Эссені бағалау

Коучинг-семинар тақырыбы:

«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»

Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері

Коучинг-семинар тақырыбы:: Жалпы мақсат:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

1. Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдері, жеке тұлғаны дамыту.

2. Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды жүзеге асыру

Коучинг-семинар тақырыбы:: Сілтеме:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

Топтастыру.

Диалогты оқыту:

өзара оқыту;

сұрақ-жауап;

зерттеушілік әңгіме;

топтық әңгіме;

Коучинг-семинар тақырыбы:: Оқу нәтижесі
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

1. Мектепте үш тілді кіріктіре оқытуда оқушылардың білім деңгейін арттырудың әдіс-тәсілдерін біледі.

2. Филология пәндерін оқытуда биленгуальды озық педагогикалық технологияларды қолданады

Коучинг-семинар тақырыбы:: Түйінді идеялар:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері: Заманауий оқытуда дәстүрлі оқытуға қарағанда шынайы өмір тұрғысынан нақты нәрсе туралы бара-бар пікір қалыптастыру
Коучинг-семинар тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері: А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам.
Коучинг-семинар тақырыбы:: Оқыту әдістері:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

Диалогты оқыту

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Сергіту сәті

Топқа бөлу әдісі

«Термин сөздер» стратегиясы

«Болжау» стратегиясы

Кері байланыс әдісі

Коучинг-семинар тақырыбы:: Дереккөздері:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері: слайдтар.
Коучинг-семинар тақырыбы:: Тапсырмалар:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері: Сұрақ- жауап, салыстыру,
Коучинг-семинар тақырыбы:: Оқуға арналған тапсырма:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Коучинг-семинар тақырыбы:: Сабақтың барысы:
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

1) Мұғалімдерді 1, 2, 3 сандарына бөліп отырғызу.

Коучинг-семинар тақырыбы:: І. Қызығушылықты ояту кезеңі
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

1 «Ой шақыру» әдісі бойынша «Құпия хат» психологиялық тренингін қолдану

Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш Уақыты: 10 минут

Барысы: Қатысушылар 3 топқа бөлініп отырады.

Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер. Әрбір топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі.

Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Келесі топтың қатысушылары, суретте берілген сөздерді анықтаулары қажет. Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді

Коучинг-семинар тақырыбы:: ІІІ. Ой толғаныс кезеңі
«Үш тұғырлы тілді оқытудың әдіс-тәсілдері»Қатысушылар: «Ұлағат», «Мирас», «Филолог» бірлестігінің мұғалімдері:

«Термин сөздер» стратегиясы - тақтаға мәтінге байланыстырып, сөздер жазылады. Ол сөздер:Данышпан, шыны ыдыс, ірі тастар, ұсақ тастар, құм, су, отбасы, Отан, сүйіспеншілік, бақыт, денсаулық, білім, жұмыс, пәтер, қызмет, көлік, ұсақ-түйектер.

«Бағытталған оқу» стратегия - «Өмір туралы аңыз» мәтінінің бастапқы бөлігі беріледі. Мәтінде ары қарай не болады?, Не болуы мүмкін? деген оқырмандардың ойын біле отырып, жетелеуші сұрақтар қойып, мәтіндегі оқиға ары қарай қалай болады екен, оқиға туралы не ойлайсыңдар? пікірлерін тыңдап, мәтін ары қарай немен аяқталады, не болады, ары қарай оқиға немен шиеленіседі?- деген сұрақтармен болжата отырып, жетелеп, тақырыптан ауытқымай, оқушыны «Өмір туралы аңыз» мәтін желісіне бағыттау керек, сыни тұрғысынан болжау жасай отырып, аяқтайды.

Топ мүшелері ойларын орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді

Коучинг-семинар тақырыбы::

ІV. Бағалау


Ұқсас жұмыстар
Сатқын жапалақ жайлы
Қос сөздер. қайталама қос сөздер
Алтын күз
Компьютер құрылғыларының суреттері
Компьютер құрылғылары туралы
Ы.алтынсарин. шеше мен бала
Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние
Этникалық өзгерістер
Етістіктің шақтары. 11 сынып
«Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы орта мерзімді жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz