Санды және әріпті өрнектер


Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты: 1. 1-сыныпта алған санды және әріпті өрнектер туралы
алған білімдеріне сүйене отырып, өрнектерді жазу және мәндерін табу
жолдарын үйрету, берілген сызба нұсқалар арқылы есептер құрастырып шығару
жолдарына машықтандыру;
2. Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосып,
азайтуды басшылыққа ала отырып, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ой-
өрістерін арттыру;
3. Есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып,
шапшаңдыққа, сауатты жазуға, өзара көмекке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, көрнекіліктік.
Көрнекілігі суреттер
Қосымша материалдар: дидактикалық үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау.
2. Өткенді бекіту: математикалық диктант
- а-ға 6-ны қос; 20-дан а-ны азайт; 2-ге, 4-пен а-ның
қосындысын қос
- Қандай өрнектер жаздық? Бұлардың мәнін таба аламыз ба?
- Әріпті өрнектердің мәнін табу үшін не істейміз?
3. Үй тапсырмасын тексеру: парта бойынша тексеріп өту
4. Жаңа сабақ:
Тақтамен жұмыс: №1 есеп: берілген тапсырмаларды оқып, талдау жүргізу;
20 – 1 76 – 6 90 – 10 19 + 1
70 + 6 90 + 10
- Бұлар қандай өрнектер? (санды өрнектер) Олардың мәнін бірден таба аламыз
ба?
№2 есеп:
а – 8 а – 30 а = 38 а + 8 8 + а
а = 30
- Бұлар қандай өрнектер? Оларды қалай табамыз? (олардың мәнін табу үшін
әріптердің орнына қойылатын белгілі бір сан болу керек)
№2 есеп: Өткенді бекітуге арналған тапсырма: (Оқушылар екі топқа бөлініп
орындайды. Әр қатар өз тобының есебін шығарады)
5. Өзіндік жұмыс: № 3 есеп:
Әр жолдағы сандарды салыстыру; Әр бағандағы сандарды салыстыру
Әр қатардағы сандар бір бірлікке, әр жолдардағы сандар 1 ондыққа артып
отырады.
6. Сергіту сәті: «Кел, ойнайық!» (жылжымалы суреттер пайдалану)
Күз мезгілі келіп, қара суық басталыпты. Ормандағы аңдар ауырып қалыпты.
Олар дәрігер Айболитке келіпті. Айболит олардың кезекке тұруын өтініпті.
Біз аңдардың таласпай кезекке тұруына көмек көрсетейік
[pic] [pic] [pic] [pic]
[pic] [pic]

№4 есеп: Есептер құрастырып, оларды шығару

7. Бекіту: №5 есеп: Суретте берілген көпбұрыштарды салыстырту
- Оларды неліктен көпбұрыштар деп атаймыз?
- Көпбұрыштар үшбұрыштан басталады. Сондықтан бұл жерде төрт көпбұрыш бар.
- Олардың барлық төбесі – 16, барлық бұрыштары – 16, барлық қабырғалары да
– 16.
8. Шығармашылық тапсырма:
Самат екі балықтан, Марат бір балықтан ұстаса, барлығы 12 екі балық болса,
онда Самат барлығы 8 балық, Марат 4 балық ұстаған .
9. Қорытынды:
- Сонымен әріпті өрнектің мәнін қалай табуға болады? Санды өрнектердің
мәнін ше?
- Санды өрнек пен әріпті өрнектің қандай айырмасы бар? Қандай амалдар
қолданамыз?
10. Үйге тапсырма: № 6 есеп (33-бет) 11. Бағалау:

(2 сынып математика сабағы)

-----------------------

24-1

74-4

80+6

21+1

30+30

?

5 л

3 кг

?

2 см

6 см

8 л

10кг

?


Ұқсас жұмыстар
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Санды өрнектің мәнін табу
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Өрнектерді ықшамдау
Санды өрнектер. әріпті өрнектер
Әріпті өрнектер
Санды өрнекті белгіле
Өрнек сөзі
Санды және әріпті өрнек
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz