Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Практикалық сабақ
Тақырып
Суреттің үзінділерімен жұмыс
Мақсат:
1а. Paint графикалық редакторының мүмкіндіктерімен танысуды жалғастыру, сурет үзінділер
1ә. Сурет үзінділерін ерекшелеуді, көшіруді, жылжытуды, өлшемін өзгертуге үйрету;
2. теориялық білімдерін практикада қолдануға баулу;
3. оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Саб.түрі:
Практикалық сабақ
Технолог
СТО дамыту, проблемалық оқыту технологиясы
Жұмыс түрі:
жеке, өздік, фронтальдық
Әдіс-тәсілдері:
Психологиялық жаттығу, <<дұрыс-бұрыс>> әдісі, тестілеу, Блум таксономиясы, <<сенемін-сенбеймін>> стратегиясы
Құрал-жабдықтары:
ДК, тестілер, бағалау парағы, <<сенемін-сенбеймін>> кестесі, ағаш, жеміс-жапырақтар сурету, сергіту сәтіне музыка
1-кезең
1.Оқушыларды ұйымдастыру.
а\ психологиялық ахуал орнату
Қолымызды тіземізге салып, көзімізді жұмамыз. Ойымызда біз сиқырлы орманда жүрміз. Тыңдайықшы, бізге желдің ысқырығы, торғайлардың шырылдағаны, өзеннің аққаны естіледі. Біз мейірімдіміз, сабырлымыз. Терең тыныс алып, таңғы таза ауаны, күн сәулесінің жылауын жұтамыз. Кешегі өкінішті, мазасыздықты тыныспен шығарамыз. Мен сендерге мықты денсаулық, жақсы көңіл-күй тілеймін, бір-бірлеріңе мейірімді болыңдар. <<Беске>> дейін санаймын, <<бес>> дегенде. сендер көздеріңді ашасыңдар.
ә\ <<Дұрыс-бұрыс>> әдісі арқылы қауіпсіздік техника ережелерін қайталау.
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.
2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болады.
3. Компьютерде су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
4. Корпусы мен сымдарының бүтіндігі бұзылған компьютерде жұмыс істеуге тыйым салынады.
5. Үстелге, компьютердің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға болады.
6. Пернетақтаның үстіне ештеңе коюға болмайды.
7. Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға рұқсат етіледі
8. Компьютер жұмыс істеу кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын 30-40см
сақтау керек..
9. Келушілер кіргенде окушылардың орнынан тұрғаны жөн.
2. Ү/т тексеру
а\ тестілеу
1. <> сөзі ағылшын тілінде қалай аударылады?
а\ жобалау
в\ оқу, кітап
с\ сурет, сурет салу
д\ музыка, ән салу
2. Paint программасы қалай іске қосамыз?
а\ БАСТАУ-БАРЛЫҚ ПРОГРАММАЛАР - СТАНДАРТТЫҚ- Paint
В\ БАСТАУ-СТАНДАРТТЫҚ- Paint
С\ МЕНІҢ ҚҰЖАТТАРЫМ-МЕНІҢ СУРЕТТЕРІМ- Paint
Д\ ЖҰМЫС ҮСТЕЛІ-ҚОРЖЫН- Paint
3. Палитраның неше түсі бар?
а\ 256 в\ 2 с\ 30 д\ қанша керек болса да
4. Палитрада жаңа түстер құру үшін қандай негізгі 3 түс қолданылады?
а\ сары, сұр, қан қызыл
в\ көгілдір, қызыл, қара
с\ ақ, қызғылт сары, ақшыл көк
д\ жасыл, көк, қызыл
5. өшіргіштің қандай режимдері болады?
а\ қарапайым және түрлі түсті
в\ қарапайым және күрделі
с\ стандарттық және стандарттық емес
д\ жұмсақ және қатты
6. Көпбұрышты қолдана отырып шеңбер сыза аламыз ба?
а\ сызуға болады
в\ болмайды
с\ тек Shift пернесінің көмегімен ғана салуға болады
д\ адамның мүмкіндігіне байланысты
ә\ сұрақ-жауап арқылы тексеру.
oo Pain терезесінің элементтерін атаңдар.
oo Сурет салу құралды таңдау үшін не істеу керек?
oo <<Дұрыс>> фигураны салу үшін қай батырманы қолданамыз?
2-кезең
Жаңа тақырып
Білу
1. Сурет салу құралдарын атаңдар.
2. Суреттің кішкене бөлігін тазалау үшін қай құралды пайдаланамыз?
3. Суретті өзгерту үшін алдымен орындалатын амал?
4. Ерекшелеу үшін қай сайман қолданылады?
Түсіну
Суреттің үзінділерімен жұмыс түрлерін атаңдар. /мөлшерін өзгерту, орнын алмастыру, тазалау, көшіру, түстерді айналдыру/.
<<Қолдану>>. Балық суретімен жұмыс
а. Мөлшерді өзгерту
в. Орнын алмастыру
с. Тазалау
д. көшіру
1 тәсіл. CTRL пернесін басып жылжытамыз - жеке көшірмесін аламыз;
2 тәсіл. Shift пернесін басып жылжытамыз - оның ізі бар көшірмесін аламыз.
3 тәсіл. Фрагментті алмасу буферіне көшіріп, қанша рет керек болса, сонша рет кірісітіру.
Сергіту сәті
<<Талдау>> тапсырмасы
Ұсынылған тәсілдердің қайсысы ыңғайлы деп ойлайсыңдар? Неге?
<<Жинақтау>> тапсырмалары
<<Жаңа жылдық орман>>
1. Шыршаның суретін салыңдар.Алдымен бір бөлігін:
2. Оны көшіріңдер және бұрыңдар
3. Бірінші сол жағын, одан кейін оң жағын көшіріп, қосыңдар. Бояңдар.
Бекіту.
<<Сенемін-сенбеймін>> стратегиясы арқылы сендер сенесіңдер ме?
1
Суреттің үзіндісімен жұмыс істеу үшін алдымен оны ерекшелеу керек
2
Ерекшеленген үзіндіні көшіруге, орнын алмастыруға, мөлшерін өзгертуге болады
3
Үзіндіні ерекшелеу үшін сайманы пайдаланылады
4
Үзіндіні Shift пернесін басып жылжылтсақ, оның ізі бар көшірмесін аламыз
5
Үзіндінің орнын алмастыру үшін тышқанның оң жақ батырмасын шертіп жылжытамыз.
Бағалау.
Мен суреттін үзіндісін ерекшей аламын.
Мен суреттің мөлшерін өзгерте аламын.
Мен суреттің орнын алмастыра аламын.
Мен суретті көшіре аламын.
Рефлексия
Сабағымыз аяқталып қалды, осы уақытта бізде ғажайып ағаш өсті, ол бізге сабағымыздан алған әсерімізді білдіруге болысады.
Сабақ өте сәтті өтті деп ойласаңдар - алманы; сабақ ұнадаы, бірақ кемшіліктер де болды - гүлдер,
Сабақ басқа сабақтардан еш айырмасы болмаса - жасыл жапырақтар,
Мүлдем ұнамаса - солып қалған жапырақ.
Үй тапсырмасы
§16, 132-134б.
Суреттің үзінділерімен жұмыс
Мақсат:
1а. Paint графикалық редакторының мүмкіндіктерімен танысуды жалғастыру, сурет үзінділер
1ә. Сурет үзінділерін ерекшелеуді, көшіруді, жылжытуды, өлшемін өзгертуге үйрету;
2. теориялық білімдерін практикада қолдануға баулу;
3. оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Саб.түрі:
Практикалық сабақ
Технолог
СТО дамыту, проблемалық оқыту технологиясы
Жұмыс түрі:
жеке, өздік, фронтальдық
Әдіс-тәсілдері:
Психологиялық жаттығу, <<дұрыс-бұрыс>> әдісі, тестілеу, Блум таксономиясы, <<сенемін-сенбеймін>> стратегиясы
Құрал-жабдықтары:
ДК, тестілер, бағалау парағы, <<сенемін-сенбеймін>> кестесі, ағаш, жеміс-жапырақтар сурету, сергіту сәтіне музыка
1-кезең
1.Оқушыларды ұйымдастыру.
а\ психологиялық ахуал орнату
Қолымызды тіземізге салып, көзімізді жұмамыз. Ойымызда біз сиқырлы орманда жүрміз. Тыңдайықшы, бізге желдің ысқырығы, торғайлардың шырылдағаны, өзеннің аққаны естіледі. Біз мейірімдіміз, сабырлымыз. Терең тыныс алып, таңғы таза ауаны, күн сәулесінің жылауын жұтамыз. Кешегі өкінішті, мазасыздықты тыныспен шығарамыз. Мен сендерге мықты денсаулық, жақсы көңіл-күй тілеймін, бір-бірлеріңе мейірімді болыңдар. <<Беске>> дейін санаймын, <<бес>> дегенде. сендер көздеріңді ашасыңдар.
ә\ <<Дұрыс-бұрыс>> әдісі арқылы қауіпсіздік техника ережелерін қайталау.
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.
2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болады.
3. Компьютерде су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
4. Корпусы мен сымдарының бүтіндігі бұзылған компьютерде жұмыс істеуге тыйым салынады.
5. Үстелге, компьютердің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға болады.
6. Пернетақтаның үстіне ештеңе коюға болмайды.
7. Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға рұқсат етіледі
8. Компьютер жұмыс істеу кезінде көздің экраннан ең қолайлы қашықтығын 30-40см
сақтау керек..
9. Келушілер кіргенде окушылардың орнынан тұрғаны жөн.
2. Ү/т тексеру
а\ тестілеу
1. <
а\ жобалау
в\ оқу, кітап
с\ сурет, сурет салу
д\ музыка, ән салу
2. Paint программасы қалай іске қосамыз?
а\ БАСТАУ-БАРЛЫҚ ПРОГРАММАЛАР - СТАНДАРТТЫҚ- Paint
В\ БАСТАУ-СТАНДАРТТЫҚ- Paint
С\ МЕНІҢ ҚҰЖАТТАРЫМ-МЕНІҢ СУРЕТТЕРІМ- Paint
Д\ ЖҰМЫС ҮСТЕЛІ-ҚОРЖЫН- Paint
3. Палитраның неше түсі бар?
а\ 256 в\ 2 с\ 30 д\ қанша керек болса да
4. Палитрада жаңа түстер құру үшін қандай негізгі 3 түс қолданылады?
а\ сары, сұр, қан қызыл
в\ көгілдір, қызыл, қара
с\ ақ, қызғылт сары, ақшыл көк
д\ жасыл, көк, қызыл
5. өшіргіштің қандай режимдері болады?
а\ қарапайым және түрлі түсті
в\ қарапайым және күрделі
с\ стандарттық және стандарттық емес
д\ жұмсақ және қатты
6. Көпбұрышты қолдана отырып шеңбер сыза аламыз ба?
а\ сызуға болады
в\ болмайды
с\ тек Shift пернесінің көмегімен ғана салуға болады
д\ адамның мүмкіндігіне байланысты
ә\ сұрақ-жауап арқылы тексеру.
oo Pain терезесінің элементтерін атаңдар.
oo Сурет салу құралды таңдау үшін не істеу керек?
oo <<Дұрыс>> фигураны салу үшін қай батырманы қолданамыз?
2-кезең
Жаңа тақырып
Білу
1. Сурет салу құралдарын атаңдар.
2. Суреттің кішкене бөлігін тазалау үшін қай құралды пайдаланамыз?
3. Суретті өзгерту үшін алдымен орындалатын амал?
4. Ерекшелеу үшін қай сайман қолданылады?
Түсіну
Суреттің үзінділерімен жұмыс түрлерін атаңдар. /мөлшерін өзгерту, орнын алмастыру, тазалау, көшіру, түстерді айналдыру/.
<<Қолдану>>. Балық суретімен жұмыс
а. Мөлшерді өзгерту
в. Орнын алмастыру
с. Тазалау
д. көшіру
1 тәсіл. CTRL пернесін басып жылжытамыз - жеке көшірмесін аламыз;
2 тәсіл. Shift пернесін басып жылжытамыз - оның ізі бар көшірмесін аламыз.
3 тәсіл. Фрагментті алмасу буферіне көшіріп, қанша рет керек болса, сонша рет кірісітіру.
Сергіту сәті
<<Талдау>> тапсырмасы
Ұсынылған тәсілдердің қайсысы ыңғайлы деп ойлайсыңдар? Неге?
<<Жинақтау>> тапсырмалары
<<Жаңа жылдық орман>>
1. Шыршаның суретін салыңдар.Алдымен бір бөлігін:
2. Оны көшіріңдер және бұрыңдар
3. Бірінші сол жағын, одан кейін оң жағын көшіріп, қосыңдар. Бояңдар.
Бекіту.
<<Сенемін-сенбеймін>> стратегиясы арқылы сендер сенесіңдер ме?
1
Суреттің үзіндісімен жұмыс істеу үшін алдымен оны ерекшелеу керек
2
Ерекшеленген үзіндіні көшіруге, орнын алмастыруға, мөлшерін өзгертуге болады
3
Үзіндіні ерекшелеу үшін сайманы пайдаланылады
4
Үзіндіні Shift пернесін басып жылжылтсақ, оның ізі бар көшірмесін аламыз
5
Үзіндінің орнын алмастыру үшін тышқанның оң жақ батырмасын шертіп жылжытамыз.
Бағалау.
Мен суреттін үзіндісін ерекшей аламын.
Мен суреттің мөлшерін өзгерте аламын.
Мен суреттің орнын алмастыра аламын.
Мен суретті көшіре аламын.
Рефлексия
Сабағымыз аяқталып қалды, осы уақытта бізде ғажайып ағаш өсті, ол бізге сабағымыздан алған әсерімізді білдіруге болысады.
Сабақ өте сәтті өтті деп ойласаңдар - алманы; сабақ ұнадаы, бірақ кемшіліктер де болды - гүлдер,
Сабақ басқа сабақтардан еш айырмасы болмаса - жасыл жапырақтар,
Мүлдем ұнамаса - солып қалған жапырақ.
Үй тапсырмасы
§16, 132-134б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz