Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты: 1. 1-сыныпта алған санды және әріпті өрнектер туралы
алған білімдеріне сүйене отырып, өрнектерді жазу және мәндерін табу
жолдарын үйрету, берілген сызба нұсқалар арқылы есептер құрастырып шығару
жолдарына машықтандыру;
2. Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосып,
азайтуды басшылыққа ала отырып, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ой-
өрістерін арттыру;
3. Есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып,
шапшаңдыққа, сауатты жазуға, өзара көмекке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, көрнекіліктік.
Көрнекілігі суреттер
Қосымша материалдар: дидактикалық үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау.
2. Өткенді бекіту: математикалық диктант
- а-ға 6-ны қос; 20-дан а-ны азайт; 2-ге, 4-пен а-ның
қосындысын қос
- Қандай өрнектер жаздық? Бұлардың мәнін таба аламыз ба?
- Әріпті өрнектердің мәнін табу үшін не істейміз?
3. Үй тапсырмасын тексеру: парта бойынша тексеріп өту
4. Жаңа сабақ:
Тақтамен жұмыс: №1 есеп: берілген тапсырмаларды оқып, талдау жүргізу;
20 – 1 76 – 6 90 – 10 19 + 1
70 + 6 90 + 10
- Бұлар қандай өрнектер? (санды өрнектер) Олардың мәнін бірден таба аламыз
ба?
№2 есеп:
а – 8 а – 30 а = 38 а + 8 8 + а
а = 30
- Бұлар қандай өрнектер? Оларды қалай табамыз? (олардың мәнін табу үшін
әріптердің орнына қойылатын белгілі бір сан болу керек)
№2 есеп: Өткенді бекітуге арналған тапсырма: (Оқушылар екі топқа бөлініп
орындайды. Әр қатар өз тобының есебін шығарады)
5. Өзіндік жұмыс: № 3 есеп:
Әр жолдағы сандарды салыстыру; Әр бағандағы сандарды салыстыру
Әр қатардағы сандар бір бірлікке, әр жолдардағы сандар 1 ондыққа артып
отырады.
6. Сергіту сәті: «Кел, ойнайық!» (жылжымалы суреттер пайдалану)
Күз мезгілі келіп, қара суық басталыпты. Ормандағы аңдар ауырып қалыпты.
Олар дәрігер Айболитке келіпті. Айболит олардың кезекке тұруын өтініпті.
Біз аңдардың таласпай кезекке тұруына көмек көрсетейік
[pic] [pic] [pic] [pic]
[pic] [pic]
№4 есеп: Есептер құрастырып, оларды шығару
7. Бекіту: №5 есеп: Суретте берілген көпбұрыштарды салыстырту
- Оларды неліктен көпбұрыштар деп атаймыз?
- Көпбұрыштар үшбұрыштан басталады. Сондықтан бұл жерде төрт көпбұрыш бар.
- Олардың барлық төбесі – 16, барлық бұрыштары – 16, барлық қабырғалары да
– 16.
8. Шығармашылық тапсырма:
Самат екі балықтан, Марат бір балықтан ұстаса, барлығы 12 екі балық болса,
онда Самат барлығы 8 балық, Марат 4 балық ұстаған .
9. Қорытынды:
- Сонымен әріпті өрнектің мәнін қалай табуға болады? Санды өрнектердің
мәнін ше?
- Санды өрнек пен әріпті өрнектің қандай айырмасы бар? Қандай амалдар
қолданамыз?
10. Үйге тапсырма: № 6 есеп (33-бет) 11. Бағалау:
(2 сынып математика сабағы)
-----------------------
24-1
74-4
80+6
21+1
30+30
?
5 л
3 кг
?
2 см
6 см
8 л
10кг
?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz