Бүгінгі сабақтан алған әсерім

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру.
Сабақтың мақсаты : Жа й бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі және ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.
Сабақтың міндеттері:
1. Жай бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі.
2. Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледі.
3. Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Толықтауыш көбейткішті таба біледі.
2. Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.
3. Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері: Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс -т әсілдері : «диалогтік оқыту» әдісі, топтық жұмыс, «стикер-дегі диалог», «миға шабуыл».
Бағалау критерийлері :
1 . Сыныптағы белсенділігі, талқыға түскені 1-2балл
2 . Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.
3 . Тиімді тәсілдерді қолданып, ойын айта білуі 1-2балл.
1 -3 балл «3» 4-5балл «4» 6 балл «5»
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер :А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар, стикер, маркер, бағалау парағы.
Сабақтың барысы :І. Ұйымдастыру .
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №905
1) =15; 2) 5+ =26; 3) +27=60; 4) 41- =35;
7х+139=15·13; =26-5; (413-х) :12=60-27; (216-3х) :34=41-35;
7х=195-139; х+8=294:21; 413-х=33·12; 216-3х=6·34;
х=56:7 х=14-8 х=413-396 3х=216-204;
х=8 х=6 х=17 х=4.
І. Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде қалай жазамыз?
Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазамыз?
Сандардың ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?
Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселі-гі сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.
Берілген бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін ортақ(жаңа) бөлімді сол бөлшектің алғашқы бөліміне бөлу керек.
ІІ. Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
2-тапсырма. Бос орындарды толтырып, және бөлшектерін бірдей(ортақ) бөліммен жазыңдар:
; ; Мұндағы 6· =9·∆
Кітаппен жұмыс.
№912 . 1) ; 2) ; ; 3) 4) ; 5) 6) ;
7) 8) 9) .
№913. 1) 2) ; 3) 4)
5) 6)
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәуле қалай сызылады?
2. Бірлік кесінді дегеніміз не?
3. Нүктенің координатасы дегеніміз не?
4. Нүкте координатасымен қалай жазылады?
Үй жұмысы:№911
«Бүгінгі сабақтан алған әсерім»
Кері әсер парағы
1. Бүгін не үйрендім?
2. Маған не ұнамады?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz