Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бақытты сәт жаттығуы

Коучинг жоспары.

Сабақтың тақырыбы:
<<Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер>>

Мақсаты:
Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал
ету,жаңалыққа құштарлығын ояту.
Пән мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға болатындығы жайлы,ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже:
Жаңаша әдіс - тәсілдерді пайдаланудың тиімділігін меңгереді
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары

Оқыту әдістері:
1.Тренинг <<Бақытты сәт>>
2.Бейнеролик <<Шеге туралы көрініс>>
3. <<Ойлан,Бірік,Бөліс>> әдісі
4. <<ДЖИГСО>> әдісі
5. Сергіту сәті
6. <<Кезбе тілші>> әдісі
7. <<Әліпби желісі>> әдісі
8. Рефлексия
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті
Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті
5 мин
"Бақытты сәт" жаттығуы
Саламатсыздар ма, құрметті әріптестер! Жақсы жұмыс жасауға жақсы көңіл күй керек. Олай болса, сабақты бастамас бұрын әркім өз өміріндегі есінде қалған ең бақытты бір күнін есіне алып, қасындағы әріптесімен бөліссін. Қай жылы, қай күні екенін нақтылаңыздар. Сол бақытты әріптесіңізге тілеңіз.

Мұғалімдер әркім өз өміріндегі есінде қалған ең бақытты бір күнін есіне алып, қасындағы әріптесімен бөліседі. Сол бақытты
бір- біріне тілейді

10-минут
Презинтация:жаңа әдіс тәсілдер туралы таныстырылым жасау
Мағлұмат алады,жаңа әдістің қыр сырын ұғынады.
10 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде <<Шеге туралы көрініс>> бейнеролик көрсетіледі.

Бейнеролик тамашалайды

5 мин
Тапсырма №1<<Ойлан,Бірік,Бөліс>> әдісі видеоролик бойынша өз ойларын немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында бүкіл идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Алдымен өз ойларын жеке жазады,одан кейін әріптесімен бөліседі соңында талқылап,ортақ бір пікірге келеді

10 мин

Тапсырма №2 <<ДЖИГСО>> әдісі бойынша <<Соқыр күйші>> мәтінін талқылау
Мәтінді талқылайды <<ДЖИГСО>> әдісімен танысады
5 мин
Сергіту сәті <<Есім акронимі>>
Өз есімдерінің әріптерінен келетін жақсы қасиеттерін айту керек.
Өз есімдерінен келетін жақсы қасиеттерін айтады.

15 мин
Тапсырма №3 <<Кезбе тілші>> әдісі бойынша <<Ірімшікті қалай бөлді?>> ертегісін рольге салу
1-жұп: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.
2-жұп: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді
3-жұп: Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады
4-жұп: Тілші сұхбат алатын куәгер
Рольдерге енеді <<Кезбе тілші>>әдісімен танысады
6-минут
Тапсырма №4 <<Әліпби желісі>> әдісі бойынша бекіту
Бізге 5 ерікті қажет!
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.

Бүгінгі коучингте қолданған негізгі сөздерді әліпби тәртібімен кезек-кезек дауыстап айтып шығады
4- мин
Кері байланыс : Алғысын білдіру
Сабақтан алған әсерлерін жазады

Дайындаған I деңгей мұғалімі Бегалиева Құралай

Ұқсас жұмыстар
Пысықтауыш
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігі
Менің анам шығарма жазу
Саяхатқа бірге шығайық тренинг
"мен және менің ортам " тренинг сабақ 9-10-11 сынып
Өзі-өзіне қол жұмсағандар азаптан құтылмайды
Мамандық өмір таңдауы тәрбие сағаты
Тақырып Мен өмірімнің жарқын болғанын қалаймын
Тіршілік иесінің бәрі – анасымен бақытты. ата-аналар арасындағы тренинг сабақ
Тренинг ережесі
Пәндер