Фотоэффект құбылысы

Бекітемін:

Оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: А. Молдабаева Күні: 29/01/2016 жыл

Сынып
9 «А»
Сынып: Пәні :
9 «А»: Физика
Сынып: Тақырыбы:
9 «А»: Фотоэффект құбылысы. Фотоэффект құбылысын түсіндіру. Эйнштейн формуласы
Сынып: Негізгі түйінді идея
9 «А»: Фотоэффект құбылысын түсінеді. Эйнштейн формуласының мағынасын біледі, формуланы қатыстырып, есеп шығара алады.
Сынып: Оқу мақсаттаты
9 «А»:

Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы фотоэффект құбылысын түсінеді, эйнштейн формуласын біледі

Оқушылардың басым көпшілігі: Оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың ішінде фотоэффект құбылысын түсініп, формуланы жаза алады.

Жекелеген оқушылар : оқушылардың 40 пайызы 20 минут уақыт ішінде тақырыпты меңгереді, берілген тапсырмаларды қатесіз орындайды.

Сынып: Тілдік мақсат
9 «А»: Оқушылар кванттық теорияның терминдерін түсінеді, анықтама бере алады
Сынып: Табыс критерийлері
Сынып: Барлық оқушылар
9 «А»: Көпшілік оқушылар
Жекелеген оқушылар
Сынып: Оқушылардың барлығы фотоэффект құбылысын түсінеді, эйнштейн формуласын біледі
9 «А»: Оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың ішінде фотоэффект құбылысын түсініп, формуланы жаза алады.
Оқушылардың 40 пайызы 20 минут уақыт ішінде тақырыпты меңгереді, берілген тапсырмаларды қатесіз орындайды.
Кезеңдер
Уақыт
Мұғалім не істейді?
Оқушылар не істейді?
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдер: Кіріспе
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?:

1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады.

2. Топтастыру

Оқушылар не істейді?: Оқушылар. Термин сөздермен топқа бөлінеді.
Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта.
Кезеңдер: Алдыңғы оқу
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?: «Автор орындығы» әдісі
Оқушылар не істейді?: 3топтан 3 оқушы шығады топтын қолдауымен термин сөздерді табу.
Бағалау: «Ең үздік»
Ресурстар: Интербелсенді тақта.
Кезеңдер: Ой қозғау
Уақыт: 5мин
Мұғалім не істейді?: Оқушыларға тақырыпты айтып, не білгісі келетіндіктерін сұрау, оны тоңазытқышқа салу
Оқушылар не істейді?: Өз ойларын стикерге жазып іледі
Бағалау: Формативті бағалау.
Ресурстар: плакат
Кезеңдер: Іс-әрекет
Уақыт: 25мин
Мұғалім не істейді?:

Жаңа сабақ

Топтарға міндеттер бөлінеді.

1. Баяндамашы -мәтінді мазмұндап айтады.

2 Сұрақ қоюшы -мәтінге байланысты сұрақ қояды.

3 Сілтеме табушы -мәтіннің ішіндегі термин және түйін сөздерді табады.

4Дәнекерлеуш і-оқып отырған мәтінді өмірмен байланыстырады.

5. Бейнелеуші, суретші -осы тақырып аясында сызбалар дайындайды.

Кейінгі тапсырмалар

Деңгейлік есептер шығару

Оқушылар не істейді?: 1. Топта мәтінді түсінуі үшін жұптық, топтық талқылау жасайды
Бағалау:

Топтар өзара бір-бірін бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Формативті бағалау.

Ресурстар:

Оқулық,

постер,

интер.

тақта,

слайдтар, бағалау

парағы,

үлестірме қағаздар

Кезеңдер: Рефлексия
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?: «БЛОБ ағашы»
Оқушылар не істейді?: Бүгінгі сабақ қа өздерін бағалап ойларын айтып, кері байланыс береді.
Бағалау:
Ресурстар: Үлестірме қағаздар.
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болды?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болмады?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар:

Нені жақсартуға

болады?

Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым? Нені өзгертуге болады?

Ұқсас жұмыстар
Фотонның энергиясы неге тең
Жарықтың қысымы. П.Лебедевтің тәжірибелері
Фотоэффект
Атомдық құбылыстар
САБАҚ БАРЫСЫ
Ток күші, кернеу және кедергі. 8 сынып
Фотоэффект. Фотоэффектіні қолданылу. Фотон
Қараңғыда көп болған адамның көзі жаттыққан соң, сәуле толқындарының ұзындығы
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Жанды сұрақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz