Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ: Дүниетану

«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»

Мектеп: «Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Күні:
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Мұғалімнің есімі: Сарқытқызы Назым
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: СЫНЫП:
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Сабақ негізделген оқу

Мақсаты (мақсаттары)

Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Астың адам өміріндегі маңызы, олардың қызметі туралы түсінік ұғым беру. Тамақтану гигиенасын сақтауға үйрету.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Сабақ мақсаттары
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Барлық оқушылар:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:
  • Адам ағзасына астың маңызы зор екенін біледі.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:
  • Асты қорытып сіңіруге қатысатын мүшелерді атай алады.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:
  • Тамақ сапасының денсаулыққа әсері, дұрыс тамақтануды біледі.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Тілдік мақсат
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Оқушылар:

  • . . . (істей) алады.
  • Тамақтанудың белгілі тәртіптері, тамақтануға қатысты түрлі тазалық ережелерін біледі.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Әсіресе, ағзаның дұрыс өсіп, жетілуіне қоректік заттар көп қажет. Яғни, тамақ адамға күш-қуат береді. Сондықтан, дұрыс тамақтана білмеген адам түрлі ауруларға шалдығады.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Тамақтану ережесін дұрыс сақтай білген жөн. Адам ағзасына қажетті минералдар мен дәрумендері бар тамақпен тамақтану керек.

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Тамақтану адамға қандай пайда әкеледі?

Қорытылған астың нәрі барлық ағзаға қалай тарайды?

Денсаулық пен тамақтану арасында қандай байланыс бар?

«Ауру-астан» деген мақалды қалай түсінесің?

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Сіз неліктен екенін . . . айта аласыз ба?
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Неліктен кір қолмен тамақ ішуге болмайды?

Неліктен дәмді астың иісі мұрнымызға келгенде сілекей бөлінеді?

Не себепті асты ұзақ шайнап жеу керек?

Неге астың өте ыстық, суық, ащы болуы денсаулыққа зиянды деп ойлайсың?

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Жазылым бойынша ұсыныстар:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Бізге тамақты қорытуда ас қорыту мүшелері: ауыз, өңеш, асқазан, ішек көмектеседі. Олар бірігіп ас қорыту жүйесін құрайды.
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Алдыңғы оқу
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

«Өкпе. Тыныс алу гигиенасы»мазмұндау .

«Ауадай қажет» сөзінің мағынасын ашу. /топтық әңгіме/

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Жоспар
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау

/3-4 оқушыдан/

Жаңа материалмен жұмыс

Тірек сөздерге назар аударту /ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын, ішек/

-жеке ойлану

-жұпта бөлісу

-ортаға салу

Олай болса бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?

Жұмбақ жасыру

АКТны пайдаланып ас қорыту жолы, астың қорытылып сіңуі тамақтану гигиенасы туралы мәлімет беру.

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөлу, оқыту.

1-топ. «Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. »

2-топ. «Тамақтанудың белгілі бір тәртіптері»

3-топ. «Тамақтану гигиенасы»

4-топ. «Астың құрамы және тәуліктік мөлшері»

Әр топ жеке-жеке мазмұндайды.

Ойын: «Қайсысы пайдалы?» суреттердің ішінен пайдалысын таңдату.

Ағзадағы ас қорыту мүшелерін ретімен жазғызу.

Сабақты бекіту.

Сұрақтар арқылы

«Бағдаршам» әдісі арқылы

Үйге тапсырма беру.

Бағалау. Өздерін бағалуы

Топта жетекшілерінің бағалауы. Бүгінгі сабаққа рефлексия жасау.

Сергіту сәтін жасайды

Үй тапсырмасын айтады.

Тірек сөздер арқылы бүгінгі сабақта не оқитынын табады.

Жұмбақты шешеді.

Электрондық оқулық арқылы ас қорыту жүйесі, астың қорытылып сіңуі, тамақтану гигиенасы туралы көріп, тыңдайды.

Мәтінді бөліктер бойынша оқиды, мазмұнын айтады, талқылайды.

Ойын арқылы суреттердің ішінен денсаулыққа пайдалысын табады.

Ағзадағы ас қорыту мүшелерін ретімен жазады.

Үлестірмелі карточкалардағы сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

«Бағдаршам»әдісі арқылы өздерін-өздері бағалайды. Топ жетекшілері бағалайды.

Бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды. «Блоб»ағашына жапсырады.

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Жоспарланған

уақыт

Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Басталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру 1 мин

Үй тапсырмасын сұрау 5 мин

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Ортасы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Жаңа білімді меңгерту 10 мин

«Миға шабуыл»тірек сөздер арқылы сабақтың тақырыбын табу 1 мин

АКТмен жұмыс 3 мин

Жұмбақ жасыру 1 мин

Бақылау күнделігімен жұмыс 3 мин

Топтық жұмыс

«Бір күндік ас мәзірін жаса» постер құру 10 мин

Ойын: «Қайсысы пайдалы?» 3 мин

Дүниетану

3-сынып

«Атамұра»2014

Анықтамалық

1-4-сыныптар

«Арман-пв»

Дүниетану электронды оқулығы

3-сынып

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Аяқталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Үлестірмелі карточкалармен жұмыс 3мин

Кері байланыс «Бағдаршам»әдісі арқылы 3мин

Бағалау 1 мин

Үйге тапсырма беру 1 мин

Үлестірмелер

«Бағдаршам» әдісі

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Қосымша ақпарат

«Тәбет-ағзаның асқа сұранысы» дегенді қалай түсінесің?

Қорытылған астың нәрі барлық ағзаға қалай тарайды?

Адам денсаулығына кері әсерін тигізетін тағамдар бар ма?

«Дұрыс тамақтану »ережелері

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»: Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:«Көкбай атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

САБАҚ:Дүниетану«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»:

Қандай тағамдар адамға пайдалы?

Тамақтанудың


Ұқсас жұмыстар
Тамақтану гигиенасы.Асқазан-ішек ауруларының алдын алу
Ішекте болатын құрт аурулар
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Тамақтан улану
Тіс гигиенасы
Ұзартқын келсе ғұмырды, таста шылым мен арақты
Тамақтану гигиенасы. дәрумендер. 3 сынып дүниетану
Жобалап оқыту технологиясы
Тамақтану гигиенасы
Денсаулықтың негізі - дұрыс тамақтану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz