Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сүйекті балықтар
Күні: 27.01.2016ж
Сабақтың тақырыбы: Шеміршекті және сүйекті балықтар класы
Мақсаты:а) білімділік: оқушылардың балықтар класы бойынша алған білімдерін саралай отырып бір жүйеге келтіру, балықтарға тән белгілерді оқып үйренуге жағдай жасау.б) дамытушылық : оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, кітапқа деген қызығушылығын дамыту, шеміршекті балықтармен сүйекті балықтарды бірінен- бірін ажырата білуге үйрету, тақырыбтағы негізгі ұғымды тауып, сызба нұсқаны толтыруға машықтандыру, білімін нақтылау және қисынды ойлануын дамыту.в) тәрбиелік: оқушыларды өз бетінше ізденімпаздыққа, шығармашылық қабілеттерін дамытуға еңбектенуге, өзара білімдерін тексекріп бағалауға, балықтарды қорғай білуге, адамгершілік пен ұжымдық қарым- қатынас жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа оқу материалдарын игеру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдістері: СТО технологиясы, демонстациялау, тест. СД- диск.
Көрнекілігі: интерактивті тақта,тірек сызбалар,кестелер,плакаттар.
Сабақтың барысы: 1-Білу.
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сабаққа дайындығын тексеру,оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сыныпты 4 топқа бөлеміз.
І топ -
ІІ топ -
ІІІ топ -
ІV топ -
Үй тапсырмасын сұрау. 2-3мин
1.Ой қозғау. Миға шабуыл.
1.Желілі жануарлардың үш тип тармағы қалай аталады?
Бассүйексіздер, қабықтылар, омыртқалылар.
2. Бассүйексіздер тип тармағының өкілі?
Қандауырша.
3. Омыртқасы жоқ желілі жануардың өмір бойы сақталатын құрылыс
мүшелері?
Желі.
4. Қандауырша деп аталуы?
Құйрық жүзбеқанатының пішіні медицина құралы - қандауырға ұқсас
болуы.
5. Қандауыршаның өзіне тән ерекшелігі .
Терісінің сыртында жұқа сырқабықтың болуы
6. Қаңқаның қызметін не атқарады?
Желі.
7. Желілілердің дене құрылысында, тіршілік әрекетінде
омыртқасыздарға ұқсас белгілерді атаңдар ?
Үш қабатты, екі жақты симметриялы, соңғы қуысты.
8. Асқорыту жүйесінің ерекшелігі неде?
Жұтқыншағы әрі ас қорыту әрі тыныс алу қызметін атқарады.
2-Түсіну:
Мағынаны ашу,қызығушылықты ояту: 3-мин
Балықтар дегенде қандай ой келеді?
Өздеріңіз білетін балықтарды атаңыздар?
Жаңа сабақ . Бейне фильм (5 мин)
3-Қолдану:
Кестені толтыр (5-10мин)
Шеміршекті балықтар
Сүйекті балықтар
Түр саны
750
20000
Қаңқасы
Шеміршекті
Сүйекті
Мекен ортасы
Теңіздер, мұхиттар
Теңіздер, мұхиттар, тұщы су
Желбезек
5-7 жұп
4 жұп
Саңылауы
Желбезек қақпағы
жоқ
бар
Бүйір сызығы
бар
бар
Қабыршықтар
плакоидтық
Ганоидтық, космоидтық, циклоидтық, стеноидтық
Жүрек
2 қуысты: 1 қарынша, 1 құлақша
2 қуысты: 1 қарынша, 1 құлақша
Зәр шығару
Бүйрек->несепағар->клоака
Бүйрек->несепағар->қуық->зәр->аналь тесігі
Жүйке жүйесі
Жақсы дамыған. Миы: алдыңғы, аралық, ортаңғы, мишық, сопақша
Миы қарапайым әрі кіші. Миы 5 бөлімнен тұрады.
Сезім мүшесі
Иіс сезу мүшесіжақсы дамыған, есту мүшесі - ішкі құлақ
Көз, есту мүшесі - ішкі құлақ, бүйір сызығы
Көбеюі
Дара жынысты, ұрықтану әдісі
Уылдырық-дернәсіл-шабақ-балық
Қанайналымы
Тұйық, бір қанайналым шеңбері. Жүректе тек күретамыр қаны болады.
Тұйық, бір қанайналым шеңбері. Жүректе тек күретамыр қаны болады.
Өкілдерге жіктелуі
Акулалар, тұтасқанаттылар
Бекіре, албырт, тұқы, камбала, трескала
4-Талдау: Жаңа сабақты бекіту. (5-10мин)
№18-зертханалық жұмыс <<Балықтың сыртқы құрлысы және қозғалуы>>
5-Жинақтау <<Шағын тест>> (5-мин)
6-Бағалау. Ой ширату айдары (6-мин)
1. Кг 14тоннадан асатын
Көрген адам қашатын
Білесің бе? Қандай балық қарағым
(Акула)
2. 20000 - нан астам түрі бар
Байқап жемесең тұтылар
Қорқытатын құты бар
Балықтың бір түрі бар
(Сүйекті балықтар)
3.<<С>> әрпінен басталар
<<Қ>> әрпін қойсаң ай атымен жанасар
Білесіңдер бұл қай балық балалар
(Сазан)
4. Ыбырайдың мысалында кездеседі
Аққуменен, шаянменен тілдеседі
Көл ғана оның мекені
Балықтың ол төресі
(Шортан)
5. Дене тұрқы бөп-бөлек
Терісі оның бір бөлек
Теңіз оның тұрағы
Бір көзбен үнемі қарап тұрады
(Камбала)
Сәйкестігін тап:
1
Ас қорыту мүшелері
А.Желбезек
2
Қан айналымы мүшелері
Б.2 бөлікті жүрек, көктамыр, салатамыр
3
Тыныс алу мүшелері
В.Ауыз->жұтқыншақ->қарын->өңеш->бауыр, ұйқыбезі->ішек->аналь тесігі
4
Зәр шығару мүшелері
Г.Көз, есту мүшесі - ішкі құлақ, бүйір сызығы
5
Жүйке жүйесі
Д.Уылдырық-дернәсіл-шабақ-балық
6
Сезім мүшесі
Ж.: Бүйрек->несепағар->қуық->зәр->аналь тесігі
7
Көбеюі
И.Миы 5 бөлімнен тұрады. алдыңғы, аралық, ортаңғы, мишық, сопақша
VІ.Үй тапсырмасы. <<Балықтар әлемі>> шығарма жазу (2-мин)
Сабақтың тақырыбы: Шеміршекті және сүйекті балықтар класы
Мақсаты:а) білімділік: оқушылардың балықтар класы бойынша алған білімдерін саралай отырып бір жүйеге келтіру, балықтарға тән белгілерді оқып үйренуге жағдай жасау.б) дамытушылық : оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, кітапқа деген қызығушылығын дамыту, шеміршекті балықтармен сүйекті балықтарды бірінен- бірін ажырата білуге үйрету, тақырыбтағы негізгі ұғымды тауып, сызба нұсқаны толтыруға машықтандыру, білімін нақтылау және қисынды ойлануын дамыту.в) тәрбиелік: оқушыларды өз бетінше ізденімпаздыққа, шығармашылық қабілеттерін дамытуға еңбектенуге, өзара білімдерін тексекріп бағалауға, балықтарды қорғай білуге, адамгершілік пен ұжымдық қарым- қатынас жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа оқу материалдарын игеру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдістері: СТО технологиясы, демонстациялау, тест. СД- диск.
Көрнекілігі: интерактивті тақта,тірек сызбалар,кестелер,плакаттар.
Сабақтың барысы: 1-Білу.
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сабаққа дайындығын тексеру,оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сыныпты 4 топқа бөлеміз.
І топ -
ІІ топ -
ІІІ топ -
ІV топ -
Үй тапсырмасын сұрау. 2-3мин
1.Ой қозғау. Миға шабуыл.
1.Желілі жануарлардың үш тип тармағы қалай аталады?
Бассүйексіздер, қабықтылар, омыртқалылар.
2. Бассүйексіздер тип тармағының өкілі?
Қандауырша.
3. Омыртқасы жоқ желілі жануардың өмір бойы сақталатын құрылыс
мүшелері?
Желі.
4. Қандауырша деп аталуы?
Құйрық жүзбеқанатының пішіні медицина құралы - қандауырға ұқсас
болуы.
5. Қандауыршаның өзіне тән ерекшелігі .
Терісінің сыртында жұқа сырқабықтың болуы
6. Қаңқаның қызметін не атқарады?
Желі.
7. Желілілердің дене құрылысында, тіршілік әрекетінде
омыртқасыздарға ұқсас белгілерді атаңдар ?
Үш қабатты, екі жақты симметриялы, соңғы қуысты.
8. Асқорыту жүйесінің ерекшелігі неде?
Жұтқыншағы әрі ас қорыту әрі тыныс алу қызметін атқарады.
2-Түсіну:
Мағынаны ашу,қызығушылықты ояту: 3-мин
Балықтар дегенде қандай ой келеді?
Өздеріңіз білетін балықтарды атаңыздар?
Жаңа сабақ . Бейне фильм (5 мин)
3-Қолдану:
Кестені толтыр (5-10мин)
Шеміршекті балықтар
Сүйекті балықтар
Түр саны
750
20000
Қаңқасы
Шеміршекті
Сүйекті
Мекен ортасы
Теңіздер, мұхиттар
Теңіздер, мұхиттар, тұщы су
Желбезек
5-7 жұп
4 жұп
Саңылауы
Желбезек қақпағы
жоқ
бар
Бүйір сызығы
бар
бар
Қабыршықтар
плакоидтық
Ганоидтық, космоидтық, циклоидтық, стеноидтық
Жүрек
2 қуысты: 1 қарынша, 1 құлақша
2 қуысты: 1 қарынша, 1 құлақша
Зәр шығару
Бүйрек->несепағар->клоака
Бүйрек->несепағар->қуық->зәр->аналь тесігі
Жүйке жүйесі
Жақсы дамыған. Миы: алдыңғы, аралық, ортаңғы, мишық, сопақша
Миы қарапайым әрі кіші. Миы 5 бөлімнен тұрады.
Сезім мүшесі
Иіс сезу мүшесіжақсы дамыған, есту мүшесі - ішкі құлақ
Көз, есту мүшесі - ішкі құлақ, бүйір сызығы
Көбеюі
Дара жынысты, ұрықтану әдісі
Уылдырық-дернәсіл-шабақ-балық
Қанайналымы
Тұйық, бір қанайналым шеңбері. Жүректе тек күретамыр қаны болады.
Тұйық, бір қанайналым шеңбері. Жүректе тек күретамыр қаны болады.
Өкілдерге жіктелуі
Акулалар, тұтасқанаттылар
Бекіре, албырт, тұқы, камбала, трескала
4-Талдау: Жаңа сабақты бекіту. (5-10мин)
№18-зертханалық жұмыс <<Балықтың сыртқы құрлысы және қозғалуы>>
5-Жинақтау <<Шағын тест>> (5-мин)
6-Бағалау. Ой ширату айдары (6-мин)
1. Кг 14тоннадан асатын
Көрген адам қашатын
Білесің бе? Қандай балық қарағым
(Акула)
2. 20000 - нан астам түрі бар
Байқап жемесең тұтылар
Қорқытатын құты бар
Балықтың бір түрі бар
(Сүйекті балықтар)
3.<<С>> әрпінен басталар
<<Қ>> әрпін қойсаң ай атымен жанасар
Білесіңдер бұл қай балық балалар
(Сазан)
4. Ыбырайдың мысалында кездеседі
Аққуменен, шаянменен тілдеседі
Көл ғана оның мекені
Балықтың ол төресі
(Шортан)
5. Дене тұрқы бөп-бөлек
Терісі оның бір бөлек
Теңіз оның тұрағы
Бір көзбен үнемі қарап тұрады
(Камбала)
Сәйкестігін тап:
1
Ас қорыту мүшелері
А.Желбезек
2
Қан айналымы мүшелері
Б.2 бөлікті жүрек, көктамыр, салатамыр
3
Тыныс алу мүшелері
В.Ауыз->жұтқыншақ->қарын->өңеш->бауыр, ұйқыбезі->ішек->аналь тесігі
4
Зәр шығару мүшелері
Г.Көз, есту мүшесі - ішкі құлақ, бүйір сызығы
5
Жүйке жүйесі
Д.Уылдырық-дернәсіл-шабақ-балық
6
Сезім мүшесі
Ж.: Бүйрек->несепағар->қуық->зәр->аналь тесігі
7
Көбеюі
И.Миы 5 бөлімнен тұрады. алдыңғы, аралық, ортаңғы, мишық, сопақша
VІ.Үй тапсырмасы. <<Балықтар әлемі>> шығарма жазу (2-мин)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz