Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Эссені бағалау

Коучинг-семинар тақырыбы:
<<Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері>>
Қатысушылар: <<Ұлағат>>, <<Мирас>>, <<Филолог>> бірлестігінің мұғалімдері
Жалпы мақсат:
1.Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдері, жеке тұлғаны дамыту.
2.Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды жүзеге асыру
Сілтеме:
Топтастыру.
Диалогты оқыту:
өзара оқыту;
сұрақ-жауап;
зерттеушілік әңгіме;
топтық әңгіме;
Оқу нәтижесі
1.Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдерін біледі.
2.Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды қолданады
Түйінді идеялар:
Заманауий оқытуда дәстүрлі оқытуға қарағанда шынайы өмір тұрғысынан нақты нәрсе туралы бара-бар пікір қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар:
А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам.
Оқыту әдістері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
АКТ
Диалогты оқыту
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Сергіту сәті
Топқа бөлу әдісі
<<Термин сөздер>> стратегиясы
<<Болжау>> стратегиясы
Кері байланыс әдісі
Дереккөздері:
слайдтар.
Тапсырмалар:
Сұрақ- жауап, салыстыру,
Оқуға арналған тапсырма:
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақтың барысы:
1) Мұғалімдерді 1,2,3 сандарына бөліп отырғызу.

І. Қызығушылықты ояту кезеңі
1 <<Ой шақыру>> әдісі бойынша <<Құпия хат>> психологиялық тренингін қолдану
Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш Уақыты: 10 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқа бөлініп отырады.
Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер. Әрбір топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі.
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Келесі топтың қатысушылары, суретте берілген сөздерді анықтаулары қажет.Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді

ІІІ. Ой толғаныс кезеңі
<<Термин сөздер>> стратегиясы - тақтаға мәтінге байланыстырып, сөздер жазылады. Ол сөздер:Данышпан, шыны ыдыс,ірі тастар, ұсақ тастар, құм, су, отбасы,Отан, сүйіспеншілік, бақыт, денсаулық, білім,жұмыс, пәтер,қызмет,көлік,ұсақ-түйектер.
<<Бағытталған оқу>> стратегия - <<Өмір туралы аңыз>> мәтінінің бастапқы бөлігі беріледі.Мәтінде ары қарай не болады?, Не болуы мүмкін? деген оқырмандардың ойын біле отырып, жетелеуші сұрақтар қойып, мәтіндегі оқиға ары қарай қалай болады екен, оқиға туралы не ойлайсыңдар? пікірлерін тыңдап, мәтін ары қарай немен аяқталады, не болады, ары қарай оқиға немен шиеленіседі?- деген сұрақтармен болжата отырып, жетелеп, тақырыптан ауытқымай, оқушыны <<Өмір туралы аңыз>> мәтін желісіне бағыттау керек, сыни тұрғысынан болжау жасай отырып, аяқтайды.
Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді

ІV. Бағалау

<<Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері>> - деген тақырыпта эссе жазуды ұсынды.
Эссені бағалау.
1.Оқу үшін бағалау
Топ мүшелері өзара бағалайды
2.Топ басшысы эссе жазылып болған соң дескрипті бағалау түрін жасалып, тақтаға жазады. Топ мүшелері эсселерін өзара оқылып, дескриптер бойынша балл береді.
Қорыту

<<Санамен қозғау>> әдісі:
- Бүгінгі семинар-практикумда не нәрсе үйрендіңіз?
- Не нәрсе есіңізде қатты қалып қойды?
Қатысушылар семинар-практикумда жаттығудан алған әсерлерін, сезімдерін, көңіл-күйлерін бейнелейді, суреттейді.
Әр қатысушы өз суретіне талдау жасайды, сезімін айтады.
Кері байланыс
Шығу билеті
<<И.Искандеров атындағы орта
мектебі>> мектепке дейінгі шағын
орталығымен мемлекеттік мекемесі
Нургалиева Тохтархан Абдувалиевна

Ұқсас жұмыстар
Сатқын жапалақ жайлы
Қос сөздер. қайталама қос сөздер
Алтын күз
Компьютер құрылғыларының суреттері
Компьютер құрылғылары туралы
Ы.алтынсарин. шеше мен бала
Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние
Этникалық өзгерістер
Етістіктің шақтары. 11 сынып
«Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы орта мерзімді жоспары
Пәндер