Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ: Дүниетану
«Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. Тамақтану гигиенасы»
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары)
- Адам ағзасына астың маңызы зор екенін біледі.
- Асты қорытып сіңіруге қатысатын мүшелерді атай алады.
- Тамақ сапасының денсаулыққа әсері, дұрыс тамақтануды біледі.
Оқушылар:
- . . . (істей) алады.
- Тамақтанудың белгілі тәртіптері, тамақтануға қатысты түрлі тазалық ережелерін біледі.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Тамақтану ережесін дұрыс сақтай білген жөн. Адам ағзасына қажетті минералдар мен дәрумендері бар тамақпен тамақтану керек.
Тамақтану адамға қандай пайда әкеледі?
Қорытылған астың нәрі барлық ағзаға қалай тарайды?
Денсаулық пен тамақтану арасында қандай байланыс бар?
«Ауру-астан» деген мақалды қалай түсінесің?
Неліктен кір қолмен тамақ ішуге болмайды?
Неліктен дәмді астың иісі мұрнымызға келгенде сілекей бөлінеді?
Не себепті асты ұзақ шайнап жеу керек?
Неге астың өте ыстық, суық, ащы болуы денсаулыққа зиянды деп ойлайсың?
«Өкпе. Тыныс алу гигиенасы»мазмұндау .
«Ауадай қажет» сөзінің мағынасын ашу. /топтық әңгіме/
Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау
/3-4 оқушыдан/
Жаңа материалмен жұмыс
Тірек сөздерге назар аударту /ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын, ішек/
-жеке ойлану
-жұпта бөлісу
-ортаға салу
Олай болса бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?
Жұмбақ жасыру
АКТны пайдаланып ас қорыту жолы, астың қорытылып сіңуі тамақтану гигиенасы туралы мәлімет беру.
Мәтінмен жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөлу, оқыту.
1-топ. «Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі. »
2-топ. «Тамақтанудың белгілі бір тәртіптері»
3-топ. «Тамақтану гигиенасы»
4-топ. «Астың құрамы және тәуліктік мөлшері»
Әр топ жеке-жеке мазмұндайды.
Ойын: «Қайсысы пайдалы?» суреттердің ішінен пайдалысын таңдату.
Ағзадағы ас қорыту мүшелерін ретімен жазғызу.
Сабақты бекіту.
Сұрақтар арқылы
«Бағдаршам» әдісі арқылы
Үйге тапсырма беру.
Бағалау. Өздерін бағалуы
Топта жетекшілерінің бағалауы. Бүгінгі сабаққа рефлексия жасау.
Сергіту сәтін жасайды
Үй тапсырмасын айтады.
Тірек сөздер арқылы бүгінгі сабақта не оқитынын табады.
Жұмбақты шешеді.
Электрондық оқулық арқылы ас қорыту жүйесі, астың қорытылып сіңуі, тамақтану гигиенасы туралы көріп, тыңдайды.
Мәтінді бөліктер бойынша оқиды, мазмұнын айтады, талқылайды.
Ойын арқылы суреттердің ішінен денсаулыққа пайдалысын табады.
Ағзадағы ас қорыту мүшелерін ретімен жазады.
Үлестірмелі карточкалардағы сұрақтарға жауап береді.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
«Бағдаршам»әдісі арқылы өздерін-өздері бағалайды. Топ жетекшілері бағалайды.
Бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды. «Блоб»ағашына жапсырады.
Жоспарланған
уақыт
Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру 1 мин
Үй тапсырмасын сұрау 5 мин
Жаңа білімді меңгерту 10 мин
«Миға шабуыл»тірек сөздер арқылы сабақтың тақырыбын табу 1 мин
АКТмен жұмыс 3 мин
Жұмбақ жасыру 1 мин
Бақылау күнделігімен жұмыс 3 мин
Топтық жұмыс
«Бір күндік ас мәзірін жаса» постер құру 10 мин
Ойын: «Қайсысы пайдалы?» 3 мин
Дүниетану
3-сынып
«Атамұра»2014
Анықтамалық
1-4-сыныптар
«Арман-пв»
Дүниетану электронды оқулығы
3-сынып
Үлестірмелі карточкалармен жұмыс 3мин
Кері байланыс «Бағдаршам»әдісі арқылы 3мин
Бағалау 1 мин
Үйге тапсырма беру 1 мин
Үлестірмелер
«Бағдаршам» әдісі
Қосымша ақпарат
«Тәбет-ағзаның асқа сұранысы» дегенді қалай түсінесің?
Қорытылған астың нәрі барлық ағзаға қалай тарайды?
Адам денсаулығына кері әсерін тигізетін тағамдар бар ма?
«Дұрыс тамақтану »ережелері
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Қандай тағамдар адамға пайдалы?
Тамақтанудың
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz