Мектеп мұғалімдерінің Галактика кәсіби қоғамдастығын презентациялау

«КЕЛІСЕМІН»
МДОІЖО:
И. Ешенкулова
«БЕКІТЕМІН»
Ю. Гагарин атындағы ЖОМ директоры:
Г. Теньгибаева
Коучинг-сессия жоспары
Бірінші деңгейлі мұғалім Е. Жолдыбаев, Ю. Гагарин атындағы ЖОМ
- Қоғамдастықтар үшін қатысушының пікірі бағаланатын іс-шаралар пайдалы болатынын біледі.
- Мұғалімдер бір-бірімен кездесу, пікіралмасу арқылы кәсіби қоғамдастықтың тиімділігін білді.
- Кәсіби қоғамдастық жұмысының жүзеге асуына бірлесе әрекет етудің үлесі зор екеніне көзі жетеді.
- Бұрыннан келе жатқан мәселелер мен проблемаларды шешеді және жаңа идеялармен алмасады
- Ата-аналар мен мектеп арасында байланыс дамиды.
- АКТ-ның мүмкіндіктерімен жаңа қырларын бірлесіп игереді.
Мектепішілік ынтымақтастықты нығайту арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал ету.
Оқыту мен оқу үдерістерінің тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді тарату арқылы қарым-қатынас орнату
«Өз жұбыңды тап».
Қатысушыларға топқа өз қалауларымен отыруға мүмкіндік беру.
Коуч: Неге сіздер дәл осылай бөліндіңіздер?
Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз?
(Коучинг тақырыбы айтылады)
«Сұхбат» стратегиясы
Коуч: Мен сіздерге алдын ала кәсіби қоғамдастықтар туралы ақпарат беріп, танысуларыңызды сұранғанмын.
Қазір қосымша «Мұғалімдердің желілік қауымдастығы» виртуалды сабағынан үзінді көріңіздер.
Тапсырма: «Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не және оның маңызы»
Коуч: Әр топ «Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет» терминдерін негізге ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар әзірлейді.
Аудирорияда сұрақтармен жұмыс жасау үшін «Сұхбат» әдісі қолданылады.
Әр топ сұхбатшыларын дайындап көршілес топтарға сұрақтарына жауап алып келуге жібереді. Қалған топ мүшелері келген сұхбатшыға жауап береді.
Сыни тұрғыдан ойланады.
Өз ойларын, түйінді идеяларын постерге түсіріп қорғайды.
Авторлық «Желілік қоғамдастық - педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде» бейнекөрінісін қарау
«Болжау» стратегиясы
Тапсырмалар:
Біздің ойымыздағы кәсіби қоғамдастық қандай болу керек?
Ойланады, қоғамдастықтың жұмысына өз үлесін қосуға шешім қабылдайды.
Қорытынды жасайды.
Кері байланыс
(рефлексия)
«Алақан»
Бас бармақ: Не ұнады?
Балан үйрек: Жаңа не білдім?
Ортан терек: Не жөнінде ойландыңыз?
Шылдыр шүмек: Өз қоржыныма не аламын?
Кішкентай бөбек: Не білгім келеді?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz