Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: сабақ жоспары мен әдістемесі

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру.

Сабақтың мақсаты : Жа й бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі және ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.

Сабақтың міндеттері:

1. Жай бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімін таба біледі.

2. Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледі.

3. Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.

Күтілетін нәтиже:

1. Толықтауыш көбейткішті таба біледі.

2. Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі.

3. Өз ойларын топта еркін айта біледі.

Дереккөздері: Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс әсілдері : «диалогтік оқыту» әдісі, топтық жұмыс, «стикер-дегі диалог», «миға шабуыл».

Бағалау критерийлері :

1 . Сыныптағы белсенділігі, талқыға түскені 1-2балл

2 . Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.

3 . Тиімді тәсілдерді қолданып, ойын айта білуі 1-2балл.

1 -3 балл «3» 4-5балл «4» 6 балл «5»

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер :А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар, стикер, маркер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы :І. Ұйымдастыру .

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №905

1) 7 х + 139 13 \frac{7х + 139}{13} =15; 2) 5+ 294 х + 8 \frac{294}{х + 8} =26; 3) 413 х 12 \frac{413 - х}{12} +27=60; 4) 41- 216 3 х 34 \frac{216 - 3х}{34} =35;

7х+139=15·13; 294 х + 8 \frac{294}{х + 8} =26-5; (413-х) :12=60-27; (216-3х) :34=41-35;

7х=195-139; х+8=294:21; 413-х=33·12; 216-3х=6·34;

х=56:7 х=14-8 х=413-396 3х=216-204;

х=8 х=6 х=17 х=4.

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың барысы:

І. Қызығу-шылықты ояту.

Білу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде қалай жазамыз?

Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазамыз?

Сандардың ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?

Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселі-гі сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.

Берілген бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін ортақ(жаңа) бөлімді сол бөлшектің алғашқы бөліміне бөлу керек.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Сабақтың барысы:

ІІ. Мағына-ны тану.

Түсіну.

11

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1-тапсырма. А квадратының бір бөлігін бөлшек түрінде жазыңдар. В квадратының бір бөлігін бөлшек түрінде жазыңдар.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.
Сабақтың барысы: Талдау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

2-тапсырма. Бос орындарды толтырып, 1 6 \frac{1}{6} және 4 9 \frac{4}{9} бөлшектерін бірдей(ортақ) бөліммен жазыңдар:

1 Δ 6 Δ \frac{1 \bullet \mathrm{\Delta}}{6 \cdot \mathrm{\Delta}} ; 4 9 \frac{4 \bullet}{9 \bullet} ; Мұндағы 6· =9·∆

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар атап, түсіндіріп береді.
Сабақтың барысы: Қолдану.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кітаппен жұмыс.

№912 . 1) 3 10 ; 2 5 = 4 10 \frac{3}{10}; \ \frac{2}{5} = \frac{4}{10} ; 2) 5 9 = 10 18 \frac{5}{9} = \frac{10}{18} ; 7 18 \frac{7}{18} ; 3) 9 14 ; 6 7 = 12 14 ; \frac{9}{14}; \frac{6}{7} = \frac{12}{14}; \ \ 4) 1 5 = 5 25 ; 7 25 \frac{1}{5} = \frac{5}{25}; \frac{7}{25} ; 5) 1 2 = 3 6 ; 1 3 = 2 6 ; \frac{1}{2} = \frac{3}{6}; \frac{1}{3} = \frac{2}{6}; 6) 2 5 = 14 35 ; 3 7 = 15 35 \frac{2}{5} = \frac{14}{35}; \frac{3}{7} = \frac{15}{35} ;

7) 2 11 = 6 33 ; 1 3 = 11 33 ; \frac{2}{11} = \frac{6}{33}; \frac{1}{3} = \frac{11}{33}; 8) 5 8 = 15 24 ; 1 6 = 4 24 ; \frac{5}{8} = \frac{15}{24}; \frac{1}{6} = \frac{4}{24}; \ 9) 5 12 = 10 24 ; 3 8 = 9 24 \frac{5}{12} = \frac{10}{24}; \frac{3}{8} = \frac{9}{24} .

№913. 1) 3 5 = 18 30 ; 5 6 = 25 30 ; \frac{3}{5} = \frac{18}{30}; \ \frac{5}{6} = \frac{25}{30}; 2) 6 11 = 54 99 ; 4 9 = 44 99 \frac{6}{11} = \frac{54}{99}; \ \frac{4}{9} = \frac{44}{99} ; 3) 5 6 = 55 66 ; 4 11 = 24 66 ; \ \frac{5}{6} = \frac{55}{66}; \ \frac{4}{11} = \frac{24}{66}; 4) 7 18 = 7 18 ; 1 6 = 3 18 ; \frac{7}{18} = \frac{7}{18}; \ \frac{1}{6} = \frac{3}{18};

5) 9 13 = 45 65 ; 4 5 = 52 65 ; \frac{9}{13} = \frac{45}{65}; \ \frac{4}{5} = \frac{52}{65}; 6) 5 7 = 20 28 ; 3 4 = 21 28 ; \frac{5}{7} = \frac{20}{28}; \ \frac{3}{4} = \frac{21}{28};

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар тапсырманы орындайды.
Сабақтың барысы: Жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Координаталық сәуле қалай сызылады?

2. Бірлік кесінді дегеніміз не?

3. Нүктенің координатасы дегеніміз не?

4. Нүкте координатасымен қалай жазылады?

Үй жұмысы:№911

«Бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Кері әсер парағы

1. Бүгін не үйрендім?

2. Маған не ұнамады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың барысы: Баға беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы-лары баға қояды.

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: 5-сынып практикалық сабағы
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру - ашық сабақ
5-сынып математика: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру және есептер шығару: 5 «б» сыныпқа арналған ашық сабақ
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру: қорыту сабағы
Жай бөлшектерді игеру: амалдар мен ортақ бөлімге келтіру стратегиясы
5-сынып математикасы: жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz