Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау парақшаларын толтыру
Математика
Уақыты:14.10.2015ж
2 <<ә>>
Шакенова.Ж.Д
Сабақтың атауы
17,18 сандарының құрамы
Мақсаты
1) 17, 18 болатын қосудың кестелік
жағдайын және азайтудың сәйкес
жағдайларын оқып үйренеді
2) Сабақта озық технология түрлерін
қолдана отырып оқушыға сапалы
білім береді.
3) Баланың бойындағы жалпы адамзаттық
құндылықтары мен түрлі қабілеттерін қалыптастырады.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс
1-топ №1
2-топ№2
3-топ№3
Ортақ:№4,5
Сергіту сәті
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Ой толғаныс
Тал басында,
Тізіліп,
Он жапырақ тұр еді.
Жел соқты да,
Үзіліп,
Ұшып кетті біреуі.
Ізінше оның
Жұлынып,
Түсті тағы бесеуі.
Тұр әлі де ілініп,
Жапырақтың нешеуі?
1-топ
Айсана 9 алма және 6 алмұрт жинады.Айсана жинаған алмұрт нешеге кем алмадан?
2-топ
Бірінші сөреде 7 кітап , ал екінші сөреде- 5 кітап тұр. Бірінші сөреде екіншіге қарағанда неше кітап артық тұр.
3-топ
Ислам 10 есеп, ал Айбол 6 есеп шығарды. Ислам Айболға қарағанда неше есеп артық шығарды?
Жүрегіндегі осы сабаққа деген ерекше ықыластарын жеткізеді.
Үйге тапсырма
№7 42-бетте
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Бағалау парақшаларын толтыру
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Бердібек Соқпақбаев атындағы орта мектеп
Шакенова Жулдуз Даулетбаевна
Алматы облысы
Райымбек ауданы
Нарынқол ауылы
Шотан Әміров көшесі № 51 үй.
Тел: 8 72 779 2-15-18 Сот: 8 775 572 94 26
Уақыты:14.10.2015ж
2 <<ә>>
Шакенова.Ж.Д
Сабақтың атауы
17,18 сандарының құрамы
Мақсаты
1) 17, 18 болатын қосудың кестелік
жағдайын және азайтудың сәйкес
жағдайларын оқып үйренеді
2) Сабақта озық технология түрлерін
қолдана отырып оқушыға сапалы
білім береді.
3) Баланың бойындағы жалпы адамзаттық
құндылықтары мен түрлі қабілеттерін қалыптастырады.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс
1-топ №1
2-топ№2
3-топ№3
Ортақ:№4,5
Сергіту сәті
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Ой толғаныс
Тал басында,
Тізіліп,
Он жапырақ тұр еді.
Жел соқты да,
Үзіліп,
Ұшып кетті біреуі.
Ізінше оның
Жұлынып,
Түсті тағы бесеуі.
Тұр әлі де ілініп,
Жапырақтың нешеуі?
1-топ
Айсана 9 алма және 6 алмұрт жинады.Айсана жинаған алмұрт нешеге кем алмадан?
2-топ
Бірінші сөреде 7 кітап , ал екінші сөреде- 5 кітап тұр. Бірінші сөреде екіншіге қарағанда неше кітап артық тұр.
3-топ
Ислам 10 есеп, ал Айбол 6 есеп шығарды. Ислам Айболға қарағанда неше есеп артық шығарды?
Жүрегіндегі осы сабаққа деген ерекше ықыластарын жеткізеді.
Үйге тапсырма
№7 42-бетте
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Бағалау парақшаларын толтыру
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Бердібек Соқпақбаев атындағы орта мектеп
Шакенова Жулдуз Даулетбаевна
Алматы облысы
Райымбек ауданы
Нарынқол ауылы
Шотан Әміров көшесі № 51 үй.
Тел: 8 72 779 2-15-18 Сот: 8 775 572 94 26
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz