Эссені бағалау

«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»
Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері
1. Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдері, жеке тұлғаны дамыту.
2. Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды жүзеге асыру
Топтастыру.
Диалогты оқыту:
өзара оқыту;
сұрақ-жауап;
зерттеушілік әңгіме;
топтық әңгіме;
1. Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдерін біледі.
2. Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды қолданады
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
АКТ
Диалогты оқыту
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Сергіту сәті
Топқа бөлу әдісі
«Термин сөздер» стратегиясы
«Болжау» стратегиясы
Кері байланыс әдісі
1) Мұғалімдерді 1, 2, 3 сандарына бөліп отырғызу.
1 «Ой шақыру» әдісі бойынша «Құпия хат» психологиялық тренингін қолдану
Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш Уақыты: 10 минут
Барысы: Қатысушылар 3 топқа бөлініп отырады.
Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер. Әрбір топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі.
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Келесі топтың қатысушылары, суретте берілген сөздерді анықтаулары қажет. Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді
«Термин сөздер» стратегиясы - тақтаға мәтінге байланыстырып, сөздер жазылады. Ол сөздер:Данышпан, шыны ыдыс, ірі тастар, ұсақ тастар, құм, су, отбасы, Отан, сүйіспеншілік, бақыт, денсаулық, білім, жұмыс, пәтер, қызмет, көлік, ұсақ-түйектер.
«Бағытталған оқу» стратегия - «Өмір туралы аңыз» мәтінінің бастапқы бөлігі беріледі. Мәтінде ары қарай не болады?, Не болуы мүмкін? деген оқырмандардың ойын біле отырып, жетелеуші сұрақтар қойып, мәтіндегі оқиға ары қарай қалай болады екен, оқиға туралы не ойлайсыңдар? пікірлерін тыңдап, мәтін ары қарай немен аяқталады, не болады, ары қарай оқиға немен шиеленіседі?- деген сұрақтармен болжата отырып, жетелеп, тақырыптан ауытқымай, оқушыны «Өмір туралы аңыз» мәтін желісіне бағыттау керек, сыни тұрғысынан болжау жасай отырып, аяқтайды.
Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді
ІV. Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz