теңдеулерді шешу жолдарын біледі
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Есептер шығару барысында формулаларды тиімді қолданады. Топпен және жұппен жұмыс жасауға дағдыланады

А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар, тест тапсырмалары
39
Қайталау есептері
Мақсаты: Теңдеулерді шешуге есептер шығару дағдысын қалыптастыру
<<Білгенімізді қайталаймыз>>
<< Шапшаңдар>> әлемі
<< Тапқырлар>> әлемі.
<<Зеректер>> әлемі

Теңдеулерді шешу жолдарын біледі
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Өткенді еске түсіре отырып, жеке және жұптық жұмыс жасайды
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар
40
2-бақылау жұмысы
Мақсаты: Алған білімдерін есептер шығаруда тиімді пайдалана білуге үйрету

Алған білімдерін есептер шығаруда тиімді пайдалана алады.
Критерий арқылы
Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.

Бақылау жинағы
41
Қатемен жұмыс. Теңдеу құруға арналған өзіндің жұмыстар
Мақсаты:
<<Кір жаятын жіп>>
<<Тақырыптық теннис>>
<<Фишбоун>> әдісі

1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
Есептерді шығару арқылы сыни ойлайды,.ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады.
А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
<<Математика>>, әдістемелік журналдар, тест тапсырмалары



Ұқсас жұмыстар
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Санды және әріпті өрнектер
Санды өрнектің мәнін табу
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Өрнектерді ықшамдау
Өрнек сөзі
Санды өрнекті белгіле
Санды және әріпті өрнек
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Пәндер