Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бүгінгі сабақтан алған әсерім

Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру.
Сабақтың мақсаты: Жай бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі және ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.
Сабақтың міндеттері:
1.Жай бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі.
2.Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледі.
3.Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Толықтауыш көбейткішті таба біледі.
2.Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.
3.Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері:Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<диалогтік оқыту>> әдісі,топтық жұмыс, <<стикер-дегі диалог>> , <<миға шабуыл>>.
Бағалау критерийлері:
1.Сыныптағы белсенділігі,талқыға түскені 1-2балл
2.Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.
3.Тиімді тәсілдерді қолданып,ойын айта білуі 1-2балл.
1-3 балл <<3>> 4-5балл <<4>> 6 балл <<5>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар,стикер,маркер,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру .
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:№905
1)7х+13913=15; 2)5+294х+8=26; 3)413-х12+27=60; 4)41- 216-3х34=35;
7х+139=15·13; 294х+8=26-5; (413-х):12=60-27; (216-3х):34=41-35;
7х=195-139; х+8=294:21; 413-х=33·12; 216-3х=6·34;
х=56:7 х=14-8 х=413-396 3х=216-204;
х=8 х=6 х=17 х=4.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде қалай жазамыз?
Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазамыз?
Сандардың ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?
Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселі-гі сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.
Берілген бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін ортақ(жаңа) бөлімді сол бөлшектің алғашқы бөліміне бөлу керек.
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
ІІ.Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
1-тапсырма.А квадратының бір бөлігін бөлшек түрінде жазыңдар.В квадратының бір бөлігін бөлшек түрінде жазыңдар.

Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.

Талдау.
2-тапсырма.Бос орындарды толтырып,16 және 49 бөлшектерін бірдей(ортақ) бөліммен жазыңдар:
1∙∆6·∆; 4∙9∙; Мұндағы 6· =9·∆
Оқушылар атап,түсіндіріп береді.
Қолдану.
Кітаппен жұмыс.
№912 .1)310; 25=410; 2)59=1018; 718; 3)914;67=1214; 4)15=525;725; 5) 12=36;13=26; 6)25=1435;37=1535;
7)211=633;13=1133; 8)58=1524;16=424; 9)512=1024;38=924.

№913.1)35=1830; 56=2530; 2)611=5499; 49=4499;3) 56=5566; 411=2466; 4) 718=718; 16=318;
5) 913=4565; 45=5265; 6) 57=2028; 34=2128;
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Жинақтау.
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәуле қалай сызылады?
2. Бірлік кесінді дегеніміз не?
3. Нүктенің координатасы дегеніміз не?
4.Нүкте координатасымен қалай жазылады?
Үй жұмысы:№911
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>
Кері әсер парағы
1.Бүгін не үйрендім?
2.Маған не ұнамады?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Баға беру.
бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Топ басшы-лары баға қояды.

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар 10-сынып
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Ондық бөлшектерді азайту
Оқушылардың ойларын тыңдау
Карл линнейдің эволюциялық көзқарасы
Ч. дарвиннің эволюциялы туралы ілімі
Келешегі кемел жас қала
Хііі-хү ғасырлардың і жартысындағы Қазақстан. 7 класс
Әдебиеттен қмж, 4 сабақ
Киіктің айласы
Пәндер