Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мектеп мұғалімдерінің Галактика кәсіби қоғамдастығын презентациялау
<<КЕЛІСЕМІН>>
МДОІЖО:
____________________И. Ешенкулова
<<БЕКІТЕМІН>>
Ю. Гагарин атындағы ЖОМ директоры:
_______________________Г. Теньгибаева
Коучинг-сессия жоспары
Бірінші деңгейлі мұғалім Е. Жолдыбаев, Ю. Гагарин атындағы ЖОМ
Тақырыбы:
Желілік қоғамдастық - педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде. https://www.youtube.com/watch?v=TxO4baZDK1g
Жалпы мақсаты:
Кәсіби қоғамдастықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Мектептер арасындағы ынтымақтастық, мектептерде оқитын оқушылардың ғана емес, барлық балалардың мүддесі арналғанын атап көрсету. Кәсіби қоғамдастықтың мектеп жұмысының ілгерілеуіне ықпалы зор екеніне көз жеткізу.
Оқу нәтижесі:
Қоғамдастықтар үшін қатысушының пікірі бағаланатын іс-шаралар пайдалы болатынын біледі.
Мұғалімдер бір-бірімен кездесу, пікіралмасу арқылы кәсіби қоғамдастықтың тиімділігін білді.
Кәсіби қоғамдастық жұмысының жүзеге асуына бірлесе әрекет етудің үлесі зор екеніне көзі жетеді.
Бұрыннан келе жатқан мәселелер мен проблемаларды шешеді және жаңа идеялармен алмасады
Ата-аналар мен мектеп арасында байланыс дамиды.
АКТ-ның мүмкіндіктерімен жаңа қырларын бірлесіп игереді.
Негізгі идеялары:
Мектепішілік ынтымақтастықты нығайту арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал ету.
Оқыту мен оқу үдерістерінің тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді тарату арқылы қарым-қатынас орнату
Қолданылатын рeсурстaр:
Проектор, стикeрлер, маркерлер, флипчарттар, слайдтар, видеоматериалдар.
Коучинг барысы:
Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық көңіл күй қалыптастыру
3 мин.
<<Комплимент>> активити (тренинг) жасау арқылы қатысушылардың жақсы көңіл - күйлерін, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Барлығы ортаға шығып шеңбер құрды. Мен және қатысушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді айтамыз.
Топқа бөлу
3 мин.
<<Өз жұбыңды тап>>.
Қатысушыларға топқа өз қалауларымен отыруға мүмкіндік беру.
Коуч: Неге сіздер дәл осылай бөліндіңіздер?
Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз?
(Коучинг тақырыбы айтылады)
Қатысушылар өз қалауларымен топқа бөлінеді.
Белсендіру
15 мин.
<<Сұхбат>> стратегиясы
Коуч: Мен сіздерге алдын ала кәсіби қоғамдастықтар туралы ақпарат беріп, танысуларыңызды сұранғанмын.
Қазір қосымша <<Мұғалімдердің желілік қауымдастығы>> виртуалды сабағынан үзінді көріңіздер.
Тапсырма: <<Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не және оның маңызы>>
Коуч: Әр топ <<Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет>> терминдерін негізге ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар әзірлейді.
Аудирорияда сұрақтармен жұмыс жасау үшін <<Сұхбат>> әдісі қолданылады.
Әр топ сұхбатшыларын дайындап көршілес топтарға сұрақтарына жауап алып келуге жібереді. Қалған топ мүшелері келген сұхбатшыға жауап береді.
Сыни тұрғыдан ойланады.
Өз ойларын, түйінді идеяларын постерге түсіріп қорғайды.
Ақпараттандыру
2 мин.
Авторлық <<Желілік қоғамдастық - педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде>> бейнекөрінісін қарау
https://www.youtube.com/watch?v=TxO4baZDK1g
Бейнекөрініс бойынша мұғалімдер өз ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.
Практикалық топтық жұмыс
15 мин.
<<Болжау>> стратегиясы
Тапсырмалар:
Біздің ойымыздағы кәсіби қоғамдастық қандай болу керек?
Бұл жеке жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді.
Сергіту
2 мин.
<<Подари счастье детям>> бейнеклипін тамашалау
Көңілдерін көтереді.
Түйінді таныстырылым
7 мин.
Мектеп мұғалімдерінің <<Галактика>> кәсіби қоғамдастығын презентациялау.
Ойланады, қоғамдастықтың жұмысына өз үлесін қосуға шешім қабылдайды.
Қорытынды жасайды.
Кері байланыс
(рефлексия)
2 мин.
<<Алақан>>
Бас бармақ: Не ұнады?
Балан үйрек: Жаңа не білдім?
Ортан терек: Не жөнінде ойландыңыз?
Шылдыр шүмек: Өз қоржыныма не аламын?
Кішкентай бөбек: Не білгім келеді?
Толтырады. Бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.
МДОІЖО:
____________________И. Ешенкулова
<<БЕКІТЕМІН>>
Ю. Гагарин атындағы ЖОМ директоры:
_______________________Г. Теньгибаева
Коучинг-сессия жоспары
Бірінші деңгейлі мұғалім Е. Жолдыбаев, Ю. Гагарин атындағы ЖОМ
Тақырыбы:
Желілік қоғамдастық - педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде. https://www.youtube.com/watch?v=TxO4baZDK1g
Жалпы мақсаты:
Кәсіби қоғамдастықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Мектептер арасындағы ынтымақтастық, мектептерде оқитын оқушылардың ғана емес, барлық балалардың мүддесі арналғанын атап көрсету. Кәсіби қоғамдастықтың мектеп жұмысының ілгерілеуіне ықпалы зор екеніне көз жеткізу.
Оқу нәтижесі:
Қоғамдастықтар үшін қатысушының пікірі бағаланатын іс-шаралар пайдалы болатынын біледі.
Мұғалімдер бір-бірімен кездесу, пікіралмасу арқылы кәсіби қоғамдастықтың тиімділігін білді.
Кәсіби қоғамдастық жұмысының жүзеге асуына бірлесе әрекет етудің үлесі зор екеніне көзі жетеді.
Бұрыннан келе жатқан мәселелер мен проблемаларды шешеді және жаңа идеялармен алмасады
Ата-аналар мен мектеп арасында байланыс дамиды.
АКТ-ның мүмкіндіктерімен жаңа қырларын бірлесіп игереді.
Негізгі идеялары:
Мектепішілік ынтымақтастықты нығайту арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал ету.
Оқыту мен оқу үдерістерінің тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді тарату арқылы қарым-қатынас орнату
Қолданылатын рeсурстaр:
Проектор, стикeрлер, маркерлер, флипчарттар, слайдтар, видеоматериалдар.
Коучинг барысы:
Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық көңіл күй қалыптастыру
3 мин.
<<Комплимент>> активити (тренинг) жасау арқылы қатысушылардың жақсы көңіл - күйлерін, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Барлығы ортаға шығып шеңбер құрды. Мен және қатысушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді айтамыз.
Топқа бөлу
3 мин.
<<Өз жұбыңды тап>>.
Қатысушыларға топқа өз қалауларымен отыруға мүмкіндік беру.
Коуч: Неге сіздер дәл осылай бөліндіңіздер?
Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз?
(Коучинг тақырыбы айтылады)
Қатысушылар өз қалауларымен топқа бөлінеді.
Белсендіру
15 мин.
<<Сұхбат>> стратегиясы
Коуч: Мен сіздерге алдын ала кәсіби қоғамдастықтар туралы ақпарат беріп, танысуларыңызды сұранғанмын.
Қазір қосымша <<Мұғалімдердің желілік қауымдастығы>> виртуалды сабағынан үзінді көріңіздер.
Тапсырма: <<Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не және оның маңызы>>
Коуч: Әр топ <<Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет>> терминдерін негізге ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар әзірлейді.
Аудирорияда сұрақтармен жұмыс жасау үшін <<Сұхбат>> әдісі қолданылады.
Әр топ сұхбатшыларын дайындап көршілес топтарға сұрақтарына жауап алып келуге жібереді. Қалған топ мүшелері келген сұхбатшыға жауап береді.
Сыни тұрғыдан ойланады.
Өз ойларын, түйінді идеяларын постерге түсіріп қорғайды.
Ақпараттандыру
2 мин.
Авторлық <<Желілік қоғамдастық - педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде>> бейнекөрінісін қарау
https://www.youtube.com/watch?v=TxO4baZDK1g
Бейнекөрініс бойынша мұғалімдер өз ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.
Практикалық топтық жұмыс
15 мин.
<<Болжау>> стратегиясы
Тапсырмалар:
Біздің ойымыздағы кәсіби қоғамдастық қандай болу керек?
Бұл жеке жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді.
Сергіту
2 мин.
<<Подари счастье детям>> бейнеклипін тамашалау
Көңілдерін көтереді.
Түйінді таныстырылым
7 мин.
Мектеп мұғалімдерінің <<Галактика>> кәсіби қоғамдастығын презентациялау.
Ойланады, қоғамдастықтың жұмысына өз үлесін қосуға шешім қабылдайды.
Қорытынды жасайды.
Кері байланыс
(рефлексия)
2 мин.
<<Алақан>>
Бас бармақ: Не ұнады?
Балан үйрек: Жаңа не білдім?
Ортан терек: Не жөнінде ойландыңыз?
Шылдыр шүмек: Өз қоржыныма не аламын?
Кішкентай бөбек: Не білгім келеді?
Толтырады. Бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz