Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта -2
Күні -4сәуір
53 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Құстардың ертедегі жорғалаушылардан пайда болуы. Археоптерикс.
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (оқулығы (273-274 беттер) Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Құстардың аргы тегі жорғалаушылар екенін, олардың құрылысындағы ерекшеліктерді білу
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
1. Құстардың түрлерін ажырата алады
2. Құстардың құрылысындағы ерекшеліктерді жіктей алады
3. Құстардың тіршілік ортасын талдайды
Тапсырмалар
<<Карусель>> әдісі
<<Домино>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Құстарға теңеу сөз табу арқылы арқылы топқа бөлу
Аққу- әдемі, тазалықтың белгісі
Көгершін-бейбітшілік белгісі
Бүркіт - аңшылықтың белгісі
Бұлбұл - әншіліктің белгісі
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Өздері таңдаған сөздері бойынша топтарына барып отырады
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Ия және жоқ>>
Таратылған оқу күнделігіне сол мезеттегі көңіл күйлерін белгілейді
Қызығушылықты ояту
5 минут
<<Есіңе сақта>> әдісі
Электронды оқулықтан бейне жазба көрсету
Слайдтан құстардың суретін көрсету
Құстар туралы не білесіңдер?
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Карусель>> әдісі
Топтарға құстар туралы жазылған, 4 ке бөлінген мәтін таратылады
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
Домино әдісі
Әр топ келесі топқа 2 сұрақтан сұрақ жазады
1топ - 2топқа, 2 топ - 3 топқа, 3 топ-4 топқа, 4 топ - 1 топқа жазады
oo Құстар зиянды деп ойлайсың ба? Неліктен?
oo Балсірі деген не?
oo Құстар адам үшін маңызды ма?
oo Біздің өлкемізде кездесетін құстардың қандай түрін білесіңдер?
Топ мүшелері жұптасып сұрақтарды оқиды, жұптасып талқылайды, жауабын жазады, толықтырулар енгізеді, сұрақ-жауаптардың барлығымен танысып болып, орындарына отырады.
5 минут
Құстар туралы 5 сөйлемнен тұратын әңгіме эссе құрастыр
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§ 55 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта -2
Күні -4сәуір
53 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Құстардың ертедегі жорғалаушылардан пайда болуы. Археоптерикс.
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (оқулығы (273-274 беттер) Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Құстардың аргы тегі жорғалаушылар екенін, олардың құрылысындағы ерекшеліктерді білу
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
1. Құстардың түрлерін ажырата алады
2. Құстардың құрылысындағы ерекшеліктерді жіктей алады
3. Құстардың тіршілік ортасын талдайды
Тапсырмалар
<<Карусель>> әдісі
<<Домино>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Құстарға теңеу сөз табу арқылы арқылы топқа бөлу
Аққу- әдемі, тазалықтың белгісі
Көгершін-бейбітшілік белгісі
Бүркіт - аңшылықтың белгісі
Бұлбұл - әншіліктің белгісі
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Өздері таңдаған сөздері бойынша топтарына барып отырады
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Ия және жоқ>>
Таратылған оқу күнделігіне сол мезеттегі көңіл күйлерін белгілейді
Қызығушылықты ояту
5 минут
<<Есіңе сақта>> әдісі
Электронды оқулықтан бейне жазба көрсету
Слайдтан құстардың суретін көрсету
Құстар туралы не білесіңдер?
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Карусель>> әдісі
Топтарға құстар туралы жазылған, 4 ке бөлінген мәтін таратылады
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
Домино әдісі
Әр топ келесі топқа 2 сұрақтан сұрақ жазады
1топ - 2топқа, 2 топ - 3 топқа, 3 топ-4 топқа, 4 топ - 1 топқа жазады
oo Құстар зиянды деп ойлайсың ба? Неліктен?
oo Балсірі деген не?
oo Құстар адам үшін маңызды ма?
oo Біздің өлкемізде кездесетін құстардың қандай түрін білесіңдер?
Топ мүшелері жұптасып сұрақтарды оқиды, жұптасып талқылайды, жауабын жазады, толықтырулар енгізеді, сұрақ-жауаптардың барлығымен танысып болып, орындарына отырады.
5 минут
Құстар туралы 5 сөйлемнен тұратын әңгіме эссе құрастыр
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§ 55 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz