Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың жауаптары
Бекітемін:
Молдабаева
Күні :
8-10.Х.2015 Күні: № 11-12 сабақ
Пәні:
Қазақстан тарихы. 9 <<б>> сынып.
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан шетелдік интенвенция және Азамат соғысы жылдарында (1918-1920жж)
Сілтеме:
Қазақстан тарихы. 9 сынып. (Қозыбаев,Нұрпейісов).
Оқыту мақсаты:
Оқушылардың ақпараттар мазмұнын талдау арқылы деректерді нақты және сындарлы меңгеруіне қол жеткізу.
Оқу мақсаты:
Оқушылардың
Оқу мен оқыту әрекеттері арқылы оқушылардың әлеуметтік, эмоциялық, танымдық кедергілерін төмендету.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар: Оқытудың әрбір сатысында алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету.
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:
Талдау жасау, бақылау, <<Блум>> таксономиясы, <<Бағдаршам>>, кері байланыс.Кіші жоба қорғау.
Негізгі идея:
Ынтымақтастықты орнату. Зерттеушілік әңгіме. Сыни ойлау дағдысын дамыту. Өзін-өзі реттеу.
Тапсырма көздері:
Мәтінді оқу, талдау. Топтық әңгіме. Сұрақтарға жауап беру.
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, слайд, бақылау парақшалары, <<Блум>> таксономиясының карточкалары, тарихи карта.
Кіріспе.
Мотивациялық кезең.
2 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу;
Назарларын сабаққа аудара отырып, қызығушылықтарын арттыру;
Жұпта ,жеке жұмыс жасау
Жұппен,жеке тапсырмаларды орындауға дайындық
Тұсаукесер.
5 мин
<<Аквариум >> әдісімен үйге берілген тапсырманы қорытындылау
Оқушылар әр топтан кезектесіп сабақ айтады
<<Бағдаршам>> арқылы өз-өздерін бағалау;
Негізгі бөлім.
Жаңа сабақ.
Жеке, топтық жұмыс.
27 мин.
Ойлау деңгейлері
Сұрақтар мен тапсырмалар
Оқушылардың жауаптары
БІЛУ
Азамат соғысы,Интервенттік соғыс деген не?
ТҮСІНУ
Азамат соғысының негізгі оқиғалары
ҚОЛДАНУ
Жылдаомен жұмыс
ТАЛДАУ
Жылдарға талдау
ЖИНАҚТАУ
Неге бөтен елде,бөтеннің мүддесі үшін соғысты?
БАҒАЛАУ
Мәтінді оқиды, көргенін және естігенін қағаз бетіне түсіреді
ОүБ-бағалау критерийлері
Жеке жұмыс.
9 мин.
Картамен жұмыс. Азамат соғысына қатысты картамен байланыс жасау.
Оқушылар бір-біріне карта арқылы сұрақтар қояды,жауапты картада көрсетеді.
Кері байланыс.
3 мин
1. Мен бүгін өте жақсы түсіндім...
2. Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?
12. Маған қатты әсер еткен стратегия...
Әрбір жеке оқушы берілген парақшаны толтырып береді.
Үйге тапсырма:
Кітаппен жұмыс.
§ 11-12 тақырыбын оқу.слайд шоу жасап келу.
Ғаламтормен іздену жұмысы.
Молдабаева
Күні :
8-10.Х.2015 Күні: № 11-12 сабақ
Пәні:
Қазақстан тарихы. 9 <<б>> сынып.
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан шетелдік интенвенция және Азамат соғысы жылдарында (1918-1920жж)
Сілтеме:
Қазақстан тарихы. 9 сынып. (Қозыбаев,Нұрпейісов).
Оқыту мақсаты:
Оқушылардың ақпараттар мазмұнын талдау арқылы деректерді нақты және сындарлы меңгеруіне қол жеткізу.
Оқу мақсаты:
Оқушылардың
Оқу мен оқыту әрекеттері арқылы оқушылардың әлеуметтік, эмоциялық, танымдық кедергілерін төмендету.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар: Оқытудың әрбір сатысында алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету.
Әдіс-тәсілдер мен стратегиялар:
Талдау жасау, бақылау, <<Блум>> таксономиясы, <<Бағдаршам>>, кері байланыс.Кіші жоба қорғау.
Негізгі идея:
Ынтымақтастықты орнату. Зерттеушілік әңгіме. Сыни ойлау дағдысын дамыту. Өзін-өзі реттеу.
Тапсырма көздері:
Мәтінді оқу, талдау. Топтық әңгіме. Сұрақтарға жауап беру.
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, слайд, бақылау парақшалары, <<Блум>> таксономиясының карточкалары, тарихи карта.
Кіріспе.
Мотивациялық кезең.
2 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу;
Назарларын сабаққа аудара отырып, қызығушылықтарын арттыру;
Жұпта ,жеке жұмыс жасау
Жұппен,жеке тапсырмаларды орындауға дайындық
Тұсаукесер.
5 мин
<<Аквариум >> әдісімен үйге берілген тапсырманы қорытындылау
Оқушылар әр топтан кезектесіп сабақ айтады
<<Бағдаршам>> арқылы өз-өздерін бағалау;
Негізгі бөлім.
Жаңа сабақ.
Жеке, топтық жұмыс.
27 мин.
Ойлау деңгейлері
Сұрақтар мен тапсырмалар
Оқушылардың жауаптары
БІЛУ
Азамат соғысы,Интервенттік соғыс деген не?
ТҮСІНУ
Азамат соғысының негізгі оқиғалары
ҚОЛДАНУ
Жылдаомен жұмыс
ТАЛДАУ
Жылдарға талдау
ЖИНАҚТАУ
Неге бөтен елде,бөтеннің мүддесі үшін соғысты?
БАҒАЛАУ
Мәтінді оқиды, көргенін және естігенін қағаз бетіне түсіреді
ОүБ-бағалау критерийлері
Жеке жұмыс.
9 мин.
Картамен жұмыс. Азамат соғысына қатысты картамен байланыс жасау.
Оқушылар бір-біріне карта арқылы сұрақтар қояды,жауапты картада көрсетеді.
Кері байланыс.
3 мин
1. Мен бүгін өте жақсы түсіндім...
2. Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?
12. Маған қатты әсер еткен стратегия...
Әрбір жеке оқушы берілген парақшаны толтырып береді.
Үйге тапсырма:
Кітаппен жұмыс.
§ 11-12 тақырыбын оқу.слайд шоу жасап келу.
Ғаламтормен іздену жұмысы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz