Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Суреттер сыздыру, сурет бойынша әңгімелету
ОҚО Сарыағаш ауданы
№127 Т.Бердияров орта мектебі.
бастауыш сынып мұғалимасы: Ахмедова Манзура.
Сабақтың тақырыбы:Қазақстан таулары. Айбатыр Сейтақ.
Сабақтың мақсаты:ел, жер, тау-тасын білу арқылы әсемдікті түсінуге, оқушының шындыққа көзқарасын қалыптастыруға жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік нәтиже: өлеңді дүниетану пәнімен байланыстыра талдауға мүмкіндік беру;
жүйелік-әрекеттік нәтиже: іздену, салыстыру, талдау арқылы оқуға, жазуға дағдыландыру;
тұлғалық нәтиже: патриоттық, отаншылдық тәрбие беру, эстетикалық, экологиялық көзқарасының қалыптасуына әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі:Қазақстан табиғатының суреттері, Қазақстанның картасы, тау туралы әндерден үзінді тыңдау. (Алатау, Қаратау, т.б.)
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
<<Шаттық шебері>> әр түске байланысты топқа бөлу.
Психологиялық кезең.
Қыран құсым көк аспанда самғасын,
Желбіресін көк байрағым сан ғасыр.
Жас ұландар берік ұста туыңды,
Жарқыратып туған елдің таңбасын.
II. Үй тапсырмасын сұрап, бағалау.
1. С.Мұқанов кім, қайда туылған?
oo Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы қазіргі С.Мұқанов ауылында дүниеге келген.
2. Есіл тақырыбында жылдың қай мезгілі суреттелген?
oo Жаз мезгілі.
3. Жазушы Есіл өзенінің көркемдігін қалай суреттеген?
oo
4. С.Мұқановтың қандай шығармалары бар?
oo <<Сұлушаш>>, <<Адасқандар>>, <<Өмір мектебі>>, <<Аққан жұлдыз>>.
Ал енді балалар мына сөзжұмбақты шешіп алайық.
1. Жылқының төлі.(тай)
2. Қатты зат.(тас)
3. Киіз үй жабдығы.(уық)
4. Жүз сомның жартысы.(елу)
5. Дәнді дақыл.(тары)
6. Қанатты жәндік.(ара)
oo Біз қандау тауларды білеміз? Тау аттарын атату.
(Алатау, Қазығұрт, Қаратау, Алтай, Ұлытау, Көкшетау, Тарбағатай, Баянауыл)
oo Олай болса тау аттарын тобымызға таңдап алайық.
1- топ Алатау.
2- топ Қазығұрт.
3- топ Алтай.
4- топ Қаратау.
I. Жаңа сабақ. <<Қазақстан таулары>>
oo Өлеңді мәнерлеп оқытып шығу. Жатқа айтқызу.
oo Әр топ өз таулары жайлы зерттеп, тарихын жазып, әңгімелету.
Қазақстан картасынан тауларды көрсетіп, таулардың биіктігіне қарай қар жататындығын түсіндіру.
Тауларда түрлі өсімдіктер мен жануарлар тіршілік ететінін ұғындыру. Дәптермен жұмыс.
Таудың бәрі тағдырлы-кез-келген таудың өзіндік тарихы, бастан өткен оқиғасы бар деген сөз.
Сергіту сәті.
oo Әр топ өз атаулары бойынша ән орындау.
oo Суреттер сыздыру, сурет бойынша әңгімелету.
II. Сабақты <<Балық қаңқасы>> әдісі бойынша әңгімелету.
III. <<Бағдаршам>> арқылы алған білімдерін бағалау.
IV. Үйге тапсырма.
№127 Т.Бердияров орта мектебі.
бастауыш сынып мұғалимасы: Ахмедова Манзура.
Сабақтың тақырыбы:Қазақстан таулары. Айбатыр Сейтақ.
Сабақтың мақсаты:ел, жер, тау-тасын білу арқылы әсемдікті түсінуге, оқушының шындыққа көзқарасын қалыптастыруға жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік нәтиже: өлеңді дүниетану пәнімен байланыстыра талдауға мүмкіндік беру;
жүйелік-әрекеттік нәтиже: іздену, салыстыру, талдау арқылы оқуға, жазуға дағдыландыру;
тұлғалық нәтиже: патриоттық, отаншылдық тәрбие беру, эстетикалық, экологиялық көзқарасының қалыптасуына әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі:Қазақстан табиғатының суреттері, Қазақстанның картасы, тау туралы әндерден үзінді тыңдау. (Алатау, Қаратау, т.б.)
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
<<Шаттық шебері>> әр түске байланысты топқа бөлу.
Психологиялық кезең.
Қыран құсым көк аспанда самғасын,
Желбіресін көк байрағым сан ғасыр.
Жас ұландар берік ұста туыңды,
Жарқыратып туған елдің таңбасын.
II. Үй тапсырмасын сұрап, бағалау.
1. С.Мұқанов кім, қайда туылған?
oo Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы қазіргі С.Мұқанов ауылында дүниеге келген.
2. Есіл тақырыбында жылдың қай мезгілі суреттелген?
oo Жаз мезгілі.
3. Жазушы Есіл өзенінің көркемдігін қалай суреттеген?
oo
4. С.Мұқановтың қандай шығармалары бар?
oo <<Сұлушаш>>, <<Адасқандар>>, <<Өмір мектебі>>, <<Аққан жұлдыз>>.
Ал енді балалар мына сөзжұмбақты шешіп алайық.
1. Жылқының төлі.(тай)
2. Қатты зат.(тас)
3. Киіз үй жабдығы.(уық)
4. Жүз сомның жартысы.(елу)
5. Дәнді дақыл.(тары)
6. Қанатты жәндік.(ара)
oo Біз қандау тауларды білеміз? Тау аттарын атату.
(Алатау, Қазығұрт, Қаратау, Алтай, Ұлытау, Көкшетау, Тарбағатай, Баянауыл)
oo Олай болса тау аттарын тобымызға таңдап алайық.
1- топ Алатау.
2- топ Қазығұрт.
3- топ Алтай.
4- топ Қаратау.
I. Жаңа сабақ. <<Қазақстан таулары>>
oo Өлеңді мәнерлеп оқытып шығу. Жатқа айтқызу.
oo Әр топ өз таулары жайлы зерттеп, тарихын жазып, әңгімелету.
Қазақстан картасынан тауларды көрсетіп, таулардың биіктігіне қарай қар жататындығын түсіндіру.
Тауларда түрлі өсімдіктер мен жануарлар тіршілік ететінін ұғындыру. Дәптермен жұмыс.
Таудың бәрі тағдырлы-кез-келген таудың өзіндік тарихы, бастан өткен оқиғасы бар деген сөз.
Сергіту сәті.
oo Әр топ өз атаулары бойынша ән орындау.
oo Суреттер сыздыру, сурет бойынша әңгімелету.
II. Сабақты <<Балық қаңқасы>> әдісі бойынша әңгімелету.
III. <<Бағдаршам>> арқылы алған білімдерін бағалау.
IV. Үйге тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz