Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім : Шакимова А. И. Сынып: 7 «Б»
«Биология» оқулығы 7 сынып (276-278 бет)
Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Құстардың түрлерімен танысады
Жыртқыш құстар мен орман құстарын ажырата алады
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Оқушының
іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Құстардың суреттерін құрастыру арқылы топқа бөлу
1. Мұғаліммен сәлемдесу
2. Құрастырған суреттері бойынша топқа отырады.
Электронды оқулықтан құстардың түрлері туралы бейнеролик көрсету
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
«ДЖИГСО» әдісі
Сандар бойынша бөлініп, топтарымен мәтінді қорғау
Бекітуге тапсырмалары
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей Биологиялық диктант Сөйлемдердегі түсіп қалған сөздерді тауып жаз.
Өңештің кеңейген бөлігідеп аталады. Құстардың . Құстардың қарыныбөлімдерден тұрады.
ІІ деңгей 2-тапсырма . Дұрыс жауаптардың астын сызып көрсет
А. Құстардың денесіне қандай қан тарайды - вена қаны, аралас қан, артерия қаны.
Ә. Құстарға тән қосаролы тынысалу кезінде қан қандай газбен тотығады - тек көмірқышқыл газымен, тек оттегімен, аралас газбен.
Б. Құстардың зәршығару жүйесінде қандай мүшесі болмайды - бүйрегі, қуығы. Несепағары.
IIІ деңгей
Құс қаңқасы бойынша кестені толтыр (№ 21 зертханалық жұмыс)
Рефлексия
«Бір айналым сөйлесу»
Бағалау
- Қай топты қалай бағалар едің?
- Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Үйге тапсырма
§ 57 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz