Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құс шаруашылығы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта
Күні -14сәуір
56 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Үй құстары. Құс шаруашылығы
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (281-285 беттер) Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Үй құстары мен қолтұқымдардың түрлері мен ерекшеліктерін салыстыра отырып, табиғаттағы маңыздылығын танып білу
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
Үй құстарының түрлерін жіктейді.
Аса бағалы қолтұқымдарды өсірудің жолын танып біледі.
Тапсырмалар
<<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі
Тест орындау
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. фигура таңдау арқылы топқа бөлу
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Құрастырған суреттері бойынша топқа отырады.
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру Шеңберге тұрғызу <<құстар әнін тыңдау>>
Құс жұмыртқасын таңдау, сұраққа жауап беру арқылы, құс балапанын жинау
Қызығушылықты ояту
5 минут
Сөзжұмбақ <<Үй құстары>> шешу
Слайдтан құстардың жұмыртқаның суретін көрсету
Үй құстары туралы не білесіңдер?
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Үш қадамдақ сұхбат>> әдісі
Топтарға құстар туралы жазылған, 4 ке бөлінген мәтін таратылады. Бақылаушы, қорғаушы, сұхбаттасушы, хатшы , таймгипер. Әр оқушы өзине берілген рөльді бөліп беру
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
Бақылаушы оқушылар әр топты жұмысын оқушылардың белсенділігін бақылап отырады.
Қорғаушылар топпен талқылап қорғайды.
Хатшы әр топтың айтқанын тыңдап, калдырып кеткен жерін жазып отырады.
Сұхбаттасушы соңынан әр топтан калай айтылғандығы туралы бағалау жүргізеді.
Топ мүшелері топтасып жұптасып талқылайды, жауабын жазады, толықтырулар енгізеді, сұрақ-жауаптардың барлығымен танысып болып, орындарына отырады.
7 минут
Бекітуге тапсырмалары
Тест
1. Үй құстарының ең алғаш қолға үйретілгені
А)асыранды каз
Ә)тауық
Б)үйрек
В)көгершін
2. Жапония мен Қытайда әсемдік үшін өсірілетін құс
А)күркетауық
Ә)феникс
Б)леггорн
В)кугершін
3. Асыранды кез жылына орта есеппен канша жумыртка береді
А)70-80 жұмыртқа
Ә)10-20жұмырүқа
Б)30-50 жұмыртқа
В)8-12жұмыртқа
4. Асыранды тауықтың арғы жабайы тегі
А)орыстың ақтауы
Ә)банкив тауы
Б)минорка
В)леггорн
5. Етті бағытта өсірілетін тауық қолтұқымдарының балапандары қалай аталады
А) воренеж
Ә) бройлер
Б) десорна
В) минорка
6. Қолға үйретілген үй құстарының ең ірісі
А) Күркетауық
Ә) Үйрек
Б) Үй тауығы
В) Бөдене
7. Бройлер деген ұғым нені білдіреді
А) етті
Ә) майлы
Б) дәмді
В) Отқа қақтау
8. Күркетауықтың жабайы тегі кай жерлерде таралған
А) Мексика және Америка
Ә) Италия және Франция
Б) АҚШ және Қытай
В) Үндістан және Австралия
9. Қолға үйретілген тауықтектес құстың бірі
А) Үй тауығы
Ә) Цесарка
Б) Цесарка
В) Банкив тауығы
10. Ұзақ уақыт қолдан сұрыптау нәтижесінде алынған бір түрге жататын уй хайуанаттарының тобы қалай аталады
А)Түр
Ә) Қолтұқым
Б) Іріктеме
В) Тұқым
Оқушылар жеке жеке өз ойларынан құрастырады
3 минут
Рефлексия
Құс ұясына жұмыртқа жинау
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§57 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта
Күні -14сәуір
56 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Үй құстары. Құс шаруашылығы
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (281-285 беттер) Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Үй құстары мен қолтұқымдардың түрлері мен ерекшеліктерін салыстыра отырып, табиғаттағы маңыздылығын танып білу
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
Үй құстарының түрлерін жіктейді.
Аса бағалы қолтұқымдарды өсірудің жолын танып біледі.
Тапсырмалар
<<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі
Тест орындау
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. фигура таңдау арқылы топқа бөлу
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Құрастырған суреттері бойынша топқа отырады.
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру Шеңберге тұрғызу <<құстар әнін тыңдау>>
Құс жұмыртқасын таңдау, сұраққа жауап беру арқылы, құс балапанын жинау
Қызығушылықты ояту
5 минут
Сөзжұмбақ <<Үй құстары>> шешу
Слайдтан құстардың жұмыртқаның суретін көрсету
Үй құстары туралы не білесіңдер?
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Үш қадамдақ сұхбат>> әдісі
Топтарға құстар туралы жазылған, 4 ке бөлінген мәтін таратылады. Бақылаушы, қорғаушы, сұхбаттасушы, хатшы , таймгипер. Әр оқушы өзине берілген рөльді бөліп беру
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
Бақылаушы оқушылар әр топты жұмысын оқушылардың белсенділігін бақылап отырады.
Қорғаушылар топпен талқылап қорғайды.
Хатшы әр топтың айтқанын тыңдап, калдырып кеткен жерін жазып отырады.
Сұхбаттасушы соңынан әр топтан калай айтылғандығы туралы бағалау жүргізеді.
Топ мүшелері топтасып жұптасып талқылайды, жауабын жазады, толықтырулар енгізеді, сұрақ-жауаптардың барлығымен танысып болып, орындарына отырады.
7 минут
Бекітуге тапсырмалары
Тест
1. Үй құстарының ең алғаш қолға үйретілгені
А)асыранды каз
Ә)тауық
Б)үйрек
В)көгершін
2. Жапония мен Қытайда әсемдік үшін өсірілетін құс
А)күркетауық
Ә)феникс
Б)леггорн
В)кугершін
3. Асыранды кез жылына орта есеппен канша жумыртка береді
А)70-80 жұмыртқа
Ә)10-20жұмырүқа
Б)30-50 жұмыртқа
В)8-12жұмыртқа
4. Асыранды тауықтың арғы жабайы тегі
А)орыстың ақтауы
Ә)банкив тауы
Б)минорка
В)леггорн
5. Етті бағытта өсірілетін тауық қолтұқымдарының балапандары қалай аталады
А) воренеж
Ә) бройлер
Б) десорна
В) минорка
6. Қолға үйретілген үй құстарының ең ірісі
А) Күркетауық
Ә) Үйрек
Б) Үй тауығы
В) Бөдене
7. Бройлер деген ұғым нені білдіреді
А) етті
Ә) майлы
Б) дәмді
В) Отқа қақтау
8. Күркетауықтың жабайы тегі кай жерлерде таралған
А) Мексика және Америка
Ә) Италия және Франция
Б) АҚШ және Қытай
В) Үндістан және Австралия
9. Қолға үйретілген тауықтектес құстың бірі
А) Үй тауығы
Ә) Цесарка
Б) Цесарка
В) Банкив тауығы
10. Ұзақ уақыт қолдан сұрыптау нәтижесінде алынған бір түрге жататын уй хайуанаттарының тобы қалай аталады
А)Түр
Ә) Қолтұқым
Б) Іріктеме
В) Тұқым
Оқушылар жеке жеке өз ойларынан құрастырады
3 минут
Рефлексия
Құс ұясына жұмыртқа жинау
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§57 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz